Helpt dat? Ga zo eens proberen dan...quote:
Dit gaat ook weinig over spelen volgens mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nee, ik zeik niet, dat doe jij. Ik zei dat het hier meer over gear ging dan over spelen. En dat is ook zo.
Zie je wel, je zeikt weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit gaat ook weinig over spelen volgens mij
Ja, dat helptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helpt dat? Ga zo eens proberen dan...
1 troost, happy birthday kan ik al bijna, alleen totaal niet vloeiend; andere snaren trillen mee, maak met linkerhand op de fretten evenveel geluid als met de rechterhand op de snaren. Maar goed ik heb een tijdbesteding gevonden voor de komende jaren/leven.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef wimjongil het volgende:
0101011110100101010100101011010101010101010101010101
Dit betekent ongeveer: lekker weer om gitaar te spelen he, jongens? Maar nee, laten we over kompjoeturhs gaan praten!
Eerst roep je dat er te weinig over spelen gesproken word, en vervolgens praat je een halve pagina vol over websites bouwen en welke browser beter is. Van mij mag je, maar ik vind het vrij hypocrietquote:
Mooi betoog weer!quote:
alleen bij CRT als het goed is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat helpt
En voor een beeldscherm spelen wil ook wel eens brom meegeven.
Mijn laptop wil het ook wel doen... of mijn tv geeft dusdanig veel brom, maar daar zit ik ver genoeg van afquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
alleen bij CRT als het goed is.
Groeten terug.quote:
Dat noem ik geen zeiken hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Supercool!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
http://bedroomstudios.nl/
VET!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Nais!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Wil je dan echt in een alleenstaande boerderij gaan wonen of gewoon in een klein dorpje? Want ik woon in een achterlijk dorp maar nog steeds kan ik 's avonds eigenlijk niet zonder koptelefoon spelen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Ik overweeg om minder te gaan werken om meer tijd te hebben voor mezelf en mijn muziek.
Keuzes.....![]()
Ook overweeg ik het om landelijker te gaan wonen om minder gezeik te krijgen mbt geluidsoverlast.
Maar ja landelijker wonen is meer reistijd naar een fatsoenlijke baan....
Wat is het toch allemaal KUT!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Echt vet! Voor grootverbruikersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik gebruik voor de gitaren die ik weinig gebruik, die snaren van Thomann. 1 euro/set, zijn lang niet verkeerd. Verschil met bijv. D'addario's merk je wel...
Dit is ook best cool:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef The_Dean het volgende:
Het is duidelijk dat ik niet meer bij Philips werk... wat voor advertenties ze nu mee komen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik had van't weekend ook een geniale grap bedacht
Hoe heten 15 kruiden in een lijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik zag het al jaquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week:
maandag: gig
woensdag: gig
donderdag: gig
vrijdag: gig
zondag: gig![]()
Hoe vetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:29 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe aanwinst. GAS.
http://twitpic.com/2biyc7
Daar moet wat mee gebeurenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef guitarist het volgende:
1. Naam. Check.
2. Domeinnaam. Check.
3. Logo('s). Check.
4. Huisstijl. Check.
Ja.quote:
Nee, nog niet helemaal, nog even nadenkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
Alleen denk ik dat Dean de eerste is die van FOK! de studio hier ziet. (behalve cerror dan)
(weet je al wanneer je kan, Dean?)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
Alleen denk ik dat Dean de eerste is die van FOK! de studio hier ziet. (behalve cerror dan)
Niet met muziek hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja heb toch nog steeds geen eigen nummers![]()
Haha nee de volgende dat ik zou langs komen zou ik eigen materiaal moeten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet met muziek hoor
Ik en akoestische nummers
je hoeft toch niet per sé met een plectrum te spelen? gewoon finger picking.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef Bekaaier het volgende:
Waarom is met een plectrum leren spelen zo fucking frustrerend?![]()
*kijkt verdrietig naar gitaar die uit frustratie in de hoek gestald staat*
Ik wou net zeggen, ik kan het andersom nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je hoeft toch niet per sé met een plectrum te spelen? gewoon finger picking.( Iets wat naar mijn mening nog veel moeilijker is dan spelen met een plectrum
)
Ik heb dus van begin af aan met mn vingertjes gespeeld.. nu 2 jaar zo ongeveer dus..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik kan het andersom niet
Als je dat ding relict door m in de fik te zetten en kapot te meppen op de grond, dan wil ik m wel hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:56 schreef genakt het volgende:
[TK] C.Giant electrische gitaar,versterker, koptelefoon etc
voor een beginner misschien
Ja, die zijn er.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of er ook muziekbestanden op internet te vinden zijn waar je gitaar doorheen kan spelen? Om te oefenen zeg maar, bijvoorbeeld een blues beat met bas of iets dergelijks, waar je dan doorheen kan soleren.
Of van bepaalde nummers. Of nummers waarbij de gitaar weggelaten of weggedubt is. Iets in die zin. Ik weet het, niet echt een concrete vraag.
Google eens op: backing trackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of er ook muziekbestanden op internet te vinden zijn waar je gitaar doorheen kan spelen? Om te oefenen zeg maar, bijvoorbeeld een blues beat met bas of iets dergelijks, waar je dan doorheen kan soleren.
Of van bepaalde nummers. Of nummers waarbij de gitaar weggelaten of weggedubt is. Iets in die zin. Ik weet het, niet echt een concrete vraag.
Ja, die was te verwachten hequote:
Ah, dat is de term dus. Bedankt, ga ik proberen.quote:
Je vroeg ook niet de term, maar of het bestondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, die was te verwachten he
[..]
Ah, dat is de term dus. Bedankt, ga ik proberen.
Joh, geen probleem, kom gewoon weer een keertje gezellig langs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha nee de volgende dat ik zou langs komen zou ik eigen materiaal moeten hebbenDus mag eigenlijk nog helemaal niet langs komen
Tenzij het The Bedroom Studio's Cover Sessions EP wordt
Ik heb één nummerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja heb toch nog steeds geen eigen nummers![]()
Even wachten op loonquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ehm Dean ging je nog bestellen of niet?
PM ons anders even zodat we alvast het bedrag kunnen stortenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even wachten op loon
Deurwaarders
GFSquote:
Wow, wist niet dat snaren daar zo goedkoop warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Man, ik hou van mijn Fender HRDX, wordt overal op internet afgezeken maar ik vind 'm geweldig.
Stock is hij heel erg raspy, maar met JJ 6L6'en erin krijg je veel smoothere oversturing. Klinkt nog eens veel luider ook, en 't is echt heerlijk als je het cleane kanaal net te luid zet en met je gitaarknop regelt. Met 't distortionkanaal kan je dan een 2e en 3e 'voice' distortion creeren door de gain heel laag te zetten en de master rond 3 o'clock.
Het nadeel is wel dat dat enkel op repetitie kan.
Voor de rest met een hoop vrienden nog wat spulletjes gekocht in Duitsland (thomann), Ernie Ball snaren voor 5,4 euro per pakje -> aanrader!
Kwamen over de 200 euro dus geen verzendskosten
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat snaren daar zo goedkoop waren![]()
Volgende keer als ik bestel maar even 10 setjes erbij kopen ofzo
Ernie Ball?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.
Nee, D'addario's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ernie Ball?
Heb ook vroeger aanbiedingen gezien van 4 euro/pakje bij de lokale muziekhandel maar dat waren er van California ofzo - zeg niet per sé van mindere kwaliteit maar in ieder geval niet zo'n grote naam als EB.
Ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja?
Doe mij maar D'Addario voor 40 per 10!
EDIT: http://www.lordofthestrin(...)10PACK/10000112.html
Maar die zijn eigenlijk net iets te dun
Dan neem je toch EXL110 of EXL115? Die zijn even duur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja?
Doe mij maar D'Addario voor 40 per 10!
EDIT: http://www.lordofthestrin(...)10PACK/10000112.html
Maar die zijn eigenlijk net iets te dun
Ze hebben nu 3 setjes in de aanbieding voor 13 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaan
Ah, als iemand ze ziet... Hier even posten svpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaan
Of je bestelt gewoon dezequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, als iemand ze ziet... Hier even posten svp
Is weer zo'n groot bedrag in een keerquote:
Huh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ernie Ball?
Heb ook vroeger aanbiedingen gezien van 4 euro/pakje bij de lokale muziekhandel maar dat waren er van California ofzo - zeg niet per sé van mindere kwaliteit maar in ieder geval niet zo'n grote naam als EB.
Zelf speel ik nooit snaren over, dus kan op dat gebied niet echt vergelijken. De gitarist van de band waarin ik bas speel doet gemiddeld 1 à 2 repetities voor ze en masse beginnen te sneuvelen.
Zoveel goedkoper zijn ze ook weer niet als je het vergelijkt met de pakjes van 10. Scheelt maar 1 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is weer zo'n groot bedrag in een keer
Ah, ik ben dus niet de enige die die zin niet helemaal helemaal niet snapt.quote:
Haha gaat goed komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Joh, geen probleem, kom gewoon weer een keertje gezellig langs.
Sounds like a plan to mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb één nummerWie kunnen we ooit wat doen met gezellige, hippe, rocking akoestische, uh, rock
.
Zeg maar 2 jaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper zijn ze ook weer niet als je het vergelijkt met de pakjes van 10. Scheelt maar 1 euro.
Maar je kunt wel een half jaartje vooruit
Mij lijkt het ook wel wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
(weet je al wanneer je kan, Dean?)
zou dat niet weten.. nooit op n bassgitaar gespeeld.. wil ik wel ooit gaan leren maar meer voor de leuk erbij ofzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Sommige mensen willen bassnaren (vnl flats) zelfs dood. Eerst een dik pak friet met mayonaise eten en dan direct gaan spelen om 't nieuwe eraf te krijgen.
Speel zelf op rounds maar wil zo'n flats wel eens testen...
Hier kosten ze 3,50 per stukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben nu 3 setjes in de aanbieding voor 13 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |