Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef lienelien het volgende:
Ik heb er twee![]()
Niet goed voor m'n hart ditCode verkeerd ingevuld, kreeg gelukkig meteen een nieuwe, toen wat verkeerd gedaan met betalen, ging soepel
Maar heb ze
Sorry voor de rest...Denk dat er nog wel een ronde komt!
Jawel... maar wel binnen 15 seconden graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
Huh, topicsluiter start toch nieuwe?Oh well, jouwes heeft een linkje en een nummer in de tt. Ik stem voor jouwes.
Verkoop hem aan mij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb iig een kaartje, of ik daadwerkelijk ga moet ik nog zien.
Misschien, maar ik ga eerst even kijken wie er mee wilquote:
Jep. En jij was de asociale flapdrol die snel geld wilde verdienen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij was de persoon die geen extra geld uit wou geven voor een kaartje
Dat is inderdaad heel gekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij was de persoon die geen extra geld uit wou geven voor een kaartje
Ja... erg vreemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel gekwaarom zou iemand geen woekerprijzen aan inhalige geldwolven willen betalen? Ik snap het gewoon niet.
Vorig jaar een bekerrapert naast me bij de kassa die 700 E aan munten inleverdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef julian6 het volgende:
Kan je beter straatmuzikant worden. Ik heb in wandelgangen gehoord dat die gasten 300 per dag ophalen.
Ik wilde mijn kaartje weg doen ivm problemen thuis... Paar tientjes extra was genoeg geweest maar zelfs dat wilden mensen niet betalen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel gekwaarom zou iemand geen woekerprijzen aan inhalige geldwolven willen betalen? Ik snap het gewoon niet.
¤155 is niet weinig geld, maar duur is het niet naar mijn mening. Je krijgt er genoeg voor terug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef julian6 het volgende:
Nee want 155 euro vind ik ook al heel erg duur voor 3 dagen feest. Als je dan ook nog meer gaat vragen voor eigen gewin, zelfs aan je medefokkers!..nee ik zou niet al te verbaast zijn als ik jou was.
Je weet zelf ook wel dat het het waard is... En volgens mij heb jij verleden jaar meer moeite gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef julian6 het volgende:
Nee want 155 euro vind ik ook al heel erg duur voor 3 dagen feest. Als je dan ook nog meer gaat vragen voor eigen gewin, zelfs aan je medefokkers!..nee ik zou niet al te verbaast zijn als ik jou was.
Ik 'zeik' ieder jaar weer over de prijs van het kaartje... toch ga ik ieder jaar weer.... zegt genoeg volgens mijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef PiRANiA het volgende:
¤155 is niet weinig geld, maar duur is het niet naar mijn mening. Je krijgt er genoeg voor terug.
Ja, ik weet dat het precies 155 euro waard is, en geen cent meer. Het is niet dat ik je beweegredenen niet snap, maar jij snapt dan ook wel dat hebzucht = egoïsme. Dus, succes met de verkoop, he (of is iemand er al ingetrapt?)!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het het waard is... En volgens mij heb jij verleden jaar meer moeite gedaanvoor een kaartje dan die mensen die 0-50 euro extra over hebben voor een kaartje
Hebzucht is hebzucht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:04 schreef infp2009 het volgende:
Ja, ik weet dat het precies 155 euro waard is, en geen cent meer. Het is niet dat ik je beweegredenen niet snap, maar jij snapt dan ook wel dat hebzucht = egoïsme. Dus, succes met de verkoop, he (of is iemand er al ingetrapt?)!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:20 schreef WeezerButler het volgende:
Er komt nog een batch kaarten los in de verkoop de komende dagen voor LL
Ik wilde hem verkopen vanwege problemen thuis, heb geld genoeg dus daar ligt het niet aan. Nu ga ik lekker weer een weekend met zonisdegod vertoefen op lowlandsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:04 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het precies 155 euro waard is, en geen cent meer. Het is niet dat ik je beweegredenen niet snap, maar jij snapt dan ook wel dat hebzucht = egoïsme. Dus, succes met de verkoop, he (of is iemand er al ingetrapt?)!
Lowlands is misschien wel meer waard, maar ik wil gewoon niet dat dat geld bij jou in je zak verdwijnt. En de mazzel die ik dit jaar heb gehad, is dat ik nu niet hoef te werken, ik was sowieso gegaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wilde hem verkopen vanwege problemen thuis, heb geld genoeg dus daar ligt het niet aan. Nu ga ik lekker weer een weekend met zonisdegod vertoefen op lowlands![]()
Wat ik niet snap is dat je geen 30 eu extra over hebt voor een kaartje, lowlands is zeker meer waard dan 155. Maar volgens mij dringt het niet tot jou door dat je dit jaar mazzel hebt gehad en misschien volgend jaar wel 30 eu extra neer moet leggen
Ach die 30 euro die je extra verdient weegt toch niet tegen het goede gevoel dat je krijgt als je iemand zo een groot plezier kan doen... Je maakt een vriend voor het levenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wilde hem verkopen vanwege problemen thuis, heb geld genoeg dus daar ligt het niet aan. Nu ga ik lekker weer een weekend met zonisdegod vertoefen op lowlands![]()
Wat ik niet snap is dat je geen 30 eu extra over hebt voor een kaartje, lowlands is zeker meer waard dan 155. Maar volgens mij dringt het niet tot jou door dat je dit jaar mazzel hebt gehad en misschien volgend jaar wel 30 eu extra neer moet leggen
Ik verkoop een kaartje voor inkoop prijs en spreek hem daarna nooit meer. Heb juist het gevoel dat veel fokkers zich te goed voelen om een paar extra tientjes neer te leggen. En volgend jaar zijn de kaartjes ook weer duurder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ach die 30 euro die je extra verdient weegt toch niet tegen het goede gevoel dat je krijgt als je iemand zo een groot plezier kan doen... Je maakt een vriend voor het leven
Je verkoopt je kaartje voor inkoopprijs, en vervolgens heb je het over minimale winst...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verkoop een kaartje voor inkoop prijs en spreek hem daarna nooit meer. Heb juist het gevoel dat veel fokkers zich te goed voelen om een paar extra tientjes neer te leggen. En volgend jaar zijn de kaartjes ook weer duurder.
En spaulding hoefde ze niet te kopen anders had ik ze alsnog met winst door verkocht. Dacht ik doe een fokker een plezier door de mijne met minimale winst te verkopen maar niemand die hapte.![]()
Je kan werken op lowlands maar dat is niet het zelfde.
Van mazzel is pas sprake als Lowlands binnen een uur is uitverkocht en er velen niet door het bestelproces heenkomen. Zolang je een gehele week kaarten kunt halen na een ruim van te voren aangekondigde voorverkoopdatum is het geen mazzel om voor 155 euro een kaartje te kopen, maar gewoon planning.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:07 schreef vault_tec het volgende:
Maar volgens mij dringt het niet tot jou door dat je dit jaar mazzel hebt gehad en misschien volgend jaar wel 30 eu extra neer moet leggen
ik plan ook dat ik mijn kaartje 2 weken voor lowlands copquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Van mazzel is pas sprake als Lowlands binnen een uur is uitverkocht en er velen niet door het bestelproces heenkomen. Zolang je een gehele week kaarten kunt halen na een ruim van te voren aangekondigde voorverkoopdatum is het geen mazzel om voor 155 euro een kaartje te kopen, maar gewoon planning.
Mooi, zijn we daar over uit.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik plan ook dat ik mijn kaartje 2 weken voor lowlands copMaar jullie hebben allemaal gelijk lowlands is niet meer waard dan 155 euro en mensen die 2-5 tientjes extra vragen zijn sukkels en niet jullie die te lang hebben gewacht
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
In 2008 mijn kaartje verkocht voor 200 euro. Ik vroeg wat ie er voor wilde geven.
Win-win situatie lijkt me dat dan.
Kaarten trouwens gewonnen met het maken van een filmpje:
Ik ken de overige inzendingen niet, maar het filmpje van MOD vind ik erg leuk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:37 schreef WeezerButler het volgende:
![]()
briljant. Terecht gewonnen !!!
Kijk, maar dan heb je het dus verdiend!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
In 2008 mijn kaartje verkocht voor 200 euro. Ik vroeg wat ie er voor wilde geven.
Wow, goed gedaan man!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
Ik heb eventueel wel interesse.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:06 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
zijn er nog mensen op zoek naar 1 kaartje? heb 1 kaart teveel besteld en ik hoor in 2 dagen of mijn maatje mee kan. even pollen, nog geen aanbod.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Vatta het volgende:
Iemand nog een kaartje overkopen?
Een vriend gaat niet meer mee.
Ik woon in Ridderkerk dus als er mensen uit Rotterdam en omstreken geinterreseerd zijn hoor ik het wel
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef SnuggLe het volgende:
Shit, ben altijd te laat!
Hier nog een kaartje (extra) gewenst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is alfabeet.
Tof filmpjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
Vrijdagquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Rebubbled het volgende:
Vrijdag om 13:00 gaan de laatste kaarten in de verkoop.
Ja. Op de Eventim site staat het bij de Lowlandskaarten. Wij gaan donderdag heen en wilde nog een kaartje regelen voor een vriend. Dat gaat nu dus niet.quote:
Dat is de aanvangstijd en niet het moment wanneer er weer kaartjes worden verkochtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:03 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja. Op de Eventim site staat het bij de Lowlandskaarten. Wij gaan donderdag heen en wilde nog een kaartje regelen voor een vriend. Dat gaat nu dus niet.
Huh, ik dacht dat daar de afgelopen keren de tijd waarop de nieuwe kaarten vrij kwamen stond. Maar nu ik nog eens mijn blik erop heb geworpen denk ik inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:46 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Dat is de aanvangstijd en niet het moment wanneer er weer kaartjes worden verkocht
Ik snap je nu even niet: heb je er 1 OVER of wil je er 1 hebben?!?!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:19 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
sorry snuggle en evt andere geintereseerden...
kaartje toch gewenst..
zal een fotootje postn
Het probleem dat veel mensen met jouw actie hebben, is dat je voor die ¤30 extra vrijwel niks hoeft te doen. Een mailtje doorsturen. De verhouding werkzaamheden - prijs is compleet krom. Een tientje voor jouw moeite zou nog gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik verkoop een kaartje voor inkoop prijs en spreek hem daarna nooit meer. Heb juist het gevoel dat veel fokkers zich te goed voelen om een paar extra tientjes neer te leggen. En volgend jaar zijn de kaartjes ook weer duurder.
En spaulding hoefde ze niet te kopen anders had ik ze alsnog met winst door verkocht. Dacht ik doe een fokker een plezier door de mijne met minimale winst te verkopen maar niemand die hapte.![]()
Je kan werken op lowlands maar dat is niet het zelfde.
quote:Dinsdag om 14:00u gaan de laatste Lowlandskaarten via lowlands.nl in de verkoop.
Het gaat om in totaal ongeveer 700 tickets die voor de normale prijs worden verkocht (max 2 p.p.). Deze tickets hebben we gereserveerd om mensen die nu nog een kaart in de zwarthandel willen kopen de gelegenheid te bieden op een veilige manier een kaart te kopen. Er zitten ook een aantal tickets bij die geblokkeerd waren voor sponsors, partners en gasten.
logisch, de tijd begint te dringen, liever iets minder winst dan met de tickets blijven zitten of nu verkopen mensen hun tickets die door omstandigheden niet kunnen e.d. die blivjen eerst hoop houden of t misschien toch nog luktquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef xenobinol het volgende:
Wat mij opvalt is dat het aanbod op MP de afgelopen dagen gestegen is en de vraagprijzen gedaald
https://secure.eventim.nl(...)rdetaila&erid=360479quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef Shanti86 het volgende:
hey mensen, is de eerste keer dat ik aan zo'n 2e verkoop van tickets mee wil doen. Maar hoe pak ik dit nou goed aan? Want ik begrijp dat je niet alleen op de site van LL moet gokken maar ook op de sites waar LL je naartoe linkt. Weten jullie welke sites? Want ik las bijv. iets over eventim maar daar is niks op te vinden...of komt dat na 14uur er pas op?
Heb voor de zekerheid al een account aangemaakt. Hebben jullie verder nog tips?!
Laat het maar weten mocht je geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef icebliss het volgende:
Ik heb wellicht interesse in de kaartjes, ga het zo eerst proberen via de laatste verkoop ronde. Bij een maat van doet z'n edentifier-ding het echter niet meer dus die is al uitgeschakeld voor de F5 stijd is losgebarsten. Dus hij is nu afhankelijk van mij en een andere vriend. Mocht het niet lukken dan neem ik contact op
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Detroit het volgende:
Mijn vriendin gaat niet mee naar Lowlands. Dus ik heb ook nog een kaartje over. Eentje van EventTim die via de post bij mij bezorgd is.
Ik hoef en wil er geen winst op maken. Voor 155 euro is hij voor jou! Omgeving Amsterdam ophalen is voor mij het makkelijkst.
Ach ja, zo ben ik he, heel netjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel netjes dat je geen winst wilt maken
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |