SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de fipo in een tombo topic op haar verjaardag moet natuurlijk een feli zijnThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:41 schreef crv het volgende:
Vanmorgen de uitslagen van mijn bloedonderzoek gehad en alle "foute* waarden zijn een behoorlijk stuk in de goede richting gegaan![]()
Had ook wat plekjes op mijn voet dus ook maar ff gevraagd, je weet nooit. Maar was ook niets bijzonders dus
![]()
![]()
TNXquote:
Jij ook goeiemorgen zonnetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:39 schreef Myraela het volgende:
Kutvlieg die mij wakker maakt terwijl ik godverdomme wilde uitslapen.
CRV is geen vlieg!quote:
Waazup Bosquote:
Waarom is datquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:41 schreef crv het volgende:
Vanmorgen de uitslagen van mijn bloedonderzoek gehad en alle "foute* waarden zijn een behoorlijk stuk in de goede richting gegaan![]()
Had ook wat plekjes op mijn voet dus ook maar ff gevraagd, je weet nooit. Maar was ook niets bijzonders dus
![]()
![]()
Dat het hier zo stil is. OKee, ik hou niet van absolute drukte, maar iets drukker dan de rustigste ooit, mag toch welquote:
ow, maar is toch niets mis mee, ik vind het af en toe wel even prettig dat het niet zo hard gaat eigenlijk, want als ze er zo doorracen is het ook niet bij te houdenquote:
Heyyy goed manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:41 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
Ja was er ook weel blij mee,quote:
quote:
quote:
ok, goedemorgen weer danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter een vlieg dat zo'n steekmug
Goedemorgen
Dat zal vanzelf wel komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ja was er ook weel blij mee,
Maar moet toch nog ff beter volhouden en mijn spoiler(tje) (kuch) wegwerken en meer sporten.
Al is dat niet altijd even makkelijk met al dat ziekenhuis gedoe en mijn werk.
JAwel, maar mijn eigen gezondheid is ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zal vanzelf wel komen. Denk dat het ziekenhuis dan toch wel voorgaat, niet
?
koppeltjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:19 schreef Bos81 het volgende:
Tombo is tegelijk jarig met Metallica-zanger James Hetfield
ow leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:14 schreef crv het volgende:
![]()
En we hebben der nog een feesie bij vandaag
Vrienden van ons hier hebben een gezonde zoon gekregen
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
JAwel, maar mijn eigen gezondheid is ook erg belangrijk.
Werk sucks at the moment
dus dta boeit me niet en ben ook op zoek naar een nieuwe uitdaging
Yohannquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow leuk
Mijn collega is gisteren bevallen van een dochtertje Maudy
Hoe heet de gezonde zoon?
Op dit moment ben ik Practe manager Testing en doe ook Project management en zoek dus in diezelfde richting.quote:
Klinkt, uhm.. moeilijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:30 schreef crv het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik Practe manager Testing en doe ook Project management en zoek dus in diezelfde richting.
Ik heb hem niet neergezet laatst, dus zal hij er niet op staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
Bos ik weet niet of ik Jou verjaardag heb genoteerd, zal straks kijken... Als hij laatst langs is gekomen (je datum) dan staat hij erbij.
uhm met de juiste kennis en ervaring gaat het welquote:
quote:
Yohann... aparte schrijfwijze. maar zo wel veel leuker dan Johan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
Yohann
Leuke is dat Yohann dus nu een klein zwitsertje is en zijn moeder is Duits en vader Frans![]()
Ja vond ik ook. En de vader is gelijk ff langsgekomen. (is namelijk ook collegaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yohann... aparte schrijfwijze. maar zo wel veel leuker dan Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |