ik vind dat we moeten gaan. het is op de weg naar huis. zie het als tussenstopquote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan?.
Ik ga een week later wel
Ja! ¤8,- en ¤11,-.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
Weet iemand of er leerlook handschoenen te koop zijn bij Primark? Ik had gehoopt er niet voor naar Rotterdam te hoeven maar overal hebben ze echt leren en dat wil ik niet. Dinsdag ben ik bij broertje die op kamers gaat dus dan zou ik even kunnen gaan kijken (maar mag geen kleren kopen ivm project day zero doel van 6 maanden geen kleren kopen) dus wil mezelf de moeite en kwelling besparen als ze t niet hebben.
Ik ben 1x in R'dam geweest en diverse keren in Luik. R'dam is wel groter, maar Luik vind ik overzichterlijker en lang niet zo chaotisch als in R'dam.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoe is de Primark in Rotterdam vergeleken met die in Luik?
Wil ff weten of die n tussenstop waard is
Nope. Maar 18 december wel naar R'damquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Mylene het volgende:
Wie is er al naar de opening geweest in Hoofddorp?
Hij is vandaag dus geopend.
Ik dacht dat ie pas morgen zou openenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Mylene het volgende:
Wie is er al naar de opening geweest in Hoofddorp?
Hij is vandaag dus geopend.
Dat dacht ik ook, de 24e. Misschien als ik dit weekend tijd heb dat ik even ga kijken, is voor mij toch om de hoek, bij wijze van.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht dat ie pas morgen zou openen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gelukkig zijn dit weekend mijn centjes er weer![]()
Goeie reden om weer te mogen shoppen ..
Ik woon er letterlijk 5 minuten vandaan![]()
Laatst voor mezelf en voor man-lief goed geslaagd..
2 tassen vol voor 60 euro
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef ruffian het volgende:
Vrijdag ga ik ook richting de Primark, hopelijk is R'dam nu rustiger nu Hoofddorp er is.
Ik wil ergens volgende maand daar ook een kijkje gaan nemen.
Zijn er al foto's van Hoofddorp? En is het centrum daar ook wel te doen om te shoppen? Alexandrium is net een middag vol te houden.
300+ man is nogal! Doet het goed voor onze economie dan. Jammer voor Den Haag dat alles via Engeland gaat dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.
Heb gehoord dat er 300+ man komt te werken't is wat, ben echt benieuwd. Maar ik ga volgende week wel, als de hype voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |