okayquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij bent trouwens wel tof als die kut xyzyx er niet is. Houd dat ook eens vol met hem erbij.
Ik en mijn vrienden gaan dat ook over een jaar doen ofzo. Roadtripppppppppquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik houd echt van dat soort dingen.Ik moet even toffe vrienden vinden in Eindhoven die ook zo denken.
Wat wil je daar doen?
Ik wil in New York beginnen en dan via heel veel omwegen in het westen terecht komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Ravenous- het volgende:
Motortrip lijkt me idd wel vet, ik ga soms met een kameraad van mij 'toeren' op de brommer.
Gewoon rijden en kijken waar je uitkomt.
Neem mij meeeeeeequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden gaan dat ook over een jaar doen ofzo. Roadtrippppppppp
Klinkt best tofquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat vind jij van The Subs trouwens?
kameraad van mij gaat regelmatig naar Tokyo.. tís daar best vet.. wel humor: hij is 1.90, dus in de metro moet die bukken om de reclameborden niet te rammen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klinkt als een goed toekomstplan.
Het lijkt me echt geweldig om in Tokyo foto's te maken. Wohhh.
En nee, natuur owns dingen als Lloret.
China lijkt me inderdaad ook wel coolquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook een stage in Singapore oid. Of China.
Dat wil ik ook haha. Maar dan ook op de motor. Naar de Noordkaap en dan via Zweden terug, in vier weken ofzo. Maar dat gaat financieel gezien toch niet lukken, aangezien ik ten eerste mijn rijbewijs moet halen, ten tweede een motor moet kopen en ten derde Noorwegen fuuucking duur is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgende zomer trip door Noorwegen als het financieel en qua planning een beetje lukt.. Wat mogelijk gaan we ook naar Wacken
als ik een roadtrip zou doen in Amerika, dan in een oude amerikaanse cabrio. een Mustang of andere musclecar convertible..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil in New York beginnen en dan via heel veel omwegen in het westen terecht komen.Haha ik droom daar al vier jaar van ofzo.
Ik hebn gehoord dat forenzen enzo staand in de metro slapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kameraad van mij gaat regelmatig naar Tokyo.. tís daar best vet.. wel humor: hij is 1.90, dus in de metro moet die bukken om de reclameborden niet te rammen..en iedereen kijkt hem echt aan van wtf, hoezo ben jij zolang?
0:37*quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-4
Die intro en beat op 0:40 zijn FUCKING VET.
Route 66?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil in New York beginnen en dan via heel veel omwegen in het westen terecht komen.Haha ik droom daar al vier jaar van ofzo.
Als noorwegen net zo duur is als Finland valt dat best mee opzich.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook haha. Maar dan ook op de motor. Naar de Noordkaap en dan via Zweden terug, in vier weken ofzo. Maar dat gaat financieel gezien toch niet lukken, aangezien ik ten eerste mijn rijbewijs moet halen, ten tweede een motor moet kopen en ten derde Noorwegen fuuucking duur is.
Noorwegen is het mooiste land waar ik ben geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
China lijkt me inderdaad ook wel cool
En ik wil een keer naar het meest noordelijke punt van noorwegen![]()
ben al een keer tot het midden geweest en het is egt super tof daar
Ja zoiets wil ik dus ook doen maar dan gewoon met de autoquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook haha. Maar dan ook op de motor. Naar de Noordkaap en dan via Zweden terug, in vier weken ofzo. Maar dat gaat financieel gezien toch niet lukken, aangezien ik ten eerste mijn rijbewijs moet halen, ten tweede een motor moet kopen en ten derde Noorwegen fuuucking duur is.
Ja uiteraard haha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Route 66?![]()
Maar waarom wil je dat alleen doen?
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noorwegen is het mooiste land waar ik ben geweest.Ben er drie keer geweest en alle drie de keren waren fucking geweldig.
Een vriend van me heeft Noors geleerd in z'n vrije tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Noorwegen is het mooiste land waar ik ben geweest.Ben er drie keer geweest en alle drie de keren waren fucking geweldig.
Tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja uiteraard haha.
Omdat het echt zo'n ding voor mij alleen is dan. Doen wat ik wil. Nergens rekening mee hoeven te houden behalve financiële dingen e.d.. Weet niet. Lijkt me gewoon heerlijk. Net als dat mensen gaan backpacken. Gewoon, iets van mij en van mij alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |