Dat doe ik toch, er staat duidelijk 'volgens mij' en inmiddels kan Peter Kelder zich helemaal vinden in de huidige situatiequote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
vandaar ook deze reactie
[..]
en nog even edit: dat er mensen van de oude garde er geen behoefte aan hebben, betekent niet dat er helemaal geen behoefte is.
spreek gewoon voor jezelf
Ik kan me inderdaad vinden in de huidige situatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat doe ik toch, er staat duidelijk 'volgens mij' en inmiddels kan Peter Kelder zich helemaal vinden in de huidige situatie
vaag inderdaad. Was toch niks mis met dat topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Topic kapot?
Vanessa gaat weer moederen
Idd vreemd! Ik heb het gemeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Ole het volgende:
[..]
vaag inderdaad. Was toch niks mis met dat topic
Dat bericht is verzoek verwijderd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Topic kapot?
Vanessa gaat weer moederen
http://www.rtl.nl/%28/act(...)icatie_telegraaf.xmlquote:Rectificatie Telegraaf in Breukhoven-zaak
De Telegraaf heeft het artikel 'Liet Constanza kindjes stelen' gerectificeerd. Dit op last van de advocaten van Hans Breukhoven.
Volgens De Telegraaf zouden de kleinkinderen van Conny Breukhoven betrokken zijn bij de inbraak in de villa van Hans Breukhoven. De krant plaatste zaterdag een rectificatie.
"In De Telegraaf van donderdag 20 januari 2011, hebben wij een artikel geplaatst, genaamd 'Liet Constanza kindjes stelen', waarin wij de suggestie hebben gewekt dat de kleinkinderen van de heer Breukhoven betrokken zouden zijn bij een inbraak bij de heer Breukhoven. Deze suggestie vindt onvoldoende steun in de feiten. Wij hadden deze suggestie dan ook niet mogen wekken. Middels dit bericht rectificeren wij het genoemde artikel."
Conny en Hans hadden de krant gesommeerd het gewraakte artikel te rectificeren en te verwijderen van de website.
De dochter en schoonzoon van Hans en Conny werden op 31 december aangehouden op verdenking van het leegroven van de kluis van Hans in zijn Wassenaarse villa. De raadkamer van de rechtbank in Den Haag bepaalde donderdag dat Constanza's voorarrest met dertig dagen wordt verlengd. Ook werd er een derde verdachte opgepakt in het buitenland. Het zou gaan om een 28-jarige man uit Zaltbommel die verdacht wordt van witwaspraktijken.
"Hans en ik durven nog niet eens tegen elkaar te zeggen: zou het zo zijn? We durven het niet uit te spreken", aldus de diva eerder in RTL Boulevard. "Als het niet zo is dan staat zo'n meisje die moeder is van twee kinderen bekend als dief, terwijl we nog geen zekerheid hebben. Mijn moederhart geeft het graag de twijfels."
Mja, je kan zo'n topic aanpassen en dan vervolgens gaan touwtrekken met advocaten wat wel en niet mag/kan. Daar hebben we geen zin in en de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Copycat het volgende:
Die rectificatie ging alleen over die stupide aanname dat de kinderen erbij betrokken zouden zijn. Daarvoor hoeft toch niet het hele topic te verdwijnen?
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht...
Maar is het andere topic nu helemaal weg![]()
Ik vrees dat het einde van SHO dan aanstaande is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, je kan zo'n topic aanpassen en dan vervolgens gaan touwtrekken met advocaten wat wel en niet mag/kan. Daar hebben we geen zin in en de tijd niet voor.
Dat verzoek is aan ons, FOK! gedaan. Ook aan de Telegraaf, vandaar dat ik het erbij heb gezet. Was misschien een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?
En ik vraag me dus af of het hele onderwerp nu taboe is. Blijkbaar, aangezien antwoord op zich laat wachten.
Free Record Shop, no freedom of speech?
Complete met slagen om de arm en rectificatie? In dat moederen-topic? Maar dat topic gaat wel vooral over die criminelen kinderen.quote:
En daar hebben we het gewoon over gehad in dat topic. Niet zelf verzonnen, maar besproken. Zoals we normaliter alles wat in de bladen staat hier konden bespreken. En dat zou nu opeens not done zijn. Lijkt me geen enkele juridische grond voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Mylene het volgende:
Weekend geloof ik.
De suggestie mocht alleen niet worden gewekt dat haar kleinkinderen ermee te maken hebben gehad. Dat heeft de Telegraaf moeten rectificeren.
Dat risico wil men niet lopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we het gewoon over gehad in dat topic. Niet zelf verzonnen, maar besproken. Zoals we normaliter alles wat in de bladen staat hier konden bespreken. En dat zou nu opeens not done zijn. Lijkt me geen enkele juridische grond voor.
Weet jij precies wat er in de email wisseling stond?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf het baarlijke nonsens vinden. En een nare ontwikkeling. En ondermijnend voor het principe achter SHO in het bijzonder en FOK! in het algemeen.
Zo niet des FOK!'s om te zwichten voor gedreig dat geen enkele juridische grond kent. Met stilste trom.
Maar gelukkig durven 'we' nog wel een subforum over de revolutionaire tendensen in de wereld te openen ...
Ik ben niet van plan om die mailwisseling openbaar te maken omdat 1 persoon het niet eens is met de genomen beslissing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Vertel.
Ik kan me namelijk geen enkele juridische grond indenken waarop de meningen van users op een internetforum over een artikel in een ander medium strafbaar zouden kunnen zijn.
En, mocht je je daartegen willen indekken, was het ook een kleine moeite geweest om het topic te verschonen van die 'laster'. Deze grote verdwijntruc in het geniep is imo een kanon waarmee op een mug wordt geschoten.
Daarbij: de algemene tendens in dat topic was dat De Telegraaf haar boekje ver te buiten ging met die insinuaties. Insinuaties nogmaals die hier niet zijn ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |