Leuk verjaardagscadeau danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja net na m'n 22e verjaardag lid geworden
And the answer is YES.quote:
TT alert!quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat jouw jonge jaren voorbij zijn ofniet?
Mwah ik vind sommige dingen wel meevallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik was net even in lurk-modus
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt? - leuk topic voor het slapen gaan
Joh zou je denken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
vrouwen die uitscheuren bij een bevalling, dat lijkt me nou niet echt het toppunt van gelukzaligheid en een mooi gezicht.
heerlijk jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik was net even in lurk-modus
Vieste wat je ooit in het echt hebt gezien/meegemaakt? - leuk topic voor het slapen gaan
Rekt 't niet dan scheurt het wel.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rekt 't niet dan scheurt het wel.
Vrouwen
brikt 'ie dan brikt 'ie, maar dr in zal die goan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rekt 't niet dan scheurt het wel.
Vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ach, zijquote:
Kots seks?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zijop mij dus ik zie het probleem niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
brikt 'ie dan brikt 'ie, maar dr in zal die goan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Nee ze kotsen op me, van: ze moeten me niet. En een uitgescheurd iemand is echt vies, maar wss is het wel jouw kind die eruit kwam dus dan valt het wel meequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kots seks?![]()
Nee maar een uitgescheurd iemand zal echt niet chill zijn hoor. En meestal hebben ze dan nog een klein jong ook![]()
[..]
Dan lijkt het me nog heel ranzigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ze kotsen op me, van: ze moeten me niet. En een uitgescheurd iemand is echt vies, maar wss is het wel jouw kind die eruit kwam dus dan valt het wel mee
quote:
Was echt vet. En het skydiven was zo vetquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:40 schreef DuTank het volgende:
Hoe was Siofok? Ik heb gezien dat je hebt geskydived
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef FedExpress het volgende:
De middag is reeds 2 uren onderweg en de stilte is weer gevallen, over ons geliefde topicBen uit verveling Hans Teeuwen aan het lusiterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:11 schreef FedExpress het volgende:
De middag is reeds 2 uren onderweg en de stilte is weer gevallen, over ons geliefde topicIk was sportief aan het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Wat kostte die shit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was echt vet. En het skydiven was zo vet
Hij is zowat nog lelijker dan ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:31 schreef FedExpress het volgende:
ga hem dan kijken, is toch net wat leuker
172 euro met DVD, echt goedkoopquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat kostte die shit?
Want wij zijn daar paar jaar geleden geweest en gaan volgend jaar weer
Dudequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is zowat nog lelijker dan ik![]()
Jezus skydiven is dus uit zo'n vliegtuig. Wat een lefquote:
Dat is niet duur nee.. Als je na gaat dat het hier het dubbele isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij is zowat nog lelijker dan ik![]()
[..]
172 euro met DVD, echt goedkoop
Jij bent dus al zó oud!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ga binnenkort, wanneer ik eenmaal in mijn mid-life crisis zit, ook sky-diven,
Niet zo gemeen tegen die oude man...quote:
Jij bent heul nie oud.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen die oude man...
Ik ga maar weer eens McDrivenDuTank is dik!
Hij maakte mij ook belachelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen die oude man...
Ik ga maar weer eens McDrivenDuTank is dik!
Maar je bent wel dik.quote:
Hij zegt het toch zelf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:07 schreef FedExpress het volgende:
wat zijn we weer lief vandaag allemaal zeg
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:07 schreef FedExpress het volgende:
wat zijn we weer lief vandaag allemaal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |