zoals ik zei; dat is nakkerig..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef tubacloud het volgende:
@ aapvis: 17.
En @ Dromenvangertje: je kan toch meerdere mensen daten?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoals ik zei; dat is nakkerig..
aangezien diegene waarmee ik date al uitloopt op een relatie.
aha ik heb een nikon d3000 xD maar ik heb er nog niet echt veel foto's mee gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
T ligt ook niet aan de camera, maar de persoon wie de foto's maakt.
ruilen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:35 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
aha ik heb een nikon d3000 xD maar ik heb er nog niet echt veel foto's mee gemaakt
Met olie?quote:
nein dankequote:
eigenlijk jaquote:
sowwyquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
massage olie.
hij moet nog iets doen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ojoijoij, wat een lol weer thuis.
Komt er een reclame van UPC.
Vraagt mijn moeder ondertussen, wie wilt er wat drinken.
Ik dus: Joe pie
Mijn vader meteen erachteraan: Si!
Ik moest serieus even nadenkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:46 schreef -SG- het volgende:
Over een weekje bodyboarden, mountainbiken en fotograferen in Spanjequote:
Ik ga lekker relaxen in het grootste gat van Engeland das veel leukerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Over een weekje bodyboarden, mountainbiken en fotograferen in Spanje
In Spanje is het tenminste 30 gradenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik ga lekker relaxen in het grootste gat van Engeland das veel leuker
KUTTquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
In Spanje is het tenminste 30 graden
Heul niet waar, elke omgeving heeft zijn charmesquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:58 schreef Aapvis het volgende:
[..]
KUTT
op dat kut isle of wight kan je beter fotograferen![]()
niet dat ik dat ga doen maar toch
Staan best mooie pica compilaties van dat kut eiland op internetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heul niet waar, elke omgeving heeft zijn charmes
Ja, maar fotografie is niet iets dat je alleen op mooie plekken kan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Staan best mooie pica compilaties van dat kut eiland op internet
Moet je wel ff je geluid uitzetten__!
Probleem opgelost.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Probleem:
Bier is op en het onweert buiten.
Ja inderdaad..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar fotografie is niet iets dat je alleen op mooie plekken kan doen.
De kunst is het laten zien van de schoonheid die de mens normaal niet zou zien.
Ik loop altijd door de stad ofzo en dan roep ik steeds oohh mooie foto kan je daarvna maken, echt van de meest rare dingen. Maar mijn vrienden snappen dat nooit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar fotografie is niet iets dat je alleen op mooie plekken kan doen.
De kunst is het laten zien van de schoonheid die de mens normaal niet zou zien.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je gebieden die normaal niet mooi lijken, enorm mooi op de foto kan zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
als je op een normale dag op dat eiland rondloopt is het waarschijnlijk gewoon kut
Mensen zien het ook niet totdat jij die foto maakt en de schoonheid ervan laat zienquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik loop altijd door de stad ofzo en dan roep ik steeds oohh mooie foto kan je daarvna maken, echt van de meest rare dingen. Maar mijn vrienden snappen dat nooit.En mijn ouders al helemaal niet.
Kan ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je gebieden die normaal niet mooi lijken, enorm mooi op de foto kan zetten.
Als je dat kan, ben je echt een goede fotograaf.
Als ik in een fotografeerbui ben kan ik bijna overal wel wat moois van maken. Mits ik mijn camera ken. Want ging laatst met de camera van mijn ouders (Canon 1000D) fotograferen en ik ben geen spiegelreflex gewend en toen ik de foto's op de PC bekeek was 90% onscherp.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad..
als je op een normale dag op dat eiland rondloopt is het waarschijnlijk gewoon kut
Jij welquote:
Ha, ik heb vandaag een half uur hard gefietst!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Ravenous- het volgende:
Damn, dat was mn kortste hardlooptripje ooit, ik kwam de oprit geeneens af
Morgen MTB'enquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ha, ik heb vandaag een half uur hard gefietst!
Morgen joggen.
Vreselijk is datquote:
hahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik in een fotografeerbui ben kan ik bijna overal wel wat moois van maken. Mits ik mijn camera ken. Want ging laatst met de camera van mijn ouders (Canon 1000D) fotograferen en ik ben geen spiegelreflex gewend en toen ik de foto's op de PC bekeek was 90% onscherp.
Onze 40D owned jullie 1000D.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik in een fotografeerbui ben kan ik bijna overal wel wat moois van maken. Mits ik mijn camera ken. Want ging laatst met de camera van mijn ouders (Canon 1000D) fotograferen en ik ben geen spiegelreflex gewend en toen ik de foto's op de PC bekeek was 90% onscherp.
Nee, dat is leukquote:
Mijn 40D owned jullie 40Dquote:
Mountainbikenquote:
Ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je bent 14, who gives a fuck?
Moest ooit in ierland door die kutbergen fietsen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk
Beetje raggen door de bossen, heerlijk
Was vandaag in Bredaahquote:
Met een mountainbike is dat leuk, zeker downhill, met een paar flinke sprongen erbijquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Moest ooit in ierland door die kutbergen fietsen.
Damn, dat was pas shit
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Moest ooit in ierland door die kutbergen fietsen.
Damn, dat was pas shit
Ja, de berg op ging met, like... 5 km per uur ofzo -overdrevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Met een mountainbike is dat leuk, zeker downhill, met een paar flinke sprongen erbij
Je was te laatquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ha, ik heb vandaag een half uur hard gefietst!
Morgen joggen.
Als jij, onze huisdj, het zegtquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens, jullie moeten even Two Door Cinema Club gaan luisteren. Da's zo'n leuk bandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil ik ook:quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga een 7D kopen (ooit), dan ownt die van mij die van jullie nog veel harder.
Ik vind het goed hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ja heuj, ik doe maar een voorstel
Moet je mee doen aan Take me outquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Regel eens even een lekkere vent voor me met zelfvetrouwen, humor en een passie voor iets. Graag binnen twee weken afgeleverd bij mij thuis. Eindhoven of Zutphen maakt niet uit.
Geef mij je ideequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[WIN!] Een DJ-clinic en gesigneerd album
Pff ik wil meedoen want ik heb eindelijk een keer een goed idee daarvoor maar Lowlands en introweek.
Hoevaak kom jij op de radio dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar het is zo kut als je dan niet gekozen wordt als de man uit twee mensen mag kiezen ofzo. En ik krijg al hartkloppingen op de radio, kan je nagaan als het op TV is.
niet check, check en check.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Regel eens even een lekkere vent voor me met zelfvetrouwen, humor en een passie voor iets. Graag binnen twee weken afgeleverd bij mij thuis. Eindhoven of Zutphen maakt niet uit.
Nee.quote:
Er staan vier dingen om af te checken.quote:
Bijna elke keer als ik sms.quote:
Shit, had ik eerder moeten lezen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen programma, wist je dat niet?
Lekker ben ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Er staan vier dingen om af te checken.
[..]
Bijna elke keer als ik sms.Maar dat doe ik niet dagelijks. Eens per halfjaar ofzo?
quote:
Nouja, wat onzeker door wat gepest en gekut een aantal jaren terug.quote:
waar hebben ze je dan over gepest?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, wat onzeker door wat gepest en gekut een aantal jaren terug.
Oh da's niet chill. Zolang je die onzerkerheid niet omzet in agressie kan ik daar wel mee leven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, wat onzeker door wat gepest en gekut een aantal jaren terug.
Jij denk al gelijk aan je hele leven delen met jap?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's niet chill. Zolang je die onzerkerheid niet omzet in agressie kan ik daar wel mee leven.
Vroeger had ik altijd een prima leven totdat ik na groep 7 op mijn bek ging met een fiets in frankrijk, toen begon ik ineens gepest te worden met mijn, door dat ongeluk, scheve tanden en toen bleek ik op dat moment ook nog een lichte flaporen te hebben volgens hen.quote:
Agressief ben ik zeker niet maar ik heb vanmiddag wel een bromvlieg met een handdoek neergemept nadat hij mij een kwartier liep te irriterenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's niet chill. Zolang je die onzerkerheid niet omzet in agressie kan ik daar wel mee leven.
Gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik mijn geweldige combi van nummertjes toch maar daar neergooien?
Ik had 'm na 15 sec. al met het vlak van mijn vliegenmepper kennis laten maken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Agressief ben ik zeker niet maar ik heb vanmiddag wel een bromvlieg met een handdoek neergemept nadat hij mij een kwartier liep te irriteren
Ik dacht eerst dat ik de deurklink hoorde resoneren omdat mijn bass redelijk hard stondquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik had 'm na 15 sec. al met het vlak van mijn vliegenmepper kennis laten maken.
Check, check en Check.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Check.quote:
Maar vorige keer dat ik won kon ik ook al niet.quote:
Als ik je pica bekijk in het fotoboek lijk je wel een wrede gast hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vroeger had ik altijd een prima leven totdat ik na groep 7 op mijn bek ging met een fiets in frankrijk, toen begon ik ineens gepest te worden met mijn, door dat ongeluk, scheve tanden en toen bleek ik op dat moment ook nog een lichte flaporen te hebben volgens hen.
Vervolgens in de brugklas ook nog wel wat last van gehad en nu ben ik inmiddels al bijna 2 jaar van mijn beugel af en staat alles weer prima recht maar toch ben ik nog heel onzeker. Laatst wel eindelijk de ballen gekweekt om een meisje wat ik leuk vond uit te vragen maar nadat ze ja zei, kreeg ik een week later alsnog een sms dat ik gewoon een vriend voor haar ben wat natuurlijk ook niet volledig bevorderend helpt
Achja.
Ook lekker?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Check, check en Check.
Alleen de locatie zit niet mee.
[..]
Check.
Wat had je vorige keer dan gewonnen? Ik heb hier alleen nog maar een bioscoopbon gewonnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar vorige keer dat ik won kon ik ook al niet.En nu kan ik alleen als het op die donderdag is maar eigenlijk heb ik dan introweek.
En ik weet niet hoe laat ik naar Lowlands wil.
Muuuu.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Als ik je pica bekijk in het fotoboek lijk je wel een wrede gast hoor![]()
Gastenlijstplek voor Girls Love DJ's en toen mocht ik niet van mams.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat had je vorige keer dan gewonnen? Ik heb hier alleen nog maar een bioscoopbon gewonnen
Oh, dat is wel heel tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gastenlijstplek voor Girls Love DJ's en toen mocht ik niet van mams.
tja, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen, Welcome to the group..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vervolgens in de brugklas ook nog wel wat last van gehad en nu ben ik inmiddels al bijna 2 jaar van mijn beugel af en staat alles weer prima recht maar toch ben ik nog heel onzeker. Laatst wel eindelijk de ballen gekweekt om een meisje wat ik leuk vond uit te vragen maar nadat ze ja zei, kreeg ik een week later alsnog een sms dat ik gewoon een vriend voor haar ben wat natuurlijk ook niet volledig bevorderend helpt
Achja.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat kan ik niet over mijzelf zeggen, anders ben ik homo.
Ja maar nu durf ik nooit meer mee te doen.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Da's dus geen zelfvertrouwen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar nu durf ik nooit meer mee te doen.Ik voelde me vet lullig. En had nog gePM't of ze het niet over konden laten zetten naar iemand anders die mee had gedaan maar heb er niets meer van gehoord.
Er aan moeten wennen is natuurlijk ook weer zo wat, liever doe je er wat aan maar dat kan gewoon lang niet altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen, Welcome to the group..
hoewel ik er nu wel aan gewend ben etc, ben ik tijdens de basisschoiol, brugklas en zelf een bepaalde klas op het MBO best wel veel gepest om mijn rug (niet helemaal recht, waardoor het lijkt of ik een dikke kont heb) en mijn stem..
maar goed, ik red me prima zo.
oh snapquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Aapvis het volgende:
whahaha
Genadeloos afgekeurd door mexicaan__!
Okeeee ik ga wel even kijken hoe en wat met Lowlands.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog wetenGewoon doen
Uiterlijk vind ik meer onder 'Mening' hangen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's dus geen zelfvertrouwen.
En anders geef je mij je lowlands kaartjequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeeee ik ga wel even kijken hoe en wat met Lowlands.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef Aapvis het volgende:
whahaha
Genadeloos afgekeurd door mexicaan__!
Maar mensen met zelfvertrouwen vinden zichzelf er toch goed uitzien?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Uiterlijk vind ik meer onder 'Mening' hangen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En anders geef je mij je lowlands kaartje![]()
Dat is jou mening.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar mensen met zelfvertrouwen vinden zichzelf er toch goed uitzien?
Valerio is lekker maar wel één der slechtste presentatoren van het moment.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Ravenous- het volgende:
Dennis is zo'n baas he.
Valerio ook, daar niet van
Gelukkig presenteerd hij nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Valerio is lekker maar wel één der slechtste presentatoren van het moment.
Nu snap ik het helemaal niet meer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
+ w. Laat maar, het wordt niets tussen ons.
Nee, ik vind mijzelf kankerlekker. Maar ik ben wel bang dat een meisje mij misschien iets minder leuk vind.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar mensen met zelfvertrouwen vinden zichzelf er toch goed uitzien?
'jouw mening'. Met een w.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer.
Jij snapt het.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf kankerlekker. Maar ik ben wel bang dat een meisje mij misschien iets minder leuk vind.
Ik zei niet dat het andersom ook gold.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf kankerlekker. Maar ik ben wel bang dat een meisje mij misschien iets minder leuk vind.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nu snap ik het helemaal niet meer.
Oke, tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het andersom ook gold.
Gister kreeg ik nog een opmerking van Hyman dat het zonder w moest.quote:
Bezittelijk voornaamwoord, dus wat het bezit aanduidt van iemand (mijn agenda, jouw agenda, onze agenda) is met een w. Rest niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gister kreeg ik nog een opmerking van Hyman dat het zonder w moest.
Zal wel aan de zins opbouw liggen.
No shit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gister kreeg ik nog een opmerking van Hyman dat het zonder w moest.
Zal wel aan de zins opbouw liggen.
Dan is het jou, zonder w.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zegt eerder wat over jouw dan je vader.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe kun je zelfvertrouwen hebben als je jezelf niet enigszins mooi vindt? Dat kan je toch wel van jezelf zeggen?
Nee, klopt wel.quote:
Ik ben lekker én heb zelfvertrouwen. Soms niet. Maar meestal wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:02 schreef Japsnars het volgende:
Maar de hamvraag is, heb jij zelfvertrouwen?
Oftewel, ben jij lekker.
Oei, dat ruikt naar stemmingswisselingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben lekker én heb zelfvertrouwen. Soms niet. Maar meestal wel.
Ik ben een vrouw, wat verwacht je?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oei, dat ruikt naar stemmingswisselingen.
Mogen mannen geen stemmingswisselingen hebben dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht je?
Een perfecte vrouw, zonder stemmingswisselingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wat verwacht je?
Wat is dat toch met die mislukte aannames en verbanden van iedereen hier. Godsamme zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Mogen mannen geen stemmingswisselingen hebben dan?
Wij zijn een van de weinige VWO'ersquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mislukte aannames en verbanden van iedereen hier. Godsamme zeg.
Obvious troll is obviousquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mislukte aannames en verbanden van iedereen hier. Godsamme zeg.
Ja, sowwyquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ja ik weet dat het een grapje is maar het klopt gewoon niet met wat ik zeg.
IKKE OOKquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij zijn een van de weinige VWO'ers
Hee, spreek voor jezelf. Gymnasium hier hè.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Over mislukte aannames en verbanden gesprokenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hee, spreek voor jezelf. Gymnasium hier hè.
Halloquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een perfecte vrouw, zonder stemmingswisselingen.
Hopen kan altijd, hè.
Mooi gezegt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je gebieden die normaal niet mooi lijken, enorm mooi op de foto kan zetten.
Als je dat kan, ben je echt een goede fotograaf.
Een van de weinige zei ik toch ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Over mislukte aannames en verbanden gesproken
Ik ben afgegleden van het gymnasiumquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hee, spreek voor jezelf. Gymnasium hier hè.
wie woont er dan ook in breda.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Bij ons in breda hebben ze al maanden geen mcflurries meer
Pics.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Aapvis het volgende:
Godver waaarom krijg ik me ex nou niet uit me hoofd![]()
Kut engeland
Busreis naar Engeland hoeft niet zo heel duur te zijn. En als je daar zou kunnen blijven slapen, waarom niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Aapvis het volgende:
Godver waaarom krijg ik me ex nou niet uit me hoofd![]()
Kut engeland
Als 14-jarige 3 jaar wachten op je vriendin en heel af en toe naar Engeland? Eh.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Busreis naar Engeland hoeft niet zo heel duur te zijn. En als je daar zou kunnen blijven slapen, waarom niet?
Worthless without pics.quote:
Ja dat snap ik ook wel. Just saying dat er meer opties zijn dan huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als 14-jarige 3 jaar wachten op je vriendin en heel af en toe naar Engeland? Eh.
Ik weet niet, ze doet daar een beetje raar over, ze wilt niet dat ik kom (denk ik), dus daarom had ik het uit gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Busreis naar Engeland hoeft niet zo heel duur te zijn. En als je daar zou kunnen blijven slapen, waarom niet?
What the...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Even mijn reputatie als huisDJ waarmaken.
Misschien ziet zij het zelf ook als een ervaring om nooit te vergeten en wil ze daar vrij zijn. Kan ik op zich wel begrijpen, maakt het niet minder kut voor jou.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze doet daar een beetje raar over, ze wilt niet dat ik kom (denk ik), dus daarom had ik het uit gemaakt
"Fucking vet."quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
What the...
Wat voor stroming wordt dit toe gerekend?
Stel je voor:quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien ziet zij het zelf ook als een ervaring om nooit te vergeten en wil ze daar vrij zijn. Kan ik op zich wel begrijpen, maakt het niet minder kut voor jou.
Spacuhhhhh. Ik houd echt van dit soort muziek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze dit om mensen te hersenspoelen.
Ga d'r achterna, fuck je leven, laat alles achter voor een ongewisse toekomstquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Aapvis het volgende:
(
[..]
Stel je voor:
Een Australisch meisje dat hier is komen wonen,
Kan surfen, skateboarden, houd van green day, sum 41 en blink 182, blonde haren, vaak een groen strikje in, kan goed dansen ende zingen, houd van fotografie, heeft humor, is cute en is perfect (voor een 14 jarige dan)
I know, chocola redt iedereen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
chocola is je vriend
zijspanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I know, chocola redt iedereen.
Ik ben benieuwd trouwens hoe mijn leven gaat lopen. Ik wil op mijn 25ste een jaar door Amerika touren op de motor, alleen. Maar straks heb ik een geweldige vriend die ik niet zolang kan missen.
Nee ik blijf gewoon lekker hier en zoek wel een ander leuk meisje, er zijn er nog ongeveer 3 miljard overquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ga d'r achterna, fuck je leven, laat alles achter voor een ongewisse toekomst!
Op fok zul je de antwoorden in ieder geval niet vinden.
Ja maar ik wil dus alleen, dat is het punt. En anders kan diegene ook wel achterop.quote:
Misschien duurt het even voor je dit soort muziek gaat waarderen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Spacuhhhhh. Ik houd echt van dit soort muziek.Daarbij voel je dat de DJ/producer intelligent is.
In je eigen leeftijdscategorie waarschijnlijk een stuk minder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee ik blijf gewoon lekker hier en zoek wel een ander leuk meisje, er zijn er nog ongeveer 3 miljard over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
In je eigen leeftijdscategorie waarschijnlijk een stuk minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loost_zin
Ik denk het wel, maar het kan je ook gewoon niet liggen. Net als minimal, je waardeert het of je waardeert het niet. Ik waardeer het wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Misschien duurt het even voor je dit soort muziek gaat waarderen.
Ik heb 'm wel afgeluisterd
inderdaad ideaal, als je zelf ook ron die leeftijd bent.. als ze 21 ofzo zou zijn dan ideaal voor mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Aapvis het volgende:
(
[..]
Stel je voor:
Een Australisch meisje dat hier is komen wonen,
Kan surfen, skateboarden, houd van green day, sum 41 en blink 182, blonde haren, vaak een groen strikje in, kan goed dansen ende zingen, houd van fotografie, heeft humor, is cute en is perfect (voor een 14 jarige dan)
Is wel cool idee trouwensquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus alleen, dat is het punt. En anders kan diegene ook wel achterop.Maar dat is het ding waar ik al jaren naar uitkijk (wilde het eigenlijk dit jaar doen, maar geen geld en wilde bij nader inzien toch verder studeren). Vraag me toch af hoe dat allemaal gaat lopen.
Ik houd echt van dat soort dingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Is wel cool idee trouwens
Mijn neef en zijn vrienden hebben een kut auto gekocht voor 400 euro en die zijn naar het oosten gaan rijden deze vakantie, ze stoppen niet tot hij total loss is( ze zitten nu ergens in Rusland
![]()
En ik wil naar Japan
In tokio zijn en gewoon vette dingen doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd echt van dat soort dingen.Ik moet even toffe vrienden vinden in Eindhoven die ook zo denken.
Wat wil je daar doen?
Klinkt als een goed toekomstplan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Aapvis het volgende:
[..]
In tokio zijn en gewoon vette dingen doen
En natuurlijk naar het heilige zelfmoordbos waar heel veel mensen zelfmoord plegen(om gewoon te kijken doh)
En naar dat park waar elke zondag rock bands optreden,
rare dingen eten![]()
rare dingen kopen![]()
De natuur zien(ben ik nu raar als 14 jarige jongen?)
En natuurlijk het epische straatbeeld (ik heb gehoord dat sommeige mensen daar in het weekend verkleed over straat lopen)
Wat vind jij van The Subs trouwens?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ga sowieso een jaar reizen na m'n studie.
Maar hoe en wat weet ik nog niet
Een wereldreis met het openbaar vervoer lijkt me ook tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed toekomstplan.
Het lijkt me echt geweldig om in Tokyo foto's te maken. Wohhh.
En nee, natuur owns dingen als Lloret.
okayquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij bent trouwens wel tof als die kut xyzyx er niet is. Houd dat ook eens vol met hem erbij.
Ik en mijn vrienden gaan dat ook over een jaar doen ofzo. Roadtripppppppppquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd echt van dat soort dingen.Ik moet even toffe vrienden vinden in Eindhoven die ook zo denken.
Wat wil je daar doen?
Ik wil in New York beginnen en dan via heel veel omwegen in het westen terecht komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Ravenous- het volgende:
Motortrip lijkt me idd wel vet, ik ga soms met een kameraad van mij 'toeren' op de brommer.
Gewoon rijden en kijken waar je uitkomt.
Neem mij meeeeeeequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden gaan dat ook over een jaar doen ofzo. Roadtrippppppppp
Klinkt best tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat vind jij van The Subs trouwens?
kameraad van mij gaat regelmatig naar Tokyo.. tís daar best vet.. wel humor: hij is 1.90, dus in de metro moet die bukken om de reclameborden niet te rammen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed toekomstplan.
Het lijkt me echt geweldig om in Tokyo foto's te maken. Wohhh.
En nee, natuur owns dingen als Lloret.
China lijkt me inderdaad ook wel coolquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook een stage in Singapore oid. Of China.
Dat wil ik ook haha. Maar dan ook op de motor. Naar de Noordkaap en dan via Zweden terug, in vier weken ofzo. Maar dat gaat financieel gezien toch niet lukken, aangezien ik ten eerste mijn rijbewijs moet halen, ten tweede een motor moet kopen en ten derde Noorwegen fuuucking duur is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgende zomer trip door Noorwegen als het financieel en qua planning een beetje lukt.. Wat mogelijk gaan we ook naar Wacken
als ik een roadtrip zou doen in Amerika, dan in een oude amerikaanse cabrio. een Mustang of andere musclecar convertible..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil in New York beginnen en dan via heel veel omwegen in het westen terecht komen.Haha ik droom daar al vier jaar van ofzo.
Ik hebn gehoord dat forenzen enzo staand in de metro slapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kameraad van mij gaat regelmatig naar Tokyo.. tís daar best vet.. wel humor: hij is 1.90, dus in de metro moet die bukken om de reclameborden niet te rammen..en iedereen kijkt hem echt aan van wtf, hoezo ben jij zolang?
0:37*quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-4
Die intro en beat op 0:40 zijn FUCKING VET.
Route 66?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil in New York beginnen en dan via heel veel omwegen in het westen terecht komen.Haha ik droom daar al vier jaar van ofzo.
Als noorwegen net zo duur is als Finland valt dat best mee opzich.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook haha. Maar dan ook op de motor. Naar de Noordkaap en dan via Zweden terug, in vier weken ofzo. Maar dat gaat financieel gezien toch niet lukken, aangezien ik ten eerste mijn rijbewijs moet halen, ten tweede een motor moet kopen en ten derde Noorwegen fuuucking duur is.
Noorwegen is het mooiste land waar ik ben geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
China lijkt me inderdaad ook wel cool
En ik wil een keer naar het meest noordelijke punt van noorwegen![]()
ben al een keer tot het midden geweest en het is egt super tof daar
Ja zoiets wil ik dus ook doen maar dan gewoon met de autoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook haha. Maar dan ook op de motor. Naar de Noordkaap en dan via Zweden terug, in vier weken ofzo. Maar dat gaat financieel gezien toch niet lukken, aangezien ik ten eerste mijn rijbewijs moet halen, ten tweede een motor moet kopen en ten derde Noorwegen fuuucking duur is.
Ja uiteraard haha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Route 66?![]()
Maar waarom wil je dat alleen doen?
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noorwegen is het mooiste land waar ik ben geweest.Ben er drie keer geweest en alle drie de keren waren fucking geweldig.
Een vriend van me heeft Noors geleerd in z'n vrije tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noorwegen is het mooiste land waar ik ben geweest.Ben er drie keer geweest en alle drie de keren waren fucking geweldig.
Tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja uiteraard haha.
Omdat het echt zo'n ding voor mij alleen is dan. Doen wat ik wil. Nergens rekening mee hoeven te houden behalve financiële dingen e.d.. Weet niet. Lijkt me gewoon heerlijk. Net als dat mensen gaan backpacken. Gewoon, iets van mij en van mij alleen.
Volgensmij is dat best wel eenzaam hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja uiteraard haha.
Omdat het echt zo'n ding voor mij alleen is dan. Doen wat ik wil. Nergens rekening mee hoeven te houden behalve financiële dingen e.d.. Weet niet. Lijkt me gewoon heerlijk. Net als dat mensen gaan backpacken. Gewoon, iets van mij en van mij alleen.
Vrienden delen alles. Dusss....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahaaaa eindelijk een foto van Michel z'n nieuwe chick gezien.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft Noors geleerd in z'n vrije tijd.
Zijn wij vrienden?quote:
Ja misschien wel eenzaam, maar ik denk ook dat je wel genoeg mensen leert kennen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Volgensmij is dat best wel eenzaam hoor.
Iemand uit mijn klas komt uit midden-noord Amerika en die zegt dat de plaatselijke bevolking alleen geïnteresseerd is in het kaliber van hun geweer die op de achterbank van hun pick-up ligt
Ik denk eerder als je het tegen je gehemelte aan houdtquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Word je sneller dronken als je je alcoholische drankje even in je mond (op je tong) laat liggen?
Oh IJsland lijkt me ook echt geweldig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en het lijkt me gaaf om een trip op IJsland te maken met een zelf geprepareerde offroader..
Gruwelijk kale bende daarzo. Maar dat vind ik juist zo gaafquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh IJsland lijkt me ook echt geweldig.Mams heeft twee dagen terug een zwart/wit fotoboek met foto's van IJsland gekocht. Wohhhhhhhh
Dat kan niet man. Dan komt het aan de zijkant van je tong en dat priiiikt (ja net geprobeerdquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik denk eerder als je het tegen je gehemelte aan houdt
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kan niet man. Dan komt het aan de zijkant van je tong en dat priiiikt (ja net geprobeerd).
Je gaat toch geen Tia Maria met een rietje drinkennnnnnnnnn. Sowieso met een rietje drinken. Da's alleen chill als je XTC op hebt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]drink het dan met een rietje, dan komt het ook langs je gehemelte en word je ook sneller dronken
Ja toch? Als je lid van FOK! wilde worden moest je toch bloed opsturen, voor het bloedbroeder verbandquote:
Neem een shot sambuca, gooi hem je mond in, spoel hem 10 seconde lang door je mond en slik hem dan door. Doe dat 2 tot 5 keer in een minuut. Succes gegarandeert!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Word je sneller dronken als je je alcoholische drankje even in je mond (op je tong) laat liggen?
Je hebt nu alweer over XTC, gebruik je dat wellis?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Tia Maria met een rietje drinkennnnnnnnnn. Sowieso met een rietje drinken. Da's alleen chill als je XTC op hebt.
Dan moet je een stopover maken in ijsland als je naar Amerika gaatquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh IJsland lijkt me ook echt geweldig.Mams heeft twee dagen terug een zwart/wit fotoboek met foto's van IJsland gekocht. Wohhhhhhhh
Whehehequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen Tia Maria met een rietje drinkennnnnnnnnn. Sowieso met een rietje drinken. Da's alleen chill als je XTC op hebt.
Heb ik met de autoquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eiiiigelijk moet ik wel eerst mijn Canonnetje hebben als ik dat ga doen (trip door Noorwegen). Wordt nog een jaar langer wachten geloof ik.
Haha, dankjequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind jou echt heel tof.
Ja, echt he. Wanneer is er eens een meet met toffe mensen en die niet in de fucking stairway isquote:
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nu alweer over XTC, gebruik je dat wellis?
Okeeee ojaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja toch? Als je lid van FOK! wilde worden moest je toch bloed opsturen, voor het bloedbroeder verband?
Ja maar dat is niet lekker bij Tia Mariaaaaa.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehehesnel drinken werkt trouwens ook
Hogere alcoholconcentratie in minder tijd
FUCK YEAH, nu tijd voor bier
Ik kom ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. Wanneer is er eens een meet met toffe mensen en die niet in de fucking stairway is
Wat leukkkk.quote:
Bah.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahahahha, toen het z'n lippen raakte moest ie al kotsen
Ik krijg altijd hongerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Waarom heb ik meer zin in roken als ik gedronken heb? Waar slaat dat op?
Heb ik ook. Niet dat ik rook, maar als ik gedronken heb doe ik het wel eerder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Moet je ook geen drank drinken voor de lekker als je dronken wil wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar dat is niet lekker bij Tia Mariaaaaa.
En nu genoeg gequote voor deze post.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Ik doe het altijd al, alleen als ik gedronken heb ben ik net een schoorsteenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik ook. Niet dat ik rook, maar als ik gedronken heb doe ik het wel eerder.
Ik wil niet dronken worden mannnn. Vroeg het me alleen af.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet je ook geen drank drinken voor de lekker als je dronken wil worden
Jij bent 14, hoe kan je daar dan een oordeel over vellen?quote:
Okquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil niet dronken worden mannnn. Vroeg het me alleen af.
Jajajajajajajajajajaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
noortje we moeten wel chillen op lowlands
Nu is't niet meer grappig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jij bent 14, hoe kan je daar dan een oordeel over vellen?
Niet, daarom post ik zo'n niets zeggende postquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jij bent 14, hoe kan je daar dan een oordeel over vellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |