waar ligt die boot dan want de isle of wight is een kolere end wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Aapvis het volgende:
Serieus he. nu heeft me maat zijn vaarwebijs gehaalt kunnen we gaan zeilen moeten we van zijn vader een rondje om the isle of wight gaan varen__!
Grootste shithol op aard
Maar wordt stiekem toch wel leuk
Zijn vader heeft hem nu in england eastbourne ergens liggen, die vaart er fucking veel mee want die is super rijk en hoeft geen hol te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:10 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
waar ligt die boot dan want de isle of wight is een kolere end weg
ik kan heel goed masserenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat fijn dat je een massage aanbiedt
Je maat? Oude vrienden heb jijquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Aapvis het volgende:
Serieus he. nu heeft me maat zijn vaarwebijs gehaalt kunnen we gaan zeilen moeten we van zijn vader een rondje om the isle of wight gaan varen__!
Grootste shithol op aard
Maar wordt stiekem toch wel leuk
waarheenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom maar snel hier heen dan
Regen zou omstreeks nu moeten stoppen maar na een korte pauze is het toch weer gaan regenen. Zon schijnt wel nu.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Zon schijnt hieren bier in overvloed
Je zou eens moeten weten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
arme jij
lig je al in foetus houding?
Je vaarbewijs mag je alleen zelf halen, snuggerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon 14 zijn hoor
als die vaarbewijs op de naam van zn vader staat.
Ik doelde meer op het feit dat je 18 moet zijn om een vaarbewijs te halen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja als ik zeg me vriend dan krijg ik weer van die kut reacties
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja als ik zeg me vriend dan krijg ik weer van die kut reacties
Zou Spongebob al 18 zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vaarbewijs mag je alleen zelf halen, snugger
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je 18 moet zijn om een vaarbewijs te halen.
Hoe kan hij dan een vaarbewijs hebben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
En die Laura is trouwens ook nie 18quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij is the 40-year old virgin.quote:
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeg maar dag tegen de verzorginsstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |