logisch, de tijd begint te dringen, liever iets minder winst dan met de tickets blijven zitten of nu verkopen mensen hun tickets die door omstandigheden niet kunnen e.d. die blivjen eerst hoop houden of t misschien toch nog luktquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef xenobinol het volgende:
Wat mij opvalt is dat het aanbod op MP de afgelopen dagen gestegen is en de vraagprijzen gedaald
https://secure.eventim.nl(...)rdetaila&erid=360479quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef Shanti86 het volgende:
hey mensen, is de eerste keer dat ik aan zo'n 2e verkoop van tickets mee wil doen. Maar hoe pak ik dit nou goed aan? Want ik begrijp dat je niet alleen op de site van LL moet gokken maar ook op de sites waar LL je naartoe linkt. Weten jullie welke sites? Want ik las bijv. iets over eventim maar daar is niks op te vinden...of komt dat na 14uur er pas op?
Heb voor de zekerheid al een account aangemaakt. Hebben jullie verder nog tips?!
Laat het maar weten mocht je geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef icebliss het volgende:
Ik heb wellicht interesse in de kaartjes, ga het zo eerst proberen via de laatste verkoop ronde. Bij een maat van doet z'n edentifier-ding het echter niet meer dus die is al uitgeschakeld voor de F5 stijd is losgebarsten. Dus hij is nu afhankelijk van mij en een andere vriend. Mocht het niet lukken dan neem ik contact op
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Detroit het volgende:
Mijn vriendin gaat niet mee naar Lowlands. Dus ik heb ook nog een kaartje over. Eentje van EventTim die via de post bij mij bezorgd is.
Ik hoef en wil er geen winst op maken. Voor 155 euro is hij voor jou! Omgeving Amsterdam ophalen is voor mij het makkelijkst.
Ach ja, zo ben ik he, heel netjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel netjes dat je geen winst wilt maken
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
In 2008 mijn kaartje verkocht voor 200 euro. Ik vroeg wat ie er voor wilde geven.
Win-win situatie lijkt me dat dan.
Kaarten trouwens gewonnen met het maken van een filmpje:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |