En daar ben ik weer!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga weer naar huis, tot over een half uurtje/uurtje
Klopt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och. Soms is het leven wel hilarisch
quote:
Hier gaat het er lekker schuin overheenquote:
Jij woont op Vlieland toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat het er lekker schuin overheen
[ afbeelding ]
Als het Gooi op Vlieland ligt.quote:
Jahoor.quote:
j/m?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef Aapvis het volgende:
Is er hier ooit iemand in Newport in Engeland geweest?
Sorry Aapvis, ik ga alweerquote:
Thanks for the info.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
gatverdamme. Normaal kan ik mijn scheetjes wel aan, maar die burritodingen van gister laten me echt stinken!
Je dronk een biertje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je trouwens wat er op mijn terugnaarhuisreis gebeurde?
Vertel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
mijn opa ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Hyman het volgende:
haha, de opa van mn nichtje is al 90, maar hij rijdt nog elke dag op zijn scooter
nu komt tquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
bliepjes nogwelquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Vaders over Plastikman: Is dit nou van die nieuw soort bliepjes minimal music?
Held
Heeft-ie vast weer ergens gelezenquote:
Deze vind ik zo wreed hequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft-ie vast weer ergens gelezen
Samen met Spastikquote:
Krijg ik altijd last van m'n epilepsie van.quote:
Als je oortjes in hebt ga je dood met die jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg ik altijd last van m'n epilepsie van.
Beats is sowieso een vaag begripquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Japsnars kun je even voor mij het verschil tussen die beats en wonky uitleggen.
Want op 22tracks stond hudmo tussen de beats en dat is toch wonky?!?!
Hammerons en pulloff's jij newb!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:25 schreef -SG- het volgende:
Heimen, heimen, weet je waar ik gister achter kwam. De lichtgevende noten bij Guitar Hero hoef je niet aan te slaan. Er ging een wereld voor mij open.
Doe je zelfquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik elk oment flauw kan vallen. Hoera voor oververmoeidheid.
Ga slapen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik elk oment flauw kan vallen. Hoera voor oververmoeidheid.
Ach, je bent in goed gezelschap van Deadmau5, dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar wel lauw!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beats is sowieso een vaag begrip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |