Is goedquote:
wist wel dat je het zou radenquote:
OK iedereen danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef Manono het volgende:
[..]
Dijkstraat
alleen jij, doen we nie aan hoor
nieuwe
[ afbeelding ]
lekker snelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef chufi het volgende:
url=http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Amsterdam,+Noord-Holland&ll=52.372373,4.884139&spn=0,0.003152&z=19&layer=c&cbll=52.372378,4.883986&panoid=ANX50okHKXRZCLW17mMbhw&cbp=13,55.56,,0,-1.13]Reestraat[/url]
pggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef chufi het volgende:
Pfff ik staar met blind Achter Oosteinde
jaquote:
Ik dacht dat ie nog wel lastig wasquote:
Ja dat het ZO was, was inderdaad duidelijk. Maar alles lijkt nogal op elkaar daar, heb ik altijd het idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Was makkelijk, duidelijk ZO..
Nieuwe is ook niet al te moeilijk volgens mij..
[ afbeelding ]
Dr is daar veel verbouwd hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ja dat het ZO was, was inderdaad duidelijk. Maar alles lijkt nogal op elkaar daar, heb ik altijd het idee.
Dat is waar. Maar toen ik daar van de week voor het eerst rondfietste, leken al die verbouwde flats nogal op elkaar. Je hebt ook al die fietspaden die onder die flats door gaan. Maar ja, als je er een paar keer bent geweest, zie je het wel snel misschien. Vooral dat grote grasveld natuurlijk.quote:
OK maar goed nu de mijnequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toen ik daar van de week voor het eerst rondfietste, leken al die verbouwde flats nogal op elkaar. Je hebt ook al die fietspaden die onder die flats door gaan. Maar ja, als je er een paar keer bent geweest, zie je het wel snel misschien. Vooral dat grote grasveld natuurlijk.
Morningquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Thorical het volgende:
IK denk ook gewoon IJburg. E. Halley laan?
Noord is goed, maar toch nog wel 3 km of zo er vandaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef Manono het volgende:
nou ik doe maar een gooi, graag even laten weten of het in de buurt zit: processorstraat
quote:
quote:
Bijlmer(meer) is een gedeelte in het stadsdeel Zuidoostquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef thettes het volgende:
Okee, het is niet in de Bijlmer (of zuidoost om even de juiste terminologie te hanteren)
Hoewel ik het idd verkeerd opschreef bedoelde ik dat het neit in de Bijlmer is, en niet eens in zuidoostquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Cudles het volgende:
[..]
Bijlmer(meer) is een gedeelte in het stadsdeel Zuidoost
Ja dan is het Honingen in Buitenveldertquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:43 schreef thettes het volgende:
Maar het is dan weer wel buiten de ring. Nu zijn er niet zoveel opties meer open lijkt me?
jaquote:
Is goed zie ikquote:
ja juistquote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef Melochan het volgende:
Oh pokke, tis gewoon de Isolatorweg!
juistquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef bbfakir het volgende:
De Mirandalaan met links de ingang van het De Mirandabad.
Uiteraard goed.quote:
Chuffi in actie.quote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
echt niet en ook geen taxi-chauffeur
Maar je bezorgt wel Pizza's?quote:Op zondag 26 september 2010 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lease-auto en geen brommert
Nee ook nietquote:
ten westen van het centrumquote:Op donderdag 30 september 2010 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter die bomen rechts, rust men zacht
Is dit voor mensen die met hun telefoon begraven zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef chufi het volgende:
EN dit staat aan het begin van de straat ..
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Is dit voor mensen die met hun telefoon begraven zijn?
Staat het op Google Earth of zij de wegen nadien veranderd? Ik kan het niet vinden.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:58 schreef bbfakir het volgende:
Nogal logisch dat ik het niet kon vinden. Ik zat de hele tijd bij St. Barbara te speuren.
Vredenhofweg.
Uiteraard weer goed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef chufi het volgende:
Ite Boeremastraat / Marius van Bouwdijk Bastiaansestraat
Juistquote:
36 Melochanquote:
Je gaat ook zo snel. Niet bij te houden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sta er nu 2 keer in ik sta nu zeg op 2
En met 1 f
quote:Ik ookOp zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef chufi het volgende:
In mn studententijd kwam ik hier regelmatig langs
quote:juist en welkom hierOp maandag 25 oktober 2010 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
A.J. Ernststraat
Trouwens, ligt het aan mijn instellingen of zijn die plaatjes erg blurry? Ik zie het ook blurry die link
quote:Dat bedoel ikOp maandag 25 oktober 2010 18:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi, dan kan iemand anders ook punten scoren
quote:Nou ik had hem binnen 5 minuten gevonden, niet dat ik regelmatig door die straat loop of taxiOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Melochan het volgende:
Issie echt zo makkelijk? Men, ik kom echt te weinig in Amsterdam
quote:Nee tis de BergstraatOp woensdag 27 oktober 2010 08:16 schreef m3nster het volgende:
Ik dacht even aan de Langestraat, maar helaas
quote:Die ook nietOp woensdag 27 oktober 2010 08:39 schreef m3nster het volgende:
Die is niet zo moeilijk, de Achtergracht
Next:
[ afbeelding ]
quote:Das goed.Op woensdag 27 oktober 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
Het is het pleintje op de Borgerstraat/Hildebrandstraat.
quote:GoedOp vrijdag 29 oktober 2010 10:30 schreef m3nster het volgende:
Danzigerbocht
http://goo.gl/maps/iEwQ
(kan dus geen deeplinkjes maken want de knopjes werken niet *huh*)
Is dat in de nieuwe lay-out? Ad-Block uitzetten !
quote:No, ik gebruik de oude layout, die nieuwe vind ik echt bagger
quote:Nieuwe:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:10 schreef Thorical het volgende:
Het is in ZO maar of het nou Kantershofis of Kelbergen?
quote:Helemaal goed! (Emoticon met duimen omhoog)
quote:Mooie foto, althans mooie ramen van het balkon links
quote:Je kansen staan er goed voor.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:14 schreef m3nster het volgende:
[..]
Mooie foto, althans mooie ramen van het balkon links![]()
Ik heb echt geen flauw idee waar dit is, ik dacht even aan centrum-west, maar ik zet mijn kansen op zuid
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja. Je bent heel erg warm.
Ik moet weg dus jij mag hem hebben.
Nou niet dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja. Je bent heel erg warm.
Ik moet weg dus jij mag hem hebben.
Oude Leliestraat of Nieuwe Leliestraat bestaan ook nogquote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
gracht zul je bedoelen, straat bestaat niet volgens mij.. maar dan redelijk in de buurt
Dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:11 schreef m3nster het volgende:
[..]
Oude Leliestraat of Nieuwe Leliestraat bestaan ook nog
Next:
[ afbeelding ]
Als je weet waar je moet kijken welquote:Op woensdag 3 november 2010 07:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis eigenlijk best wel een opvallende stip van boven af op de kaart
Tis niet in noord en wel binnen de ringquote:Op woensdag 3 november 2010 12:40 schreef m3nster het volgende:
[..]
Als je weet waar je moet kijken wel
Dan blijft maar een piepklein stukje overquote:Op woensdag 3 november 2010 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet in noord en wel binnen de ring
centrum en west vallen ook afquote:Op woensdag 3 november 2010 13:27 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dan blijft maar een piepklein stukje over
Das goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:49 schreef OnCraintDégun het volgende:
Kunderstraat/Uiterwaardestraat
Nieuwe:
[ afbeelding ]
ik heb deze eerder gezien, maar kan hem niet meer vindenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:49 schreef OnCraintDégun het volgende:
Kunderstraat/Uiterwaardestraat
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Dat wist ik ook alquote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef OnCraintDégun het volgende:
Tipje dan maar:
Binnen de ring, buiten het centrum, niet in Noord.
je zit er niet zo gek ver naastquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Thorical het volgende:
Ik gok niet eens, maar de Winterdijkstraat is ook erg groen.
zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |