Inderdaad. Bijna de vangrail in vanochtend.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna de vangrail in vanochtend.
Lul niet. Mijn stoel is in hoogte verstelbaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Mozy het volgende:
[..]Komt omdat je niet boven het stuur uitkomt.
Dat zijn de waterslangen van poseidon! Dat zijn de twee zoons van die man, maar kan even niet op de naam komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.
50 bonuspunten als je deze beeldengroep kan benoemen:
[ afbeelding ]
Dude, Argos en Mykenai zijn plaatsenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik bedoel nadat Herakles naar het rijk van Hades ging, had hij zich gevestigd ten noorden van Griekenland, waarna na een tijd zijn zonen Argos, Mykenia enzo kwamen pwnen.
Dan moet je hem zeker op max zetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet. Mijn stoel is in hoogte verstelbaar.
Ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je hem zeker op max zetten.
Ja, weet ik. Zijn nakomeling (de Dor) vielen de oude Griekse steden binnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dude, Argos en Mykenai zijn plaatsen
Zijn zoons heeft hij vermoord waarna hij als offer die 12 werken moest volbrengen.
Je lult maar wat. Nestor is een website.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het mooiste gewoon die dynastie die in de Ilias en de Odyssee is beschreven, met helden als Menelaus, Agamemnon, Odysseus, Diomedes, Nestor enz.
Heb je ze ook echt gelezen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het mooiste gewoon die dynastie die in de Ilias en de Odyssee is beschreven, met helden als Menelaus, Agamemnon, Odysseus, Diomedes, Nestor enz.
Wtf, ik heb nog nooit van de Dor gehoordquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Zijn nakomeling (de Dor) vielen de oude Griekse steden binnen.
Ik denk het niet als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je ze ook echt gelezen?
Als controlevraag: wie is de verteller in de Illias?
Moeilijke vraag.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
50 punten voor Hsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Japsnars het volgende:
En dat beeld is de Laocoöngroep en geeft het moment weer dat Laocoön met zijn zoons de Trojanen probeert te waarschuwen om het paard niet binnen te halen maar net op het moment dat iedereen hem begint te geloven, stuurt Poseidon een zeeslang op hem en zijn zoons af om hen in de zee te verzwelgen.
Jij ook niet. Vannacht dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Mozy het volgende:
Japsnars en Sky.
Geen wonder dat jullie geen lekker wijf in je bed hadden vannacht. Nerds
Je krijgt de helft van de puntenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zijn de waterslangen van poseidon! Dat zijn de twee zoons van die man, maar kan even niet op de naam komen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Japsnars het volgende:
En dat beeld is de Laocoöngroep en geeft het moment weer dat Laocoön met zijn zoons de Trojanen probeert te waarschuwen om het paard niet binnen te halen maar net op het moment dat iedereen hem begint te geloven, stuurt Poseidon een zeeslang op hem en zijn zoons af om hen in de zee te verzwelgen.
Okee okee, de volle 50, ook goed.quote:
En waarom zou ze in vredesnaam naar jou toe komen dan? Je hebt geen geld en zit de hele dag op FOK!.quote:
Neequote:
Ik heb een hele grote penis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom zou ze in vredesnaam naar jou toe komen dan? Je hebt geen geld en zit de hele dag op FOK!.
Puntkin superXmacho is niet mijn vriendin.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Puntkin superXmacho is niet mijn vriendin.
Ik zie het verschil met mij en Mozy in deze niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En waarom zou ze in vredesnaam naar jou toe komen dan? Je hebt geen geld en zit de hele dag op FOK!.
Ik heb ze niet gelezen, maar volgens mij is het gewoon een alwetende verteller?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sorry, maar een hele grote doet alleen maar pijn.quote:
Dan heb jij gewoon een ondiep meisje geneuktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, maar een hele grote doet alleen maar pijn.
Sowieso, mensen die roepen dat ze een grote lul hebben
De zoon van Herakles, Hyllus voerde hen aan. Er gaan geruchten dat de Dor(ians) de eerste waren die de beschikking hadden over ijzeren zwaarden ipv brons.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf, ik heb nog nooit van de Dor gehoord
Ja, en mijn vriendin en Stephanie Sadorra.quote:
Heb ik jou volgens mij ook weleens zien doen. Alleen niet letterlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, maar een hele grote doet alleen maar pijn.
Sowieso, mensen die roepen dat ze een grote lul hebben
Volgens mij kwamen die voor de tosti, en niet voor jou.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en mijn vriendin en Stephanie Sadorra.
Nee. Mongool.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een ondiep meisje geneukt
Mensen die ondiepe meisjes neuken_!!!!
Vast, iedereen roept het weleens. Maar wekelijks? Zeker niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik jou volgens mij ook weleens zien doen. Alleen niet letterlijk.
En die dan tussen de billen van je chick leggen zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Grote lullenIk heb een microlul. So what?
Icm Ares god van de oorlogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gelezen, maar volgens mij is het gewoon een alwetende verteller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |