Waarom zou je mijn handelen? Alsof ik wat waard ben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom hou je me voor de gek dan? Dat kan ik niet handelen.
Hardop moeten lachen in de treinquote:
Met pittig en kort...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met lang haar ben je meteen een meisje?
Als je als jonge jongen dit kapsel hebt, dan zie je er in 99% van de gevallen wel uit als een meisje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met lang haar ben je meteen een meisje?
You're my all, baby.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou je mijn handelen? Alsof ik wat waard ben.
Ja hangt een beetje van je gelaat en postuur af.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je als jonge jongen dit kapsel hebt, dan zie je er in 99% van de gevallen wel uit als een meisje.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen in de trein
Oke.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je als jonge jongen dit kapsel hebt, dan zie je er in 99% van de gevallen wel uit als een meisje.
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
Oud-Griekse Historie.
De slag om Troje. De inname van de zeven poorten van Thebe
. De zonen van Herakles
.
Ajax man.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Skylark. het volgende:
Herakles was de baas der bazen, net als Odysseus.
Autist, je kan niet inzien dat mensen andere interesses hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die zich niet interesseren voor de Oude Grieken.
Jonge als je dan die badass face ziet dat weet je dat je met een badboy te maken hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
White fagbang 1066?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.
50 bonuspunten als je deze beeldengroep kan benoemen:
[ afbeelding ]
Met jouw babyface? Sorry, maar dan stel ik mijzelf toch eerder een meisje voorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge als je dan die badass face ziet dat weet je dat je met een badboy te maken hebt.
Geen idee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de 12 werken van Herakles.
50 bonuspunten als je deze beeldengroep kan benoemen:
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |