Ja, dat is natuurlijk jammer.quote:
Ik zie die @ ook, maar heb hem niet in mijn quotequote:
Zo ook niet!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie die @ ook, maar heb hem niet in mijn quote
Kijk dan in je MyAT.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:15 schreef tubacloud het volgende:
ik dacht dat een topic sluit bij 300 posts?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:15 schreef tubacloud het volgende:
ik dacht dat een topic sluit bij 300 posts?
ja, maar jouw post was post nummer 301quote:
Ja daarom. Zijn tijd gaat ook een stuk sneller, hij heeft namelijk 100 uur in 1 dag zitten dus straks is over 2 minuten en als ik zeg over een uurtje dan zegt hij okee ik kom kwart over 2 wel! (terwijl het net 2 uur is).quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel faal.
Dat ie geen zin heeft om te wachten en na 3 uur je eens onder je kont schopt snap ik wel.
Ik ook, wel 10.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blalblalalblbalablablablablaba ik heb een nagel zonder nagellak
Ik deed een hoofdletter, hihi.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:17 schreef tubacloud het volgende:
heeft me wel mooi een naamtopic opgeleverd
kut, nu is ie niet legitiemquote:
doe een regendansquote:
VOND_JE_DIE_NIET_GRAPPIG_??quote:
Plaats eens usernames ipv voornamen, is verwarrend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
Japser, zit eens niet mijn potentiele goudmijntje te jatten btw!
Regent al genoeg hierquote:
Sinds wanneer heet jij Japser?quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Plaats eens usernames ipv voornamen, is verwarrend.
Sinds de dag dat ik geboren werd, word ik al zo genoemdquote:
Lapohunter, ik zorg dat je een note krijgt.quote:
je doet maar, maakt mij die note uitquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lapohunter, ik zorg dat je een note krijgt.
Oh, sorry, dat wist ik niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds de dag dat ik geboren werd, word ik al zo genoemd
Dronken of beroerte?quote:Op maandag 2 augustus 2010 @ 15:53 schreef Aapvis het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1060731/b6e11b90/gespot_.html
Heb nog nooit zo moeten lachen om een filmpje
Ben je rood van het lachen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Ik heb hem nu al 300 keer gezien en nog steeds lig ik in een deuk
vind hem niet zo grappig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Aapvis het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1060731/b6e11b90/gespot_.html
Heb nog nooit zo moeten lachen om een filmpje
Aardbei! Haahahhahaahhhaa!quote:
Ik heb een constante lachstuip van een paar dagen, let maar niet te veel op mequote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een constante lachstuip van een paar dagen, let maar niet te veel op me
Och. Soms is het leven wel hilarischquote:
En daar ben ik weer!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga weer naar huis, tot over een half uurtje/uurtje
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och. Soms is het leven wel hilarisch
quote:
Hier gaat het er lekker schuin overheenquote:
Jij woont op Vlieland toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat het er lekker schuin overheen
[ afbeelding ]
Als het Gooi op Vlieland ligt.quote:
Jahoor.quote:
j/m?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef Aapvis het volgende:
Is er hier ooit iemand in Newport in Engeland geweest?
Sorry Aapvis, ik ga alweerquote:
Thanks for the info.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
gatverdamme. Normaal kan ik mijn scheetjes wel aan, maar die burritodingen van gister laten me echt stinken!
Je dronk een biertje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je trouwens wat er op mijn terugnaarhuisreis gebeurde?
Vertel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
mijn opa ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Hyman het volgende:
haha, de opa van mn nichtje is al 90, maar hij rijdt nog elke dag op zijn scooter
nu komt tquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
bliepjes nogwelquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Vaders over Plastikman: Is dit nou van die nieuw soort bliepjes minimal music?
Held
Heeft-ie vast weer ergens gelezenquote:
Deze vind ik zo wreed hequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft-ie vast weer ergens gelezen
Samen met Spastikquote:
Krijg ik altijd last van m'n epilepsie van.quote:
Als je oortjes in hebt ga je dood met die jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg ik altijd last van m'n epilepsie van.
Beats is sowieso een vaag begripquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Japsnars kun je even voor mij het verschil tussen die beats en wonky uitleggen.
Want op 22tracks stond hudmo tussen de beats en dat is toch wonky?!?!
Hammerons en pulloff's jij newb!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef -SG- het volgende:
Heimen, heimen, weet je waar ik gister achter kwam. De lichtgevende noten bij Guitar Hero hoef je niet aan te slaan. Er ging een wereld voor mij open.
Doe je zelfquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik elk oment flauw kan vallen. Hoera voor oververmoeidheid.
Ga slapen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik elk oment flauw kan vallen. Hoera voor oververmoeidheid.
Ach, je bent in goed gezelschap van Deadmau5, dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar wel lauw!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beats is sowieso een vaag begrip
Idd. Ik zou het wel als wonky classificeren, net aanquote:
Je moeder is saai.quote:
Die 1e 2 echt dik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Ik zou het wel als wonky classificeren, net aan
Zozo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
Omg, mn msn staat al 10 hele minuten aan zonder uit te vallen
Jwtzzzzquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Zozo.
Deed die van Sjoerd at ook maar eens, stelletje breezers die jullie zijn.
Welke?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is voor het tegengewicht tegenover de breezers.
Ik hou sowieso al niet zo van tattoeages.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vindt niemand dat lettertype mooi?!
Net in 2 minuten mn iphone gejailbreaktquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze vierde vrijdag haar verjaardag gastMaar ik kon niet en jij was er niet
Vertel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef Ravenous- het volgende:
Shit loopt uit de hand, ik denk dat ik maar een R&P topic open
Je kunt er ook gewoon over praten met vrienden, wellicht een ideequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:41 schreef Ravenous- het volgende:
Shit loopt uit de hand, ik denk dat ik maar een R&P topic open
Okéquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon over praten met vrienden, wellicht een idee
quote:
Zover is het nog nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je hebt de dochter van je baas genakt? KoningAls ze lekker is iig.
En jij bent?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Zover is het nog niet![]()
Het zou wel de ultieme afscheidsstunt zijn.
Maar ik weet niet of het zo'n goed idee is.
En ze is 15
Jonge, ze heeft mij van hyves getyft omdat ik nooit krabbelde terwijl ze allemaal Fok!-wappies heeft die ook niet krabbelen, dan heb ik echt geen boodschap aan je hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze vierde vrijdag haar verjaardag gastMaar ik kon niet en jij was er niet
Ik heb haar ook op Hyves.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, ze heeft mij van hyves getyft omdat ik nooit krabbelde terwijl ze allemaal Fok!-wappies heeft die ook niet krabbelen, dan heb ik echt geen boodschap aan je hoor
Ik bedoelde jou ook.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de reden om het te laten
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1060911/0d74e7e2/o_hai.html!
Terecht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, ze heeft mij van hyves getyft omdat ik nooit krabbelde terwijl ze allemaal Fok!-wappies heeft die ook niet krabbelen, dan heb ik echt geen boodschap aan je hoor
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Dat het de dochter van je baas is wel hè?
Je kent me.quote:
Vrijdag had ik trouwens toch geen tijdquote:
Ik heb geen idee wat ze gekregen heeft. Ik was bij een maat van mequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrijdag had ik trouwens toch geen tijdHeeft ze een auto voor dr verjaardag gekregen van die pa van dat vriendje? En waarom was jij er niet?
Nee, hij is offline.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
bart heb je me nou verwijderd van msn?
En je zei dat ik langs kon komen voor bierquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze gekregen heeft. Ik was bij een maat van me
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
bart heb je me nou verwijderd van msn?
En jou ook.quote:
Pics.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Zover is het nog niet![]()
Het zou wel de ultieme afscheidsstunt zijn.
Maar ik weet niet of het zo'n goed idee is.
En ze is 15
pmquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je zei dat ik langs kon komen voor bier
True thatquote:
Vast ook in PUB!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
FOK! had ik open laten staan opde pc inde kamer, ik ga avondeten.. komt mn papa eraan; wat hebje nou weer op de computer staan? ik zo ; een forum pap.
EEN WAT!?
binnenkort zie je mn vader hier ook op..
He shit. Nu kan je geen leuke foto's plaatsen. Anders krijg je straks een boze vader.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
FOK! had ik open laten staan opde pc inde kamer, ik ga avondeten.. komt mn papa eraan; wat hebje nou weer op de computer staan? ik zo ; een forum pap.
EEN WAT!?
binnenkort zie je mn vader hier ook op..
papa is al boos alsk red bull drink..quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
He shit. Nu kan je geen leuke foto's plaatsen. Anders krijg je straks een boze vader.
Thanksquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vast.
aangezien er hier sws veel ouderen zitten, die allang geen pubers meer zijn
Terecht, red bull is de kanker van de samenleving.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
papa is al boos alsk red bull drink..
Niet mee eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terecht, red bull is de kanker van de samenleving.
red bull is ook slecht voor je zijn gewoon geoxideerde vitaminen+ aspartaamquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
papa is al boos alsk red bull drink..
Ja!quote:
Zo is het knul! Ga nu maar even een biertje halen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:38 schreef Hyman het volgende:
Bart is mijn vader ja, alleen heb ik de genen van zijn slimheid niet meegekregen.
Enlighten me!quote:
zit dat niet in elke energy drinkquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
red bull is ook slecht voor je zijn gewoon geoxideerde vitaminen+ aspartaam
Ik heb net je laatste biertje gepikt papaquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo is het knul! Ga nu maar even een biertje halen.
ja het is gewoon niet goed voor jequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zit dat niet in elke energy drink?
sws drink ik de 25cent blikjes van AH.
Wat is wél goed voormequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ja het is gewoon niet goed voor je
Kutkindquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb net je laatste biertje gepikt papa![]()
uhmmmm waterquote:
Water is zo goed als smaakloos.quote:
'zaterdag dronk ik ook geen water?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe kun je water vies vindenBen je nooit dronken?
neequote:
Kwam een vent met zijn hond, een pitbullachtig beest. Hij fietste over de stoep en dat beest liep 2/3 meter naast hem aan de riem. Loopt dat beest tussen mijn benen door (Wat ik al aan zag komen dus ik had me al schrap gezet). Wordt die vent boos omdat die hond opeens stilstond, en hij bijna op zijn bek gingquote:
Heb je over waar ik denk dat het over gaat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ssst!ik zeg gewoon dat het water is, en zorg dat ze haar ogen dichtheeft!
ja toch wel hequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je over waar ik denk dat het over gaat?
Bier wordt (wanneer je het nog niet lekker vind) na een stuk of 5 glazen wel lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry, maar na 2 slokjes is dat ook vies
Zaterdag dronk jij wel water.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'zaterdag dronk ik ook geen water?
kwachte gewoon tot het wegzakte, toen weer fietsen
Pervers kind ben je ookquote:
NICE! Morgen maar terug dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja goed! Ze heeft het de hele dag over je!
ik zie net je signaturequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk jammer.
Mijn kwaliteitslapo was 't!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sorry, maar na 2 slokjes is dat ook vies
Hoezo ben ik pervers?quote:
De suiker? Ja, die zat al in haar thee. Ik ben een echte gentlemen natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik hoorde nog door mijn muur heen 'of ie er al inzat'.
Vergeet niet je pinkie op te steken tijdens het drinken, da's wel zo netjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
De suiker? Ja, die zat al in haar thee. Ik ben een echte gentlemen natuurlijk.
Ik ben een heel fatsoenlijke jongemanquote:
Ofkeursquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vergeet niet je pinkie op te steken tijdens het drinken, da's wel zo netjes
Maak dat 1 van onze 8 poezen wijs.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben een heel fatsoenlijke jongeman
Poesje van je zusje jaquote:
Neen.quote:
hebje de film gezien?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Aapvis het volgende:
Wie gelooft er hier dat de wereld in 2012 kaput gaat?
mongolenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Aapvis het volgende:
Ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Aapvis het volgende:
irritantquote:
Zon schijnt hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Probleem:
Bier is op en het onweert buiten.
arme jijquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef Japsnars het volgende:
Probleem:
Bier is op en het onweert buiten.
waar ligt die boot dan want de isle of wight is een kolere end wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Aapvis het volgende:
Serieus he. nu heeft me maat zijn vaarwebijs gehaalt kunnen we gaan zeilen moeten we van zijn vader een rondje om the isle of wight gaan varen__!
Grootste shithol op aard
Maar wordt stiekem toch wel leuk
Zijn vader heeft hem nu in england eastbourne ergens liggen, die vaart er fucking veel mee want die is super rijk en hoeft geen hol te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
waar ligt die boot dan want de isle of wight is een kolere end weg
ik kan heel goed masserenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je een massage aanbiedt
Je maat? Oude vrienden heb jijquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Aapvis het volgende:
Serieus he. nu heeft me maat zijn vaarwebijs gehaalt kunnen we gaan zeilen moeten we van zijn vader een rondje om the isle of wight gaan varen__!
Grootste shithol op aard
Maar wordt stiekem toch wel leuk
waarheenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom maar snel hier heen dan
Regen zou omstreeks nu moeten stoppen maar na een korte pauze is het toch weer gaan regenen. Zon schijnt wel nu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Zon schijnt hieren bier in overvloed
Je zou eens moeten weten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
arme jij
lig je al in foetus houding?
Je vaarbewijs mag je alleen zelf halen, snuggerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon 14 zijn hoor
als die vaarbewijs op de naam van zn vader staat.
Ik doelde meer op het feit dat je 18 moet zijn om een vaarbewijs te halen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja als ik zeg me vriend dan krijg ik weer van die kut reacties
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja als ik zeg me vriend dan krijg ik weer van die kut reacties
Zou Spongebob al 18 zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vaarbewijs mag je alleen zelf halen, snugger
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je 18 moet zijn om een vaarbewijs te halen.
Hoe kan hij dan een vaarbewijs hebben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
En die Laura is trouwens ook nie 18quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij is the 40-year old virgin.quote:
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeg maar dag tegen de verzorginsstaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/SpongeBob_SquarePants_(personage)quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, hij is the 40-year old virgin.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SpongeBob_SquarePants_(personage)
14 juli wassie 24 jaar.
Hebben we hem ook weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loost_zin
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 juli wassie 24 jaar.
quote:
Ja, de g.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Weet je zeker dat je geen date met me wil?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 juli wassie 24 jaar.
ik date al iemand.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen date met me wil?
ikke nietquote:
Even uit nieuwsgierigheid...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen date met me wil?
wat voor een camera heb jequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik date al iemand.![]()
das nakkerig.
en dat vraag jij..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:29 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid...
hoe oud ben jij? xD
hahaha je hebt de verkeerde video gelinktquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit blijft toch een van de vetste nummers.
Hahaha sterf een pijnlijke dood.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Aapvis het volgende:
[..]
hahaha je hebt de verkeerde video gelinkt
deze moet er staan
je maakt mooie foto'squote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen bijzondere.
Nikon coolpix s500 volgens mij
why
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |