quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik had van't weekend ook een geniale grap bedacht
Hoe heten 15 kruiden in een lijn?http://instantrimshot.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag ff meegespeeld met een ander bandje als bassist, akoestisch maar wel versterkt in een centrum ergens. Word je ook direct gevraagd voor een gratis cd-opname.Ik ken 3 van de 4 pas sinds gister.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef guitarist het volgende:
Nou, jullie wouden zien wat ik ging filmen toch?
nice!quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben Drumkit from Hell aan het installeren op mijn netbook voor het geval ik mij op vakantie verveel.
Fijne vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben Drumkit from Hell aan het installeren op mijn netbook voor het geval ik mij op vakantie verveel.
hij is leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef guitarist het volgende:
TVP met mijn laatste post van het vorige topic.
[..]
Oerdegelijk, zeker dat wat higher end Epi'squote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Neraice het volgende:
Ik ben op zoek naar een niet te dure nieuwe elektrische gitaar en mijn oog is gevallen op de Epiphone Les Paul, die ik toch wel erg mooi vindIemand ervaring met Epiphone, beetje goed?
Misschien is die Gibson juist een goede stimulatiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Oerdegelijk, zeker dat wat higher end Epi's
Zelf ook een tijd met die planken in m'n handen gezeten, omdat ik een Les Paul moest en zou hebben..
Al moet ik bekennen dat ik nu een Gibson aan de muur heb hangen terwijl mijn gitaarspel eigenlijk nog geen recht doet aan zo'n gitaar
Dan is een Epiphone LP Junior wel wat voor jouquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:24 schreef Neraice het volgende:
Oh, dat wist ik niet![]()
Nog maar even lager bieden of verder zoeken dan. Epiphone is verder wel een goed merk toch?
Hmm, wat is dan het verschil tussen een Junior en een Standard?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is een Epiphone LP Junior wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Nee dat is iets te ver helaas, woon in omgeving Alkmaar. Maar ze zijn wel erg goedkoop zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Standard is het Slash uiterlijk, ongeveer
Junior is een vlakke top met een enkel, meestal de P90 element in de brugpositie.
1 element, volume, tone en klaar, geen poespas, lekker rocken
Er staat een zwarte op Marktplaats, in Lelystad [weet niet of dat wat dichtbij is]:
http://link.marktplaats.nl/361297032
Top! Die wil ik!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef KaMo het volgende:
http://www.musicstore.de:(...)e/art-GIT0015741-000
Musicstore verstuurt ook naar Nederland (zal er wel nog iets bijkopen, want vanaf de 100 euro is verzenden gratis)
Ja dat had ik gezien, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:46 schreef Libelah het volgende:
Hij is pas over een maand op voorraad he...
En met wisselingen waarin je één vinger verzet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef maniack28 het volgende:
Bij de linker heb je meteen je vingers goed voor evt. barrés
Alleen kun je dan geen Thrash spelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Powerchords gewoon met 2 vingers pakken wijsvinger en pink, opgelost
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen kun je dan geen Thrash spelen.
Wat voor`n muziek?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef Aresdreams het volgende:
moet ook nog een toetsenist ergens zien te vinden...
ik snap dr geen zak van, wat is wat? en wat is de lage E snaar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef BurnaBoy het volgende:
Even een vraagje. Wat is de beste manier om je powerchords te pakken ?
[ afbeelding ]
Mooie paint erbij. Ik doe altijd de meest rechtse.
Voordelen ? Nadelen ? waarom zou ik het niet moeten doen. Brul maar
das fucking kut zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef Cynic het volgende:
Helemaal naar Tilburg rijden en dat Slayer dan 5 minuten voor de show begint afzegt...het moet niet gekker worden
De tekening is ondersteboven. De lage E zit bovenin deze tekening. Zie het als bijv een 5-7-7.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak van, wat is wat? en wat is de lage E snaar?
Anthrax is niet zo ziekelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
das fucking kut zeg.
ik hoop niet dat ik morgen hetzelfde heb met anthrax, hoewel ik maar 10 min hoef te rijden heb ik er wel veel zin in.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Anthrax is niet zo ziekelijk.
En dan wel je kaartje vast vergoeden maar geen parkeer/reiskostenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef Cynic het volgende:
Helemaal naar Tilburg rijden en dat Slayer dan 5 minuten voor de show begint afzegt...het moet niet gekker worden
Als je je erg irriteert moet je ff in V&A kijken naar mn Marshall MG100FXquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Na een hoop kijken/zoeken en vragen is mijn set compleet. Vragen van mijn kant zullen voorlopig niet meer komen maar ik blijf dit topic wel volgen.
Wat ik dus nu heb:
- Squier Classic Vibe '60 stratocaster Sunburst
- Marshall VS265R (met niet werkende reverb)
- Ebay kabeltje![]()
![]()
Daarmee moet een beginner denk ik wel mee uit de voeten kunnen![]()
Wel aardig wat gebrom uit de amp though...
Ik zou eerder investeren in een goede kabel en misschien de electronica iets (laten) afschermen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:12 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Als je je erg irriteert moet je ff in V&A kijken naar mn Marshall MG100FXdan help je mij gelijk n eind op weg naar m'n huiskamerbuizenversterker
![]()
krijgt ie er een goede kabel bij van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou eerder investeren in een goede kabel en misschien de electronica iets (laten) afschermen.
In december hadden ze toch ook al afgezegd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef Cynic het volgende:
Tof. Prog/classicrockige shit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:46 schreef SingleCoil het volgende:
Wel...die jongen van slayer zijn natuurlijk ook de jongste niet meer...
Iemand nog ff zin in een muziekje? We hebben 4 september ons eerste optreden met een nieuwe zanger en alleen nieuwe nummers (we vonden dat de "oude" nummers teveel van de oude zanger hadden, en op een gegeven moment moet je die deur een keer dicht doen). Dus we zijn nu als een gek nieuwe nummers aan het schrijven (we hebben nu 12 minuten materiaal, inclusief twee grappen en een stempauze). Dit is een opname die ik gisteren in de oefenruimte gemaakt heb. Ik ben er wel tevreden over, hoewel de track van de kick kwijtgeraakt is, waardoor de bas een beetje zweverig klinkt.
Smile on me: http://kramer-music.nl/Files/02082010%20Smile%20on%20me.mp3
Is ook klote voor de prostituees die een order geannuleerd krijgen, 5 minuten voordat ze op de pumps, gekleed is strings en jarretels in de pimpmobiel wilden stappen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef Cynic het volgende:
Zoiets moet ook in je Rider staan danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Is ook klote voor de prostituees die een order geannuleerd krijgen, 5 minuten voordat ze op de pumps, gekleed is strings en jarretels in de pimpmobiel wilden stappen.
Toen Blind Sight het voorprogramma deed van Slayer en Trivium, liepen deze schaars geklede dames linea recta bij de kamer van Slayer naar binnen. Onze kamer werd overgeslagen....
ah zo. ja ik pak ze met 3 vingers. op die manier kun je nog genoeg schuiven met de akkoorden en kun je naar mijn idee sneller van positie wisselen zonder dat je je greep al te veel aan hoeft te passen. als je hem als een soort van barré akkoord pakt vind ik ook dat je minder controle hebt over het akkoord. ( als je bijv. hele akkoorden bend enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De tekening is ondersteboven. De lage E zit bovenin deze tekening. Zie het als bijv een 5-7-7.
Over een uurtje naar Londen.
Of aan microsoft!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:20 schreef brother52 het volgende:
Die vraag kun je beter aan een webdesigner stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
IE is al lang de norm niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
mss lust god geen koffie.
Je kunt ook beter sites bouwen voor IE, dat is wel zo'n beetje de norm. Als je site het dan op een andere browser niet goed doet liggt dat aan die browser. Als het onder IE niet goed werkt ligt het aan je site
Nee. Nee. En vooral nee. De tijd dat je weg kon komen met IE-only sites (intranetoplossingen daargelaten) ligt godzijdank achter ons. Het is nu veel makkelijker om een site volgens de standaarden te maken en daar dan wat hacks in te schrijven om IE in de pas te laten lopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook beter sites bouwen voor IE, dat is wel zo'n beetje de norm.
Ik zie hier twee groepen professionals.quote:
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
Als serieuze webdevelopper moet je je gewoon aan de standaarden houden en dat is niet IE...
een hoax.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef Under_Score het volgende:
en dat terwijl IE al jaren aan marktaandeel aan het verliezen is.
quote:Volgens NetApplications is het marktaandeel IE in juni wereldwijd met 0,57% gestegen. Dat gaat vooral ten koste van Firefox (-0,51%). Opvallend is dat IE het met name in Europa en Azië ineens weer beter is gaan doen: in Europa steeg het marktaandeel met 0,88%, in Azië met 0,81%.
Handhelds, OSX, Linux. Allemaal IE erop laten zitten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik een site bouw voor IE en iemand zegt: hij doet ut niet in firefox, dan is het antwoord simpel: er zat IE op je PC,had dat er dan gewoon op laten zitten
Is 1998 terug? Ik zou als serieus bedrijf toch echt kijken of je deze lijn wil aanhouden, zelfs al heeft hij tot nu toe vruchten afgeworpen.quote:Serieus: mijn bedrijf bouwt software, we hebben klanten over de hele wereld en we ondersteunen alleen IE. Als iemand iets anders wil gebruiken, mij best, maar wel op eigen risico. Overigens hebben we geen enkele klant die iets anders gebruikt dan IE.
Heb je ook cijfers over jaren ipv de maand die je goed uitkomt? FF heeft tenslotte eerst marktaandeel moeten winnen om het weer aan IE te kunnen verliezen, niet?quote:
Onze klanten gebruiken onze applicaties voornamelijk inhouse. Maar we renderen zelf puur HTML met een .NET app, dus met de compatibiliteit zit het normaal gesproken wel snor. Ben benieuwd hoe dat overigens gaat als we volgende maand met onze Silverlight frontend komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.
Inhouse/intranet is een ander verhaal, jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Onze klanten gebruiken onze applicaties voornamelijk inhouse. Maar we renderen zelf puur HTML met een .NET app, dus met de compatibiliteit zit het normaal gesproken wel snor. Ben benieuwd hoe dat overigens gaat als we volgende maand met onze Silverlight frontend komen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen kun je dan geen Thrash spelen.
hoe 2009...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
who released the nerds?
wat heeft nou een browser met gitaren te maken? ik heb geen os of webbrowser op me gitaar draaien.. sterker nog, er draait helemaal geen software op/in me gitaar
Vrij veel. Ik verwacht dat er meer mensen met een gitaar voor een browser zitten (met een tabsite) dan alleen met de plaat/cd/mp3 om een stukje op alleen gehoor te lerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
wat heeft nou een browser met gitaren te maken?
Net zoals het fair is om de klant erop te wijzen dat je site niet werkt in IE. Dan zullen de meeste klanten toch zeggen dat je hem mag aanpassen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.
Was jij niet diegene die zeek over dat het over alles behalve gitaren ging?quote:
Lijkt me juist niet, als klant betaal je er voor en dan bepaal je dus ook welke browsers ondersteund moeten worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inhouse/intranet is een ander verhaal, ja. Dan kan je inderdaad zeggen "IE of niet".
Juist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Powerchords gewoon met 2 vingers pakken wijsvinger en pink, opgelost
Ge-aard stopcontact pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Na een hoop kijken/zoeken en vragen is mijn set compleet. Vragen van mijn kant zullen voorlopig niet meer komen maar ik blijf dit topic wel volgen.
Wat ik dus nu heb:
- Squier Classic Vibe '60 stratocaster Sunburst
- Marshall VS265R (met niet werkende reverb)
- Ebay kabeltje![]()
![]()
Daarmee moet een beginner denk ik wel mee uit de voeten kunnen![]()
Wel aardig wat gebrom uit de amp though...
Goeie reisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De tekening is ondersteboven. De lage E zit bovenin deze tekening. Zie het als bijv een 5-7-7.
Over een uurtje naar Londen.
nee, ik zeik niet, dat doe jij. Ik zei dat het hier meer over gear ging dan over spelen. En dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zeek over dat het over alles behalve gitaren ging?
Idd.En dat is dus altijd IE. Als een klant iets anders wil kan dat natuurlijk, als het voor ons ook interessant is. Maar dat komt nooit voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, als klant betaal je er voor en dan bepaal je dus ook welke browsers ondersteund moeten worden.
En dat is dan weer vreemd. Ik zie verschillende bedrijven steeds vaker FF gebruiken als preffered browser. IE wordt steeds minder vaak ondersteund.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd.En dat is dus altijd IE. Als een klant iets anders wil kan dat natuurlijk, als het voor ons ook interessant is. Maar dat komt nooit voor
Helpt dat? Ga zo eens proberen dan...quote:
Dit gaat ook weinig over spelen volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik zeik niet, dat doe jij. Ik zei dat het hier meer over gear ging dan over spelen. En dat is ook zo.
Zie je wel, je zeikt weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit gaat ook weinig over spelen volgens mij
Ja, dat helptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helpt dat? Ga zo eens proberen dan...
1 troost, happy birthday kan ik al bijna, alleen totaal niet vloeiend; andere snaren trillen mee, maak met linkerhand op de fretten evenveel geluid als met de rechterhand op de snaren. Maar goed ik heb een tijdbesteding gevonden voor de komende jaren/leven.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef wimjongil het volgende:
0101011110100101010100101011010101010101010101010101
Dit betekent ongeveer: lekker weer om gitaar te spelen he, jongens? Maar nee, laten we over kompjoeturhs gaan praten!
Eerst roep je dat er te weinig over spelen gesproken word, en vervolgens praat je een halve pagina vol over websites bouwen en welke browser beter is. Van mij mag je, maar ik vind het vrij hypocrietquote:
Mooi betoog weer!quote:
alleen bij CRT als het goed is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat helpt
En voor een beeldscherm spelen wil ook wel eens brom meegeven.
Mijn laptop wil het ook wel doen... of mijn tv geeft dusdanig veel brom, maar daar zit ik ver genoeg van afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen bij CRT als het goed is.
Groeten terug.quote:
Dat noem ik geen zeiken hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Supercool!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
http://bedroomstudios.nl/
VET!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Nais!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Wil je dan echt in een alleenstaande boerderij gaan wonen of gewoon in een klein dorpje? Want ik woon in een achterlijk dorp maar nog steeds kan ik 's avonds eigenlijk niet zonder koptelefoon spelen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik overweeg om minder te gaan werken om meer tijd te hebben voor mezelf en mijn muziek.
Keuzes.....![]()
Ook overweeg ik het om landelijker te gaan wonen om minder gezeik te krijgen mbt geluidsoverlast.
Maar ja landelijker wonen is meer reistijd naar een fatsoenlijke baan....
Wat is het toch allemaal KUT!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Echt vet! Voor grootverbruikersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik gebruik voor de gitaren die ik weinig gebruik, die snaren van Thomann. 1 euro/set, zijn lang niet verkeerd. Verschil met bijv. D'addario's merk je wel...
Dit is ook best cool:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Het is duidelijk dat ik niet meer bij Philips werk... wat voor advertenties ze nu mee komen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik had van't weekend ook een geniale grap bedacht
Hoe heten 15 kruiden in een lijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik zag het al jaquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week:
maandag: gig
woensdag: gig
donderdag: gig
vrijdag: gig
zondag: gig![]()
Hoe vetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:29 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe aanwinst. GAS.
http://twitpic.com/2biyc7
Daar moet wat mee gebeurenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Ja.quote:
Nee, nog niet helemaal, nog even nadenkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
Alleen denk ik dat Dean de eerste is die van FOK! de studio hier ziet. (behalve cerror dan)
(weet je al wanneer je kan, Dean?)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
Alleen denk ik dat Dean de eerste is die van FOK! de studio hier ziet. (behalve cerror dan)
Niet met muziek hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja heb toch nog steeds geen eigen nummers![]()
Haha nee de volgende dat ik zou langs komen zou ik eigen materiaal moeten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet met muziek hoor
Ik en akoestische nummers
je hoeft toch niet per sé met een plectrum te spelen? gewoon finger picking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Bekaaier het volgende:
Waarom is met een plectrum leren spelen zo fucking frustrerend?![]()
*kijkt verdrietig naar gitaar die uit frustratie in de hoek gestald staat*
Ik wou net zeggen, ik kan het andersom nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je hoeft toch niet per sé met een plectrum te spelen? gewoon finger picking.( Iets wat naar mijn mening nog veel moeilijker is dan spelen met een plectrum
)
Ik heb dus van begin af aan met mn vingertjes gespeeld.. nu 2 jaar zo ongeveer dus..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik kan het andersom niet
Als je dat ding relict door m in de fik te zetten en kapot te meppen op de grond, dan wil ik m wel hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef genakt het volgende:
[TK] C.Giant electrische gitaar,versterker, koptelefoon etc
voor een beginner misschien
Ja, die zijn er.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of er ook muziekbestanden op internet te vinden zijn waar je gitaar doorheen kan spelen? Om te oefenen zeg maar, bijvoorbeeld een blues beat met bas of iets dergelijks, waar je dan doorheen kan soleren.
Of van bepaalde nummers. Of nummers waarbij de gitaar weggelaten of weggedubt is. Iets in die zin. Ik weet het, niet echt een concrete vraag.
Google eens op: backing trackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of er ook muziekbestanden op internet te vinden zijn waar je gitaar doorheen kan spelen? Om te oefenen zeg maar, bijvoorbeeld een blues beat met bas of iets dergelijks, waar je dan doorheen kan soleren.
Of van bepaalde nummers. Of nummers waarbij de gitaar weggelaten of weggedubt is. Iets in die zin. Ik weet het, niet echt een concrete vraag.
Ja, die was te verwachten hequote:
Ah, dat is de term dus. Bedankt, ga ik proberen.quote:
Je vroeg ook niet de term, maar of het bestondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, die was te verwachten he
[..]
Ah, dat is de term dus. Bedankt, ga ik proberen.
Joh, geen probleem, kom gewoon weer een keertje gezellig langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha nee de volgende dat ik zou langs komen zou ik eigen materiaal moeten hebbenDus mag eigenlijk nog helemaal niet langs komen
Tenzij het The Bedroom Studio's Cover Sessions EP wordt
Ik heb één nummerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja heb toch nog steeds geen eigen nummers![]()
Even wachten op loonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ehm Dean ging je nog bestellen of niet?
PM ons anders even zodat we alvast het bedrag kunnen stortenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even wachten op loon
Deurwaarders
GFSquote:
Wow, wist niet dat snaren daar zo goedkoop warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Man, ik hou van mijn Fender HRDX, wordt overal op internet afgezeken maar ik vind 'm geweldig.
Stock is hij heel erg raspy, maar met JJ 6L6'en erin krijg je veel smoothere oversturing. Klinkt nog eens veel luider ook, en 't is echt heerlijk als je het cleane kanaal net te luid zet en met je gitaarknop regelt. Met 't distortionkanaal kan je dan een 2e en 3e 'voice' distortion creeren door de gain heel laag te zetten en de master rond 3 o'clock.
Het nadeel is wel dat dat enkel op repetitie kan.
Voor de rest met een hoop vrienden nog wat spulletjes gekocht in Duitsland (thomann), Ernie Ball snaren voor 5,4 euro per pakje -> aanrader!
Kwamen over de 200 euro dus geen verzendskosten
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat snaren daar zo goedkoop waren![]()
Volgende keer als ik bestel maar even 10 setjes erbij kopen ofzo
Ernie Ball?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.
Nee, D'addario's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ernie Ball?
Heb ook vroeger aanbiedingen gezien van 4 euro/pakje bij de lokale muziekhandel maar dat waren er van California ofzo - zeg niet per sé van mindere kwaliteit maar in ieder geval niet zo'n grote naam als EB.
Ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja?
Doe mij maar D'Addario voor 40 per 10!
EDIT: http://www.lordofthestrin(...)10PACK/10000112.html
Maar die zijn eigenlijk net iets te dun
Dan neem je toch EXL110 of EXL115? Die zijn even duur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja?
Doe mij maar D'Addario voor 40 per 10!
EDIT: http://www.lordofthestrin(...)10PACK/10000112.html
Maar die zijn eigenlijk net iets te dun
Ze hebben nu 3 setjes in de aanbieding voor 13 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaan
Ah, als iemand ze ziet... Hier even posten svpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaan
Of je bestelt gewoon dezequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, als iemand ze ziet... Hier even posten svp
Is weer zo'n groot bedrag in een keerquote:
Huh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ernie Ball?
Heb ook vroeger aanbiedingen gezien van 4 euro/pakje bij de lokale muziekhandel maar dat waren er van California ofzo - zeg niet per sé van mindere kwaliteit maar in ieder geval niet zo'n grote naam als EB.
Zelf speel ik nooit snaren over, dus kan op dat gebied niet echt vergelijken. De gitarist van de band waarin ik bas speel doet gemiddeld 1 à 2 repetities voor ze en masse beginnen te sneuvelen.
Zoveel goedkoper zijn ze ook weer niet als je het vergelijkt met de pakjes van 10. Scheelt maar 1 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is weer zo'n groot bedrag in een keer
Ah, ik ben dus niet de enige die die zin niet helemaal helemaal niet snapt.quote:
Haha gaat goed komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Joh, geen probleem, kom gewoon weer een keertje gezellig langs.
Sounds like a plan to mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb één nummerWie kunnen we ooit wat doen met gezellige, hippe, rocking akoestische, uh, rock
.
Zeg maar 2 jaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper zijn ze ook weer niet als je het vergelijkt met de pakjes van 10. Scheelt maar 1 euro.
Maar je kunt wel een half jaartje vooruit
Mij lijkt het ook wel wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
(weet je al wanneer je kan, Dean?)
zou dat niet weten.. nooit op n bassgitaar gespeeld.. wil ik wel ooit gaan leren maar meer voor de leuk erbij ofzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Sommige mensen willen bassnaren (vnl flats) zelfs dood. Eerst een dik pak friet met mayonaise eten en dan direct gaan spelen om 't nieuwe eraf te krijgen.
Speel zelf op rounds maar wil zo'n flats wel eens testen...
Hier kosten ze 3,50 per stukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben nu 3 setjes in de aanbieding voor 13 euro.
Ik heb flatwounds op m'n archtop om te proberen... heb nog geen echte voordelen ervan ervaren. Nou ja... hoogstens dan dat je het glijden van je vingers van fret naar fret niet meer hoort.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:54 schreef tony_clifton- het volgende:
Je hebt trouwens ook flatwounds voor gitaar, je drie laagste snaren zijn dan zoals je drie dunste. Zie 't punt er zo niet in eigenlijk. Misschien goed voor jazz-gitaristen maar hinderlijk wanneer je met distortion speelt denk ik.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Waarschijnlijk een noob vraagn maar... Ik heb mijn beginnersgitaar kant en klaar gekocht maar hoe weet ik nou wat voor een snaren erop zitten?
Liefste 1 nieuw setje per maand ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:41 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
2!?
of je speelt niet veel of je hebt een voorkeur voor dode snaren
Ze zijn idd stiller en minder ruw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:26 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb flatwounds op m'n archtop om te proberen... heb nog geen echte voordelen ervan ervaren. Nou ja... hoogstens dan dat je het glijden van je vingers van fret naar fret niet meer hoort.
Heb je wel eens bebop gespeeld ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Flatwounds = minder sustain, dus wel best een belangrijk nadeel....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je wel eens bebop gespeeld ?
Nop. Dus nog steeds een ernstig nadeelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je wel eens bebop gespeeld ?
Wat voor elektrische heb je? En wat vind je leuk om te spelen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als ik een andere gitaar zou kopen, wat zouden jullie mij aanraden?
Ik heb nu een elektrische, en dit is super, vooral met lekkere distorsie is dat heerlijk spelen. Nadeel hiervan is wel dat ik s'avonds laat met koptelefoon moet spelen of niet versterkt () en ik de gitaar niet zomaar mee kan nemen.
Weet dus niet of ik een akoestische erbij wil, of gewoon een betere elektrische. Jullie advies hierin?
Daarnaast, welke elekt. of akoest. zijn goed, maar toch nog betaalbaar, om te oriënteren. Ik heb geen geel groot budget maar rond de 250,- moet toch iets leuks te krijgen zijn, mogelijk 2e hands ofzo...
Een goedkope imitatie, cGiant heet het, en om te oefenen (ben pas 2 maanden bezig) is hij goed, maar ik kon laatst op iemand anders zijn gitaar spelen en dat was toch een stuk fijner. Daarom wil ik als het over een paar maanden nog goed gaat, toch een beter kopen. Meer als 50,- euro verwacht ik er niet voor terug te krijgen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet maar bewaar ik hem als oefengitaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:42 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat voor elektrische heb je? En wat vind je leuk om te spelen?
Als je een betere elektrische gaat kopen heb je trouwens ook het voordeel dat je je oude kunt verkopen en dat je daardoor een groter budget hebt.
als je er niet mee belt zal het wel een goed ding zijnquote:
Op marktplaats zijn zeker gitaren te vinden binnen je budget..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Een goedkope imitatie, cGiant heet het, en om te oefenen (ben pas 2 maanden bezig) is hij goed, maar ik kon laatst op iemand anders zijn gitaar spelen en dat was toch een stuk fijner. Daarom wil ik als het over een paar maanden nog goed gaat, toch een beter kopen. Meer als 50,- euro verwacht ik er niet voor terug te krijgen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet maar bewaar ik hem als oefengitaar.
Ik speel op dit moment veel van CCR, omdat ik deze oude rock&roll altijd al leuk vond en omdat het makkelijk te spelen is, daarnaast doe ik veel oefeningen en ben met wat solo's/intro's bezig.
Valt me trouwens in dat ik ook voor semi-akoestisch zou kunnen gaan om zo "best of both worlds" te hebben of verkijk ik me hierop?
En weet je toevallig ook wat voor gitaar dat was waarop je gespeeld hebt? Zo'n slechte gitaar houden als oefengitaar als je een betere gitaar hebt klinkt misschien leuk, maar daar zul je waarschijnlijk nooit meer serieus op gaan spelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Een goedkope imitatie, cGiant heet het, en om te oefenen (ben pas 2 maanden bezig) is hij goed, maar ik kon laatst op iemand anders zijn gitaar spelen en dat was toch een stuk fijner. Daarom wil ik als het over een paar maanden nog goed gaat, toch een beter kopen. Meer als 50,- euro verwacht ik er niet voor terug te krijgen, maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet maar bewaar ik hem als oefengitaar.
Ik speel op dit moment veel van CCR, omdat ik deze oude rock&roll altijd al leuk vond en omdat het makkelijk te spelen is, daarnaast doe ik veel oefeningen en ben met wat solo's/intro's bezig.
Valt me trouwens in dat ik ook voor semi-akoestisch zou kunnen gaan om zo "best of both worlds" te hebben of verkijk ik me hierop?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien moet je je hobby's en interesses even updaten in je profiel? Je beroep klopt al aardig...
Ik ging ff spieken bij SingleCoil..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Misschien moet je je hobby's en interesses even updaten in je profiel? Je beroep klopt al aardig...
Respect, brader...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:56 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Ik ging ff spieken bij SingleCoil..
Zie ik dat ie ook uit Schiedam komt, zelfde roots..
Don't fuck with mah posse
Maar dat klopt toch gewoon?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wacht even...ik check even wie het zegt...
[ afbeelding ]
Ik heb iig niet als hobby flamen en trollenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wacht even...ik check even wie het zegt...
[ afbeelding ]
* zet singlecoil op het lijstje met domme mensen die alles gelooft van de Media.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook denken als ik net voor een paar honderd euro aan onbruikbare gear had uitgegeven
is hier vlakbijquote:
Nederlanders uit Schiedam verenigt uquote:
Ik zie het probleem trouwens niet, ik bel namelijk ook met mijn huidige telefoon op de 'juiste' manierquote:
dean ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
God, ik kom even langs en 3x raden wie er weer aan het trollen is!
Heb je je explorer al?quote:
JaJa 2 weekjes alweer speelt echt geweldigquote:
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:51 schreef genakt het volgende:
[..]
JaJa 2 weekjes alweer speelt echt geweldig![]()
Clean klinkt hij echt geweldig. Distortion wat minder moet ik zeggen maar heb hem gekocht voor clean dus.
maar echt mooi ding en speelt super. Alleen weinig vrije tijd.
Heb ook toneport vorige week gekocht
Ben bezig om uit te vinden hoe dat ding nou precies werkt met guitarrig.
Maar heb ook starcraft 2 gekocht dus ben beetje afgeleid in me vrije tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Bluestopik?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
gimme dat harp boy
oh verkeerde topic
Ja heb nog niet echt veel tijd gehad om met instellingen te kloten wou gewoon spelen. Maar clean klonk hij super om spider line 6 30 watt distortion minder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?
Die vind ik juist clean niet echt geweldig en met distortion weer behoorlijk goed.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie kan me dit uitleggen...
17b18 means bend the 17th fret
to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret.
hoe moet ik nu een snaar van de een naar de andere fret buigen... gaat mijn verstand te boven... ik kan alleen bends omhoog/omlaag doen, niet opzij...
help?!Plaats je vinger op die 17 fret buig hem tot dat je de noot hoort die je zou horen als je je vinger op de 18 zou leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets kan het ook verkeerd hebben ?
gewoon proberen en naar het nummer luisterenOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie kan me dit uitleggen...
17b18 means bend the 17th fret
to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret.
hoe moet ik nu een snaar van de een naar de andere fret buigen... gaat mijn verstand te boven... ik kan alleen bends omhoog/omlaag doen, niet opzij...
help?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
aha zo zit het dusquote:
Dat is in geen enkel topic verkeerd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
gimme dat harp boy
oh verkeerde topic
Reken er maar niet op... Die Eko Rangers zijn goed te vinden, ook 12-snarig.quote:
hmm zal het een na gaan vragen, zelf heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Reken er maar niet op... Die Eko Rangers zijn goed te vinden, ook 12-snarig.
Ik heb ooit een 6-snarige gekocht voor 100 euro en die ging ook voor die prijs weer (snel) weg.
want?quote:
Dat bedoel ik. Het verhaal vind ik wel 100 euro waard!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Is zo'n soundboard te vervangen (lees: te laten vervangen), of is dat duurder dan de gitaar waard is. Op zich vind ik de herinnering eraan en het verhaal erachter wel erg mooi
Oh? Ik wel...ruilen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb iig niet als hobby flamen en trollen.
ik was toevallig aan het kijken en kwam er genoeg tegen, sommige zelfs helemaal niet duur... kam vervanger kost 30,- euro, wel exclusief nieuw materiaal, die moet je zelf leveren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Bekaaier het volgende:
zo heb ik een Gibson Epiphone T-310 (Fender tele kopie) (tweede haakjes ding, beide merken staat op de headstock) bij mn buurman uit het grofvuil getrokken..
1. kan iemand mij een indicatie geven wat dat kreng waard is?
2. moet een nieuwe kam op (ouwe is eraf) en de bedrading en elementen moeten ws. vervangen worden
Ik ga 'm denk ik sowieso ter reparatie aanbieden, dan wordt dit m'n weeskind, gewoon puur uit medelijden..
Zou alleen wel ook graag n indicatie willen van wat die reparaties evt ongeveeer zouden kunnen kosten
we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is in geen enkel topic verkeerd!
ja, meestal zit je op mijn leeftijd natuurlijk al achter de begonia's in een bejaardenhuis zonder iinternet. Maar op mijn leeftijd heb je toch niet veel anders meer te doen dan trollen en flamen. Dus ja...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef genakt het volgende:
Die singlecoil kan wel aardig trollen voor zijn leeftijd zeg..damn
Ik ben gauw tevredenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oh? Ik wel...ruilen?
Edit: oh nee, jij hebt geen hobbies...
Zou het zo zijn dat goeie trollers net als goeie wijn zijn? Dat ze met de jaren beter worden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef genakt het volgende:
Die singlecoil kan wel aardig trollen voor zijn leeftijd zeg..damn
Of dat naarmate ze ouder worden, ze alleen maar zuurder worden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou het zo zijn dat goeie trollers net als goeie wijn zijn? Dat ze met de jaren beter worden?
Wat komt er bij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Cynic het volgende:
Oeh, binnenkort komt er weer een (voorlopig laatste) rack-update/upgrade
quote:En het concert van Slayer gaat definitief niet door...
Ik heb nog maar 1HE vrij straks, daar past niet zo gek veel meer in.quote:
Met zo'n mengtafel en microfoons enzo, heel ingewikkeld gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar cynic, hoe gaat het nou met dat album opnemen?
Successful troll is being successful. Maar waarschijnlijk niet, Wel kritischer op lulpraat. Dus ik heb mijn handen vol aan dit topic...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of dat naarmate ze ouder worden, ze alleen maar zuurder worden?
Dus dan ga je hier de bink uithangen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
.... Wel kritischer op lulpraat. Dus ik heb mijn handen vol aan dit topic...
Ja, je ziet 't. Triest he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dus dan ga je hier de bink uithangen...
Vandeweek even gestoeid met de iPhone van een collega, maar best wel vet ding. Was eerst ook wat sceptisch, maar toch erg leukquote:
Klopt, maar waar jij volgens mij een H3 set erin heeft, heeft hij een H4.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean had daar toch ook van die EMG Hz pups in gezet?
Die vind ik juist clean niet echt geweldig en met distortion weer behoorlijk goed.
Ik wil ook wel dingen voor je nakijken/doen hoor. Kost niet zoveel, vriendenprijsjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Bekaaier het volgende:
zo heb ik een Gibson Epiphone T-310 (Fender tele kopie) (tweede haakjes ding, beide merken staat op de headstock) bij mn buurman uit het grofvuil getrokken..
1. kan iemand mij een indicatie geven wat dat kreng waard is?
2. moet een nieuwe kam op (ouwe is eraf) en de bedrading en elementen moeten ws. vervangen worden
Ik ga 'm denk ik sowieso ter reparatie aanbieden, dan wordt dit m'n weeskind, gewoon puur uit medelijden..
Zou alleen wel ook graag n indicatie willen van wat die reparaties evt ongeveeer zouden kunnen kosten
edit: zou t evt ook zelf wel willen repareren bij wijze van experiment, zou niet erg zijn alsk deze verneuk, hij was toch al mishandeld en voor dood achtergelaten
hahahahahahaahahahahaaa. fanboy alert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
* zet singlecoil op het lijstje met domme mensen die alles gelooft van de Media.
Edit, natuurlijk kan ik de verbinding weg laten vallen door hem op een aparte manier vast te pakken. Maar ik durf voor 100e te wedden dat ik dat ook kan met jouw telefoon.
Intro van Little Wing, da's heel wat voor mijquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
Iemand nog iets nieuws op de gitaar geleerd, van de week? Of alleen maar gear gekocht?
Ik ben gisteren met de bassist van mijn andere bandje bezig geweest was baslijnen te bedenken, liedjes een beetje opleuken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Iemand nog iets nieuws op de gitaar geleerd, van de week? Of alleen maar gear gekocht?
Pull up?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
Zo.
Zit een vriend van me net op mijn(immitatie) stratocaster te spelen, breekt ie de Hoge E met een pull up.
Balen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
Zo.
Zit een vriend van me net op mijn(immitatie) stratocaster te spelen, breekt ie de Hoge E met een pull up.
Laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Balen!
Ook even gekeken wat de oorzaak was?
Misschien even het zadeltje controleren of er geen scherp randje zit ofzo, stiekempjes..
Maandagmorgen de Classic Vibe gehaald, nu wil de intro van 'Smoke in the water'quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
gewoon te dunne snarenquote:
Precies. Lompe techniek dus. Anders houd je de boel altijd wel heelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:47 schreef Braddie het volgende:
Brian May speelt met een muntje(sixpence) op .08
Ik speel op .09
Dustja... het hangt er meer vanaf HOE je speelt he?
Die gast speelt zelf op .011
Alleen als hij in tegenfase met de eerste staat, anders versterken ze elkaar. Mar wees gerust, er is er maar 1.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
Als we een tweede Singlecoil naast de eerste zetten, gaat hij dan de onzin weg humbucken?.
In Camden hebben we ook een paar keer gespeeld. Echt coole wijk, ook nog echte hippies enzo. As op Camden Market geweest?quote:Vandaag lekker promotie gemaakt in Camden. Kreeg wel wat leuke reacties, toffe mensen ontmoet.
Toch zouden je snaren van een harde aanslag alleen niet zo snel moeten knappen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
gewoon te dunne snarenik speel ook op .10 omdat .09 bija meteen knapt onder mijn 2.0 MM plectrums en snoei kei knetter harde attack.
Nee, geen as gezien. Ze hielden het netjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:54 schreef SingleCoil het volgende:
In Camden hebben we ook een paar keer gespeeld. Echt coole wijk, ook nog echte hippies enzo. As op Camden Market geweest?
Dat scheelt zeker een stukje.quote:
Maarja, als je je dat niet af kan leren...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker een stukje.
Een goedkopere oplossing is minder lomp spelen.
Ik heb nog nooit een snaar gebroken, maar ik speel dan ook met m'n vingertjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker een stukje.
Een goedkopere oplossing is minder lomp spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |