Volgens mij exclusief bij FRS.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Nice![]()
Is de LE al ergens in Nederland te pre-orderen?
Alleen is er in GTA 4 zat te doenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik hoop wel dat ze wel dingen toegevoegd hebben om FreeRide leuk te houden, eigenlijk het enige minpunt aan de vorige Mafia was dat er na het uitspelen niet veel meer te doen was. (net als gta 4 dus)
Helaas ook enkel bij de FRSquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Limited Edition van Mafia II is te pre-ordenen in een free-recordshop winkel. Er stond een advertentie in de PU.
FRS online heeft hem nu, te betalen ook met i-deal etc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas ook enkel bij de FRS
Zelfs via NL webshops is hij niet leverbaar.
Ja, dat weet ik. Ik heb het over andere webwinkels binnen Nederland. Zelfs vanuit het buitenland is het lastig om de SE binnen te halen voor de pc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
FRS online heeft hem nu, te betalen ook met i-deal etc.
Free Recordshop
Wel vet. Maar of ik er nu echt zo ontzettend naar uit kijk..quote:
quote:
Ik kom net aan het minimum met mijn E6600 2.4 2GB en 7800 GTXquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:09 schreef pagadder het volgende:
Systeemeisen pc-versie Mafia 2 bekend gemaakt
Physx zit in de Nvidia GTX kaarten ingebakken, geen aparte kaart meer voor nodig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef Guy.brush het volgende:
Ik kan echt niet wachten op mafia 2, heb de special edition al bij de Free record shop besteld. Ik vraag me af of dat Pyshx van Nvidia ook echt wat toevoegd. Ben aan het dubben over een nieuwe videokaart (GTX 460 van Nvidia). Echter voor Pyshx heb je een extra dedicated kaart nodig en vraag me af of een extra kaart voor alleen Pyshx ook echt het geld waard is.
Gewoon afwachten, de ervaringen van anderen vertellen je dat dan wel snel genoegquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:56 schreef Guy.brush het volgende:
Ik kan echt niet wachten op mafia 2, heb de special edition al bij de Free record shop besteld. Ik vraag me af of dat Pyshx van Nvidia ook echt wat toevoegd. Ben aan het dubben over een nieuwe videokaart (GTX 460 van Nvidia). Echter voor Pyshx heb je een extra dedicated kaart nodig en vraag me af of een extra kaart voor alleen Pyshx ook echt het geld waard is.
Valt best mee? Best 'standaard' achievements. Veel zoek-achievements ook weer. Damn itquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:52 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.xbox360achievements.org/game/mafia-ii/achievements/
Dikke archievements
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt best mee? Best 'standaard' achievements. Veel zoek-achievements ook weer. Damn it.
Ho ho ho, FRS exclusive my ass. 75 euro my ass.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:09 schreef pagadder het volgende:
Ik ga eens naar de FRS zien om de CE te bestellen.
quote:The Betrayal of Jimmy will be available as a free download worldwide, and day one exclusively for players who own the PS3 version and enter the voucher code included with the game.
Players can also purchase the DLC for £6.29.
quote:The second DLC pack, Jimmy’s Vendetta, will be available soon after launch, and will offer players a different arcade style of play with new missions and leaderboard competition on PC, PS3 and Xbox 360.
Thxquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho ho, FRS exclusive my ass. 75 euro my ass.
http://www.mediaoffer.nl/playstation_3/717
http://www.mediaoffer.nl/pc/719
http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/718
En dan gaat er nog wat euro's af met Addiscount.
Wat Cyberia zei staat ook in jouw bron, heb je die wel gelezen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:27 schreef Shadeauw het volgende:
Mafia 2 DLC is niet PS3 exclusief dus?
bron
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Winkel overvallen? Kom terug en het is afgesloten met politielint + de winkel is helemaal leegehaald.
Wel gaaf, komt dan later de winkel ook nog terug of blijft het voor de rest van het spel een soort 'black hole' ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Winkel overvallen? Kom terug en het is afgesloten met politielint + de winkel is helemaal leegehaald.
Ik hoop wel dat ze de auto physics nog wat bijgewerkt hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:50 schreef SoldMayor het volgende:
Zit echt veel detail en sfeer in de game
Que pasa man?quote:
Je zegt het verkeerd. In de PU stond een stukje over Mafia 2 met ongeveer het volgende:quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Que pasa man?![]()
Dat was Info die ik recentelijk gelezen heb in de nieuwe PU.
Dat wat je denk ik ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gave foto, leefde ik maar in die tijd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. In de PU stond een stukje over Mafia 2 met ongeveer het volgende:
Vito werd gezocht door de politie, vito ging naar een kledingwinkel om zich te verkleden en ging toen weer weg. Even later ging hij terug naar de kledingwinkel en toen hing er zoon geel lint bij de voordeur.
Exact zo overgetypt.quote:Winkelen daarentegen werkte een stuk beter en sneller. Het doet ook nog eens iets voor je wanted level.
Zo moordde ik een hele zaak uit, en wisselde terwijl ik daar was (nog zonder politie in de buurt) van kleding, en weg was mijn wanted level.
Net als de inboedel van de winkel! Want toen ik een paar minuten later terugkwam, was de crimescene afgezet met gele linten en bij nadere inspectie bleek de winkel leeggehaald voor onderzoek; dus naast de lijken was ook alle kleding verwijderd.
Gisteren zat ik nog te denken .. waneer komt tie nouquote:
O relax, duurt niet zo heel lang meer dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gisteren zat ik nog te denken .. waneer komt tie nou![]()
Ik dacht het zal wel ongeveer rond de 10de zijn en zie hier
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Definitieve boxart. Toch minder dan de eerder vrijgegeven als je het mij vraagt.
quote:2K’s detailed what you’ll be playing in the Mafia II demo next month.
In a level called “Buzzsaw”, which takes place during “the summer of the 50s”, Joe and Henry are to take out a mob boss called “The Fat Man”.
The demo will also allow you to explore an area of Empire Bay and “type of vibrant edge-of-your-seat action.”
Mafia moet het helemaal niet van het freeroamen hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet zeker dat ik het niet kan weerstaan die demo te downloaden maar ergens is het wel jammer dat je niet in 1x overdonderd wordt door de freeroam omgeving zoals bij GTA en Red Dead Redemption.
Wat is er op 10 miuut 29 en op 10 minuut 37 te zien dat er censored staat?quote:
Of met de tram of "metro'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Nee je kon gewoon rondrijden. Heel langzaam in je taxi door de stad tuffen.
Er zat een free ride optie in waarbij je wat extra voertuigen kon unlocken zegmaar door wat simpele opdrachten te doen, maar je kon er dus ook voor kiezen om gewoon vrij rond te rijden/lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:24 schreef Tijn het volgende:
Kon je freeroamen in Mafia 1? Je ging toch gewoon van missie naar missie?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is er op 10 miuut 29 en op 10 minuut 37 te zien dat er censored staat?
En even later zie je dat ze die vent finaal kapot knallen en het bloed alle kanten op knalt en hem nog even een kogel door zn knarretje jagen als hij al dood is.
Wat is er dan nog te censoren en waarom?
Overigens belachelijk dat ze alle fucks weggebliept hebben, maargoed
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net nadat je je mg42 leeggeschoten heb op 2 auto's en 5 gasten de loop vastpakken... niet aan te raden.
Ben ook niet zo'n CE iemand (vroeger zaten er gewoon boekjes en posters bij normale editiesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:09 schreef vosss het volgende:
Ik heb niets op met CE's.
Jammer voor de mensen die hem graag wilde hebben, maar ik kan er niet wakker van liggen
Ligt eraan waar je besteld. Vaak is het goedkoper en heb je het op de release dag binnen bij de goede shops.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:04 schreef JohnLocke het volgende:
Ik snap niet waarom mensen online pre-orderen. Dat loopt zo vaak vertraging op...
Voor PC jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef bascross het volgende:
Ik heb hem net gepre-orderd bij Wehkamp, voor 40 euro.
Aigh...quote:Mafia 2 review - 80% in PC Zone
Friday 30-Jul-2010 4:09 PM 2K Czech's gangster title "looks stunning"
The first verdict on 2K's Mafia II is in - and PC Zone's view is that, despite some annoying flaws, it's still a winner.
The mag gives the Mafia title 80% in its new October (yes, bloody October) issue - which is with subscribers now.
The game's major drawback, says Zone, is that it's an 'extremely linear driver and shooter'.
However, if you can get over that rather restrictive fact, there's plenty to enjoy for those nostalgic for the Cosa Nostra's days of US dominance.
The mag says that the dialogue is 'fine, and extremely well acted', adding that driving, 'as you'd expect from the former Illusion Software [2K Czech], is great'.
It continues: 'The collection of cars is great too - all timely models that damage so gently that you'll try to take care of them.'
All aspects of the game are covered in Zone's spectacular seven-page review - with more praise coming for the game's weapons and action sequences, despite a slightly 'cold' storyline.
It adds: 'Mafia II is 10 hours of driving, story and extremely competent gun action. Running at top specs, it looks stunning, and if there was a soundtrack album, I'd buy myself a copy.'
The October issue of PC Zone is in stores next week, and with subscribers today.
Mafia II is due for release on 360, PS3 and PC on August 27.
En toch staan bij elke grote releases de topics weer vol met zure fokker's wiens bestelling nog niet binnen is terwijl de winkels vol liggen met exemplaren. Met een beetje pech moet je zelfs wachten tot je leverancier de volgende partij binnen heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je besteld. Vaak is het goedkoper en heb je het op de release dag binnen bij de goede shops.
Dat snap ik nou ook nooit. Stoppen ze er jaren werk in en maken ze een enorme stad allemaal levensecht... en dan heb je t na 10 uur alweer uitgespeeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:26 schreef Ame_thyst het volgende:
linear, eindelijk eens een developer die het begrijpt
Mafia II is 10 hours of ... Dat is wel extreem kort?
Ook mijn gedachte bij het lezen over dat "liniar" gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef bascross het volgende:
Mafia 1 was ook constant rijden en schieten, maar het was wel de beste game ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |