ik zou vandaag maar er is kaolo regen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb pas weer respect voor je als je die ass van je chimi op de pic zat, man
quote:
Skillsquote:
Hier hoort een plaatje te staan van een koala.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik zou vandaag maar er is kaolo regen.
HAHAHAHAHA. Ondertussen post ik een foto van jouw haar. Ik heb je gezicht wel weggeshopt. Is dat ok?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
KK ik ben alleen thuis en de kat heeft hier net naast me gekotst. KANKER IK HAAT ZULKE SHIT OPRUIMEN
DWING JE BROERTJE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
KK ik ben alleen thuis en de kat heeft hier net naast me gekotst. KANKER IK HAAT ZULKE SHIT OPRUIMEN
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
LIEF EN ONSCHULDIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"KANKER DIT KANKER DAT KANKER ZUS KANKER CREME BRULEE"
Er zitten vast nog wat stukjes verrotte muis en mus in die kots.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
hij is er niet IK WORD KANKER MISSELYK VAN DIE GEURquote:
eerst zegen welke picquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Ondertussen post ik een foto van jouw haar. Ik heb je gezicht wel weggeshopt. Is dat ok?
RUIM DIE SHIT DAN OP EN STOP MET POSTEN MANquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hij is er niet IK WORD KANKER MISSELYK VAN DIE GEUR
IK HOOP DAT JE GAAT KOTSEN OVER DE KOTS VAN JE KATquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE GAAT KOTSEN OVER DE KOTS VAN JE KAT
KYK DAN HOE RANZIG, KANKER KANKER KANKER IK GA KOTSEN ZOMETEENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
RUIM DIE SHIT DAN OP EN STOP MET POSTEN MAN
Hoezo die, ook al heb ik daar wel hard haar.quote:
Insert "haha" ostrichquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat. Maar ik neem dus aan dat het goed is. Dus hij komt er zo aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoezo die, ook al heb ik daar wel hard haar.
DOE HET, KOTS OVER JE KAT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KYK DAN HOE RANZIG, KANKER KANKER KANKER IK GA KOTSEN ZOMETEEN
Nee.quote:
Hier moest ik toch best een beetje om lollenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je uit de trein gaan, ruikt het meteen wat prettiger voor de andere treinreizigers.
Ik ruik vet lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je uit de trein gaan, ruikt het meteen wat prettiger voor de andere treinreizigers.
Haha, ging je de kots ook in een lendendoekje te lijf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb het goed gehandledEven 300 soundtrack opgezet op voor de sfeer.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haha, ging je de kots ook in een lendendoekje te lijf?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier moest ik toch best een beetje om lollen
Ik heb je gezicht vervangen voor een andere willekeurige indo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb het goed gehandledEven 300 soundtrack opgezet op voor de sfeer.
Wel in slomo en dan ineens snel :$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haha, ging je de kots ook in een lendendoekje te lijf?
rv ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezicht vervangen voor een andere willekeurige indo.
bobby ?quote:
wat?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel in slomo en dan ineens snel :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |