Had ik ook.... toen was het uitverkochtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:05 schreef Ronalld het volgende:
Godverdomme, had em in winkelwagen, die code invoeren..
Let op: De procedure kon niet worden doorgevoerd.
Helaas is er een fout opgetreden, probeer het nog een keer a.u.b.!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik liep er zo doorheen eigenlijk, niet 1 keer hoeven terugklikken oid.
EN dat terwijl ik mijn eventim password was vergeten EN mijn mastercard code.
Dat moet je invullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef Christiaan het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met dat verplicht veld?
Jaha daar springt hij dus de hele tijd naar terug, ik heb alles ingevuld.quote:
Idem hiero!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:10 schreef Xeanor het volgende:
Hoe the fuck kan dit soepel gaan voor iemand? Ik zit me te pleuris te F5'en en op de seconde dat die buy tickets knop beschikbaar is klik ik, klik 1 kaartje, klik door en hop foutmelding. Nooit uberhaupt een manier van verzenden ofzo kunnen kiezen...
Als er iemand eentje aan kostprijs kwijt wil aan mij, PM aub...
Bij mij ging hij fout na invulling van de captcha, toen was het uitverkocht...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:09 schreef bibliophile het volgende:
ik was er ook meteen doorheen, nouja een minuut wachten ofzo in 'de wachtkamer'
dit dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:10 schreef Xeanor het volgende:
Hoe the fuck kan dit soepel gaan voor iemand? Ik zit me te pleuris te F5'en en op de seconde dat die buy tickets knop beschikbaar is klik ik, klik 1 kaartje, klik door en hop foutmelding. Nooit uberhaupt een manier van verzenden ofzo kunnen kiezen...
Als er iemand eentje aan kostprijs kwijt wil aan mij, PM aub... je doet iemand een heel groot plezier.
jmacquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:12 schreef zeebeschuit het volgende:Moest kaart bestellen voor vriendin die al 3x niet gelukt is om te bestellen. Blijkbaar is een andere vriendin van haar 't nu wel gelukt dus nu hebben we er eentje over.
Ze zijn gewoon overdraagbaar toch? Dus als iemand kaartje wil? Gewoon tegen kostprijs natuurlijkHet is een e-ticket dus kan 'm gewoon doormailen?
Snel anders is het uitverkocht!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:14 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zie e-mail adres hierboven even. M'n pm werkt niet
Dat het uitverkocht is, gebeurde hier ook. Kennelijk word in iedere stap van het proces de voorraad gecontroleerd, iemand anders heeft dus het kaartje uit je winkelmandje gekregenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:14 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Ik kreeg echt 20 keer die error na het invullen van die code... waar the hell slaat dit op...
Meen je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat het uitverkocht is, gebeurde hier ook. Kennelijk word in iedere stap van het proces de voorraad gecontroleerd, iemand anders heeft dus het kaartje uit je winkelmandje gekregen![]()
Om het internet gaat alles in milliseconden
Vreemd. Kreeg de eerste keer melding dat er niets was. Back en toen nogmaals geprobeerd (15 seconde na 2 uur) en tussendoor nog account aan kunnen maken en alles. Viel dus mee. Maargoed, met die websites is het altijd hit & miss. Drama soms.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat het uitverkocht is, gebeurde hier ook. Kennelijk word in iedere stap van het proces de voorraad gecontroleerd, iemand anders heeft dus het kaartje uit je winkelmandje gekregen![]()
Maar ook als je al helemaal door het ideal gebeuren bent?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Na het invullen van de captcha heb je 30 seconden de tijd om de bestelling af te ronden, daarna heb je 10 minuten de tijd om de betaling af te ronden. Althans dat is wat ik mij herinner van de vorige keer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:19 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Maar ook als je al helemaal door het ideal gebeuren bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |