Of jij bent er al zo aan gewend dat je ze niet meer ruiktquote:
Nu vraag je er gewoon om....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
Is het trouwens niet sneu dat ik 2 verjaardagstopics heb en bij alletwee de TS ben?![]()
FAILquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, zo een standaard fail.![]()
Post 300 is de laatste, niet 299.
Nee, 300. De fipo is post 1.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
FAIL
301 is de laatste, niet 300.
28quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe oud ben je geworden oue tombola, mondharmonica?
Ja, tegen mij hoor!quote:
Das nog piepjong!quote:
Hoi Torrioquote:
De OP is post 1 bedoel jequote:
quote:
Ik was het zelf ook bijna vergetenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wist niet dat je jarig was tombo. Viel me totaal niet op.
Ga maar nieuw topic aanmaken. Aantal posts is op dat moment ´0´. Kijk maar bij een gesloten topic, aantal posts is dan ´300´. Serieus, ik lul niet, hoor. Zijn meer users die dat niet inzien. Heel vaak tref je zo een ´fail-lapo´ aan omdat men denkt post 300 te plaatsen. FOK!silver layout telt de posts goed.quote:
ipv die vlieg je router verrot geslagenquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga maar nieuw topic aanmaken. Aantal posts is op dat moment ´0´. Kijk maar bij een gesloten topic, aantal posts is dan ´300´. Serieus, ik lul niet, hoor. Zijn meer users die dat niet inzien. Heel vaak tref je zo een ´fail-lapo´ aan omdat men denkt post 300 te plaatsen. FOK!silver layout telt de posts goed.
JE BENT IN DE HOOFDSTAD VAN NOORDHOLLANDquote:
Je kan toch instellen of je de OP wilt laten meetellen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga maar nieuw topic aanmaken. Aantal posts is op dat moment ´0´. Kijk maar bij een gesloten topic, aantal posts is dan ´300´. Serieus, ik lul niet, hoor. Zijn meer users die dat niet inzien. Heel vaak tref je zo een ´fail-lapo´ aan omdat men denkt post 300 te plaatsen. FOK!silver layout telt de posts goed.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Hier staat toch echt (#2)quote:
echtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch instellen of je de OP wilt laten meetellen?
Das vlak bij mij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT IN DE HOOFDSTAD VAN NOORDHOLLAND![]()
![]()
Ja ik ben in de bewoonde wereld, best engquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT IN DE HOOFDSTAD VAN NOORDHOLLAND![]()
![]()
Ja, hij bedoelt in je topiclist, daar telt ie de OP niet als 1quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hier staat toch echt (#2)
Godverdomme, ze heeft er genoeg om der pensioengat te vullen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
Tombola.![]()
![]()
Hoevaak heb ik al gefeliciteerd gezegd?
Heb je al een eigen topic?
Dat is toch standaard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Tieten op de achtergrond, waarom verbaasd me dat niets.
FOK!silver.... daar heb je het alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Nieuw topic. Aantal posts: 0
[ afbeelding ]
Of drie andere gaten naar keuze?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme, ze heeft er genoeg om der pensioengat te vullen.
Grüezi aus Baselquote:
Ik ben niet zo seksueel ingesteld. Pervert.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of drie andere gaten naar keuze?![]()
Die was te makkelijk, zelf voor jou Bella!
Klopt, in bagger wel... Socios heeft FOK!silverquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch instellen of je de OP wilt laten meetellen?
Dat is FOK!silver, in bagger kun je het zelf aangeven, in nieuwe layout is het zoals Benny het zegt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Socios het volgende:
Na fipo gemacht te hebben, aantal posts 1:
[ afbeelding ]
In alpha heet het reactiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Socios het volgende:
[..]
FOK!silver ownt dus. Want daar post 300 de lapo.
Dus ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is FOK!silver, in bagger kun je het zelf aangeven, in nieuwe layout is het zoals Benny het zegt.
dus je stinkt tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar huis
Ik heb het gehad... ben moe, heb honger, en ik heb last van lucht
Ciao!
Die is er volgens mij idd nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
Tombola.![]()
![]()
Hoevaak heb ik al gefeliciteerd gezegd?
Heb je al een eigen topic?
Je lust er wel brokkenpap van!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet zo seksueel ingesteld. Pervert.
En dat is wel zat ook hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is er volgens mij idd niet
nja, wel 3 topics met een verwijzing naar haar verjaardag
quote:
Volgens mij is iBenny je nog niet zat!quote:Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Nouk84
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
FoBo fuckenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is iBenny je nog niet zat!
Ik vergeet altijd dat die ik zelf ook eentje heb!quote:
Ben jij dat in die foto?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat die ik zelf ook eentje heb!
quote:
Ouwe fobofokker!quote:Laatste voyeur(s) iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
Nee, toen had ik nog minder sterke glazen, de helft meer haar en woog ik de helft.quote:
Dus als de lijst de nieuwste bovenaan heeft ben jij Anonieme_fokkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is iBenny je nog niet zat!
Jij hebt niet eens een FoBoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef crv het volgende:
[..]
Dus als de lijst de nieuwste bovenaan heeft ben jij Anonieme_fokker
dat heb je goed gezien.quote:
Ik heb ook geen foto van mezelf erin gepleurd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien.
Ben niet zo exhibitionistisch en al helemaal niet fotogeniek.
En je hebt mijn foto al gezien dus
EN DAT KAN JE WEL ZIEN EN DAT IS!quote:
Tombo, Tombo, Tomboquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN DAT KAN JE WEL ZIEN EN DAT IS!
Maar die heb ik al gefeliciteerd en ze is 28 geworden. En ik mag op haar feestje komen en dan moet ik mijn zwemspullen meenemen, maar ze wil niet zeggen wat we gaan doen!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar die heb ik al gefeliciteerd en ze is 28 geworden. En ik mag op haar feestje komen en dan moet ik mijn zwemspullen meenemen, maar ze wil niet zeggen wat we gaan doen!
Jullie gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar die heb ik al gefeliciteerd en ze is 28 geworden. En ik mag op haar feestje komen en dan moet ik mijn zwemspullen meenemen, maar ze wil niet zeggen wat we gaan doen!
Kippepootjes met sla en gebakken aardappeltjesquote:
Gebakken krieltjes in de schil, kipfilet, bloemkoolquote:
Mag ik bij jou eten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Kippepootjes met sla en gebakken aardappeltjes
quote:
quote:
Heul nietquote:
quote:
Jawel, dat stond in de uitnodiging.quote:
Nog geen ideequote:
...mag ik dan bij jou eten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes in de schil, kipfilet, bloemkool
Ja nu aanschuiven dan.quote:
Uit de oven?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom eraan....
...ik ga ook eten
FOK!bashquote:
Houd de saus nu in de schaal!quote:
Ik HAAT zwemmen!quote:
Bakkes.quote:
Nee eldersquote:
quote:
Nee, ik was even ergens anders op het forumquote:
We gaan ook heul niet zwemmenquote:
Ik ook kom er alleen soms niet onderuitquote:
Anders wat Bella?quote:
VERREKTE KUT TREK UW KOP VAN UW ROMP TUER GNAAR JE EIGEN LAND KUT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders wat Bella?![]()
KOM DAN JUNGE, IK MAAK U KEIKAPOT!
quote:
Weet je hoe leuk bowlen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Toch niet bowlen hè? Dat kan ik ook niet!
Ik wil terug naar Noord-Oost Brabant!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
VERREKTE KUT TREK UW KOP VAN UW ROMP TUER GNAAR JE EIGEN LAND KUT.
kusje
Dan plaatsen we voor jou die dingen in de goot zodat het wel luktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
quote:
Het ergste is als je een groep volwassenen die dingen ziet gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan plaatsen we voor jou die dingen in de goot zodat het wel lukt
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Noord-Oost Brabant!
Ik moet morgen door Noord-Oost Brabant, naar Breda... Eindje rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil terug naar Noord-Oost Brabant!
Dan kan ik het wel! Dan gooi ik zeker 39 na 10 beurten!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan plaatsen we voor jou die dingen in de goot zodat het wel lukt
WA DENKT GIJ ZELF, KUT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het ergste is als je een groep volwassenen die dingen ziet gebruiken.![]()
[..]
Kom je daar oorspronkelijk vandaan?
Ik zwaai als je langs komt rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet morgen door Noord-Oost Brabant, naar Breda... Eindje rijden
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het ergste is als je een groep volwassenen die dingen ziet gebruiken.![]()
[..]
Kom je daar oorspronkelijk vandaan?
Jezus... ipv dat je blij bent dat je nog op mn feestje mag komen ook al wist je niet eens wie "tombo" was...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
We kunnen nu ook al zwaaienquote:
Ik ook.quote:
Ik weet nu hoe oud je geworden bent! OUD EN VERZUURD!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jezus... ipv dat je blij bent dat je nog op mn feestje mag komen ook al wist je niet eens wie "tombo" was...
Oss!quote:
Geboren in Den Bosch, toen Schijndel en nu Bakel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe oud je geworden bent! OUD EN VERZUURD!
[..]
Oss!
Daar komt mijn vrouw vandaanquote:
A B C,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe oud je geworden bent! OUD EN VERZUURD!
Waar gaan we heen dan ghak, en zal er genoeg drank zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
A B C,
De_Kardinaal mag niet meer mee
Naarmate je ouder wordt zakt alles zuidwaarts?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geboren in Den Bosch, toen Schijndel en nu Bakel.
Daar kan je nog ware juweeltjes vinden!quote:
Ja ben bang van wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt zakt alles zuidwaarts?![]()
[..]
Daar kan je nog ware juweeltjes vinden!
quote:
Geen idee. Maar ik blijf de modem maar herstarten. Soms doet die het een minuutje en daarna een uur niet, soms doet die het uren niet, soms doet die het uren wel. Ik word helemaal gek.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik blijf de modem maar herstarten. Soms doet die het een minuutje en daarna een uur niet, soms doet die het uren niet, soms doet die het uren wel. Ik word helemaal gek.
Hier had UPC gewoon storing. Kan je de modem resetten wat je wil, maar dat werkt niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik blijf de modem maar herstarten. Soms doet die het een minuutje en daarna een uur niet, soms doet die het uren niet, soms doet die het uren wel. Ik word helemaal gek.
2 dagen lang?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier had UPC gewoon storing. Kan je de modem resetten wat je wil, maar dat werkt niet!
Nee, een paar uur vandaag. Maar als ze met de kabels gaan klooien dan weet je zeker dat het misgaat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 dagen lang?Ik weet niet waar we bij zitten, mijn hufter van een exstiefvader zegt dat die gebeld heeft en dat ze morgenochtend met de kabel beziggaan.
Ik word echt gek zonder internet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een paar uur vandaag. Maar als ze met de kabels gaan klooien dan weet je zeker dat het misgaat!
Als je internet hebt dan brandt er toch een lampje op de router? Zolang dat niet brandt weet je dat je zonder internet zit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word echt gek zonder internet.Of nouja, als het het niet doet en dat weet ik, vind ik het prima, dan doe ik wel iets anders. Maar ik ben nu al de hele dag bezig met opstarten en vernieuwen.
quote:
De router staat in de kamer van mijn exstiefvader.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je internet hebt dan brandt er toch een lampje op de router? Zolang dat niet brandt weet je dat je zonder internet zit.
kijk ff op de router of daar wel alles groen brandtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
De router staat in de kamer van mijn exstiefvader.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk ff op de router of daar wel alles groen brandt
Je kunt er toch wel bij als hij op zijn kamer staat ?
Als mijn ouders nee zeiden dan betekende dat in mijn hoofd gewoon 'ja, maar dan ongezien'.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als mijn ouders nee zeiden dan betekende dat in mijn hoofd gewoon 'ja, maar dan ongezien'.
Sterkte Meneer Bosch!quote:
ik doe hier thuis zelf internetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als mijn ouders nee zeiden dan betekende dat in mijn hoofd gewoon 'ja, maar dan ongezien'.
Ik ben baas over eigen buik! uhh Internet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik doe hier thuis zelf internet
heb zelfs alles aangesloten enzo, dus ik kan en mag alels met de router doen wat ik wil
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben baas over eigen buik! uhh Internet!
kutwijfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om ruzie te maken. wie wil?
OKeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet met jou. Dat is niet leuk. Ik moet je wel echt haten.
CRV zei dat je een tochtig was als een rotte deur, met dezelfde meur uit je scheur!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om ruzie te maken. wie wil?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
CRV zei dat je een tochtig was als een rotte deur, met dezelfde meur uit je scheur!
Dat zou ik zelf nooit doen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Misschien wil D_K wel ff tegen je gillen
waar is mijn portie !!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
Wie heeft er net 2 gepofte aardappelen met knoflooksaus op? THIS GIRL
Wie mag de rest van de avond haar knoflookgiecheltje dichthouden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
quote:
pfft flauwquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie mag de rest van de avond haar knoflookgiecheltje dichthouden?
[..]
YAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
vond hier al een knoflooklucht hangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie mag de rest van de avond haar knoflookgiecheltje dichthouden?
[..]
Knoflookgeur komt niet uit alleen uit het giecheltje maar ook uit de huid! Ouwe stinkerd!quote:
Ik ga douchen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Knoflookgeur komt niet uit alleen uit het giecheltje maar ook uit de huid! Ouwe stinkerd!
quote:
Douchze!quote:
Engels leren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme de verkeerde ondertiteling staat eronder. Doe dan geen ondertiteling.
* Crazy-M stapt in de autoquote:
JONGE WA MOETE GIJ ME DA ZWART GEDRUKTE WA IS DAR HET PRAKTISCH NUT VANquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Douchze!![]()
EN NIET VERGETEN ACHTER DE OREN TE WASSEN!
Nee joh. En dan nog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is ze een arabische thriller aan het kijken, weet jij veel!
HALLO IK BEN EEN POES DAG VRIENDENquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGE WA MOETE GIJ ME DA ZWART GEDRUKTE WA IS DAR HET PRAKTISCH NUT VAN
DAN KEN DA BETER LEZE! DA SNAPTE TOG WEL KUT?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JONGE WA MOETE GIJ ME DA ZWART GEDRUKTE WA IS DAR HET PRAKTISCH NUT VAN
hallo gek wijfie we sijn lekker bouwvak an het viere in texel, lekker uitwaaien metde kids, nou greotjen van henk en mij zien elkar snel en lekker bakkei doen groetjens van henk, mij de kids en pootje van rakker.quote:
Mijn hond heette Rakker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
hallo gek wijfie we sijn lekker bouwvak an het viere in texel, lekker uitwaaien metde kids, nou greotjen van henk en mij zien elkar snel en lekker bakkei doen groetjens van henk, mij de kids en pootje van rakker.
De mijne ook.quote:
Doe je kut de groeten.quote:
Mijn kut is een beetje down. Je groet heeft haar goed gedaan.quote:
DUMDUMDUMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Geen dank. Geef haar maar een kus van me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn kut is een beetje down. Je groet heeft haar goed gedaan.
Kus.
hea?quote:
Niks tegen mijn Uraharaquote:
Zerokuquote:
Ik ook niet en ik hou niet van massahysteriequote:
Het is een ware trend.quote:
quote:
Nee, Nick is er gewoon goed inquote:
Jij wel, net doen alsof je geen polonaise aan je lijf wil maar ondertussen ben je net zo hysterisch als Tante Cor. Jij was de Damschreeuwer he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik hou niet van massahysterie
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij wel, net doen alsof je geen polonaise aan je lijf wil maar ondertussen ben je net zo hysterisch als Tante Cor. Jij was de Damschreeuwer he?
Ja, het is dus een trend.quote:
Nietesquote:
Vieze Benny.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ben ik weer
Bordje is leeg... Buikje ook
Ik scheet iets in de vorm van een duikboot, voor de mensen die het wilden weten.
Je spuugt in haar mond?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
"Phhaaaaaaaaahhhhgggghhhhhhhhhhhhh"
Zo, ik huigte gewoon keihard jouw richting op zonet!
2 girls 1 cup, je waidsquote:
Ik vind de anime versie aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier jong, en of die lijkt
Komt omdat die meer op mij lijktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind de anime versie aantrekkelijker.
Op het hoedje na zie ik de gelijkenis niet echtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier jong, en of die lijkt
Kleurrijke figuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
...en sjeuzes wat een gesprek(ken) weer hierzo
NAISquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat die meer op mij lijkt.
Want daar kick ik op.quote:
Ja in de serie heeft hij echt precies dezelfde kleren en gezichtsuidrukking als mijn UI, alleen kan ik daar niets van vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het hoedje na zie ik de gelijkenis niet echt
Dat euvel is inmiddels verholpen zeggen zequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
GODVERDOMME BEGINT HET WEER
Het onderwerp is "Opnieuw: Is [babynaam hyver die je nooit spreekt/ziet] de blijste baby van Nederland".
" Lieve allemaal,
zoals jullie misschien gemerkt hebben, was het de afgelopen dagen nog niet mogelijk om te stemmen op [babynaam hyver die je nooit spreekt/ziet]... Dat euvel is inmiddels verholpen zeggen ze, dus: WE MOGEN WEER!!
Hierbij nogmaals de link, en opnieuw de vraag of jullie alsjeblief op ons vrolijke [babynaam hyver die je nooit spreekt/ziet] willen stemmen. BEDANKT!!
Whoehoequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
"Phhaaaaaaaaahhhhgggghhhhhhhhhhhhh"
Zo, ik huigte gewoon keihard jouw richting op zonet!
Leuk he zulke spamquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
Het onderwerp is "Opnieuw: Is [babynaam hyver die je nooit spreekt/ziet] de blijste baby van Nederland".
" Lieve allemaal,
zoals jullie misschien gemerkt hebben, was het de afgelopen dagen nog niet mogelijk om te stemmen op [babynaam hyver die je nooit spreekt/ziet]... Dat euvel is inmiddels verholpen zeggen ze, dus: WE MOGEN WEER!!
Hierbij nogmaals de link, en opnieuw de vraag of jullie alsjeblief op ons vrolijke [babynaam hyver die je nooit spreekt/ziet] willen stemmen. BEDANKT!!
Hyves.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
" Lieve allemaal,
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
" Lieve allemaal,
Ik heb een keer zo'n mail gehad van iemand met wie ik 3 weken ervoor had lopen zoenen, ik wist heul niet dat ie een vrouw en kind hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik word daar echt fucking moe van, of stem op mijn mooie baby en dan is het een gedrocht
Bij blije kinderen denk ik altijd aan het syndroom van down.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
" Lieve allemaal,
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n mail gehad van iemand met wie ik 3 weken ervoor had lopen zoenen, ik wist heul niet dat ie een vrouw en kind had
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n mail gehad van iemand met wie ik 3 weken ervoor had lopen zoenen, ik wist heul niet dat ie een vrouw en kind had
Mjn overgroot oma had net haar 3e kind gekregen, Hans, en het was een gehandicapte baby. Van de buitenkant. Ze liep met hem in een wandelwagen in de straat en kwam een vriendin tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik word daar echt fucking moe van, of stem op mijn mooie baby en dan is het een gedrocht
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat euvel is inmiddels verholpen zeggen ze
Wait, what
Gekkerd! En ik maar denken dat je 53 was getrouwd, drie kinderen had en een man met de naam vlekje en een hond genaamd henk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
UPCquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ga film kijken. Internet kapt er weer mee en ik word er alleen maar pissed van.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mjn overgroot oma had net haar 3e kind gekregen, Hans, en het was een gehandicapte baby. Van de buitenkant. Ze liep met hem in een wandelwagen in de straat en kwam een vriendin tegen.
Vriendin: ''Och Gerarda, je kind!''
*kijkt in wandelwagen*
''Oh, nou-
''Je mag wel zeggen dat ie lelijk is, is ie gewoon.''
Ik heb nog nooit een lelijkerd gezien, heb ook niet veel baby's gezien, maar toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat zei de tante van mjin ex-man ook over haar zoon, nou was het ook echt een lelijke baby
Ik was ZO boosquote:
Nou ja zijn verhoudingen klopten nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lelijkerd gezien, heb ook niet veel baby's gezien, maar toch.
Sorry.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ZO boos![]()
Dat ie ook het lef had die mail ook naar mij te sturen![]()
De week ervoor had ie nog gevraagd of ik mee achterop de motor wilde
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ZO boos![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ZO boos![]()
Ik neem gewoon koffiequote:
Dan zou ik overgeven.quote:
Nee, lelijk geboren is nooit door een lul doorboren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lelijk in de luier is mooi achter de sluier of wast nu andersom?
In ieder geval lelijke verf kan mooi opdrogen!
Weet ik veel kan me niet schelen. Alles beter dan dat kanker vernieuwen de hele tijd of deze tering telefoon.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik een klysma.
Dat was een Bella antwoord he!
[..]
Ik een klysma.
[..]
Ik een klysma.
Ben ik ff lelijk geboren dan! Ik ben nog nooit genomen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, lelijk geboren is nooit door een lul doorboren.
Wij noemen dat een bordje cruesli met chocolade!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik een klysma.
Ik snap het... balenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik veel kan me niet schelen. Alles beter dan dat kanker vernieuwen de hele tijd of deze tering telefoon.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, even cijfergeilen op de cijfers van fok! via google en dan sporten.
Cya later.
Van mij zijn er nog steeds geen fotosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
Van mijn moeder zijn de eerste 10 maanden geen foto's gemaakt omdat ze zo lelijk was
Als je wil weten hoe de dochter eindigt als ze oud is moet je naar haar moeder kijken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
Van mijn moeder zijn de eerste 10 maanden geen foto's gemaakt omdat ze zo lelijk was
Jij bent heul niet lief tegen mij vandaagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je wil weten hoe de dochter eindigt als ze oud is moet je naar haar moeder kijken!![]()
Brabantsche wijschheden!
Er is siewosie van jou geen foto?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij zijn er nog steeds geen fotos
Heb je je satelliet weer in een onbekend zwart gat geduwd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOTTTT
waarom ben ik zo impulsief?
Nee, ik ga zondag weer naar mary poppinsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je je satelliet weer in een onbekend zwart gat geduwd?
Weer een rib?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zondag weer naar mary poppins![]()
Verjaardagscadeautje! Een keer eens wat anders!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent heul niet lief tegen mij vandaag
Met je schwanz in de schans!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je je satelliet weer in een onbekend zwart gat geduwd?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ow ow!! Is tombo jarig vandaag? Gefeliciteerd jarige tombo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |