Ze heeft paars haar jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:26 schreef Koen66 het volgende:
Wat lees ik nu? Is C_A paars geworden
(Zit mobiel dus zie geen UI)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een explosie
Maar ja, ik snap precies wat je bedoelt....
Niet om het een of ander... maar eigenlijk is spetterpoep op z'n tijd ook wel lekker. Gewoon 1 grote dikke vette plons met schijt. En dat knetterende geluid
Vind je dat niet leuk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:26 schreef Koen66 het volgende:
Wat lees ik nu? Is C_A paars geworden
(Zit mobiel dus zie geen UI)
Ik heb dat als ik iets met lactose erin heb gegeten ???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat... maar het stinkt nietAlleen lucht wat eruit komt, en PIJN doet het
vooral tijdens voetbalwedstrijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind schijten ook heeeeeeeeerlijk!
Nja, soms is het wel schijtvervelendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind schijten ook heeeeeeeeerlijk!
alleen als je er ook pijn in je buik van hebquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, soms is het wel schijtvervelend
Godverdomme, wat vies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
Bella, heb je jarsquatter wel eens gezien?
hmmzz gister mac op? Visburger, en happy meal hamburgerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik iets met lactose erin heb gegeten ???
Je hebt toch niet het speeltje opgegeten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmzz gister mac op? Visburger, en happy meal hamburger
Slecht gebakken hamburger?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als je het gewoon helemaal negeert?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh help!
Ik krijg een bericht van MSN/Hotmail dat ik een verzoek zou hebben ingediend om een nieuw wachtwoord te krijgen...
Maar dat heb ik niet. Nou kun je op een link klikken om je wachtwoord te wijzigen, en je kan op een link klikken om aan te geven dat je dat helemaal niet wiltMaar ik durf niet zo goed op welke link dan ook te klikken, want ik ben als de dood dat het een virus ofzo is
graag gedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Bedankt voor alle felicitaties allemaal!![]()
Als je dat niet gedaan hebt en je kan gewoon msn-en heb je of een vissende email gekregen of iemand heeft voor je een nieuw wachtwoord aangevraagd! Niets mee doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh help!
Ik krijg een bericht van MSN/Hotmail dat ik een verzoek zou hebben ingediend om een nieuw wachtwoord te krijgen...
Maar dat heb ik niet. Nou kun je op een link klikken om je wachtwoord te wijzigen, en je kan op een link klikken om aan te geven dat je dat helemaal niet wiltMaar ik durf niet zo goed op welke link dan ook te klikken, want ik ben als de dood dat het een virus ofzo is
Dat staat er niet inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als je het gewoon helemaal negeert?
Nah, is vast veilig. Je kunt gewoon doorklikken hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh help!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien, opgeslagen en wordt morgen verwerkt
Dit is nu je 3de poppetje toch?
Gewoon negeren... Volgens mij krijg je nooit een mail als je een nieuw wachtwoord aanvraagd/ben vergetenquote:
Geen idee, staat niet iedereen zou je zeggen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk?
Ik hou wel van paars haar
Tja wat wil je dat ik zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mijn vrouw heeft ook een tijdje paarse lokken gehad, en dat stond best leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, staat niet iedereen zou je zeggen...
Moet al gauw aan punk denken....
Maar wellicht staat het jou prima hY
Ik heb het even getest met mijn andere mailadres, en het klopt wel dat je dan een mail krijgtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon negeren... Volgens mij krijg je nooit een mail als je een nieuw wachtwoord aanvraagd/ben vergeten
Alleen jij kan toch je wachtwoord veranderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het even getest met mijn andere mailadres, en het klopt wel dat je dan een mail krijgtMaar dat zou dus betekenen dat iemand heeft geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen
Misschien dan zelf veranderen...?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het even getest met mijn andere mailadres, en het klopt wel dat je dan een mail krijgtMaar dat zou dus betekenen dat iemand heeft geprobeerd om mijn wachtwoord te veranderen
Dus vanmiddag bij de verkeersberichten een waarschuwing voor een gaswolk met onaangename geur ten zuidwesten van de botlekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen als je er ook pijn in je buik van heb
Maar ik ben blij als ik in de auto zit... kan ik rustig mijn gang gaan...
ALS JE WIL DAN KAN JE DAT! JIJ BENT JE EIGEN BAAS! GRIJP DIE LANS!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen jij kan toch je wachtwoord veranderen.
of je bent de lucht al gewendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het stinkt nietDus ik denk niet dat ik iets verrot heb gegeten
quote:
ik heb het niet echt hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee, staat niet iedereen zou je zeggen...
Moet al gauw aan punk denken....
Maar wellicht staat het jou prima hY
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef crv het volgende:
[..]
Tja wat wil je dat ik zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verjaardagstopics sowiesoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
Is het trouwens niet sneu dat ik 2 verjaardagstopics heb en bij alletwee de TS ben?![]()
Dat heb ik ook eens in de zoveel tijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vindt het wel coolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
Is het trouwens niet sneu dat ik 2 verjaardagstopics heb en bij alletwee de TS ben?![]()
Ja, het is dus ook niet geluktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen jij kan toch je wachtwoord veranderen.
ze stinken nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef crv het volgende:
[..]
Dus vanmiddag bij de verkeersberichten een waarschuwing voor een gaswolk met onaangename geur ten zuidwesten van de botlek
Geadviseerd wordt ramen en deuren gesloten te houden [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |