Hoe werkt dat precies? ik heb dat tiny umberella al wel gedownload.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het daarstraks al met umbrella gedaan, maar hij zei bij opstarten van cydia bij mij ook dat ik moest backuppen. Zal wel niet hoeven.
Nope, gewoon aansluiten, wachten tot je iPhone herkend is en links likken op Save SHSH oid.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? ik heb dat tiny umberella al wel gedownload.
Gewoon die TSS server aanzetten en dan cydia opstarten ( met je iphone via wifi) zodoende kan hij dan zoeken voor de shsh?
Oh oke, hij is nu bezig met zoekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Nope, gewoon aansluiten, wachten tot je iPhone herkend is en links likken op Save SHSH oid.
Dan een minuutje of 5 wachten tot je het bericht krijgt dat 'ie op je pc is opgeslagen en naar cydia is gestuurd.
Stoor je daar aan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vandaag is het me voor de eerste keer gelukt. Het weer was niet zo lekker, dus ik dacht ik probeer het maar. Gewoon links goed vastgrijpen. Eerst deed ik het totdat het een beetje ruis werd (zoals soms als je een tunnel binnenrijdt). Toen liet ik even los en werd de kwaliteit weer goed. Toen greep ik het weer vast en na een paar seconde viel de verbinding weg..
Ja Cydia doet heel raar hier, Repo's verdwijnen automatisch, krijg veel error's loopt soms vast door errors.quote:
Ah, mooi, nu kan ik dus gewoon updaten?quote:08/02/2010 23:43:57.659 Processing SHSH Request...
08/02/2010 23:43:57.719 Asking CYDIA for SHSH blobs for iPhone4 4.0.1 (8A306)... 08/02/2010 23:47:36.193 Processing SHSH Request... 08/02/2010
23:47:36.203 Asking CYDIA for SHSH blobs for iPhone4 4.0.1 (8A306)...
08/02/2010 23:47:58.345 SHSH SUCCESSFULLY saved! [Click Here to Open]
08/02/2010 23:47:58.365 You have saved your SHSH locally and the request was sent to CYDIA. This means that CYDIA DOES have your SHSH. Do NOT bug semaphore about the Cydia home page showing this version.
08/02/2010 23:47:58.375 Caching shsh files...
08/02/2010 23:47:58.395 Found [1] shsh files to cache...
08/02/2010 23:47:58.415 Cached [1] shsh files
MxTube doet het niet op iOS4. dTunes wilt ook niet downloaden, net als de Safari Download Plug-in, SBSettings en YourTube. Waar slaat dit op?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja Cydia doet heel raar hier, Repo's verdwijnen automatisch, krijg veel error's loopt soms vast door errors.
Oh SBSettings werkt wel op mijn iphonequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:54 schreef o.us het volgende:
[..]
MxTube doet het niet op iOS4. dTunes wilt ook niet downloaden, net als de Safari Download Plug-in, SBSettings en YourTube. Waar slaat dit op?
Heb jij hem kunnen downloaden op Cydia?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh SBSettings werkt wel op mijn iphone
Ja, via Cydiaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb jij hem kunnen downloaden op Cydia?
Meh, ik dacht zo van; ach, ik installeer Rock wel en doe ik het via Rock. Kan ik hem ook al niet downloaden
Overloaded repo's denk ik..quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:54 schreef o.us het volgende:
[..]
MxTube doet het niet op iOS4. dTunes wilt ook niet downloaden, net als de Safari Download Plug-in, SBSettings en YourTube. Waar slaat dit op?
Ik las dat je allemaal rare truuks uit moet halen om 'm te gebruiken (Homebutton ingedrukt houden etc).quote:
nee, gewoon swoosh over de tijdsbalkquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik las dat je allemaal rare truuks uit moet halen om 'm te gebruiken (Homebutton ingedrukt houden etc).
Maar dat werkt dus gewoon?
Net geprobeerd, werkt hier ook niet, moest 10x op OK Klikken en een Error en kreeg daarna een Respringquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb jij hem kunnen downloaden op Cydia?
Meh, ik dacht zo van; ach, ik installeer Rock wel en doe ik het via Rock. Kan ik hem ook al niet downloaden
Ik denk dat de cydia servers gewoon down zijn, ik krijg ook constant errorsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:06 schreef o.us het volgende:
Cydia is erg dom bezig. Ik krijg nu een melding dat de mymod-source niet meer werkt.
Het grappige dat het al zo was sinds ik Cydia heb. Sinds drie uur 's nachts gister.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik denk dat de cydia servers gewoon down zijn, ik krijg ook constant errors
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef Semmm het volgende:
Hebben de mensen die hun iPhone via Jailbreakme.com trouwens ook maar 4 repo's?
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel benieuwd naar games die met de Gyroscoop werken, heb er nog geen kunnen vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef Skv het volgende:
Zijn er nog games die massive graphics hebben en met de gyroscoop werken? NOVA heb ik al geprobeerd, maar die heb ik al eens uitgespeeld.
uhuhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef Semmm het volgende:
Hebben de mensen die hun iPhone via Jailbreakme.com trouwens ook maar 4 repo's?
[ afbeelding ]
Nee, sources hebben niets met compabiliteit van 3.xx en 4.xx te maken volgensmij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
uhuhzal dat er niet mee te maken hebben dat niet alle software van 3.xx op 4 werkt?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:13 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, sources hebben niets met compabiliteit van 3.xx en 4.xx te maken volgensmij.
iig Eliminate: gun range en NOVA.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar games die met de Gyroscoop werken, heb er nog geen kunnen vinden
Dat wordt dan maar een paar dagen wachten, denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Klopt.
Ik krijg SBSettings niet binnen, telkens errors. Alles al wel roodgloeiend staan daar.
Kloptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef Semmm het volgende:
Ik heb gelukkig installous vanmiddag wel kunnen downloaden, die repo is nu ook opeens weg
Waarom praat je opeens er zo stoer over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef o.us het volgende:
Geen Installous jongens, want illegaal apps downloaden is nog steeds strafbaar. En als FOK! een platform is om daar over praten wordt FOK! als deels verantwoordelijk gezien. Het is dus een grijs gebied dat we beter kunnen ontwijken.
?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:33 schreef Costarican het volgende:
[..]
Waarom praat je opeens er zo stoer over?
Dat NOVA is niet een van m'n favoriete soort games maar spelen met de Gyroscoop is echt heel vetquote:
Ipod zou door moeten spelen met ios4 toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:42 schreef fransbreda het volgende:
Winterboard werkt nog niet goed en mis het oude backgrounden, bleef mijn muziek tenminste doorspelen!
Ipod wel ja, maar luister meestal radio.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ipod zou door moeten spelen met ios4 toch?
Heb je die cydia upgrade wel gedaan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:53 schreef jpjedi het volgende:
Krijg sbsettings niet werkend. Hij installeert zonder problemen maar kan het niet vinden verder. Komt niets tevoorschijn als ik over mijn scherm ga met mijn vinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |