abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84840667
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het waren wel degelijk moslims, je kan niet recht lullen wat krom is maat. Een stunt die in menig moskee wereldwijd met gejuich ontvangen is.
Ga toch fietsen man. Net zo veel mensen vonden het geweldig als dat katholieken al dat misbruik geweldig vonden.
Als je aan jullie PVV'ertjes een paar beelden laat zien van juichende moslims, dan nemen jullie zomaar aan dat er heel veel moslims het wel prima vonden. Zó makkelijk een idee in jullie hoofd te prenten... echt.
pi_84840687
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:00 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Ga toch fietsen man. Net zo veel mensen vonden het geweldig als dat katholieken al dat misbruik geweldig vonden.
ik zal mijn fiets bij jou in je bilnaad parkeren ok? :W De kanaalstraat hier in Utrecht was bijvoorbeeld het toneel van feestende moskeegangers, en dat was niet omdat er een jarig was. een beeld dat me nog lang zal bijblijven.

Edit...en daar is dan weer de zoveelste dorpsgek die het gelijk relateerd aan de PVV, tief toch een eind op met je geblaat, dat is zo'n beetje de laatste partij waar ik ooit op zou stemmen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_84840766
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik zal mijn fiets bij jou in je bilnaad parkeren ok? :W De kanaalstraat hier in Utrecht was bijvoorbeeld het toneel van feestende moskeegangers, en dat was niet omdat er een jarig was. een beeld dat me nog lang zal bijblijven.

Edit...en daar is dan weer de zoveelste dorpsgek die het gelijk relateerd aan de PVV, tief toch een eind op met je geblaat, dat is zo'n beetje de laatste partij waar ik ooit op zou stemmen. :')
probeer dan eens die moslim vooroordelen uit je kop te krijgen, want je lult als een regelrechte PVV'er. Je zou eens bij jezelf te rade kunnen gaan waarom dat zo is.

Alle... en dan bedoel ik ALLE moslims die ik hier uit de buurt ken (en dat zijn er vrij veel) vonden het allemaal nu al het dieptepunt van deze 21e eeuw.
pi_84840781
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:19 schreef herbert64 het volgende:

[..]

probeer dan eens die moslim vooroordelen uit je kop te krijgen, want je lult als een regelrechte PVV'er. Je zou eens bij jezelf te rade kunnen gaan waarom dat zo is.
vooroordelen.... :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_84840878
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

vooroordelen.... :')
Wat een sterke reactie.

o|O
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 06:17:17 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84841335
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef Casualty het volgende:

[..]

Waarom geven wij belastinggeld aan die organisatie ?

Onderdeel van de millenniumdoelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Millenniumdoelstellingen
http://www.millenniumdoelen.nl/
http://www.minbuza.nl/en/(...)velopment_Goals_MDGs

Uit een lijst met 45 organisaties die voor Doel 3 subsidie krijgen heeft Wilders "de moslim" gevonden. :')

List of 45 Projects
pi_84841522
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:52 schreef Hathor het volgende:
Een paar clusterbommen op die paal waar die dwazen met met zijn allen omheen lopen te sjokken in Mekka, en er dan een jaar of 5 later een 15 verdiepingen tellend Amerikaans culureel centrum neerplempen, met daarin oa. een parenclub, een all u can eat spareribbuffet en wat pikante damesondergoed boetieks...oh ironie...
Ironie is een aparte term om hier te gebruiken. Dwaasheid is passender. Om een aantal redenen, ten eerste is hier geen sprake van moslims die het WTC neerhalen en er dan een moskee neerzetten, er is sprake van een islamitische organisatie die in de buurt van Ground Zero een gemeenschapscentrum willen bouwen met daarin een gebedsruimte. Kortom, je vergelijking is debiel, at best. Ten tweede, wel, is het nogal bijzonder om Saoedi-Arabië te bombarderen en bezetten omdat je het niet eens bent met de bouwplannen van een handjevol Amerikanen. Ten derde, en ik vind het bizar dat het genoemd moet worden, degenen die het WTC aanvielen, waren terroristen, die zoveel mogelijk mensen wilden doden; Saoedi-Arabië is een religieuze dictatuur; Amerika is een Westers, democratisch land met allerlei vrijheden. Er is een moreel verschil tussen deze entiteiten, en ik vind het apart dat je Amerika beschouwt als een of andere christelijk Al-Kaida.
pi_84848114
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 07:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ironie is een aparte term om hier te gebruiken. Dwaasheid is passender. Om een aantal redenen, ten eerste is hier geen sprake van moslims die het WTC neerhalen en er dan een moskee neerzetten, er is sprake van een islamitische organisatie die in de buurt van Ground Zero een gemeenschapscentrum willen bouwen met daarin een gebedsruimte. Kortom, je vergelijking is debiel, at best. Ten tweede, wel, is het nogal bijzonder om Saoedi-Arabië te bombarderen en bezetten omdat je het niet eens bent met de bouwplannen van een handjevol Amerikanen. Ten derde, en ik vind het bizar dat het genoemd moet worden, degenen die het WTC aanvielen, waren terroristen, die zoveel mogelijk mensen wilden doden; Saoedi-Arabië is een religieuze dictatuur; Amerika is een Westers, democratisch land met allerlei vrijheden. Er is een moreel verschil tussen deze entiteiten, en ik vind het apart dat je Amerika beschouwt als een of andere christelijk Al-Kaida.
Rondom Ground Zero staan al moskeeën, geen hond die erom blaat. Dat kun je ook weer omdraaien trouwens: als er al zoveel staan, waarom deze?
Daarbij, moslims zijn altijd uit op provoceren.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:51:49 #59
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84848402
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:43 schreef Wijze_appel het volgende:
Daarbij, moslims zijn altijd uit op provoceren.
Ja, ga vooral lekker iedereen over één kam scheren.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84848875
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ja, ga vooral lekker iedereen over één kam scheren.
Niet iedereen. Ik laat b.v. de Christenen, Joden en Hindoestanen buiten beschouwing in deze.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:36:39 #61
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84850108
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:59 schreef herbert64 het volgende:
Goede zaak dat het gewoon doorgaat. Als je een enorme groep mensen afrekent op het feit dat een stelletje terroristen toevallig ook dat geloof hadden, is er een steekje bij je los.
Maar waarom moet er juist daar een moskee komen? Als er in New York al genoeg zijn? Dat is gewoon provocerend naar de nabestaanden toe.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_84850217
misschien denken ze dat een goede moslim geen aanslag meer pleegt omdat ze de kans lopen dat de toren op de moskee valt :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_84850614
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Je hebt het over gevoeligheden. Een hoop mensen hebben daar dierbaren verloren. Maar voor die gelovigen die bij een domme cartoon al helemaal ontploffen, die matiging ten gunste van hun eigen geloof eisen, kunnen we daar begrip voor het gevoel van de NY'er verwachten? Het lijkt er niet op hé?
Was iedereen maar zo kortzichtig. M'n nichtje is misbruikt door een katholieke priester dus ik wil niet dat er een parochie wordt gevestigd in mijn woonplaats. Dat idee, toch? Een priester heeft immers mijn nichtje misbruikt dus alle katholieken zijn pedo's. Toch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_84851037
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was iedereen maar zo kortzichtig. M'n nichtje is misbruikt door een katholieke priester dus ik wil niet dat er een parochie wordt gevestigd in mijn woonplaats. Dat idee, toch? Een priester heeft immers mijn nichtje misbruikt dus alle katholieken zijn pedo's. Toch?
Mooi en goed voorbeeld... zij het dat als het om de PVV gaat je ineens uit een ander vaatje tapt en dit "fatsoen" aan de laars lapt.
Je bent geen haar beter.
pi_84851039
De moskee is maar een klein onderdeel. Het is een centrum voor moslims :)
quote:
De moskee moet onderdeel worden van een gemeenschapscentrum voor moslims van dertien etages. Naast de moskee zouden er in het gebouw een zwembad, een theater en sportfaciliteiten moeten komen.
Plannen moskee bij Ground Zero wekken woede
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84851104
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:48 schreef Vanzwanen het volgende:
Ik snap dat niet :? Waarom in vredesnaam een moskee daar? Komop hey, zie je het al voor je midden in Amsterdam-centrum een moskee? Stap je bij Amsterdam Centraal uit word je eerst nog door een bouwput geconfronteerd en een lompe moskee.

Ik heb niets tegen moslims, maar zoek alsjeblieft een andere plek :{w
ga ff verder zeuren rechtse bal. nog ff en je gaat vertellen dat de aanslag een joods comploet was omdat zogenaamd onder de +/- 3000 doden geen joden waren :r
Zo een moskee onderschrijft de diversiteit van de mensen die het leven lieten omdat daar in de buurt ook een kerk staat. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84851177
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:57 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Mooi en goed voorbeeld... zij het dat als het om de PVV gaat je ineens uit een ander vaatje tapt en dit "fatsoen" aan de laars lapt.
Je bent geen haar beter.
Kan ik het helpen dat een PVV'er willens en wetens zijn stem uitbrengt op een partij die zich hard maakt voor discriminatie van moslims.
pi_84851271
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan ik het helpen dat een PVV'er willens en wetens zijn stem uitbrengt op een partij die zich hard maakt voor discriminatie van moslims.
Zo heeft hij als argument dat jij met je linkse voorkeur de originele Nederlanders opzij schuift. Zelfde laken en pak.

Feit blijft dat je hier wijst met je vingertje en dat je geen haar beter bent.
pi_84851497
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:02 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Zo heeft hij als argument dat jij met je linkse voorkeur de originele Nederlanders opzij schuift. Zelfde laken en pak.

Feit blijft dat je hier wijst met je vingertje en dat je geen haar beter bent.
Aha, want links zet zich enkel in voor allochtonen? De PvdA springt niet in de bres voor de bijstand om Nederlanders te helpen. Enkel allochtonen profiteren daarvan. Je bent gewoon dom aan het zwetsen nu. Verblind door de rechtse haatbril die je draagt. Jij en vele anderen hebben jezelf wijs gemaakt dat de linkse partijen er enkel zijn voor de allochtonen. Word aub wakker.

En ja, ik ben wel degelijk een haar beter.
pi_84853560
Neem me niet kwalijk. Het maakt me dus niets uit dat daar een centrum is voor moslims. Ik snap alleen niet waarom een centrum apart voor moslims. Waarom een centrum apart voor christenen.

Waarom geen centrum apart voor niet-gelovigen? Waar jij als gelovige wel welkom bent, maar de regels van het niet-geloof moet respecteren?

Heb het nu niet over moslims alleen hoor. Ben ik jaloers? Nee, ik ben alleen wel enorm schijterig voor apartheid. Je richt kleine stukjes op met apartheid.Waar iedereen op zijn eigen eiland leeft met eigen regels.. Moet nu ook denken aan de mormonen.

En ik zeg ook niet dat er helemaal geen goeds aan het centrum zit hoor, ik ben alleen enorm tegen een apart zwembad, een aparte ruimte sportfaciliteiten, een apart theater voor welk geloof, welke groep dan ook. of je nu christelijk, niet-gelovig, of wat dan ook bent.

Scholen apart benauwen mij minder dan dit. Kan niet benomen waarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 04-08-2010 14:55:26 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84854520
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ik ben wel degelijk een haar beter.
Dus je past wel bij het beeld dat links zich elitair voelt. En daarmee laat je ook zien dat je antwoorden aangepast worden aan de vorm van de discussie. Consequent ben je niet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:30:04 #72
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_84855372
USA moet christelijk blijven :(
pi_84858765
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Maar waarom moet er juist daar een moskee komen? Als er in New York al genoeg zijn? Dat is gewoon provocerend naar de nabestaanden toe.
Waarom? Of geven die nabestaanden nu ook alles wat moslim is de schuld dan? Vast niet, want niet iedereen is zo gestoord. Als het tovallig katholieken waren geweest, had er geen kerk meer mogen worden gebouwd?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:55:23 #74
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84858976
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Waarom? Of geven die nabestaanden nu ook alles wat moslim is de schuld dan? Vast niet, want niet iedereen is zo gestoord. Als het tovallig katholieken waren geweest, had er geen kerk meer mogen worden gebouwd?
Maar waarom niet gewoon een mooi monument die voor IEDEREEN toegankelijk is, welke religie dan ook.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_84859191
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Pleur toch op man met je kankergehaat , achterlijke naprater !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')