ik zou vandaag maar er is kaolo regen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb pas weer respect voor je als je die ass van je chimi op de pic zat, man
quote:
Skillsquote:
Hier hoort een plaatje te staan van een koala.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik zou vandaag maar er is kaolo regen.
HAHAHAHAHA. Ondertussen post ik een foto van jouw haar. Ik heb je gezicht wel weggeshopt. Is dat ok?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
KK ik ben alleen thuis en de kat heeft hier net naast me gekotst. KANKER IK HAAT ZULKE SHIT OPRUIMEN
DWING JE BROERTJE.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
KK ik ben alleen thuis en de kat heeft hier net naast me gekotst. KANKER IK HAAT ZULKE SHIT OPRUIMEN
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
LIEF EN ONSCHULDIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"KANKER DIT KANKER DAT KANKER ZUS KANKER CREME BRULEE"
Er zitten vast nog wat stukjes verrotte muis en mus in die kots.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
hij is er niet IK WORD KANKER MISSELYK VAN DIE GEURquote:
eerst zegen welke picquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Ondertussen post ik een foto van jouw haar. Ik heb je gezicht wel weggeshopt. Is dat ok?
RUIM DIE SHIT DAN OP EN STOP MET POSTEN MANquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hij is er niet IK WORD KANKER MISSELYK VAN DIE GEUR
IK HOOP DAT JE GAAT KOTSEN OVER DE KOTS VAN JE KATquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK HOOP DAT JE GAAT KOTSEN OVER DE KOTS VAN JE KAT
KYK DAN HOE RANZIG, KANKER KANKER KANKER IK GA KOTSEN ZOMETEENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
RUIM DIE SHIT DAN OP EN STOP MET POSTEN MAN
Hoezo die, ook al heb ik daar wel hard haar.quote:
Insert "haha" ostrichquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat. Maar ik neem dus aan dat het goed is. Dus hij komt er zo aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoezo die, ook al heb ik daar wel hard haar.
DOE HET, KOTS OVER JE KAT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KYK DAN HOE RANZIG, KANKER KANKER KANKER IK GA KOTSEN ZOMETEEN
Nee.quote:
Hier moest ik toch best een beetje om lollenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je uit de trein gaan, ruikt het meteen wat prettiger voor de andere treinreizigers.
Ik ruik vet lekkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je uit de trein gaan, ruikt het meteen wat prettiger voor de andere treinreizigers.
Haha, ging je de kots ook in een lendendoekje te lijf?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb het goed gehandledEven 300 soundtrack opgezet op voor de sfeer.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haha, ging je de kots ook in een lendendoekje te lijf?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier moest ik toch best een beetje om lollen
Ik heb je gezicht vervangen voor een andere willekeurige indo.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb het goed gehandledEven 300 soundtrack opgezet op voor de sfeer.
Wel in slomo en dan ineens snel :$quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haha, ging je de kots ook in een lendendoekje te lijf?
rv ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezicht vervangen voor een andere willekeurige indo.
bobby ?quote:
wat?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel in slomo en dan ineens snel :$
Ughquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
BECAUSE YOUR LOVE, YOUR LOVE, YOUR LOVE IS MY DRUG
Wtf, ik niet snapquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:22 schreef BobbyB het volgende:
Maar die foto heb ik wel eens eerder gezien inderdaad.Maar dan met origineel uiteraard.
My friends think I've gone crazy, my judgment is getting kinda hazyquote:
Die tekst niet en het feit dat mensen het überhaupt grappig vinden.quote:
Oh op die fiets.quote:
Nee, die van chuck, liefje.quote:
care, iedereen weet dat er een mooiboy achter die shop schuilt.quote:
Half uur per dag mee bezig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Gotta admit, wel een bazenkapsel!
True. Je bent tantoe spang op het origineel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
care, iedereen weet dat er een mooiboy achter die shop schuilt.
Waarom hou je me voor de gek dan? Dat kan ik niet handelen.quote:
Met lang haar ben je meteen een meisje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
Damn, op het origineel moet je er zeker wel als een meisje hebben uitgezien, Chuck
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef Japsnars het volgende:
Damn, op het origineel moet je er zeker wel als een meisje hebben uitgezien, Chuck
Waarom zou je mijn handelen? Alsof ik wat waard ben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom hou je me voor de gek dan? Dat kan ik niet handelen.
Hardop moeten lachen in de treinquote:
Met pittig en kort...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met lang haar ben je meteen een meisje?
Als je als jonge jongen dit kapsel hebt, dan zie je er in 99% van de gevallen wel uit als een meisje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met lang haar ben je meteen een meisje?
You're my all, baby.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou je mijn handelen? Alsof ik wat waard ben.
Ja hangt een beetje van je gelaat en postuur af.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je als jonge jongen dit kapsel hebt, dan zie je er in 99% van de gevallen wel uit als een meisje.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen in de trein
Oke.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je als jonge jongen dit kapsel hebt, dan zie je er in 99% van de gevallen wel uit als een meisje.
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
Oud-Griekse Historie.
De slag om Troje. De inname van de zeven poorten van Thebe
. De zonen van Herakles
.
Ajax man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Skylark. het volgende:
Herakles was de baas der bazen, net als Odysseus.
Autist, je kan niet inzien dat mensen andere interesses hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zich niet interesseren voor de Oude Grieken.
Jonge als je dan die badass face ziet dat weet je dat je met een badboy te maken hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
White fagbang 1066?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.
50 bonuspunten als je deze beeldengroep kan benoemen:
[ afbeelding ]
Met jouw babyface? Sorry, maar dan stel ik mijzelf toch eerder een meisje voorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge als je dan die badass face ziet dat weet je dat je met een badboy te maken hebt.
Geen idee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.
50 bonuspunten als je deze beeldengroep kan benoemen:
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |