Die impressie had ik dan weer net nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mt st. michel is helemaal fantastisch, vooral heen gaan! net of je in belle en het beest rondloopt
Je moet wel ingelogd zijn hequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef iamredleader het volgende:
De wiki bijwerken kan niet op werkwel bekijken
dus copy/paste en voila, een OP
Ik bedoel dus in de wiki.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja snuggert, dat weet ik ook wel
??quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben benieuwd of we het kunnen redden...
Ja, dat probeerde ik dus, en daar ging iets niet goed (foutmelding), dus vanavond maar weer proberenquote:
Ga je met de auto naar het eiland? Niet eens lopend!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben benieuwd of we het kunnen redden...
Nu is het weer stil... maar dat zou leuk zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dan zal er een hoop in de rij nog staan (en om ste beurt zijn weg naar je foon vinden)
nee want nieuwe simkaart... zei de Tmobile man... Ik had hem dit ook al verteld, plus het feit dat mijn simkaart geblokkeerd was omdat ik de PIN vernaggeld had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je telefoon uit stond dan? Want anders kun je ze over een paar weken gewoon lezen
Wat is er toch zo bijzonder aan verjaardagssmsjesquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu is het weer stil... maar dat zou leuk zijn
[..]
nee want nieuwe simkaart... zei de Tmobile man... Ik had hem dit ook al verteld, plus het feit dat mijn simkaart geblokkeerd was omdat ik de PIN vernaggeld had.
En ik was in Italie voor mn bday.
Zoals eerder gevraagd:quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nu is het weer stil... maar dat zou leuk zijn
[..]
nee want nieuwe simkaart... zei de Tmobile man... Ik had hem dit ook al verteld, plus het feit dat mijn simkaart geblokkeerd was omdat ik de PIN vernaggeld had.
En ik was in Italie voor mn bday.
Aanvullend: Hoe komt het dat dat ding daar nu nog is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rest, zoals gebruikelijk, weer een vervolgvraag: Hoe komt je telefoon met SIM-kaart in Italië terecht, waardoor je hem nu dus kennelijk niet hebt/kan gebruiken?
PS in italie > PS verliest telefoon > PS gaat naar huis > telefoon nog in Italie maar wordt gevonden. Dat is niet moeilijk toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals eerder gevraagd:
[..]
Aanvullend: Hoe komt het dat dat ding daar nu nog is?
icm ws bij haar ouders, en dan zitten we op het goede traject denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS in italie > PS verliest telefoon > PS gaat naar huis > telefoon nog in Italie maar wordt gevonden. Dat is niet moeilijk toch?
Ik was in Nice EN Ventimiglia (EN St. Paul de Vence EN Puget Theniers) het afgelopen weekendquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat is er toch zo bijzonder aan verjaardagssmsjes
Ik dacht in Nice btw
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS in italie > PS verliest telefoon > PS gaat naar huis > telefoon nog in Italie maar wordt gevonden. Dat is niet moeilijk toch?
Als 'ie eindigt op 242 dan is 'ie van mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was in Nice EN Ventimiglia (EN St. Paul de Vence EN Puget Theniers) het afgelopen weekend
[..]![]()
nog eentje binnen gehad
haha nopequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als 'ie eindigt op 242 dan is 'ie van mij.
Dat weten wij toch nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha nopeen volgens mij noem jij me geen 'lief'
Neuhquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nopeen volgens mij noem jij me geen 'lief'
Ah, dat stapje had ik niet meegekregen (voor zover dat al verteld wasquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PS in italie > PS verliest telefoon > PS gaat naar huis > telefoon nog in Italie maar wordt gevonden > . Dat is niet moeilijk toch?
is nem helemaal zelf opgekomen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat stapje had ik niet meegekregen (voor zover dat al verteld was)...
En waarom vertel jij dat dan niet meteen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is nem helemaal zelf opgekomen!
Omdat het een sarcastische opmerking isquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom vertel jij dat dan niet meteen?
Dat jij daar zelf opgekomen bent (en ik dus kennelijk niet)...?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het een sarcastische opmerking is
Ze heeft het dus wel gemeld
Het is ook heel flauw dat we dat niet sneller melden, maar soms is het leuk de kat te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:44 schreef MadMaster het volgende:
Ah, er is een zinnetje bijgekomen, PS had het kennelijk dus wel gemeld en ik had het niet gelezen.
Dan kunnen zaken wat onbegrijpelijk worden...
Zit hier met een enorme puzzel voor m'n neus op het werk en dan is het ook niet goed om hier dingen (half) te gaan lezen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is ook heel flauw dat we dat niet sneller melden, maar soms is het leuk de kat te zijn
truequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, beetje eigen schuld, dikke bult dus.
Dacht eerst dat die telefon misschien gestolen was of zo en dan was het een ander verhaal geweest.
Soms puzzel je beter met afleidingquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit hier met een enorme puzzel voor m'n neus op het werk en dan is het ook niet goed om hier dingen (half) te gaan lezen...
Ik ga morgen voor 10 dagen naar Engeland?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Hm, afleiding: iemand nog leuke verhalen te vertellen?
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen:quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga morgen voor 10 dagen naar Engeland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen:Ik ben zo terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik was het nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lol nu inderdaad een nr dat ik niet herken. En diegene noemt me lekker ding dus dan wil ik het wel weten ookhaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VERZIN EEN NAAM VOOR HET POESJE VAN SOEMPIE EN WIEBELKONTquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik heb een hok gemaakt van de eettafel, kippengaas, tie-wraps en een oude deken. Er liggen wat speeltjes in, zometeen ga ik de kleine pieperd ophalen samen met een pakket benodigdheden. Soempie zal foto's maken als ze thuis is.
Nu nog een stoere naam verzinnen
I liiiiikequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en TS begint:
"puntenslijpsel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |