SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de fipo in een tombo topic op haar verjaardag moet natuurlijk een feli zijnThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:41 schreef crv het volgende:
Vanmorgen de uitslagen van mijn bloedonderzoek gehad en alle "foute* waarden zijn een behoorlijk stuk in de goede richting gegaan![]()
Had ook wat plekjes op mijn voet dus ook maar ff gevraagd, je weet nooit. Maar was ook niets bijzonders dus
![]()
![]()
TNXquote:
Jij ook goeiemorgen zonnetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:39 schreef Myraela het volgende:
Kutvlieg die mij wakker maakt terwijl ik godverdomme wilde uitslapen.
CRV is geen vlieg!quote:
Waazup Bosquote:
Waarom is datquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:41 schreef crv het volgende:
Vanmorgen de uitslagen van mijn bloedonderzoek gehad en alle "foute* waarden zijn een behoorlijk stuk in de goede richting gegaan![]()
Had ook wat plekjes op mijn voet dus ook maar ff gevraagd, je weet nooit. Maar was ook niets bijzonders dus
![]()
![]()
Dat het hier zo stil is. OKee, ik hou niet van absolute drukte, maar iets drukker dan de rustigste ooit, mag toch welquote:
ow, maar is toch niets mis mee, ik vind het af en toe wel even prettig dat het niet zo hard gaat eigenlijk, want als ze er zo doorracen is het ook niet bij te houdenquote:
Heyyy goed manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:41 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
Ja was er ook weel blij mee,quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |