quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
Allebei prima. Maar dat is echt hypocriet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Jetfly het volgende:
Raki, geen red label. Maar in deze tijden geen alcohol.
Lol neequote:
Vraag haar ten huwelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Lol nee
Ik heb er niet eens zin in vanavond, ik denk dat ik vroeg in bed duik.
En wat is Dido toch een schatjeEcht een trouwbare vrouw
!
Altijd leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:43 schreef GenusButeo het volgende:
Een cliënt ging net trippen tegen me aan de telefoon.
Je doet toch niet aan telefoonterreur (lees: telemarketing) bij jouw bedrijf? Want dan is het gewoon terecht hoor!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:43 schreef GenusButeo het volgende:
Een cliënt ging net trippen tegen me aan de telefoon.
Ja, het heeft zo zijn momenten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Toch goed dat je plezier in je werk hebt dan, als je trippende mensen aan de telefoon krijgt.
Gebruik jij ook een telemarketernaam als je de telefoon opneemt? John de Ruiter, Mark de Vries, Peter Peters, of zo?
quote:
Arbeit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whaddappp??
Wij hebben Kermis hier.
Hup, ga bulldozeren dan:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whaddappp??
Wij hebben Kermis hier.
Maar wij hebben best veel atracties.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arbeit.Whatup met jou?
Kermis is echt ''. Tenzij het goedkoop is. Dus sowieso '
'.
Dat vind ik ook zo leuk maar ik win nooit wat dus daarom speel ik het nooit meer. Is toch maar geldverspilling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hup, ga bulldozeren dan:
[ afbeelding ]
Was vroeger mijn favoriete bezigheid op de kermis.
Hoax, onmogelijk dat Venray veel attracties heeft. En ook niet de grootste discotheek van Nederland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
Maar wij hebben best veel atracties.
Een beetje zwart hè, nu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
brood gaan roosteren en vergeten dat je dat aan het doen was.
Is dat niet Hollywood Music Hall hier in Rotto?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoax, onmogelijk dat Venray veel attracties heeft. En ook niet de grootste discotheek van Nederland.
Bij bulldozeren heb je tenminste nog een kans dat je iets terugwint, dat is beter dan niks!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar wij hebben best veel atracties.
[..]
Dat vind ik ook zo leuk maar ik win nooit wat dus daarom speel ik het nooit meer. Is toch maar geldverspilling.
Ik ga liever 5 keer achter elkaar in de octopus.![]()
Ik weet het niet. Ik herinner me dat Zel ooit zei dat de grootste discotheek daaro is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet Hollywood Music Hall hier in Rotto?
Het moet jongeren 'aanspreken', natuurlijk, zo'n baantje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Is het vreemd dat ik na het lezen van termen als "salestijger" en "hip, eigenwijs en trendy" afschrik van bepaalde vacatures? Ik krijg dan het gevoel alsof je swingend producten aan de man moet brengen, met skinny jeans en drie poloshirts over elkaar, terwijl een DJ hippe beats uit z'n speakers laat klinken.
Ik ren dan liever weg. Zo ook bij vacatures waar telefoongesprekken "calls" worden genoemd, en je geen afdelingshoofd maar een "team leader" met "targets" hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het moet jongeren 'aanspreken', natuurlijk, zo'n baantje.
Dan zou ik toch op zoek gaan naar een ander baantje, want vrijwel ieder baantje in die branche werkt met termen zoals 'targets' en 'teamleider'. Overigens stel je je nu wel aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ren dan liever weg. Zo ook bij vacatures waar telefoongesprekken "calls" worden genoemd, en je geen afdelingshoofd maar een "team leader" met "targets" hebt.
Ik vind het gewoon pure verloedering van de Nederlandse taal, jij als taalpurist zou dat ook moeten vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan zou ik toch op zoek gaan naar een ander baantje, want vrijwel ieder baantje in die branche werkt met termen zoals 'targets' en 'teamleider'. Overigens stel je je nu wel aan.
Tsk, dat ding kost anders 12,50, hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
Ik ben in de Euromast geweest en nu in de Spido.
Gratis! Rotterdampas ftw
Ik ben geen mierenneuker. Mijn taalgebruik is overigens ook tainted met Engels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon pure verloedering van de Nederlandse taal, jij als taalpurist zou dat ook moeten vinden.
Schaam je!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben geen mierenneuker. Mijn taalgebruik is overigens ook tainted met Engels.
Nee.quote:
Echt een turkquote:
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef maartjeh het volgende:
Mag ik vragen voor welk 'callcenter' jij belt?
ik las amoledjequote:
quote:
Dit is waar Hij aanbeden wordt, ja.quote:
quote:
komt door de htc desire topic denk ikquote:
Ik weet niet eens wat het is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
komt door de htc desire topic denk ik![]()
wel altijd aanwezig op fok, maar minder posts dan voorheen
Wat zijn ze profesioneel, daar bij Metro.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef zarGon het volgende:
Dit stond in de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
Zelfs een spellingscontrole is al te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef zarGon het volgende:
Dit stond in de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
Sta je al in de top 500?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef GenusButeo het volgende:
O, ik kom er net achter dat ik de afgelopen dagen wel erg vaak in de top 100 sta.
Vast niet. Over enige tijd wellicht.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef GenusButeo het volgende:
Ja. En die van Emel ook altijd. En Zeliha.
Busted.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef GenusButeo het volgende:
What the hell, ik wist niet eens dat dat kon! Held.
quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:42 schreef GenusButeo het volgende:
Ik wil het best voor je doen, hoor.
Ook niet met behulp van het screenshot dat ik net heb gepost?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
Olmadi bosver.
Welke smileys bedoel je precies?quote:Ik snap die dingen nooit. Het uploaden van een avatar duurde bij mij al een paar dagen en ik zie nog steeds geen smileys ahahhaha.
Ik heb het trouwens voor het gemak "Volglijst!" genoemd. Je kunt het lijstje elke naam geven die je wil en in dat menu ook gewoon links naar bijvoorbeeld Google, Twitter en Facebook plaatsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mijn history toegevoegd maar als ik er dan op klik dan kom ik op een lege pagina? Hoe kun je zien wie je volgt dan?
Ja, maar bedoel je de smileys onderaan bij QuickReply of bedoel je de smileys die door anderen gepost worden?quote:
Ja gewoon smileys op het forum die door anderen (en mij) gepost worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar bedoel je de smileys onderaan bij QuickReply of bedoel je de smileys die door anderen gepost worden?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Maar hoe zie je dan wie jou volgt?![]()
Kun je een screenshot maken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja gewoon smileys op het forum die door anderen (en mij) gepost worden.
Dat zie je niet, zarGon is gewoon goed in gokken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Maar hoe zie je dan wie jou volgt?![]()
Stel dat je dus dagelijks de postgeschiedenis en/of MyAT van GenusButeo volgt, kun je die plaatsen in dat menu, zodat je het én snel kunt bezoeken/openen/bekijken én de links naar zijn postgeschiedenis en/of MyAT niet elke keer hoeft op te zoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Dat zie je niet. Dat menu kun je gewoon gebruiken om 10 links snel te benaderen terwijl je zit te FOK!ken.
Ohhh LB dan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zie je niet, zarGon is gewoon goed in gokken.
Okay!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik op de lap zit. Hier op de PC doet 'ie het wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |