Vinna, daar wonen 3 mensenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ken de gevaarlykste boys uit Vinna boi. Die lui hebben gezeten.
dat nummer is niet chillquote:
1 naakte Chai voor je kutopermerking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
1 Sunchaser voor je opmerking.
[ afbeelding ]
Het feit dat Skylark zichzelf gaat quoten om zijn kutnummer meer aandacht te laten krijgen is ook niet chill.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
1 naakte Chai voor je kutopermerking.
[ afbeelding ]
Zeg dat als Bito voor je deur staat, een neger van 3bij3.quote:
hahaha violated imagequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het feit dat Skylark zichzelf gaat quoten om zijn kutnummer meer aandacht te laten krijgen is ook niet chill.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN LYRICS
GRATIS HIER TE DOWNLOADEN
1 kotskat voor je opmerking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ya messing with the wrong guy fellowquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het feit dat Skylark zichzelf gaat quoten om zijn kutnummer meer aandacht te laten krijgen is ook niet chill.
dat was de grap ook.quote:
I'm not your fellow, Pal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ya messing with the wrong guy fellow
jawel. Alsof ik naaktpics van Chai heb.quote:
HAHAHAHAHH PWND!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. het aanhangsel van de familie heeft volgens mij een zoon gekregen. omfg.![]()
nu gaat ze nooit meer de familie uit. met die twee kinderen die ze bijgedragen heeft. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. het aanhangsel van de familie heeft volgens mij een zoon gekregen. omfg.![]()
nu gaat ze nooit meer de familie uit. met die twee kinderen die ze bijgedragen heeft. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ja dat zeg je nu. Je zit gewoon Mozy te backen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jawel. Alsof ik naaktpics van Chai heb.Zo doet het nog vermoeden alsof ik hem had.
Barebacken of wel safe?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Je zit gewoon Mozy te backen.
Wie dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |