ach 3,5 milimeter is niet heel veelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef TWP het volgende:
Alleen is het opzetten van een tent in de regen niet zo ideaal.
Een paar uur storten draagt bij aan de sfeer naar mijn mening. Heb het meerdere malen mee gemaakt (rest van het weekend mooi) en het verbroederd. Met z'n allen schuilen in een tent met een kutbandje en er toch iets van maken want je kunt toch niet weg. Mensen die het niet kunnen hebben uitlachen. Prachtig ingestorte tentjes (leedvermaak rules). Galante mannen die vrouwen over een plas heen tillen. Juichend de terugkerende zon ontvangen. Allerlei dingen. Is gewoon voor velen deel van een festival in Nederland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef Kobra het volgende:
Ik vind het opzich het prima als het regent op het festivalterrein. Laarsen aan en stampen, maar dat alles bij je tent vochtig, vies en gaat stinken vind ik echt heeel kut.
De Alphaheuvel is vaak genoeg een modderglijbaan geweest anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Ach kom op stelletje happers. In de acht jaar dat ik ben geweest is het nog nooit het hele weekend kut geweest. Daarnaast heeft het terrein asfalt en een prima dreinair (hoe schrijf je dat in kutsnaam) systeem. Als er al modder ontstaat is dat te vermijden op twee plekken na (festivalingang en hoofduitgang op zondagavond en maandagmorgen). Daarbij mag ik mensen best voor mooiboys of iets dergelijks (inclusief wat prikjes) uitmaken als ze niet tegen wat regen kunnen op een Nederlands openlucht festival.
Dat is inderdaad een niet te vermijden punt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Alphaheuvel is vaak genoeg een modderglijbaan geweest anders.
Zondagavond was toch ineens die hoosbui? of was dat het jaar ervoor. Wanneer stond Elbow in de Grolsch, geloof dat toen ineens die hoosbui er was, en ik vanuit dat Aziatische eettentje stond mee te geniet met Elbow op de achtergrond...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef WeezerButler het volgende:
2008 was het ook dagen kutweer voor LL. Voorspellingen ook wisselend, maar vooral niet best. Vrijdag 1 buitje gehad voor de ingang. Zondag nog wat druppels verders top. Ik maak me er niet druk om.
Idd, zomer pleasequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Dan moet het ook zulk weer zoals het nu is zijn, kijken of jullie het dan nog leuk vinden.
Met je herfstweer.
Dat nog wetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen die vonden dat het op zondagavond 3 jaar geleden hard regende.
Vorig jaar ook, op zaterdagmiddag. Paar druppeltjes, heel het volk rent de dichtsbijzijnde tent in. Stelletje suikerpopjes.
daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een paar uur storten draagt bij aan de sfeer naar mijn mening. Heb het meerdere malen mee gemaakt (rest van het weekend mooi) en het verbroederd. Met z'n allen schuilen in een tent met een kutbandje en er toch iets van maken want je kunt toch niet weg. Mensen die het niet kunnen hebben uitlachen. Prachtig ingestorte tentjes (leedvermaak rules). Galante mannen die vrouwen over een plas heen tillen. Juichend de terugkerende zon ontvangen. Allerlei dingen. Is gewoon voor velen deel van een festival in Nederland.
Wie heeft het over herfstweer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Dan moet het ook zulk weer zoals het nu is zijn, kijken of jullie het dan nog leuk vinden.
Met je herfstweer.
Haha, die kenmekerkende lucht vergeet je idd nooit weer!! Mix van houtsnippers, regen, bier en pis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:19 schreef WeezerButler het volgende:
Mmmm, ik ruik de houtsnippers al
En maandagochtend in de stromende regen ingepakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef WeezerButler het volgende:
2008 was het ook dagen kutweer voor LL. Voorspellingen ook wisselend, maar vooral niet best. Vrijdag 1 buitje gehad voor de ingang. Zondag nog wat druppels verders top. Ik maak me er niet druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |