Koningsfilmpjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Official Xbox Magazine gave the 360 version a 7/10
+Interesting and detailed world
+Good soundtrack
+Varied missions
-Boring characters?
-Action and Car chases are a snooze festSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Mafias 2 cast doesn't quite make the grade in any respect. At best they are relatively boring people to be stuck in a car with and banter routinely reaches such lows as 'says the guy who can barely change a lightbulb.' at worst they are childish, misogynistic idiots. having quickly repaid his mothers loan, vito in particular doesn't seem to have any kind of decent reason for being in the mob besides being work-averese, which doesn't drum up a great deal of sympathy as he 'moiders' his way to respect and riches.''
Wat laag, de norm was toen een 10.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef bascross het volgende:
Ik heb even gecheckt, GTA 4 kreeg van hun 9,5.
Haha.
Ik mis een beetje het gameplay gedeelte, is een game dus dat lijkt mij toch wel een belangrijk puntquote:Official Xbox Magazine gave the 360 version a 7/10
+Interesting and detailed world
+Good soundtrack
+Varied missions
-Boring characters?
-Action and Car chases are a snooze fest
Nee revolutionaire was alleen GTA 3 omdat dat iets compleet anders was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Ame_thyst het volgende:
GTA 4
Ja ik heb hem gespeeld met alles expansions maar vond het nu niet bepaald een revolutionaire game.
Gaat meer om de ''minpunten''. De game is erg ''lineair''. No shit, sherlock.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Een 7 en 8 zou ik inderdaad voorzien van het predikaat ''kut'' ja.
Nou dat is ook wel een minpunt hoor..quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks gaan ze ook nog als minpunt aangeven dat er geen multiplayer is.
Nou MP bij GTA 4 was ook niet zo heel boeiendquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel een minpunt hoor..
Jammer dat er dat niet inzit. Hoe vet zou het zijn als je gewoon met wat mensen kan gaan free roamen.
klassieke multiplayer modi erin zoals CTF, TDM, DM zou echt gaaf zijn geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jammer dat er dat niet inzit. Hoe vet zou het zijn als je gewoon met wat mensen kan gaan free roamen.
Dat is het niet. Kijk het is allang duidelijk dat er geen MP in komt. Maar als bladen/sites alsnog dit als minpunt zouden aangeven, dan vind ik dat onterecht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Soberzo is geen woord.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Deze ga ik soberzo halen voor de Xbox.
Mafia 2 #2quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:39 schreef JohnLocke het volgende:
Wat een fanboys zeg, hadden jullie er geen rekening mee gehouden dat het misschien zou tegenvallen?
Hoezo trollen? Ik hoopte ook dat het net zo leuk zou zijn als het vorige deel, maar wist ook dat het na al die jaren wel eens kon tegenvallen. En als reviewers die het gespeeld hebben er dus niet zo positief over zijn, hecht ik daar meer waarde aan dan dogmatische fanboys die het spel nog niet eens hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mafia 2 #2
ga ergens anders trollen
de beste reviews zijn de userreviewsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik hoopte ook dat het net zo leuk zou zijn als het vorige deel, maar wist ook dat het na al die jaren wel eens kon tegenvallen. En als reviewers die het gespeeld hebben er dus niet zo positief over zijn, hecht ik daar meer waarde aan dan dogmatische fanboys die het spel nog niet eens hebben.
Mijn god gast. Waar hebben we het hier over? 2! slechte reviews terwijl er nog tientallen moeten volgen... ja tien-tal-len!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hoezo trollen? Ik hoopte ook dat het net zo leuk zou zijn als het vorige deel, maar wist ook dat het na al die jaren wel eens kon tegenvallen. En als reviewers die het gespeeld hebben er dus niet zo positief over zijn, hecht ik daar meer waarde aan dan dogmatische fanboys die het spel nog niet eens hebben.
quote:"if you can't wait for L.A Noire, Mafia 2 might just make the wait a little bit more bearable.''
quote:"Having quickly repaid his mothers loan, Vito in particular does not seem to have any kind of decent reason for being in the mob besides being work-averse, which doesn't drum up a great deal of sympathy as he 'moiders' his way to riches and respect.''
quote:''nobody in mafia2, not vito, nor his friends, nor the rest of the extended cosa nostra, is somebody you'd want to spend any amount of time with. good mafia movies (not to mention the mafia game that spawned this one) understand the importance of making their mafiosos entertaining and fundamentally warm people"
Ik moest lachen.quote:"Having quickly repaid his mothers loan, Vito in particular does not seem to have any kind of decent reason for being in the mob besides being work-averse, which doesn't drum up a great deal of sympathy as he 'moiders' his way to riches and respect.''
Kijk niet alleen naar het positieve nieuws. Zie bijvoorbeeld dit:quote:
ofquote:[...] and PC Zone's view is that, despite some annoying flaws, it's still a winner.
quote:However, if you can get over that rather restrictive fact, there's plenty to enjoy for those nostalgic for the Cosa Nostra's days of US dominance.
Je hebt nu al een mening over de game zonder het gespeeld te hebben? Ik dacht dat ook juist de kracht was bij Mafia 1. Gewoon constant rijden en schieten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Koko_Banana het volgende:
Johnlocke heeft nochtans gelijk.
Meh... deel 1 was in mijn ogen fenomenaal maar ik heb mijn pre-order toch gecancelled, wel niet vanwege die 2 reviews. Hoe meer ik zie en hoor van deze game, hoe meer ik de indruk krijgt dat dit de zoveelste "all style, no substance" game wordt. Jammer hoor, aan zulke spellen heb ik niks. Waarom zijn games tegenwoordig zo verdomd oppervlakkig?
De ENIGE vraag die hier volstaat is: waarom reageer jij zo kortzichtig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Koko_Banana het volgende:
Johnlocke heeft nochtans gelijk.
Meh... deel 1 was in mijn ogen fenomenaal maar ik heb mijn pre-order toch gecancelled, wel niet vanwege die 2 reviews. Hoe meer ik zie en hoor van deze game, hoe meer ik de indruk krijgt dat dit de zoveelste "all style, no substance" game wordt. Jammer hoor, aan zulke spellen heb ik niks. Waarom zijn games tegenwoordig zo verdomd oppervlakkig?
Die had ik meteen al gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:14 schreef bascross het volgende:
Het valt me nu pas op dat er een kat rondloopt in die ''Kick in the head'' trailer.
Ik zie het ja, zelfde shot als de kat. Zou leuk zijn als je die ook kan vermoorden.quote:
Niks mis met een linear verhaal.. het is een open world game dus je kunt toch lekker rondkutten. Heb gehoord van iemand dat hij de single player in rond de 13 en een half uur had uitgespeeld zonder side missies te doen dus ach ik maak me totaal geen zorgenquote:
Niet meer dan terecht maar ik vind een 7 voor Mafia 2 wel laagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef bascross het volgende:
Ik heb even gecheckt, GTA 4 kreeg van hun 9,5.
Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |