Bastard, ik vind je een kanjer, enorm bedankt voor je goede modwerk op TRU en don't be a strangerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Snakey het volgende:
Je gelooft het niet, maar Bastard heeft het licht gezien!
*kuch, dat was niet erg geloofwaardig geloof ik.![]()
Anyway, Bastard heeft het vreselijk druk en daardoor amper nog tijd om te modden. Erg jammer, want we waarderen Bastard als mod enorm.
Thanks voor al je tijd en inzet Bastard, we hopen je weer terug te zien zodra je werkloos bent en je kinderen de deur uit zijn.![]()
Tegelijkertijd hebben we vervanging gezocht, en gevonden! En wel in Lavenderr.
Welkom op TRU Lavenderr. We zijn er zeker van een waardig opvolger gevonden te hebben voor Bastard. Succes.
Deel 1 staat hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Ja, ik zag het, voel me zeer vereerd, en ga morgen eens rustig luisteren. Leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar Bastard blijft hier nog wel posten, toch?
En eeh, ga je nu modden in BNW en TRU, Lavenderr? Rare hobby hoor! Straks ga je nog met treintjes spelen
!
Oh, ik heb trouwens eerder op de avond deel 2 van de erotische thriller 'Henk gaat naar de supermarkt' opgenomen en heb die onder andere opgedragen aan jou:
[..]
Deel 1 staat hier:
TRU OH 245: Stemmen met fantastische mogelijkheden!
Ja doe dat. Lekker rustig luisteren 40 seconden lang met een hapje en een drankje erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, ik zag het, voel me zeer vereerd, en ga morgen eens rustig luisteren. Leuk!
Bastard was een van de eerste TRU'ers die ik leerde 'kennen' hierquote:Ja, Bastard blijft gelukkig posten hier, zonder hem zou TRU TRU niet zijn he?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef Dubby het volgende:
Ik ben benieuwd wat hier allemaal achter zit en wat er is bekokstoofd achter de schermen.
Nah, er is niks bekokstoofd en er zit niks achter. Het stond gewoon in de sterrenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:19 schreef senesta het volgende:Om maar in de stijl van BNW te blijven?
Als jij tegen bent, ben ik automatisch voorquote:
whaha, dat zie ik al compliment!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef jpg97 het volgende:
Bastard! OUWE BASTAARD! Bedankt voor de moderatie ( met een vleugje humor ) en de nachtelijke potjes UNO op de xbox 360 en de glazen wijn zo groot als jouw hoofd ( en geloof me, die zijn GROOT ).
Bij jou durfde ik nooit te baggeren, maar die nieuwe ga ik zsm uitproberen!
Euh altijd.. gewoon ff de appie inlopen, jwzquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef Michielos het volgende:
ja inderdaad. Bastard bedankt! En wanneer kunnen we de beschuit met muisjes eten ;D
Ook in het zwart ben ik tof toch, of ken je me dan niet meer .. ben ik ook gepeupel geworden natuurlijk, snap het wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:27 schreef ToT het volgende:
Hee Bastard, jammer dat je hier als moderator stopt. Je bent een toffe gozer!Maar ja: iets met prioriteiten stellen he!
@ Lavenderr! Tof voor je meid!
Bedankt voor alles Bastardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook in het zwart ben ik tof toch, of ken je me dan niet meer .. ben ik ook gepeupel geworden natuurlijk, snap het wel.![]()
Inderdaad, succes aan Lavenderr gewenst, ik weet zeker dat ze het prima over kan nemen van mij, en misschien nog wel met meer geduld dan mijzelf.
Een goeie prutser ja. Maar dat ben je zo ook welquote:
Hey ik zeg bewust BENT, en niet WAS he!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook in het zwart ben ik tof toch, of ken je me dan niet meer .. ben ik ook gepeupel geworden natuurlijk, snap het wel.![]()
Maak je niet druk... dat zal ik eens gaan uittestenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, succes aan Lavenderr gewenst, ik weet zeker dat ze het prima over kan nemen van mij, en misschien nog wel met meer geduld dan mijzelf.
Dankjewel Summers, dat zal zeker een leerzame reis worden, reis inmiddels al een poosje mee met julliequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Bedankt voor alles Bastardje hebt het prima gedaan
don´t be a stranger
![]()
Welkom Lavender !! Ik hoop dat het een leerzame leuke reis word
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij tegen bent, ben ik automatisch voor.
Al was ik het sowieso wel lavje.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Leuk trouwens, Bastard kan vanaf nu lekker mee gaan rellen!
4.50 zou nog te weinig zijn als ik die hele lijst zou moeten copieren!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:52 schreef jpg97 het volgende:
Kun je nog even mijn notes voor me kopieeren en plakken nu je nog blauw bent?Scheelt me weer 4,50
*fasten seatbeltsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maak je niet druk... dat zal ik eens gaan uittesten![]()
Bedankt voor het modden overigens en de tijd die je in /28 gestoken hebt
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef jogy het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat een ex-modje een soort free-pass uitblaas periode krijgt op het subforum in kwestie, ongeschreven regel enzo, jeweets. Brengt het zelfmoordgehalte bij ex-vrijwilligers weer wat terug.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef Bastard het volgende:
Ik voel nu al dat ik heel scherp ga worden, niks poldermodel en middenweg meer, gewoon er tegenaan!!
Dankjewel, wat aardigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bastard bedankt voor het modden![]()
Lavenderr welkom
---->R&Pquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef _Led_ het volgende:
Ohnoes, m'n TRU, wat doe je !!!!
Fuck it, zonder Bastard hoeft het voor mij niet meer, ik maak er een einde aan
Zal ik zeker doen Maron, en thanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef Maron het volgende:
Bastard de familias..tsja, dan heb je plichten te vervullen hé..ik hoop dat Lavenderr de taken net zo serieus zal nemen, maar ik denk dat dat wel zal lukken..
Veel succes met de "nieuwe" taken mensen, en bedankt voor de oude..
Ik twijfel dar sowieso absoluut niet aan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen Maron, en thanks
Ze is minstens zo serieus als mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef Maron het volgende:
Bastard de familias..tsja, dan heb je plichten te vervullen hé..ik hoop dat Lavenderr de taken net zo serieus zal nemen, maar ik denk dat dat wel zal lukken..
Veel succes met de "nieuwe" taken mensen, en bedankt voor de oude..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |