Is verschillend ja. Ligt er maar net aan hoe druk het in het filiaal is en hoeveel glazen er geleverd wordenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
k hoop per filiaal verschillend want wil deze week een paarse
Tot vandaag? Dan moeten ik snel nog ff iets scorenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is verschillend ja. Ligt er maar net aan hoe druk het in het filiaal is en hoeveel glazen er geleverd worden
Officieel is de actie tot vandaag, wij hebben nog 3 rolcontainers met glazen staan geloof ik
nog nooit op... maar lijkt me niet lekker. had bij de BK sinaasappelshake maar de combinatie melk & fruit vind ik niet zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Yannick567 het volgende:
Waren er trouwens nog fans van die Mango-passievrucht milkshake? Hij blijft iets langer
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Yannick567 het volgende:
Waren er trouwens nog fans van die Mango-passievrucht milkshake? Hij blijft iets langer
Bij sommige is die gewoon, 2 shake machines, 1 met mango en een met banaan, maar idd, hier doen ze dat niet dus hij moet terugquote:
Zou zomaar kunnen zijn dat ze omdat ze ervan willen glazen bij elk menu gaan meegeven, dus misschien heb je pech volgende weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb een paarse!![]()
rest had nog paars en lime, hopelijk vlg week nog steeds lime. dan ben ik compleet
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen zijn dat ze omdat ze ervan willen glazen bij elk menu gaan meegeven, dus misschien heb je pech volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |