Que pasa man?quote:
Je zegt het verkeerd. In de PU stond een stukje over Mafia 2 met ongeveer het volgende:quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Que pasa man?![]()
Dat was Info die ik recentelijk gelezen heb in de nieuwe PU.
Dat wat je denk ik ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gave foto, leefde ik maar in die tijd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. In de PU stond een stukje over Mafia 2 met ongeveer het volgende:
Vito werd gezocht door de politie, vito ging naar een kledingwinkel om zich te verkleden en ging toen weer weg. Even later ging hij terug naar de kledingwinkel en toen hing er zoon geel lint bij de voordeur.
Exact zo overgetypt.quote:Winkelen daarentegen werkte een stuk beter en sneller. Het doet ook nog eens iets voor je wanted level.
Zo moordde ik een hele zaak uit, en wisselde terwijl ik daar was (nog zonder politie in de buurt) van kleding, en weg was mijn wanted level.
Net als de inboedel van de winkel! Want toen ik een paar minuten later terugkwam, was de crimescene afgezet met gele linten en bij nadere inspectie bleek de winkel leeggehaald voor onderzoek; dus naast de lijken was ook alle kleding verwijderd.
Gisteren zat ik nog te denken .. waneer komt tie nouquote:
O relax, duurt niet zo heel lang meer dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gisteren zat ik nog te denken .. waneer komt tie nou![]()
Ik dacht het zal wel ongeveer rond de 10de zijn en zie hier
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Definitieve boxart. Toch minder dan de eerder vrijgegeven als je het mij vraagt.
quote:2K’s detailed what you’ll be playing in the Mafia II demo next month.
In a level called “Buzzsaw”, which takes place during “the summer of the 50s”, Joe and Henry are to take out a mob boss called “The Fat Man”.
The demo will also allow you to explore an area of Empire Bay and “type of vibrant edge-of-your-seat action.”
Mafia moet het helemaal niet van het freeroamen hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet zeker dat ik het niet kan weerstaan die demo te downloaden maar ergens is het wel jammer dat je niet in 1x overdonderd wordt door de freeroam omgeving zoals bij GTA en Red Dead Redemption.
Wat is er op 10 miuut 29 en op 10 minuut 37 te zien dat er censored staat?quote:
Of met de tram of "metro'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Nee je kon gewoon rondrijden. Heel langzaam in je taxi door de stad tuffen.
Er zat een free ride optie in waarbij je wat extra voertuigen kon unlocken zegmaar door wat simpele opdrachten te doen, maar je kon er dus ook voor kiezen om gewoon vrij rond te rijden/lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:24 schreef Tijn het volgende:
Kon je freeroamen in Mafia 1? Je ging toch gewoon van missie naar missie?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is er op 10 miuut 29 en op 10 minuut 37 te zien dat er censored staat?
En even later zie je dat ze die vent finaal kapot knallen en het bloed alle kanten op knalt en hem nog even een kogel door zn knarretje jagen als hij al dood is.
Wat is er dan nog te censoren en waarom?
Overigens belachelijk dat ze alle fucks weggebliept hebben, maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |