Dat was ff doordrukken he.quote:
Ja, maar nu was de 2de kaart voor de helft vd prijs.. enzoo maar, nu betaal ik beide kaarten(voor mamaquote:
quote:
Kneusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
Kuthuisarts. Mijn vrouw is allergisch voor penicilline, maar moet nu antibiotica. Je mag raden wat er mis is gegaan. Prutsers.
Nee, dat zou een kutarts zijn.quote:
Leuk toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar nu was de 2de kaart voor de helft vd prijs.. enzoo maar, nu betaal ik beide kaarten(voor mama)
oh, daar heb je een punt... Een kuthuisarts zou een slipjesdokter zijnquote:
Die schrijft ook antibiotica voor! Tegen de witte vlokken!quote:
Jeezzz wat een sukkelsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
Kuthuisarts. Mijn vrouw is allergisch voor penicilline, maar moet nu antibiotica. Je mag raden wat er mis is gegaan. Prutsers.
Want toen ik vorige week was, was er een jongen, en die was er al voor de 15de keer.. (Jezus, van al dat geld kan je lekker op vakantie, twee week, all inclusive!)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wel! Maar nu mag ik de eerste twee maanden niet meer heen vanzelf..
Prutsersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
CRV zei dat je een tochtig was als een rotte deur, met dezelfde meur uit je scheur!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:07 schreef crv het volgende:
[..]
jij dacht crv is grasmaaien dus ik kan hem wel ff in de zeik nemen
![]()
Als ik ruzie wil met Myr ben ik uitstekend in staat om dat zelf te regelen
*gaat nog even verder terug lezen
of zoquote:
POLEN PRATEN HARD!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef crv het volgende:
pf ben 30 liter zweet kwijt, denk ie eindelijk rustig te kunnen zitten is half polen hiernaast op visite![]()
En ik was toch al geirriteerd
WAT ZEI JE?quote:
quote:
VANDAAG NIET MEER IK BEN MOEquote:
GAAN WE BLOWEN?quote:
Ja kun je nagaan als het er veel zijnquote:
IK OOK...quote:
FLIKKER OP MET JE DIKGEDRUKJT MAAK J E KAPOT KUTquote:
DAT KAN IK ZEKER, IK BEN STRAKS GEWEEST EN HET WAS ECHT GEWELDIG.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
IK OOK...
kun je me alsjeblieft motiveren over 10 minuten op te staan en de fiets te pakken naar de sportschool...
Je Draai 1 is kapot....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn park
Tel maar na: 12 achtbanen
2 liggen er naast elkaar en gaan precies gelijknaast elkaar gebouwd met zelfde traject
wachtrijen staan bomvol, en entree achtbanen is gemiddeld 5 euro
Draai 1. Sorry maar dan maar Engels.quote:
Turn one?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Draai 1. Sorry maar dan maar Engels.
Turn on bedoel je?quote:
Liever hasjiesj!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
moss alleen als jij wierie hebt noh
heb 6 mechanics rond lopenquote:
tjah, had hier alleen de NL versiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Draai 1. Sorry maar dan maar Engels.
Is mogelijkquote:
Slopen ze die van jou ook telkens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb 6 mechanics rond lopen
hadden hem al weer gefixed
quote:
quote:
quote:
Ik zat net ook even met een hete milf te msn'en!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zat net ook even met een hete milf te msn'en!
Ik wil best je silverdaddy worden! Traditie in de Kerk hè!quote:
quote:
hoe vaak ga je dat nu nog posten hierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef Zeroku het volgende:
Hoe vet is dat. 80 miljard man die jouw liedje zingen
Heeft Laysa kinderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zat net ook even met een hete milf te msn'en!
Dik lied, kende het niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef Zeroku het volgende:
Hoe vet is dat. 80 miljard man die jouw liedje zingen
Totdat iedereen het gezien heeftquote:
Nee ik wou haar spreken en hij gaf antwoordquote:
Tjah, ging 2 jaar goed met 2 mechanics. Daarna kreeg ik te veel attractiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slopen ze die van jou ook telkens?
Ja dat wist ik. Kally is een milf²quote:
O JA? VAN WIE ZIJN ZE DAN? IK KAN DE DADER NIET ZIJN! MIJN REVOLVER SCHIET AL JAREN NIET MEER SCHERP?quote:
Gerumquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O JA? VAN WIE ZIJN ZE DAN? IK KAN DE DADER NIET ZIJN! MIJN REVOLVER SCHIET AL JAREN NIET MEER SCHERP?
ikke dus nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Kally is een milf²
Je mag de mijne we lenen hoorquote:
Moeten ze wel hun DS meenemen! En wat spellekes!quote:
Wees gerust. Ik ook niet.quote:
Uiteraard, de Wii ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moeten ze wel hun DS meenemen! En wat spellekes!
Wacht maar tot je zelf zindelijk bent!quote:
Zo moeilijk is het niet hoorquote:
Die heb ik zelf een! Zie mij eens wii-fitten met mijn 123 kilo vies aan de haak!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik zelf een! Zie mij eens wii-fitten met mijn 123 kilo vies aan de haak!
Ik heb teveel van die dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, ging 2 jaar goed met 2 mechanics. Daarna kreeg ik te veel attracties
na 3 jaar had ik 4 mechanics en die konden ook niet meer aan
quote:
Kijk ben niet de enigste!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar het over gaat ook
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
Dat ik een milf ben, Laysa niet en of ze mijn kinderen wil lenen, hoe moeilijk is het
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf zindelijk bent!
En drie jaar daarna heb je zelf de eerste leg!
En dan lubbertje je vagijntje als een gordijntje!
En tijdens het bevallen poep je in je bed/bad!
Ik ben niet zo slimquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Laysa het volgende:
Huh? over de kinderen van Kal en dat De_kardinaal ze hier uitnodigd zodat hij kan winnen met spelletjes op de Wii en Ds...Zo moeilijk is dat toch niet
JA IK BEN JONG.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef Kally het volgende:
Dat ik een milf ben, Laysa niet en of ze mijn kinderen wil lenen, hoe moeilijk is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |