Koningsfilmpjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Official Xbox Magazine gave the 360 version a 7/10
+Interesting and detailed world
+Good soundtrack
+Varied missions
-Boring characters?
-Action and Car chases are a snooze festSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Mafias 2 cast doesn't quite make the grade in any respect. At best they are relatively boring people to be stuck in a car with and banter routinely reaches such lows as 'says the guy who can barely change a lightbulb.' at worst they are childish, misogynistic idiots. having quickly repaid his mothers loan, vito in particular doesn't seem to have any kind of decent reason for being in the mob besides being work-averese, which doesn't drum up a great deal of sympathy as he 'moiders' his way to respect and riches.''
Wat laag, de norm was toen een 10.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef bascross het volgende:
Ik heb even gecheckt, GTA 4 kreeg van hun 9,5.
Haha.
Ik mis een beetje het gameplay gedeelte, is een game dus dat lijkt mij toch wel een belangrijk puntquote:Official Xbox Magazine gave the 360 version a 7/10
+Interesting and detailed world
+Good soundtrack
+Varied missions
-Boring characters?
-Action and Car chases are a snooze fest
Nee revolutionaire was alleen GTA 3 omdat dat iets compleet anders was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Ame_thyst het volgende:
GTA 4
Ja ik heb hem gespeeld met alles expansions maar vond het nu niet bepaald een revolutionaire game.
Gaat meer om de ''minpunten''. De game is erg ''lineair''. No shit, sherlock.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Een 7 en 8 zou ik inderdaad voorzien van het predikaat ''kut'' ja.
Nou dat is ook wel een minpunt hoor..quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks gaan ze ook nog als minpunt aangeven dat er geen multiplayer is.
Nou MP bij GTA 4 was ook niet zo heel boeiendquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel een minpunt hoor..
Jammer dat er dat niet inzit. Hoe vet zou het zijn als je gewoon met wat mensen kan gaan free roamen.
klassieke multiplayer modi erin zoals CTF, TDM, DM zou echt gaaf zijn geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jammer dat er dat niet inzit. Hoe vet zou het zijn als je gewoon met wat mensen kan gaan free roamen.
Dat is het niet. Kijk het is allang duidelijk dat er geen MP in komt. Maar als bladen/sites alsnog dit als minpunt zouden aangeven, dan vind ik dat onterecht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Soberzo is geen woord.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Deze ga ik soberzo halen voor de Xbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |