ik vind dat we moeten gaan. het is op de weg naar huis. zie het als tussenstopquote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan?.
Ik ga een week later wel
Ja! ¤8,- en ¤11,-.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
Weet iemand of er leerlook handschoenen te koop zijn bij Primark? Ik had gehoopt er niet voor naar Rotterdam te hoeven maar overal hebben ze echt leren en dat wil ik niet. Dinsdag ben ik bij broertje die op kamers gaat dus dan zou ik even kunnen gaan kijken (maar mag geen kleren kopen ivm project day zero doel van 6 maanden geen kleren kopen) dus wil mezelf de moeite en kwelling besparen als ze t niet hebben.
Ik ben 1x in R'dam geweest en diverse keren in Luik. R'dam is wel groter, maar Luik vind ik overzichterlijker en lang niet zo chaotisch als in R'dam.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoe is de Primark in Rotterdam vergeleken met die in Luik?
Wil ff weten of die n tussenstop waard is
Nope. Maar 18 december wel naar R'damquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Mylene het volgende:
Wie is er al naar de opening geweest in Hoofddorp?
Hij is vandaag dus geopend.
Ik dacht dat ie pas morgen zou openenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Mylene het volgende:
Wie is er al naar de opening geweest in Hoofddorp?
Hij is vandaag dus geopend.
Dat dacht ik ook, de 24e. Misschien als ik dit weekend tijd heb dat ik even ga kijken, is voor mij toch om de hoek, bij wijze van.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht dat ie pas morgen zou openen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gelukkig zijn dit weekend mijn centjes er weer![]()
Goeie reden om weer te mogen shoppen ..
Ik woon er letterlijk 5 minuten vandaan![]()
Laatst voor mezelf en voor man-lief goed geslaagd..
2 tassen vol voor 60 euro
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef ruffian het volgende:
Vrijdag ga ik ook richting de Primark, hopelijk is R'dam nu rustiger nu Hoofddorp er is.
Ik wil ergens volgende maand daar ook een kijkje gaan nemen.
Zijn er al foto's van Hoofddorp? En is het centrum daar ook wel te doen om te shoppen? Alexandrium is net een middag vol te houden.
300+ man is nogal! Doet het goed voor onze economie dan. Jammer voor Den Haag dat alles via Engeland gaat dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.
Heb gehoord dat er 300+ man komt te werken't is wat, ben echt benieuwd. Maar ik ga volgende week wel, als de hype voorbij is
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef Aarti het volgende:
http://www.webregio.nl/ha(...)-van-de-primark.aspx
De om 11 uur geopende Primark is alweer gesloten wegens extreme drukte
Het is sowieso elke zondag open alleen ik zou je alvast voorbereiden voor de druktequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef lieflijntje het volgende:
Klopt het dat de winkel in rotterdam elke zondag open is? het zal vast belacehlijk druk zijn, maar het is de enige keer de komende 2 maanden dat ik kan, en wil heel graag.
Ik denk niet dat rdam en luik veel scheelt overigens. In rotterdam lijkt wel dat 'wonen' gedeelte groter, maar volgens mij heb je in luik meer schoenen enzo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:16 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik ben 1x in R'dam geweest en diverse keren in Luik. R'dam is wel groter, maar Luik vind ik overzichterlijker en lang niet zo chaotisch als in R'dam.
Daarom zou ik er niet aan moeten denken om er te werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef Aarti het volgende:
je zal er maar moeten werken, de hele dag dezelfde shirtjes weer opvouwen terwijl voor je neus een of andere trol die stapel omgooit
Dat is best veel, maar goed zullen natuurlijk heeeeel veel kleine contracten zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.
Heb gehoord dat er 300+ man komt te werken't is wat, ben echt benieuwd. Maar ik ga volgende week wel, als de hype voorbij is
bronquote:Primark in Hoofddorp: stormloop bij opening
Nadat Primark in 2008 haar eerste Nederlandse winkel opende in Rotterdam, is nu het winkelcentrum De Markthof in Hoofddorp aan de beurt. "De tweede winkel van Primark in Nederland is een soort teststore" vertelt Marije Bakker, pr-medewerkster bij Grayling. Het pr-bedrijf verzorgt de opening van Primark. "Als de winkel in Hoofddorp net zo'n succes wordt als in Rotterdam, dan zal de modeketen in de toekomst ook in Amsterdam en andere grote steden verschijnen."
De winkel
De nieuwe winkel heeft een vloeroppervlakte van 2.666 m2, verdeeld over twee verdiepingen. "We hebben in ons filiaal in Rotterdam gemerkt dat schoenen, jeans en accessoires erg belangrijk zijn voor de Nederlandse vrouw en daar hebben we in onze nieuwe winkel rekening mee gehouden", vertelt storemanager Marvin Davidson. "Zo hebben we bijvoorbeeld de lingerieafdeling naar boven verplaatst, zodat er op de begane grond meer ruimte is voor tassen en andere accessoires."
Nachtdienst
Naast damesmode, schoenen en accessoires kunnen consumenten bij de Primark in Hoofddorp terecht voor herenmode, kindermode, lingerie en een klein plukje homewear. "Per dag werken er gemiddeld 130 medewerkers in de winkel, verdeeld over 24 uur", aldus Davidson. "'s Nachts worden de verkochte artikelen door een nachtploeg weer netjes aangevuld."
Primark
Primark, in Ierland bekend onder de naam Penneys, richt zich op commerciële mode voor betaalbare prijzen. Met de opening in Hoofddorp heeft de modeketen dit jaar vijftien winkels geopend, waarmee het totaal aantal filialen nu op 210 uitkomt. Voor het einde van het jaar zal Primark nog vijf winkels in Europa openen. Eén op Gran Canaria, één in Duitsland en drie in Engeland.
Trein naar Hoofddorp station, en dan de bus een paar haltes. Gaan een hoop bussen heen trouwens.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die laarzen....
Ik wil die hebben. Maar ik denk dat ik eerst nog naar Rotterdam ga en als de hysterie een beetje gezakt is pas naar hoofddorp.
Weet iemand of het makkelijke bereikbaar is met het openbaar vervoer?
Dus ik ging naar de Primark. Heb een enorme zak kleding meegenomen voor nog geen 100¤! Ze hadden echt veul leuke dingen, en ik en een vriendin hebben er rustig een uurtje rondgelopen. Heel druk was het niet. Ze hadden ook van alle dingen die ik wilde gewoon mijn maatquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Melochan het volgende:
Okee okee, mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Twee vriendinnen zijn geweest, en kwamen allebei met 3 van die grote zakken thuis. En nu wil ik ook. Morgen. Morgen is het aan
Nu je het zegt zeg.. ik heb geeneens een herenafgeling gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef tomatenrood het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de herenkleding @ Hoofddorp?
Is de herenafdeling daar (veel) groter dan in Rotterdam?
In Rotterdam zit 'ie inderdaad boven... je bent niet boven geweest?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nu je het zegt zeg.. ik heb geeneens een herenafgeling gezienzal vast wel ergens boven zitten, maar hijs dan absoluut niet groot.
Sorry? valt mee in Rotterdam?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga wel naar primark hoofddorp over een tijdje kijken als het er niet zo druk is. In het begin was het ook heel druk in rotterdam, maar dat valt nu ook wel mee
Jawel, maar heb eerlijk gezegd alleen bij de pyjama's gekeken, en ben daarna via de kassa's naar de schoenen gelopen. Die herenafdeling zit wrs rechtachter als je met je rug naar die pyjama's staat, niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
In Rotterdam zit 'ie inderdaad boven... je bent niet boven geweest?
Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jawel, maar heb eerlijk gezegd alleen bij de pyjama's gekeken, en ben daarna via de kassa's naar de schoenen gelopen. Die herenafdeling zit wrs rechtachter als je met je rug naar die pyjama's staat, niet?
Het was echt niet zo druk als ik had gedacht. I mean, we hoefden niet eens te wachten bij de kassa's. Viel me echt meebenieuwd hoevaak ze van collectie wisselen. Iemand die dat weet?
Oh edit: ik zie dat je het hebt over de herenafdeling in Rotterdam. Ja daarvan weet ik waar ie zit. Maar hier in Hoofddorp dus rechtsachter ergens.
Er zijn zeker wel leuke dingen voor heren, maar niet zo veel als vrouwenkleding.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan.
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhoudenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan.
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhoudenVeel keus is er in ieder geval wel.
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdamquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ben vorig weekend naar de Primark in Luik geweest. Dat blijft echt mijn favoriete filiaal. Ben 1 keer in Rotterdam geweest maar daar is de kleding mij erg tegengevallen, de accessoires vond ik wel leuk toen. In Luik heb je echt leuke kleding. Ben wel benieuwd of er in Hoofddorp leukere kleding is dan in Rotterdam. Of is het ongeveer hetzelfde?
H&M heeft een groter heren-assortiment dan de Primark hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
In elke grote stad zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Cantab het volgende:
Hoop wel dat er snel meer Primarks in Nederland komen. Je zou denken van wel, gezien de huidge twee zo'n groot succes zijn. Ik zit nu in Engeland en ik woon nauwelijks tien minuten lopen bij de locale vestiging vandaan. Echt geweldig, ik kom er veel te vaak. Maar hier is het nooit zo absurd druk gelukkig. Zou wel mooi zijn als in ieder geval alle grote steden in Nederland er een zouden krijgen, zodat het gewoon een normale (heel erg toffe) winkel wordt en niet een die zoveel dagjesmensen trekt.
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdam
Er hebben natuurlijk wel 2 volle maanden tussen je bezoek in Rotterdam en Londen gezeten. Dat is minimaal 1 nieuwe collectie gok ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.
Ik vind bij de Primark (heren) alleen de schoenen leuk, verder ooit een blouse kunnen scoren maar dat was niets spannends. Primark is meer voor de vrouwen, ben je in de buurt kan je er wel even binnen lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
Daar gaat je DayZero.......quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef lieflijntje het volgende:
Vandaag in Rotterdam geweest, helaas alleen geen nepleren handschoenen alleen echte
Ik moet zeggen dat het wel echt een grote chaos was.
Ben uiteindelijk thuis gekomen met een blauw vogel blousje, geel lang vest, nette schoenen, een boel sokken, 2 paar panty's, 2 tassen, sjaal en handschoenen, 3 riempjes en een veerspeldje.
Had graag nog een heel leuk grijs broekje gehad maar de enige in mijn maat had een kapotte rits..
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Opdekop het volgende:
Ok! Hoofddorp it is. Makkelijk te vinden? In het centrum?
Ik denk ook dat het nu beter is om naar Rotterdam te gaan. Ik adviseer alleen niet om in het weekend, donderdagavond of vrijdagmiddag te gaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek isquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de Primark in Hoofddorp geweest. Ik vond het wel okee. De gewone dameskleding vond ik niet zo leuk. Ze hebben ongeveer net zoveel accessoires als kleding. Ik ben nu uiteindelijk thuis gekomen met twee pyama's, een thermoshirt, sokken, panties/malliots, handschoenen, haarband en oorbellen. Ik ga vast nog wel een keer, maar ik was er nou ook weer niet zo onwijs ondersteboven van.
Ik zou er eerlijk gezegd geen 2,5u voor reizen om alleen naar de Primark of andere winkels in Hoofddorp te gaan. Zo bijzonder vond ik de collectie niet en het spul gaat best snel kapot na aankoop is de ervaring van een vriendin van me. Ik heb er zaterdag niks gekocht want te druk en niet veel leuks in de collectie op dat moment.quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil donderdag naar de Primark. Hoofddorp/Rotterdam is allebei 2,5 uur reizen.. welke is het grootst/leukst/makkelijkst bereikbaar?
Ik kwam om 11.05 binnen en toen was het te doen. Om 11:30 leek het de H&M op zondag in de kalverstraat wel....quote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek is
hoe druk was het?
Ik heb wel aardig wat Primark kleding en tot op heden is er nog maar 1 broek stuk gegaan omdat ie niet goed gestikt was, shit happens, rotte appel in de berg van kleding. Mijn moeder zet er een stuk stof achter en hij doet het weer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef -Trinity- het volgende:
Zo bijzonder vond ik de collectie niet en het spul gaat best snel kapot na aankoop is de ervaring van een vriendin van me.
Dat wilde ik ook net gaan zeggen.. Heb een vest met pailletten en de kleur is nog mooi, alle pailletten zitten er nog op en hij is niet vervormd ofzo. Korte broek mankeert ook niks aan, mn pyama niet, ondergoed niet.quote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat Primark kleding en tot op heden is er nog maar 1 broek stuk gegaan omdat ie niet goed gestikt was, shit happens, rotte appel in de berg van kleding. Mijn moeder zet er een stuk stof achter en hij doet het weer.
Voor de rest zijn al mijn broeken, shirtjes, jurkjes, vestjes, truien, sokken en lingerie andere spullen nog heel en overleven ze elke (hand) was, ook 1,5 jaar na aankoop. Kleuren blijven ook gewoon mooi, maar dat ligt ook maar net aan de manier waarop iemand wast denk ik. Ik heb dus geen echte slechte ervaring met de kleding, de kwaliteit valt mij juist onwijs mee voor het geld wat je ervoor neertelt
.
Vind het gek dat bij de een spullen best snel kapot gaan en bij mij bijvoorbeeld niet, terwijl ik de kleding gewoon dagelijks draag en combineer.
Ja, volgens mij wel met de bus, werd een paar pagina's eerder besproken dus even teruglezenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef DesertRose het volgende:
Is Primark Hoofdorp gemakkelijk bereikbaar met openbare vervoer??
Die pareloorbellenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ben gisteren in Hoofddorp geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |