Is goedquote:
wist wel dat je het zou radenquote:
OK iedereen danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:46 schreef Manono het volgende:
[..]
Dijkstraat
alleen jij, doen we nie aan hoor
nieuwe
[ afbeelding ]
lekker snelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef chufi het volgende:
url=http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Amsterdam,+Noord-Holland&ll=52.372373,4.884139&spn=0,0.003152&z=19&layer=c&cbll=52.372378,4.883986&panoid=ANX50okHKXRZCLW17mMbhw&cbp=13,55.56,,0,-1.13]Reestraat[/url]
pggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef chufi het volgende:
Pfff ik staar met blind Achter Oosteinde
jaquote:
Ik dacht dat ie nog wel lastig wasquote:
Ja dat het ZO was, was inderdaad duidelijk. Maar alles lijkt nogal op elkaar daar, heb ik altijd het idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Was makkelijk, duidelijk ZO..
Nieuwe is ook niet al te moeilijk volgens mij..
[ afbeelding ]
Dr is daar veel verbouwd hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ja dat het ZO was, was inderdaad duidelijk. Maar alles lijkt nogal op elkaar daar, heb ik altijd het idee.
Dat is waar. Maar toen ik daar van de week voor het eerst rondfietste, leken al die verbouwde flats nogal op elkaar. Je hebt ook al die fietspaden die onder die flats door gaan. Maar ja, als je er een paar keer bent geweest, zie je het wel snel misschien. Vooral dat grote grasveld natuurlijk.quote:
OK maar goed nu de mijnequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef Cudles het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toen ik daar van de week voor het eerst rondfietste, leken al die verbouwde flats nogal op elkaar. Je hebt ook al die fietspaden die onder die flats door gaan. Maar ja, als je er een paar keer bent geweest, zie je het wel snel misschien. Vooral dat grote grasveld natuurlijk.
Morningquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:32 schreef Thorical het volgende:
IK denk ook gewoon IJburg. E. Halley laan?
Noord is goed, maar toch nog wel 3 km of zo er vandaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:50 schreef Manono het volgende:
nou ik doe maar een gooi, graag even laten weten of het in de buurt zit: processorstraat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |