op die face animations na vond ik het een zeer mooi spel. Misschien wel de mooiste op de xbox 360quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef speknek het volgende:
Net begonnen met Alan Wake, was maar 23 euro bij thehut.com, dus dan heb je niet echt een excuus meer. Holy fuck die facial animations zijn dramatisch. Echt veel slechter dan Half-Life 2, die al zes jaar oud is. Desalnietteplus ga ik er denk ik toch wel plezier aan hebben.
Dit dus. Beetje liniair, maar wel enorm tof om te spelen. Speelde elke dag een episode. Van de herfst nog maar eens uit de kast halenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef pugehenis het volgende:
[..]
op die face animations na vond ik het een zeer mooi spel. Misschien wel de mooiste op de xbox 360
Ja en ja, ziet er een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben Alan Wake nu ook weer aan het spelen (ik ga eens alle manuscript pages proberen te vinden), en gezichtsuitdrukkingen en lipsync vallen me inderdaad ook echt tegen... Textures zijn vaak ook niet echt mooi, maar dat valt 's nachts vaak niet op (overdag daarentegen)...
De sfeer van het spel blijft echter supergoed, en de belichting 's nachts in echt prachtig, ongeėvenaard...!
Maar er gingen toch verhalen dat ze voor The Signal wat andere technieken hadden ingezet voor gezichtsanimaties en dat die dus beter zouden moeten zijn? Heeft iemand daar nog wat van gemerkt?
Nah. Als er al verschil in zit moet je echt heeel goed kijken want de DLC is echt heel erg kort. Ik vergeef het Remedy trouwens. Max Payne had ook geen enkele lipsync. Die man lachte aldoor alsof het de Joker wasquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben Alan Wake nu ook weer aan het spelen (ik ga eens alle manuscript pages proberen te vinden), en gezichtsuitdrukkingen en lipsync vallen me inderdaad ook echt tegen... Textures zijn vaak ook niet echt mooi, maar dat valt 's nachts vaak niet op (overdag daarentegen)...
De sfeer van het spel blijft echter supergoed, en de belichting 's nachts in echt prachtig, ongeėvenaard...!
Maar er gingen toch verhalen dat ze voor The Signal wat andere technieken hadden ingezet voor gezichtsanimaties en dat die dus beter zouden moeten zijn? Heeft iemand daar nog wat van gemerkt?
quote:On September 28, Lara Croft and the Guardian of Light will be released with full online support on PlayStation Network and PC (via the Steam network). On the same day we will offer a free update for Xbox 360 gamers to download which will include the introduction of two player online co-op as well as full leaderboard support and voice chat functionality.
Gek iddquote:
Ze hadden het niet op tijd af en hebben vervolgens hard moeten werken aan een patch schat ik zo in.quote:
Het waarom maakt me niet uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze hadden het niet op tijd af en hebben vervolgens hard moeten werken aan een patch schat ik zo in.
Ah zo, ja dat is krom jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het waarom maakt me niet uit![]()
Maar dit zou toch een puur co-op spelen worden en dan is het raar als dat er later pas in komt
Nope, enkel composiet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:00 schreef Charie het volgende:
Zit er trouwens een component kabel bij de nieuwe Slim?
HDMI is voor alle resoluties, dus niet alleen voor Full HD, ook voor HD Ready!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:20 schreef Charie het volgende:
Wat dom zeg, maargoed dan maar even eentje halen nu. HDMI he? kunnen die kabels alleen op een TV die FullHD is? Dat is mijne namelijk niet maar toch zitten er HDMI uitgangen in me TV.
HDMI natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:40 schreef Charie het volgende:
Oke en dan zie ik dat je de volgende twee hebt:
Xbox 360 VGA HD AV Cable.
-Xbox360 HDMI-kabel.
Welke is aan te raden?
quote:
Ik heb gewoon een TV aan mn muur hangen, geen geluidsboxen of zo? Ik bedoel, bij die ene kabel met die kleurtjes daar gaat het geluid altijd via die rood-wit-gele kabels. Hoe zit dat bij een HDMI kabel? Geeft dat ook geluid mee? (waarschijnlijk domste vraag nummer 1 van het topic, maar ik wil het gewoon zeker wetenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:44 schreef ROFLOL het volgende:
Via allekabels.nl heb je al een 1.5M HDMI kabel voor ¤1.65, die shit van MS kost je alleen maar meer voor niks. Geluid en beeld gaat gewoon via HDMI kabel, is alles wat je nodig hebt. Of je hebt nog een receiver/surround set, dan heb je nog wel iets nodig.
Hoe zag het eruit?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik had gedroomd dat de nieuwe hitman uit was
![]()
HDMI geeft zowel beeld als geluid door.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een TV aan mn muur hangen, geen geluidsboxen of zo? Ik bedoel, bij die ene kabel met die kleurtjes daar gaat het geluid altijd via die rood-wit-gele kabels. Hoe zit dat bij een HDMI kabel? Geeft dat ook geluid mee? (waarschijnlijk domste vraag nummer 1 van het topic, maar ik wil het gewoon zeker weten)
ja, dat is het handige van HDMI, Component kabels zijn 5 losse snoertjes aan het einde. HDMI is 1 ding die alles doorgeeft. Je moet alleen een duur microsoft tussenstuk kopen als je het geluid apart wil zodat je ook audio snoeren op je speakers kan aansluiten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
HDMI geeft zowel beeld als geluid door.
Alleen als hij tulpstekkertjes voor geluid wil gebruiken, de nieuwe 360 heeft standaard een optical out erin zitten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef pugehenis het volgende:
[..]
ja, dat is het handige van HDMI, Component kabels zijn 5 losse snoertjes aan het einde. HDMI is 1 ding die alles doorgeeft. Je moet alleen een duur microsoft tussenstuk kopen als je het geluid apart wil zodat je ook audio snoeren op je speakers kan aansluiten.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe zag het eruit?
Misschien kreeg je een toekomstvisioen!
Blijft het enige leuke aan de game.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Morthill het volgende:
Ik zeurde dat het opblazen van Nazi-materiaal in Saboteut zou vervelenheb inmiddels meer dan 75% naar de gruzelementen geholpen
Door een pop-up blocker te gebruikenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef blessed19 het volgende:
hoe kan ik de pop-ups uitzetten die verschijnen als iemand on-line komt?
Vind je? ik vind het wel tof op platteland, maar van dak naar dak klimmen gaat wel irriteren eigenlijk. Dan ga ik liever missies doen. Heb nu zo'n 84% opgeblazen en vrijwel alles wat ik nog moet is Paris Zone 3quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijft het enige leuke aan de game.![]()
Zojuist AC2 100% gehaald.
http://www.ehow.com/how_5(...)uring-dvd-video.htmlquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef blessed19 het volgende:
hoe kan ik de pop-ups uitzetten die verschijnen als iemand on-line komt?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef RickoKun het volgende:
Die 10 minuten die ik in saboteur heb gespeeld was ik al afgehaakt. ik kan niet tegen belabberde en niet echt aanvoelende animaties.
Ik doe weer een stapje terug kwa console shizzle, enige spel wat ik nog ga kopen zal mafia 2 zijn, en dan zal ik wel weer een half jaar / jaar moeten wachten op de volgende knallerHeb mijn xdoos volgens mij al in geen 2 weken meer aangeraakt
Het verschil is wellicht dat ik ooit nog games speelde zonder animaties whatsoever, komt met de leeftijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef RickoKun het volgende:
Die 10 minuten die ik in saboteur heb gespeeld was ik al afgehaakt. ik kan niet tegen belabberde en niet echt aanvoelende animaties.
geweldig! er is ook de mogelijkheid om het inderdaad altijd uit te zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.ehow.com/how_5(...)uring-dvd-video.html
quote:Here you have several options for notifications. You can turn off notifications entirely if you want or even just turn off the sound, but we want to uncheck the last box: Show During Videos.
al die dingen verzamelen is net een soort van WO2 pokemonquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vind je? ik vind het wel tof op platteland, maar van dak naar dak klimmen gaat wel irriteren eigenlijk. Dan ga ik liever missies doen. Heb nu zo'n 84% opgeblazen en vrijwel alles wat ik nog moet is Paris Zone 3
In het begin vermaakte ik mij prima met deze game, maar toen de grote helicopters kwamen en je een hel aan handelingen moest verrichten om hem over te nemen was de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Klonk het volgende:
Zo, Test Drive Unlimited 2 gepreorderd bij gamehubs en vanmiddag voor 14,95 mercaneries 2 op de kop getikt, ik vermaak me wel weer ff met een spel wat overal matige cijfers kreeg destijds
Test Drive Umlimitedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Klonk het volgende:
Zo, Test Drive Unlimited 2 gepreorderd bij gamehubs en vanmiddag voor 14,95 mercaneries 2 op de kop getikt, ik vermaak me wel weer ff met een spel wat overal matige cijfers kreeg destijds
ja, geweldige game, en aangezien ergens een preview las dat ze dat de kleine dingetjes in TDU hebben verbeterd had ik zoiets van gewoon blind bestellen die hap.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Test Drive Umlimited![]()
Dat vind ik nog steeds 1 van vetste racer's op de Xbox360![]()
Het geluid was zo vetquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, geweldige game, en aangezien ergens een preview las dat ze dat de kleine dingetjes in TDU hebben verbeterd had ik zoiets van gewoon blind bestellen die hap.
Ja, alles klopte gewoon aan die game, heb hem laatst nog weer eens gespeeld en het voelde als thuiskomen, beetje vaag, ik weet het maar er zijn van die games die je gewoon een goed gevoel geven.quote:
Heb ik ook, laatst Wet en Eat Lead gehaald. Wet is eigenlijk best grappig, maar ze hadden die jaren 70-effecten wat minder moeten doen, iets vloeiendere animaties en vooral wat betere muziek, deze is een beetje "mweh"...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Klonk het volgende:
Pokemon is gaafquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die dingen verzamelen is net een soort van WO2 pokemon
ik ben vast de enige gamer die Pokemon echt volkomen kut vind...quote:
Er zijn er een paar miljoen schat ik zo inquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben vast de enige gamer die Pokemon echt volkomen kut vind...
Op de PC was volgens mij 95% aan het cheaten kwa scoresquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, alles klopte gewoon aan die game, heb hem laatst nog weer eens gespeeld en het voelde als thuiskomen, beetje vaag, ik weet het maar er zijn van die games die je gewoon een goed gevoel geven.
Lekker scheuren, goeie muziek, perfecte integratie multiplayer in de wereld, toffe foto´s maken.
Eerder moeilijk te verkijgen voor een krenterige klant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag Fallout 3 GOTY besteld bij zavvi. Stond al een tijdje op het verlanglijstje, maar was steeds niet zo best te verkrijgen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerder moeilijk te verkijgen voor een krenterige klant.
Neuh, gewoon moeilijk te verkrijgen voor rond de 20 euro. Hier in Alkmaar sowieso vrijwel nergens meer in de winkel te vinden, behalve bij FRS voor minstens 40-50 euro.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerder moeilijk te verkijgen voor een krenterige klant.
Had hem 1,5 jaar terug in France opgepikt voor 15quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, gewoon moeilijk te verkrijgen voor rond de 20 euro. Hier in Alkmaar sowieso vrijwel nergens meer in de winkel te vinden, behalve bij FRS voor minstens 40-50 euro.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Had hem 1,5 jaar terug in France opgepikt voor 15de CE dus. Game is in het Frans, maar boeiend, F3 is een saai schijtspel. De goodies waren wel gaaf :
Ik vond dat spel ook erg gaaf. 100% uitgespeeld toen. Alle auto's gekocht, alle huizen, etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Test Drive Umlimited![]()
Dat vind ik nog steeds 1 van vetste racer's op de Xbox360![]()
agh, niet iedereen heeft smaak, sommige mensen houden van saaie en inspiratieloze baggerquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:12 schreef Wessiej het volgende:
Dat waren mijn gifjes antwoorden Morthill, meer kan ik er niet van maken.
Inderdaad! Morthill en ik houden van diepgaande gameplay games zoals in Might and Magic 7, hé Morthill? Toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, niet iedereen heeft smaak, sommige mensen houden van saaie en inspiratieloze baggerDat mag best
Fallout 3 GOTY was al een paar maanden 20 bij bol.comquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, gewoon moeilijk te verkrijgen voor rond de 20 euro. Hier in Alkmaar sowieso vrijwel nergens meer in de winkel te vinden, behalve bij FRS voor minstens 40-50 euro.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Morthill het volgende:
Had hem 1,5 jaar terug in France opgepikt voor 15de CE dus. Game is in het Frans, maar boeiend, F3 is een saai schijtspel. De goodies waren wel gaaf :
Touché, speknek, touché!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een RPG in een vreemde taal kopen, dat is zoiets als MW2 kopen terwijl je geen tv hebt en dan zeggen dat je het maar een schijtspel vond.
Andre mocro Ooijer.quote:
Calm down.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Andre mocro Ooijer.
Oh oh opeens keert het oude vertrouwde wanbeleid snel weer terug. Jol kan de tyfus krijgen.
Ik had al maanden een PC-versie liggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een RPG in een vreemde taal kopen, dat is zoiets als MW2 kopen terwijl je geen tv hebt en dan zeggen dat je het maar een schijtspel vond.
Nee, hij is diegene die het er door heeft gedrukt hoor (zie interview). Hij is diegene die deze zomer, op El Ham na, met de meest opmerkelijke/lachwekkende (kies uit) namen op de proppen komt. Nee hij heeft bij mij flink wat krediet verloren.quote:
Gebeurt hier wekelijks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Morthill het volgende:
Voetbal
Ajax![]()
Praten over Ajax in een Xbox 360 topic![]()
![]()
Ik kom hier niet voor niets maar zeldenquote:
Daarom laten wij jouw praatje over The Saboteur ook toe, ik ben niet boos, teleurgesteld, dat wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kom hier niet voor niets maar zelden
Houden zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kom hier niet voor niets maar zelden
Vertel het hem nog een keerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daarom laten wij jouw praatje over The Saboteur ook toe, ik ben niet boos, teleurgesteld, dat wel.
die zit al met een stijve op de bank sinds dat spel is aangekondigdquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
Boris is super enthousiast over Mafia 2
Iemand is enthousiast voor een spel wat sowieso al een van de meest belovende spellen van het jaar, surprise!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
OXM UK en PC Zone (in mindere mate) niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
Een 9 en een 8 is slecht amirite.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OXM UK en PC Zone (in mindere mate) niet.
Het was een 7 en een 8 tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een 9 en een 8 is slecht amirite.
Ze gaven als minpunt linear, wat ben ik blij dat het zo is, want dat maakt de gameplay en het verhaal een stuk beter
Waar komt die 9 vandaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een 9 en een 8 is slecht amirite.
Ze gaven als minpunt linear, wat ben ik blij dat het zo is, want dat maakt de gameplay en het verhaal een stuk beter
Boris van PU?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
GKquote:
Cybquote:
Zie ik daar een kartonnen sleeve? Op zich wel een aardige CE. Alleen 100 dollar, heeeell no.quote:Ubisoft’s revealed the Limited Edition of Assassin’s Creed: Brotherhood.
As well as the game, it features a bonus disc that contains the soundtrack, a behind-the-scenes look at the game, a physical map of Rome, an art-book, two in-game single-player maps and more.
It also has an actual Jack-in-the-box. Yeah.
It’ll cost for $99.99 when it goes on sale at GameStop on November 16 in the US.
Assassin’s Creed: Brotherhood releases in the UK on November 19 for PS3, 360 and PC.
Een cinema mode, dat is wel tof. De HUD lijkt ook rechtstreeks te zijn overgenomen uit MW 2.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Wessiej het volgende:
Eerste beelden multiplayer Call of Duty: Black Ops
Hmm
We gaan de game wel halen hoor cybje, al besteld btw. Gewoon wat plezier online, beetje chaotisch gamen, altijd wel geestig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een cinema mode, dat is wel tof. De HUD lijkt ook rechtstreeks te zijn overgenomen uit MW 2.
Vet Duuveltje uit een doosjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie ik daar een kartonnen sleeve? Op zich wel een aardige CE. Alleen 100 dollar, heeeell no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |