En de VVD is dan alleen nog een Volkspartij voor Vlegels en Dommerts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Aantjes heeft volkomen gelijk...als het CDA met de PVV in zee gaat, dan kunnen ze de C beter uit hun naam schrappen.
Klopt als een bus...jammer dat een nette en degelijke partij zich zo ongeloofwaardig heeft gemaakt.quote:
Hij heeft wel moeite om z'n kunstgebit binnen te houdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef wolferl het volgende:
Meneer Aantjes is even oud als mijn opa (87), toevallig is mijn opa ook nog zo bij de tijd.
Respect hoor.
Sociaal-economisch heeft Rutte natuurlijk zelf al er een potje van gemaakt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt als een bus...jammer dat een nette en degelijke partij zich zo ongeloofwaardig heeft gemaakt.
't zou wel mooie tv opleverenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft wel moeite om z'n kunstgebit binnen te houden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft wel moeite om z'n kunstgebit binnen te houden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Alleen hij is vergeten kukident te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Er zit ook een Johan Derksen achter Johan Derksen
Rutte bijvoorbeeldquote:
Als die al links is dan weet ie het heel goed te verbergen door samenwerking met de PVV te zoeken.quote:
Leuk he denken in linkse en rechtste sterotypenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Als die al links is dan weet ie het heel goed te verbergen door samenwerking met de PVV te zoeken.
Denken sowieso is al leuk. Ik raad het je aan ook eens te gaan doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk he denken in linkse en rechtste sterotypen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Er zit ook een Johan Derksen achter Johan Derksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |