Leuk verjaardagscadeau danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja net na m'n 22e verjaardag lid geworden
And the answer is YES.quote:
TT alert!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jouw jonge jaren voorbij zijn ofniet?
Mwah ik vind sommige dingen wel meevallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik was net even in lurk-modus
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt? - leuk topic voor het slapen gaan
Joh zou je denken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
vrouwen die uitscheuren bij een bevalling, dat lijkt me nou niet echt het toppunt van gelukzaligheid en een mooi gezicht.
heerlijk jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik was net even in lurk-modus
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt? - leuk topic voor het slapen gaan
Rekt 't niet dan scheurt het wel.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rekt 't niet dan scheurt het wel.
Vrouwen
brikt 'ie dan brikt 'ie, maar dr in zal die goan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rekt 't niet dan scheurt het wel.
Vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ach, zijquote:
Kots seks?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zijop mij dus ik zie het probleem niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
brikt 'ie dan brikt 'ie, maar dr in zal die goan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee ze kotsen op me, van: ze moeten me niet. En een uitgescheurd iemand is echt vies, maar wss is het wel jouw kind die eruit kwam dus dan valt het wel meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kots seks?![]()
Nee maar een uitgescheurd iemand zal echt niet chill zijn hoor. En meestal hebben ze dan nog een klein jong ook![]()
[..]
Dan lijkt het me nog heel ranzigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ze kotsen op me, van: ze moeten me niet. En een uitgescheurd iemand is echt vies, maar wss is het wel jouw kind die eruit kwam dus dan valt het wel mee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |