Ja want met een wegennet dat bedoeld is voor de helft van het verkeer blijven functioneren, da's pas de shit. Houd toch op man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Precies! Waarom een probleem oplossen als je er ook meer geld tegen aan kunt smijten en hopen dat het vanzelf verdwijnt.
Voor een hypotheek zal je of een onderpand moeten hebben, of een vaste baan. Een vaste baan is steeds moeilijker te krijgen voor veel...heeel veel mensen. Steeds meer bedrijven nemen geen vast personeel meer aan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die kiezen voor een te goedkoop huurhuis (sociale huur) zijn ronduit asociaal bezig. Goedkope woonruimte bezetten terwijl er mensen rondlopen die het echt zo hard nodig hebben![]()
![]()
![]()
.
Te duur woonhuis aanschaffen? Definieer te duur. Woningbezit aanmoedigen is een goed iets.
Een eigenhuis bevordert namelijk de zelfredzaamheid van mensen. Ik ben het wel met je eens dat de overheid moet stimuleren om ook daadwerkelijk de hypotheek af te lossen.
Ik maak mij werkelijk zorgen om dat bedrag. Voor mij gaat dat dan 2325 worden wanneer we wat pech hebben. Veel kans op 1550. En dan gaan janken over mensen die volgens hun in huizen wonen die te goedkoop voor ze zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:01 schreef Mylene het volgende:
Eigen bijdrage zal wel 500 euro worden voordat het uiteindelijk 775 euro wordt zoals het CPB voorstelde. Bezoek aan de huisarts zal ook wel geld gaan kosten.
Dus ouders moeten weer verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen kinderen?quote:Ouders van kinderen die overlast veroorzaken worden financieel aansprakelijk gesteld voor de schade.
Tja, in de belevingswereld van de VVD is iedereen die niet werkt lui. Elke uitkeringsgerechtigde belazert de boel en zou makkelijk kunnen werken als hij/zij maar wil. Zieken ook. Gewoon niet aanstellen en aan het werk. En als dat niet lukt, nou dan is het jammer. Als de VVD maar kan roepen dat ze bezuinigd hebben op de sociale zekerheid. De ware verhalen achter de resultaten ervan horen ze niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:57 schreef Windigo het volgende:
Ik moet kennelijk gestraft omdat ik niet kan werken. Leuk, zo'n kabinet.
Volgens mij is dat allang gewoon zo. Daarom hebben mensen WA-verzekeringen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:08 schreef dylany het volgende:
[..]
Dus ouders moeten weer verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen kinderen?
Nee, dat klopt. Ik zoek al jaren naar werk omdat ik uit deze afhankelijkheidssituatie wil, maar ja, dat neemt mijn ziekte natuurlijk niet weg en dus neemt niemand me aan. Dat kan de VVD niet schelen, als je niet werkt zal het je eigen schuld wel zijn. Als ze de rechtse hobby's als hypotheekrenteaftrek maar kunnen houden, want dat is voor mensen die tenminste echt hard werken, zoals ministersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, in de belevingswereld van de VVD is iedereen die niet werkt lui. Elke uitkeringsgerechtigde belazert de boel en zou makkelijk kunnen werken als hij/zij maar wil. Zieken ook. Gewoon niet aanstellen en aan het werk. En als dat niet lukt, nou dan is het jammer. Als de VVD maar kan roepen dat ze bezuinigd hebben op de sociale zekerheid. De ware verhalen achter de resultaten ervan horen ze niet.
Dekt een WA-verzekering opzettelijke vernielingen en de gevolgen van mishandeling en terreur, waardoor mensen moeten verhuizen wat ook het een en ander kost, ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang gewoon zo. Daarom hebben mensen WA-verzekeringen.
Opzettelijke vernielingen wel. De verzekering zal misschien daarna de uitkering terugvorderen van de dader of de ouders, dat weet ik niet. Maar een verzekering dekt nooit de indirecte gevolgen en ik denk dat het heel moeilijk hard te maken wordt voor een rechtbank, dat een bepaald iets een indirect gevolg is van bijvoorbeeld een pesterij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:17 schreef dylany het volgende:
[..]
Dekt een WA-verzekering opzettelijke vernielingen en de gevolgen van mishandelingen en terreur, waardoor mensen moeten verhuizen wat ook het een en ander kost, ook?
allemaal van die (s)linkse jaloezie omdat ik toevallig een groot huis heb en wel hard voor mijn geld werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:57 schreef Windigo het volgende:
Leuk, ik ben zelf chronisch ziek en heb daarom een uitkering. Ik moet nu al mn eigen risico van 165 euro betalen met een afbetalingsregeling omdat mijn inkomen (700 euro netto, en ik zit in de WIA en ben 100% afgekeurd) niet toereikend is om zo'n bedrag in één keer te betalen. Waar denkt de VVD dat ik 500 euro vandaan ga trekken als mijn inkomen ook niet meer mee stijgt met de rest van de lonen? Want die 500 e heb ik wel nodig per jaar, ik ga dit jaar bijvoorbeeld in intensieve therapie dus ik zal die 500 euro sowieso tegemoet kunnen zien. Ik heb al geen geld voor kleding omdat ik momenteel leef van 30 euro per week, laat staan voor een uitgave van 500 euro. En maar roepen dat de zieken natuurlijk gesteund moeten worden, nou, waarin dan? Ik moet kennelijk gestraft omdat ik niet kan werken. Leuk, zo'n kabinet.
Lekker christelijk zijn onze lieve CDA'ers ook weer, naastenliefde hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord![]()
Er staat nergens dat ik er problemen mee heb dat anderen meer geld verdienen. Er staat alleen wat de realiteit is van mijn situatie. Maar daar kan jij natuurlijk niet inhoudelijk op in gaan, want dan zou je wel eens kunnen gaan twijfelen aan wereld waar je in leeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
allemaal van die (s)linkse jaloezie omdat ik toevallig een groot huis heb en wel hard voor mijn geld werk
Oh, ik wist niet beter dan dat WA verzekering voor ongelukken is, niet voor opzet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Opzettelijke vernielingen wel. De verzekering zal misschien daarna de uitkering terugvorderen van de dader of de ouders, dat weet ik niet. Maar een verzekering dekt nooit de indirecte gevolgen en ik denk dat het heel moeilijk hard te maken wordt voor een rechtbank, dat een bepaald iets een indirect gevolg is van bijvoorbeeld een pesterij.
Een hersentumor kijkt niet naar afkomst. Het kan zo maar zijn dat jij er ook één in je hoofd hebt groeien. En zo zit het ook met ongelukken..het zou zomaar ineens kunnen dat je zo gehandicapt raakt dat je zowel lichamelijk als geestelijk niet meer kunt functioneren als dat je altijd kon etc. Wie weet ben je de volgende die deze ellende over je heen krijgt en dus in hetzelfde schuitje komt te zittenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
allemaal van die (s)linkse jaloezie omdat ik toevallig een groot huis heb en wel hard voor mijn geld werk
Zulke mensen gun ik inderdaad wel een jaartje of twee in dezelfde situatie als ik, kijken of ze dan nog zo overtuigd zijn van de rechtvaardigheid van het geheel. Dat je iets hebt tegen mensen die hun hand ophouden en wel kunnen werken kan ik op zich nog begrijpen, maar dat je vindt dat gehandicapten en ouderen zo genadeloos afgestraft moeten worden als dit kabinet van plan is vind ik echt schaamteloosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Een hersentumor kijkt niet naar afkomst. Het kan zo maar zijn dat jij er ook één in je hoofd hebt groeien. En zo zit het ook met ongelukken..het zou zomaar ineens kunnen dat je zo gehandicapt raakt dat je zowel lichamelijk als geestelijk niet meer kunt functioneren als dat je altijd kon etc. Wie weet ben je de volgende die deze ellende over je heen krijgt en dus in hetzelfde schuitje komt te zitten
Wat een hardvochtige en kortzichtige opmerking jegens iemand die helemaal buiten haar eigen schuld in een blijvend nadelige situatie is beland. Je suggereert zelfs dat zij hard voor haar geld zou kunnen werken maar dat niet doet in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je bent ook lui wanneer je niet hoger geschoold bent en dit ook niet kan, maar wel zwaar lichamelijk werk verricht voor een slecht loon. Die zijn er ook. Mijn dochter werkt 34 uur per week (en dan zweet ze echt, dus werkt hard) Door operatie, bestraling en chemo is zij van havo/VWO naar moeilijk lerend gegaan. Bestraling heeft meer kapot bestraald dan tumor.Voor een wajong dus.De VVD blijft het vervolgens ijskoud beweren dat iedereen hogerop kan komen en dat alleen de mensen die hogerop kunnen komen beloond gaan worden. De rest gewoon in de modder laten dobberen en daar het geld weg halen want vele handen maken meer geld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, in de belevingswereld van de VVD is iedereen die niet werkt lui. Elke uitkeringsgerechtigde belazert de boel en zou makkelijk kunnen werken als hij/zij maar wil. Zieken ook. Gewoon niet aanstellen en aan het werk. En als dat niet lukt, nou dan is het jammer. Als de VVD maar kan roepen dat ze bezuinigd hebben op de sociale zekerheid. De ware verhalen achter de resultaten ervan horen ze niet.
En de HRA hadden ze ook zo kunnen aanpakken door een maximum bedrag vast te stellen. Wil jij een groter huis zodat je HRA bedrag eerder op is, is dat je eigen keuze. Hou je de woningbouw toch op pijl. Het is gewoon terug naar 1900 en ik kan er niets tegen doen. CDA had die C ervoor moeten schrappen. Heeft totaal niets met christelijk zijn te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je moet het maar zo zien, Paddy: Door jullie opoffering kan Floris Jan wel lekker de hypotheekrente van zijn stulpje in Wassenaar blijven aftrekken. Moet je toch een warm gevoel geven, dat jouw opoffering dit mede mogelijk gemaakt heeft? Dankzij jouw solidariteit hoeft Floris Jan tenminste niet zijn Jaguar in te ruilen voor een Mazda.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:01 schreef paddy het volgende:
En de HRA hadden ze ook zo kunnen aanpakken door een maximum bedrag vast te stellen. Wil jij een groter huis zodat je HRA bedrag eerder op is, is dat je eigen keuze. Hou je de woningbouw toch op pijl peil.
Niet te geloven...wat een foutquote:
Ja maar in beginsel wilde de VVD de HRA niet aanpakken, dus dit is geen verassing. En het CDA waait gewoon met iedere wind mee om maar te regerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:01 schreef paddy het volgende:
[..]
En de HRA hadden ze ook zo kunnen aanpakken door een maximum bedrag vast te stellen. Wil jij een groter huis zodat je HRA bedrag eerder op is, is dat je eigen keuze. Hou je de woningbouw toch op pijl. Het is gewoon terug naar 1900 en ik kan er niets tegen doen. CDA had die C ervoor moeten schrappen. Heeft totaal niets met christelijk zijn te maken.
Ja dat komt er ook nog bij, én 500 euro eigen risico ieder jaar, én hogere huur, etc etc. Wat een asociaal beleid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En het is veel makkelijker de huren te verhogen, hoor. Daar heeft de VVD namelijk geen last van. Twee vliegen in 1 klap: Extra geld binnen en toch geen lastenverhoging (voor hun kiezers, bedoelen ze daarmee).
En weet je wie dat het hardste gaan voelen? Henk en Ingrid. Alle maatregelen raken nou net de mensen die uit onvrede PVV hebben gestemd en nu zo lopen te juichen dat er een rechts Kabinet komt. Dankzij de steun van HUN PVV. Ik heb in diverse topics al aangegeven, dat de PVV nu al diverse punten van het verkiezingsprogramma heeft ingeleverd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat komt er ook nog bij, én 500 euro eigen risico ieder jaar, én hogere huur, etc etc. Wat een asociaal beleid.
Ja, de PVV laat zijn electoraat gewoon stikken om maar wat aan het ''moslimprobleem'' te kunnen doen. Dat was natuurlijk al een eeuw geleden te voorspellen, maar Henk en Ingrid moeten kennelijk alles op de harde manier leren. Je kon er vanuitgaan dat het eerste wat de PVV op zou geven het zogenaamde 'sociale beleid'' zou zijn, want dat was een farce om kiezers te trekken. Dat is nu overduidelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En weet je wie dat het hardste gaan voelen? Henk en Ingrid. Alle maatregelen raken nou net de mensen die uit onvrede PVV hebben gestemd en nu zo lopen te juichen dat er een rechts Kabinet komt. Dankzij de steun van HUN PVV. Ik heb in diverse topics al aangegeven, dat de PVV nu al diverse punten van het verkiezingsprogramma heeft ingeleverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |