abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84835777
Ik ben van mening dat "wij" een dikke aanslag in een of ander moslimland moeten plegen en dan 9 jaar na dato er een grote kerk pal naast gaan bouwen.

Kijken of ze het dan nog zo leuk vinden :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:44:49 #32
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_84835819
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef vosss het volgende:
Ik ben van mening dat "wij" een dikke aanslag in een of ander moslimland moeten plegen en dan 9 jaar na dato er een grote kerk pal naast gaan bouwen.

Die gedachte ging wel door mij heen ja..dan zou de wereld te klein zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_84836044
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

hoe komen ze aan 100 miljoen alleen al voor de grond/gebouwen?

en dan de naam idd, een verwijzing naar cordoba spanje als in begin van de islamisering van westerse wereld?

maar goed, zal wel aan mij liggen maar ik snap heel goed dat dit bij veel amerikanen en new yorkers in het verkeerde keelgat schiet.

ik neem aan als ze zo vrijgevig en goed bedoelend zijn dat ze 2 verdiepingen van hun gebouwtje wel afstaan aan homosexuele groeperingen en een joodse clubje?
http://www.cordobainitiative.org/

Volgens mij is het nog niet eens zo'n slechte orgranisatie, op basis van hun doelstellingen etc zou je dat niet suggereren tenminste .... Beetje bemiddelen tussen het Westen en de Moslimwereld .
Ze hebben ook nog eens zeer breed gedragen steun voor hun plannen . Waaronder van de grootste belangenorganisatie's voor de nabestaanden van 9/11 ...

quote:
Additionally, we appreciate the support received from the following organizations:
September 11th Families for Peaceful Tomorrows, J Street, The Arab American Family Support Center, Auburn Seminary, American Jewish Committee, Cause New York, Chautauqua Institute, Congregation B'nai Jeshurun, Faith House Manhattan, Friends of the Arava Institute, Interfaith Youth Core, Intersections, Interfaith Center of New York, The Interfaith Alliance, Jewish Community Center in Manhattan, Lutheran Seafarers and International House, New York Buddhist Church, Odyssey, New Seminary, Out of Cordoba – Averros and Miamonides, NY Interfaith Disaster, One Voice, One Spirit, St. Bartholomew's Church, Same Difference Interfaith Alliance, The Church of St. Paul and St. Andrew, Tanenbaum Center, The Foundation for Ethnic Understanding, Trinity Wall Church, The Healing of the Nations Foundation, The Migration Policy Institute, Union Theological Seminary, St. Peters Church, UN Special Envoy for HIV/AIDS in Asia and the Pacific, UJA Federation of New York.
pi_84836114
quote:

Een aanslag ? Ja, dat is idd een stuk heftiger dan een half land platbombarderen, bezetten en er je eigen vrienden als leiders neerzetten.

Debiel.
pi_84836119
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef Strani het volgende:

[..]

Die gedachte ging wel door mij heen ja..dan zou de wereld te klein zijn.
De wereld is al te klein als je een tekening maakt van een of andere pedofiel :')

Islam is vrede my fucking ass :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_84836158
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:53 schreef vosss het volgende:

[..]

De wereld is al te klein als je een tekening maakt van een of andere pedofiel :')

Islam is vrede my fucking ass :')
Gelukkig ben jij het voorbeeld van het verlichte westen. Man, als je daar geboren was zat je je eigen stront te eten en je moeder te bezwangeren.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:56:05 #37
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_84836226
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij het voorbeeld van het verlichte westen. Man, als je daar geboren was zat je je eigen stront te eten en je moeder te bezwangeren.
Doe's niet zo persoonlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_84836237
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Casualty het volgende:

[..]

http://www.cordobainitiative.org/

Volgens mij is het nog niet eens zo'n slechte orgranisatie, op basis van hun doelstellingen etc zou je dat niet suggereren tenminste .... Beetje bemiddelen tussen het Westen en de Moslimwereld .
Ze hebben ook nog eens zeer breed gedragen steun voor hun plannen . Waaronder van de grootste belangenorganisatie's voor de nabestaanden van 9/11 ...
[..]

tja, pvda had ook veel steun maar de leiders ervan zijn net windvanen, ik geloof dat tuig niet op hun blauwe ogen.

bovendien vind ik dat religie niet in een moderne samenleving thuis hoort
pi_84836301
quote:

Ja, zo simpel is de wereld. Westen=Christendom, Midden Oosten=Islam=slecht. :')

Heerlijk, die onwaarschijnlijke nonsens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_84836355
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef waht het volgende:

[..]

Ja, zo simpel is de wereld. Westen=Christendom, Midden Oosten=Islam=slecht. :')

Heerlijk, die onwaarschijnlijke nonsens.
religie is slecht.

de een wil de ander overtreffen in smerigheid.

moslims slaan homo''s in elkaar en tuigen vrouwen af en de christen proberen zoveel mogelijk kinderen te misbruiken.
pi_84836408
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

religie is slecht.

de een wil de ander overtreffen in smerigheid.

moslims slaan homo''s in elkaar en tuigen vrouwen af en de christen proberen zoveel mogelijk kinderen te misbruiken.
Dat zijn enkele moslims of christenen. Bewijs eerst maar eens dat alle moslims of christenen dat doen, dan praten we verder.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_84836639
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

tja, pvda had ook veel steun maar de leiders ervan zijn net windvanen, ik geloof dat tuig niet op hun blauwe ogen.

bovendien vind ik dat religie niet in een moderne samenleving thuis hoort
Kan
Maar er zijn miljarden in de wereld die dit compleet anders zien .
Mijn punt was alleen dat het dus niet een of andere ontmoetingsplaats word voor radicaliserende individuen .
Normaliter zou dit eerder een organisatie zijn ter preventie van dat soort zaken .

Vanuit dat oogpunt is de locatie aan ( niet op) Ground Zero nog niet eens zo raar . Eerder symbolisch .

Vraag me alleen af waarom Nederland geld aan die organisatie geeft . Klinkt allemaal erg nobel enzo, maar lijkt me niet echt logisch dat wij meebetalen aan een of ander pand in New York terwijl wij crisismaatregelen opgelegd krijgen omdat onze economie zo in het slopt zit :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:12:51 #43
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_84836816
quote:
Het centrum, dat zich bevindt op twee huizenblokken afstand van Ground Zero
Enne
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_84837461
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef waht het volgende:

[..]

Dat zijn enkele moslims of christenen. Bewijs eerst maar eens dat alle moslims of christenen dat doen, dan praten we verder.
hoeveel "enkele" moslims zijn er nodig in iran, SA, niger, somalie, ghaza, pakistan, aman, qatar, etc voor het geweldige regime voor de overige 90% van de bevolking :')
pi_84839994
Een moskee @ Ground Zero.. ^O^ meer kun je islamitische terroristen niet kleineren
  woensdag 4 augustus 2010 @ 02:10:44 #46
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84840040
quote:

De beste opmerking denk ik tot nu toe in dit topic!
Hij is leuk nml. :)
Snollebolt
pi_84840341
quote:

Dan wordt Fok door enkele bekenden hier als petitie gebruikt om het tegen te houden. :)
pi_84840583
Een paar clusterbommen op die paal waar die dwazen met met zijn allen omheen lopen te sjokken in Mekka, en er dan een jaar of 5 later een 15 verdiepingen tellend Amerikaans culureel centrum neerplempen, met daarin oa. een parenclub, een all u can eat spareribbuffet en wat pikante damesondergoed boetieks...oh ironie...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_84840635
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:02 schreef Casualty het volgende:

[..]

Waarom is het onfatsoenlijk ? Het waren op 9/11 terroristen, geen Moslims (al zeiden ze in de naam van Alah te handelen)
Bovendien is de locatie helemaal niet OP Ground Zero zelf, maar een paar straten verderop .
Het waren wel degelijk moslims, je kan niet recht lullen wat krom is maat. Een stunt die in menig moskee wereldwijd met gejuich ontvangen is.
pi_84840661
Goede zaak dat het gewoon doorgaat. Als je een enorme groep mensen afrekent op het feit dat een stelletje terroristen toevallig ook dat geloof hadden, is er een steekje bij je los.
pi_84840667
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het waren wel degelijk moslims, je kan niet recht lullen wat krom is maat. Een stunt die in menig moskee wereldwijd met gejuich ontvangen is.
Ga toch fietsen man. Net zo veel mensen vonden het geweldig als dat katholieken al dat misbruik geweldig vonden.
Als je aan jullie PVV'ertjes een paar beelden laat zien van juichende moslims, dan nemen jullie zomaar aan dat er heel veel moslims het wel prima vonden. Zó makkelijk een idee in jullie hoofd te prenten... echt.
pi_84840687
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:00 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Ga toch fietsen man. Net zo veel mensen vonden het geweldig als dat katholieken al dat misbruik geweldig vonden.
ik zal mijn fiets bij jou in je bilnaad parkeren ok? :W De kanaalstraat hier in Utrecht was bijvoorbeeld het toneel van feestende moskeegangers, en dat was niet omdat er een jarig was. een beeld dat me nog lang zal bijblijven.

Edit...en daar is dan weer de zoveelste dorpsgek die het gelijk relateerd aan de PVV, tief toch een eind op met je geblaat, dat is zo'n beetje de laatste partij waar ik ooit op zou stemmen. :')
pi_84840766
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik zal mijn fiets bij jou in je bilnaad parkeren ok? :W De kanaalstraat hier in Utrecht was bijvoorbeeld het toneel van feestende moskeegangers, en dat was niet omdat er een jarig was. een beeld dat me nog lang zal bijblijven.

Edit...en daar is dan weer de zoveelste dorpsgek die het gelijk relateerd aan de PVV, tief toch een eind op met je geblaat, dat is zo'n beetje de laatste partij waar ik ooit op zou stemmen. :')
probeer dan eens die moslim vooroordelen uit je kop te krijgen, want je lult als een regelrechte PVV'er. Je zou eens bij jezelf te rade kunnen gaan waarom dat zo is.

Alle... en dan bedoel ik ALLE moslims die ik hier uit de buurt ken (en dat zijn er vrij veel) vonden het allemaal nu al het dieptepunt van deze 21e eeuw.
pi_84840781
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:19 schreef herbert64 het volgende:

[..]

probeer dan eens die moslim vooroordelen uit je kop te krijgen, want je lult als een regelrechte PVV'er. Je zou eens bij jezelf te rade kunnen gaan waarom dat zo is.
vooroordelen.... :')
pi_84840878
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

vooroordelen.... :')
Wat een sterke reactie.

o|O
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 06:17:17 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84841335
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef Casualty het volgende:

[..]

Waarom geven wij belastinggeld aan die organisatie ?

Onderdeel van de millenniumdoelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Millenniumdoelstellingen
http://www.millenniumdoelen.nl/
http://www.minbuza.nl/en/(...)velopment_Goals_MDGs

Uit een lijst met 45 organisaties die voor Doel 3 subsidie krijgen heeft Wilders "de moslim" gevonden. :')

List of 45 Projects
pi_84841522
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:52 schreef Hathor het volgende:
Een paar clusterbommen op die paal waar die dwazen met met zijn allen omheen lopen te sjokken in Mekka, en er dan een jaar of 5 later een 15 verdiepingen tellend Amerikaans culureel centrum neerplempen, met daarin oa. een parenclub, een all u can eat spareribbuffet en wat pikante damesondergoed boetieks...oh ironie...
Ironie is een aparte term om hier te gebruiken. Dwaasheid is passender. Om een aantal redenen, ten eerste is hier geen sprake van moslims die het WTC neerhalen en er dan een moskee neerzetten, er is sprake van een islamitische organisatie die in de buurt van Ground Zero een gemeenschapscentrum willen bouwen met daarin een gebedsruimte. Kortom, je vergelijking is debiel, at best. Ten tweede, wel, is het nogal bijzonder om Saoedi-Arabië te bombarderen en bezetten omdat je het niet eens bent met de bouwplannen van een handjevol Amerikanen. Ten derde, en ik vind het bizar dat het genoemd moet worden, degenen die het WTC aanvielen, waren terroristen, die zoveel mogelijk mensen wilden doden; Saoedi-Arabië is een religieuze dictatuur; Amerika is een Westers, democratisch land met allerlei vrijheden. Er is een moreel verschil tussen deze entiteiten, en ik vind het apart dat je Amerika beschouwt als een of andere christelijk Al-Kaida.
pi_84848114
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 07:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ironie is een aparte term om hier te gebruiken. Dwaasheid is passender. Om een aantal redenen, ten eerste is hier geen sprake van moslims die het WTC neerhalen en er dan een moskee neerzetten, er is sprake van een islamitische organisatie die in de buurt van Ground Zero een gemeenschapscentrum willen bouwen met daarin een gebedsruimte. Kortom, je vergelijking is debiel, at best. Ten tweede, wel, is het nogal bijzonder om Saoedi-Arabië te bombarderen en bezetten omdat je het niet eens bent met de bouwplannen van een handjevol Amerikanen. Ten derde, en ik vind het bizar dat het genoemd moet worden, degenen die het WTC aanvielen, waren terroristen, die zoveel mogelijk mensen wilden doden; Saoedi-Arabië is een religieuze dictatuur; Amerika is een Westers, democratisch land met allerlei vrijheden. Er is een moreel verschil tussen deze entiteiten, en ik vind het apart dat je Amerika beschouwt als een of andere christelijk Al-Kaida.
Rondom Ground Zero staan al moskeeën, geen hond die erom blaat. Dat kun je ook weer omdraaien trouwens: als er al zoveel staan, waarom deze?
Daarbij, moslims zijn altijd uit op provoceren.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:51:49 #59
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84848402
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:43 schreef Wijze_appel het volgende:
Daarbij, moslims zijn altijd uit op provoceren.
Ja, ga vooral lekker iedereen over één kam scheren.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84848875
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ja, ga vooral lekker iedereen over één kam scheren.
Niet iedereen. Ik laat b.v. de Christenen, Joden en Hindoestanen buiten beschouwing in deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')