Gewoon iOS 4.0 jailbreak draaien en dat zit je weer bij ons qua besturingssysteem!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:49 schreef Maraca het volgende:
Ongelooflijk dat mijn 3G gewoon een verouderd model is
Heb 4.0 alquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon iOS 4.0 jailbreak draaien en dat zit je weer bij ons qua besturingssysteem!
Op de iPhone 4? Heb je problemen met het scherm dat niet goed meer wordt weergegeven / Facetime / niet meer installerende Appstore apps?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die jailbreak werkt echt geweldig goed... in paar minuten klaar
nou he, voel je je nou ook een minderwaardig persoon?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:49 schreef Maraca het volgende:
Ongelooflijk dat mijn 3G gewoon een verouderd model is
Nee, de 3GS 16gb. Alles werkt primaquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:18 schreef Skv het volgende:
Op de iPhone 4? Heb je problemen met het scherm dat niet goed meer wordt weergegeven / Facetime / niet meer installerende Appstore apps?
haha nee hoor..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
[..]
nou he, voel je je nou ook een minderwaardig persoon?
Wat is daar mis mee?quote:
Die van mij nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:36 schreef nelisb het volgende:
De 3G van mijn vrouw is supersloom sinds 4.0.
Ik ga voor de iPhone 5 volgend jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef nelisb het volgende:
Lucky you![]()
Maar zij heeft toch een IPhone 4 morgen
Anders sneeuwt 'ie zo onder.quote:Ik heb twee vraagjes.
-Is het mogelijk om in de mail-app alle folders telkens binnen te trekken? Ik heb in Gmail 20 folders waarin mail van mijn verschillende adressen binnenkomt. In de Mail.app wordt het aantal ongelezen mails binnen die folders niet weergegeven: ik moet telkens de verschillende folders in en op refresh klikken voor ik die mails zie.. Of ze handmatige via 'all mail' binnenhalen. Ik wil eigenlijk dat alle folders ook telkens worden refreshed, en dat ik alleen een bericht krijg als ik mail in mijn inbox binnenkrijg..
-Klopt het dat de videorecorder inzoomt? Als ik op een object richt in de foto-modus en switch naar videocamera, dan is het geheel veel dichter bij Iets van dichtbij filmen is redelijk onmogelijk zo.. Of komt dat door het verschil in resolutie?
Wij ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga voor de iPhone 5 volgend jaar
Waarom zou je in Godsnaam een 3GS willen hebben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Nog meer mensen tips waar de 3GS 16 GB nog te koop is icm een i-150 abonnement?
Is voor mijn vriendin, die boeit al die nieuwe dingen niet zo, maar wil gewoon een iphone voor de leuke apps en handige mail en ipod.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou je in Godsnaam een 3GS willen hebben?
http://www.2call.nl/telef(...)16gb-black-t-mobile/quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Nog meer mensen tips waar de 3GS 16 GB nog te koop is icm een i-150 abonnement?
Mijne was het ook. Heb 3.1.3 weer geïnstalleerdquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:36 schreef nelisb het volgende:
De 3G van mijn vrouw is supersloom sinds 4.0.
hier op iphone 4 geen probleem. als een zonnetje. Man als je dit vergelijkt met dat jailbreaken van de 2G via SSH in de terminal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:18 schreef Skv het volgende:
@WSquater goed dat het het zegt. Ik heb geen idee waarom ik een foto van een radiator als achtergrond heb ingesteld. Iemand een geinig alternatief? Ik voel me weer helemaal terug in het Nokia-tijdperk, met die achtergrondjes enzo.
Ik wil een app die elke 5 minuten een willekeurige foto uit mijn library als achtergrond zet.
[..]
Op de iPhone 4? Heb je problemen met het scherm dat niet goed meer wordt weergegeven / Facetime / niet meer installerende Appstore apps?
Als je die debielen op iPC er over ziet praten lijkt het rocket science. Wat een stel trekberen daar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hier op iphone 4 geen probleem. als een zonnetje. Man als je dit vergelijkt met dat jailbreaken van de 2G via SSH in de terminal.
Heb je problemen met de MMS en Facetime dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je die debielen op iPC er over ziet praten lijkt het rocket science. Wat een stel trekberen daar.
Vanavond maar even syncen en dan de JB er op.. Of nog even wachten op de bug-vrije release!
Behalve AppSync is er volgens mij toch nog bijna geen enkele JB-app aangepast zodat het werkt op iOS4.
Kan niet wachten tot ik SBSettings, Appsync, Lockinfo en 3G Unrestrictor weer terug heb!
Denk dat de programma's als BiteSMS en qTweeter maar voor lief hou. Mijn 3G werd er achterlijk traag van en met multitasking kan je sowieso vanuit elke app wel even snel terugsmsen.
o? En ik maar denken dat ik een windscherm heb op mijn motor:quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:52 schreef TeringHenkie het volgende:
Over de OP: windscherm is geen Nederlands woord, het is een letterlijke vertaling van 'windscreen', voorruit dus.
Hij heeft met abbo besteld?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:05 schreef Skv het volgende:
Mijn huisgenoot heeft 'm net besteld bij die site van nelisb. Hij krijgt z'n iPhone 4 morgen.
Dus wie nog 8-10 weken van T-Mobile moet wachten.. Ik zou snel zijn!
Goed om te horen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:05 schreef Skv het volgende:
Mijn huisgenoot heeft 'm net besteld bij die site van nelisb. Hij krijgt z'n iPhone 4 morgen.
Dus wie nog 8-10 weken van T-Mobile moet wachten.. Ik zou snel zijn!
Ze hebben alleen t-mobile toestellen. Dus ja met abo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:22 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Hij heeft met abbo besteld?
Kut, nu heeft belsimpel mijn geld
Ja maar een helikopter heeft geen windschermquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o? En ik maar denken dat ik een windscherm heb op mijn motor:
[ afbeelding ]
Aw, ik zit nu aan belsimpel vast. Dus dat wordt nog een dikke 2 weken wachten. Nog even volhouden met m'n oude nokia klapding.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ze hebben alleen t-mobile toestellen. Dus ja met abo.
Ik weet ook niet hoe ze het willen gaan doen. Maar er is mij al 2x verteld dat ik 'm binnen 2-3 kon verwachten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:56 schreef nelisb het volgende:
Ok. Waarom kunnen zij wel over 2 weken leveren?
Terwijl T-Mobile, PhoneHouse, Belcompany 8 weken aanhouden op dit moment? Al die toestellen komen bij T-Mobile vandaan. Zullen ze leveren aan een "simpele" website en de grote retailers laten wachten?
Waarschijnlijk spelen zij in op het feit dat T-Mobile hele ruime tijden noemt zodat binnen de gestelde termijn ook élke klant op de lijst zijn telefoon heeft. De meeste iPhones zullen waarschijnlijk (?) dan ook ruim binnen de 10 weken geleverd worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef nelisb het volgende:
Ik zie nu dit staan "Op dit moment (30-07-2010) verwachten wij over ongeveer 4 weken voldoende beschikbaarheid om alle bestaande en nieuwe bestellingen te kunnen uitleveren"
Ik hoop het voor je. Alle grote bedrijven, waaronder T-Mobile zelf kunnen pas over 8 weken leveren en dan kan een website uit Groningen eerder leveren.
Tja, maar die website die jij gaf kon ook gewoon leveren toch? Of zaten daar gewoon zo weinig klanten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:02 schreef nelisb het volgende:
Ik zie nu dit staan "Op dit moment (30-07-2010) verwachten wij over ongeveer 4 weken voldoende beschikbaarheid om alle bestaande en nieuwe bestellingen te kunnen uitleveren"
Ik hoop het voor je. Alle grote bedrijven, waaronder T-Mobile zelf kunnen pas over 8 weken leveren en dan kan een website uit Groningen eerder leveren.
Voor zover ik weet hebben ze inderdaad nog niks geleverd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:21 schreef nelisb het volgende:
Ik weet het niet. Maar die kan leveren sinds afgelopen vrijdag. De site waar ik heb gekocht heeft ook meerdere winkels.
Volgens mij heeft Belsimpel nog helemaal niks kunnen leveren.
Ja, carrier updatequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Meer mensen vanochtend één of andere 'update' gekregen van T-mobile?
Geen last mee gehad. Viel me wel op dat ik in Apeldoorn bar weinig 3G bereik heb. Schakelde steeds terug naar GPRS. GPRS leek daarentegen wel een stuk sneller dan GPRS op mijn 3G.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:25 schreef Semmm het volgende:
Weer een gesprek gemist
Is het dan toch die antene
Denk omdat ik links benquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen last mee gehad. Viel me wel op dat ik in Apeldoorn bar weinig 3G bereik heb. Schakelde steeds terug naar GPRS. GPRS leek daarentegen wel een stuk sneller dan GPRS op mijn 3G.
Geniusbarquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef o.us het volgende:
Jullie gaan mij vast niet geloven maar ik heb een inside nieuwtje: Er zijn plannen om een officiële Apple Store in Nederland te openen. Geen APR. Maar mocht dat zo zijn, wat zou er anders zijn dan? Ik zie geen verschil tussen een APR en een Apple Store.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:36 schreef Skv het volgende:
Geinig.
Ga eens naar Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid - > Wit op zwart.
WTFquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:36 schreef Skv het volgende:
Geinig.
Dat is al zo vanaf de 3G toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:36 schreef Skv het volgende:
Geinig.
the Netherlands: 24quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:46 schreef o.us het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_store
Nederland had toch alleen maar APR's?![]()
iMoviequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens nog leuke spelletjes uitgevonden als Plants vs. Zombie, Angry Birds, Doodlejump en Build-A-Lot? Ben nu best veel Carcassonne aan het spelen, dat is ook wel tof!
Flight Control, Fieldrunners en iCopter natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Trouwens nog leuke spelletjes uitgevonden als Plants vs. Zombie, Angry Birds, Doodlejump en Build-A-Lot? Ben nu best veel Carcassonne aan het spelen, dat is ook wel tof!
Daar is al vrij lang sprake van hoor. Leidseplein dacht ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef o.us het volgende:
Jullie gaan mij vast niet geloven maar ik heb een inside nieuwtje: Er zijn plannen om een officiële Apple Store in Nederland te openen. Geen APR. Maar mocht dat zo zijn, wat zou er anders zijn dan? Ik zie geen verschil tussen een APR en een Apple Store.
Tof!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:04 schreef jakkop het volgende:
[..]
Daar is al vrij lang sprake van hoor. Leidseplein dacht ik.
Pff.. gewoon een naast de Starbucks openenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof!
Het is wel clichématig, eentje in AmsterdamMaarja, Rotterdam heeft ook zat ketens waar de enige vestiging van Nederland in Rotterdam zit.
Ik zat eerder aan een Apple Store te denken in 't Hoog Catherijne in Utrecht. Dan trek je breed publiek imo, want dat is het middelpunt van Nederland.
Of anders de eerste vestiging in Amsterda en een tweede in Rotterdam.
Denk dat Cydia het net zo zwaar heeft als de JB site.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
Ongelooflijk, die jailbreak. Ik vraag me nu echt af hoe veilig safari eigenlijk is, als allerhande spul zo simpel geïnstalleerd kan worden.. Cydia blijft overigens wel op 'loading' staan op de eerste pagina
Lijkt me heel héél sterk dat ze in Hoog Catharijne gaan zitten. Bijna al hun winkels zijn op A-locaties, en daar valt Hoog Catharijne niet echt onder. De kleinere winkels in US/UK zijn ook wel in winkelcentra, maar wel ietsje netter dan HC.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Tof!
Het is wel clichématig, eentje in AmsterdamMaarja, Rotterdam heeft ook zat ketens waar de enige vestiging van Nederland in Rotterdam zit.
Ik zat eerder aan een Apple Store te denken in 't Hoog Catherijne in Utrecht. Dan trek je breed publiek imo, want dat is het middelpunt van Nederland.
Of anders de eerste vestiging in Amsterda en een tweede in Rotterdam.
Hoe veilig Safari is? In het begin hadden ze ook nog wel zoiets als nu, maar daarna hebben ze er jaren over gedaan (tot nu dus) om weer zo'n fout te vinden. Als je je echt zorgen wilt maken om je browser kan je beter Internet Explorer ofzo gaan gebruikenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
Ongelooflijk, die jailbreak. Ik vraag me nu echt af hoe veilig safari eigenlijk is, als allerhande spul zo simpel geïnstalleerd kan worden.. Cydia blijft overigens wel op 'loading' staan op de eerste pagina
oh? Ik had mijn iphone 3g gejailbreakt en toen het origineel teruggezet en vervolgens voor een garantiezaak mn telefoon teruggestuurd. en het viel gewoon onder de garantie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef WSquater het volgende:
Nadeel is nog wel dat er sinds iOS 4 direct een seintje naar Apple wordt gestuurd zodra je jailbreakt en dus je garantie kwijt bent
Bron?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:20 schreef WSquater het volgende:
Nadeel is nog wel dat er sinds iOS 4 direct een seintje naar Apple wordt gestuurd zodra je jailbreakt en dus je garantie kwijt bent
Hier ga je vast geen bron van geven he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef o.us het volgende:
Daar vallen de levertijden best van mee. M'n vader heeft 20 juli besteld, naar Borderlinx laten sturen, en vandaag is 'ie bezorgd in Rotterdam.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien toch maar de iPhone uit Engeland halen, gezien de voorraadproblemen in NL en BE..
Collega van mij gaat naar Engeland, hij wil wel even voor mij in de Apple Store kijken. Maar dan wel 32GB, weet alleen niet hoe het met die voorraad zit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Daar vallen de levertijden best van mee. M'n vader heeft 20 juli besteld, naar Borderlinx laten sturen, en vandaag is 'ie bezorgd in Rotterdam.Valt me alles behalve tegen, als ik zo verhalen over Borderlinx en de Apple voorraden zag.
Een 16 GB gaat het om.
Ah helemaal ideaal dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Collega van mij gaat naar Engeland, hij wil wel even voor mij in de Apple Store kijken. Maar dan wel 32GB, weet alleen niet hoe het met die voorraad zit.
Ik heb het daarstraks al met umbrella gedaan, maar hij zei bij opstarten van cydia bij mij ook dat ik moest backuppen. Zal wel niet hoeven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:27 schreef Hyman het volgende:
Is die "make my life easier" optie in cydia bij jullie ook down? ik heb nog steeds geen shsh met een ECCID
Vandaag is het me voor de eerste keer gelukt. Het weer was niet zo lekker, dus ik dacht ik probeer het maar. Gewoon links goed vastgrijpen. Eerst deed ik het totdat het een beetje ruis werd (zoals soms als je een tunnel binnenrijdt). Toen liet ik even los en werd de kwaliteit weer goed. Toen greep ik het weer vast en na een paar seconde viel de verbinding weg..quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Heeft iemand de deathgrip al kunnen reproduceren met een echt afgebroken call?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |