jij moet dus harder doorpostenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Dit is mijn 104724e post
Bijna evenveel als mijn user id
Gefeliciteerd. Je leven is nu officieel succesvol gebleken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Dit is mijn 104724e post
Ik zou hem wel eerst een turingtest gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Wat is eigenlijk het grootste aantal posts door één persoon gemaakt, wat is het record? Ik vind dit wel een guinnessje.
Ik had me toch een droom vannacht.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
wat was eigenlijk je beste topic ever?
Als je dit topic anno 2010 had geopend, had het topic vol gestaan met TL;DR-reacties, en dan was het lang niet zo geniaal geweest.quote:
al tongs topics zijn stuk voor stuk het best. Dôhquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
wat was eigenlijk je beste topic ever?
was daar niet toen ook een reclame van?quote:
Had een topic van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
Dit is mijn 104724e post
ik mis je in ONZ.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ik post niet meer in onzin, dus maar even hier.
Vraagje aan de kleinzoon van Gert Kruis bij het pokeren :
'Wat is je inleg Kruisje ?'
Indirect toch weer wel: [GEZ] Een leven buiten Fok!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ik post niet meer in onzin, dus maar even hier.
Twee modjes hebben me weggejaagd. Ik was niet van hun niveau.quote:
M'n vingers brandden om te reagerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Indirect toch weer wel: [GEZ] Een leven buiten Fok!
en ik was spuugzeikerig op tong vanwege dat topique dat ie niet zijn beloftes nakomt...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Indirect toch weer wel: [GEZ] Een leven buiten Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |