Wel zonde van al die pvv "talenten"quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is toch typisch gedrag voor coalitievorming? Wat is dan het verschil met "gedoogsteun"? PVV mag geen ministers leveren of zo?
Ik verheug me nu al op die verzuurde kop van Mingelen.quote:ronfresen
De live uitzending kamerdebat formatie met Lubbers begint woensdag om 13uur. Met collega Ferry Mingelen als presentator
http://www.volkskrant.nl/(...)_zuur_in_linkse_kerkquote:VVD-leider Mark Rutte, PVV-leider Geert Wilders en CDA-leider Maxime Verhagen zullen een Kamerdebat woensdag niet blokkeren, maar zullen niet ingaan op vragen van andere Kamerleden. Ook gaan zij zelf geen vragen stellen aan informateur Ruud Lubbers.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op die verzuurde kop van Mingelen.
Nou nou, de VVD wil inderdaad alleen nog maar VVD-PVV-CDA.quote:‘De druiven zijn wel erg zuur in de linkse kerk’, stelt Ruttes woordvoerder
Zat er een beetje in he...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ite-met-de-PVV.dhtml
Dat wordt nog spannend op het congres
Zeg Rutte, verkiezingstijd is voorbij hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nou nou, de VVD wil inderdaad alleen nog maar VVD-PVV-CDA.
Haha, tot zover het hele "wij doen niet aan achterkamertjespolitiek. Wij gaan dit doorbreken!" van de PVV.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:53 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_zuur_in_linkse_kerk
Ze hebben vijf dagen onderhandelt achter de schermen. Daar kan je toch wel even tekst en uitleg over geven.
Was GL niet de partij die vond dat er meer openheid moest zijn bji formaties, hadden ze daarbij zelf niet eens een motie voor ingediend. Hebben we mooi gezien onder de P + formatie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Haha, tot zover het hele "wij doen niet aan achterkamertjespolitiek. Wij gaan dit doorbreken!" van de PVV.
Ze zijn bij de VVD aan het oefenen voor de samenwerking met PVV. Daarbij hoort aangepast taalgebruik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeg Rutte, verkiezingstijd is voorbij hoor.
Dus omdat GL niet zijn beloften nakomt, hoeft de PVV dat ook niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was GL niet de partij die vond dat er meer openheid moest zijn bji formaties, hadden ze daarbij zelf niet eens een motie voor ingediend. Hebben we mooi gezien onder de P + formatie.
Waar ho udt de pvv zich niet aan dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Dus omdat GL niet zijn beloften nakomt, hoeft de PVV dat ook niet?
Openheid van zaken, AOW leeftijd en zo'n beetje haar complete verkiezingsprogramma.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar ho udt de pvv zich niet aan dan?
Eh, dat maakt dit niet beter hoor? Misschien dat je op de kleuterschool kan wegkomen met ""maar hullie doen het oohook", maar als je ouder dan 6 bent echt niet meer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was GL niet de partij die vond dat er meer openheid moest zijn bji formaties, hadden ze daarbij zelf niet eens een motie voor ingediend. Hebben we mooi gezien onder de P + formatie.
Wat je nu zegt impliceert d us dat jij mij gelijk geeft. GL houdt niet aan haar principes vast.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eh, dat maakt dit niet beter hoor? Misschien dat je op de kleuterschool kan wegkomen met ""maar hullie doen het oohook", maar als je ouder dan 6 bent echt niet meer.
Geen idee, maar wat dan nog? We hebben het nu over de PVV.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je nu zegt impliceert d us dat jij mij gelijk geeft. GL houdt niet aan haar principes vast.
Je weet hoe ver GL heeft meegedraait met de VVD in de onderhandelingen? Ze zaten al op 15 miljard, geen top taks. Helemaal niks.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Openheid van zaken, AOW leeftijd en zo'n beetje haar complete verkiezingsprogramma.
Hun belofte om de achterkamertjespolitiek te doorbreken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar ho udt de pvv zich niet aan dan?
quote:PVV-leider Geert Wilders laat weten dat zijn partij nu geen subsidie krijgt. De PVV heeft er ook geen behoefte aan inzicht te geven waar giften vandaan komen. „Het gaat niemand iets aan wat mensen ons schenken”, zei PVV-Kamerlid Hero Brinkman tijdens het debat. Hij vermoedt dat schenkers aan de PVV vaak anoniem willen blijven.
Ter Horst wil nog voor kerst met de voorzitters van de politieke partijen overleggen over het kabinetsplan. De PVV doet daar volgens Brinkman niet aan mee, omdat dit overleg een „vorm van achterkamertjespolitiek” is.
Hartstikke fijn, maar ik heb geen GL gestemd en voel ook geen enkele affiniteit met de partij. Bovendien zit GL niet aan de onderhandelingstafel, maar de PVV. Dus ga lekker wieberen met je drogreden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet hoe ver GL heeft meegedraait met de VVD in de onderhandelingen? Ze zaten al op 15 miljard, geen top taks. Helemaal niks.
Nou en, Wilders ook niet. En dat is volgens jou voldoende rechtvaardiging om iets goed te praten. Niks mis dus met wat GL doet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je nu zegt impliceert d us dat jij mij gelijk geeft. GL houdt niet aan haar principes vast.
GL is de meest linkse partij, daar moet jij wel op gestemd hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hartstikke fijn, maar ik heb geen GL gestemd en voel ook geen enkele affiniteit met de partij. Bovendien zit GL niet aan de onderhandelingstafel, maar de PVV. Dus ga lekker wieberen met je drogreden.
Maar ik heb dan ook geen flauw idee waarom GL er met de haren wordt bijgesleeptquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nou en, Wilders ook niet. En dat is volgens jou voldoende rechtvaardiging om iets goed te praten. Niks mis dus met wat GL doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |