abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85348172
Wat mij opvalt is dat het aanbod op MP de afgelopen dagen gestegen is en de vraagprijzen gedaald :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_85350621
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef xenobinol het volgende:
Wat mij opvalt is dat het aanbod op MP de afgelopen dagen gestegen is en de vraagprijzen gedaald :)
logisch, de tijd begint te dringen, liever iets minder winst dan met de tickets blijven zitten of nu verkopen mensen hun tickets die door omstandigheden niet kunnen e.d. die blivjen eerst hoop houden of t misschien toch nog lukt
pi_85368000
Blijf het een erg goede zet van ze vinden om nu nog kaarten vrij te geven.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:23:10 #79
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_85375732
Mochten er mensen zijn die morgen misgrijpen, het kan zijn dat ik morgen een ticket over heb als ik hem niet aan vrienden kan slijten.
pi_85378414
Hoe weten ze eigenlijk hoeveel en welke kaarten er in de zwarthandel omgaan en hoe weten ze welke tickets ze moeten blokkeren? Of gokken ze maar wat en gaan ze er vanuit dat in plaats van deze 700 tickets, 700 andere niet verkocht worden vanwege zwarthandel?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_85382555
hey mensen, is de eerste keer dat ik aan zo'n 2e verkoop van tickets mee wil doen. Maar hoe pak ik dit nou goed aan? Want ik begrijp dat je niet alleen op de site van LL moet gokken maar ook op de sites waar LL je naartoe linkt. Weten jullie welke sites? Want ik las bijv. iets over eventim maar daar is niks op te vinden...of komt dat na 14uur er pas op?
Heb voor de zekerheid al een account aangemaakt. Hebben jullie verder nog tips?!
pi_85387095
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:40 schreef Shanti86 het volgende:
hey mensen, is de eerste keer dat ik aan zo'n 2e verkoop van tickets mee wil doen. Maar hoe pak ik dit nou goed aan? Want ik begrijp dat je niet alleen op de site van LL moet gokken maar ook op de sites waar LL je naartoe linkt. Weten jullie welke sites? Want ik las bijv. iets over eventim maar daar is niks op te vinden...of komt dat na 14uur er pas op?
Heb voor de zekerheid al een account aangemaakt. Hebben jullie verder nog tips?!
https://secure.eventim.nl(...)rdetaila&erid=360479

Dat is de link naar de Lowlandskaarten op de Eventim site. Goed opletten dat je geen campertickets haalt!!

https://secure.eventim.nl(...)iff=lowlands#artists

Dat is de link naar Livenation. Via beide websites kun je kaarten halen. Begin om 5 voor al te F5-en. Zie je de kaarten meteen klikken en niet te lang bij alles nadenken. Bij mij ging het soepel.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_85387456
En log in van te voren ;), anders loop je het risico dat je dat bij betaling moet doen en dan word je er vaak weer uitgeflikkerd
pi_85388284
Een vriendin van me heeft 2x Sjaak Afhaak in haar groep voor Lowlands, dus ze houdt 2 kaartjes over van de vorige verkoopronde.

Hier zijn vast nog mensen die twee kaartjes tegen gewone kostprijs willen (155,-)? Het zijn e-tickets.

Laat maar weten via pm, dan geef ik haar emailadres door en kan je verder met haar alles regelen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:28:32 #85
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_85390687
Mijn vriendin gaat niet mee naar Lowlands. Dus ik heb ook nog een kaartje over. Eentje van EventTim die via de post bij mij bezorgd is.

Ik hoef en wil er geen winst op maken. Voor 155 euro is hij voor jou! Omgeving Amsterdam ophalen is voor mij het makkelijkst.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:37:13 #86
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_85391066
Ik heb wellicht interesse in de kaartjes, ga het zo eerst proberen via de laatste verkoop ronde. Bij een maat van doet z'n edentifier-ding het echter niet meer dus die is al uitgeschakeld voor de F5 stijd is losgebarsten. Dus hij is nu afhankelijk van mij en een andere vriend. Mocht het niet lukken dan neem ik contact op :)
Tranquillo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:39:35 #87
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_85391156
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef icebliss het volgende:
Ik heb wellicht interesse in de kaartjes, ga het zo eerst proberen via de laatste verkoop ronde. Bij een maat van doet z'n edentifier-ding het echter niet meer dus die is al uitgeschakeld voor de F5 stijd is losgebarsten. Dus hij is nu afhankelijk van mij en een andere vriend. Mocht het niet lukken dan neem ik contact op :)
Laat het maar weten mocht je geïnteresseerd zijn. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_85392316
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Detroit het volgende:
Mijn vriendin gaat niet mee naar Lowlands. Dus ik heb ook nog een kaartje over. Eentje van EventTim die via de post bij mij bezorgd is.

Ik hoef en wil er geen winst op maken. Voor 155 euro is hij voor jou! Omgeving Amsterdam ophalen is voor mij het makkelijkst.
:*
Wel netjes dat je geen winst wilt maken
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:11:00 #89
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_85392677
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:*
Wel netjes dat je geen winst wilt maken
Ach ja, zo ben ik he, heel netjes. ;). :*.

Fijn dat je je even meldt trouwens, dan kunnen heren en dames die in dit topic meelezen zien van wie ze het Lowlandskaartje kunnen overkopen. :+.
pi_85392720
Ik heb zelf al sinds dag 1 een kaartje, maar het is nog steeds niet gelukt om voor een vriend die te laat was er nog een te kopen. Ook net weer geprobeerd en mislukt. Dus mocht er nog één van bovenstaande kaartjes over zijn, graag! Ophalen in Amsterdam is geen probleem!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:19:51 #91
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_85393031
Detroit, je hebt pm :)
Tranquillo
pi_85393705
wilde het kaartje intern ook nog op t prikbord zetten maar dat is dus niet meer nodig? ;)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:40:03 #93
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_85393825
Nevermind mensen, we hebben zojuist nog drie kaartjes weten te scoren :D Kwamen er dus toch weer wat vrij! See you at Lowlands!!
Tranquillo
pi_85394388
*O* Ik heb ook een kaartje.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_85396475
Kaartje staat ook op marktplaats maar als iemand hier nog interesse heeft?
pm naar mij of Detroit
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:53:32 #96
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_85399628
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:23 schreef MOD het volgende:
In 2008 mijn kaartje verkocht voor 200 euro. Ik vroeg wat ie er voor wilde geven.
Win-win situatie lijkt me dat dan.

Kaarten trouwens gewonnen met het maken van een filmpje:

_O_ kippenvel!
pi_85416727
Kwam net nog deze tegen: http://www.3fm.nl/actie/1(...)aarten-voor-Lowlands
Voor mensen die nog geen kaart hebben maar wel graag wilen!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:34:20 #98
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_85417478
Doordat een vriend niet mee gaat heb ik nog een kaartje over, kosten 160 euro (echt ticket + toenmalige creditcard kosten). Ik woon in utrecht, dus op het station daar afspreken is geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')