Mag toch aannemen dat de jailbreak de nieuwste cydia erop zet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:02 schreef fransbreda het volgende:
In ipod zou een functie voor internetradio moeten zitten btw!
Je moet upgraden en daarna je netwerkinstellingen resetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat de jailbreak de nieuwste cydia erop zet?
Huh, waar kan ik dan Cydia upgraden? Ik heb een iphone 4 met iOS4.0 En ik kan me niet voorstellen dat wanneer ik jailbreak dat er een een oude cydia wordt opgezetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:57 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je moet upgraden en daarna je netwerkinstellingen resetten.
Staat overal beschreven bij de jailbreak.
Ik heb ineens een stel iconen erbij die ik niet wegkrijg![]()
Demo app, trustme, adsheet, ipodout.
Wtf!! Komt dat vandaan?
Nike+ipid staat uit , bij sb op hide en toch staat hij er!!
Simpel, Cydia openen en wachten tot alles ingeladen is. Als er updates zijn, kiezen voor "Upgrade completely", ff wachten & je bent klaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh, waar kan ik dan Cydia upgraden? Ik heb een iphone 4 met iOS4.0 En ik kan me niet voorstellen dat wanneer ik jailbreak dat er een een oude cydia wordt opgezet
Ik ken cydia update zoals ik die altijd heb gebruikt maar er staat nergens dat ik iets kan updaten deze keer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, Cydia openen en wachten tot alles ingeladen is. Als er updates zijn, kiezen voor "Upgrade completely", ff wachten & je bent klaar.
Je zou voor de zekerheid je telefoon ff kunnen rebooten, maar nodig is het niet.
Heeft hij hem al?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:05 schreef Skv het volgende:
Mijn huisgenoot heeft 'm net besteld bij die site van nelisb. Hij krijgt z'n iPhone 4 morgen.
Dus wie nog 8-10 weken van T-Mobile moet wachten.. Ik zou snel zijn!
Hoezo "klantenservice"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heeft hij hem al?
M'n vrouw krijgt hem niet, omdat er op 20 juli een reservering is geplaatst en bij de PhoneHouse hebben ze het contract al verlengd op 20 juli, zonder overleg. Nu kan die site niet verlengen en hebben ze het toestel verkocht.
Ja boos. Maar dan krijg je sorry en verder niks. Hierdoor geen toestel en alsnog lang wachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoezo "klantenservice"Balen zeg! Nog boos aan de telefoon gehangen?
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hij schijnt al te werken bij sommigen
opnieuw opstarten deed het voor mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:53 schreef jpjedi het volgende:
Krijg sbsettings niet werkend. Hij installeert zonder problemen maar kan het niet vinden verder. Komt niets tevoorschijn als ik over mijn scherm ga met mijn vinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |