abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84790771
dat vroeg ik met trouwens af (ik weet niet of dit het goeie topic is daarvoor hoor, maar het gaat hier toevallig net even over...) als je borstvoeding geeft, en je geeft een of twee keer een fles tussendoor, wil het kindje daarna nog wel terug aan de borst? puur omdat ik het gewoon echt niet weet en ik er gewoon ontzettend nieuwsgierig naar ben hoor...
pi_84790923
Thomas had er geen enkel probleem mee, mijsje. Het ging met 6 weken zelfs zo vlot dat we het een tijdlang niet meer geprobeerd hebben. Toen hij echt uit de fles moest drinken (combinatie met KV) was het even doorbijten want toen wou hij niet meer. Nu wordt er vrij vaak afgewisseld, al is Thomas momenteel iets te nieuwsgierig om vlot van de borst te drinken. 's Ochtends en 's avonds als hij moe is, drinkt hij probleemloos van de borst, overdag drinkt hij uit de fles.
pi_84790987
:) dank je Leonieke, dan heb ik er een beeld bij. :) dit zijn toch dingen waar je uit jezelf niet aan zou denken voor je ook maar zwanger raakt... :)
pi_84791142
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef mijsje het volgende:
:) dank je Leonieke, dan heb ik er een beeld bij. :) dit zijn toch dingen waar je uit jezelf niet aan zou denken voor je ook maar zwanger raakt... :)
Graag gedaan :s) (en bij mij zijn het zelfs dingen waar ik niet aan gedacht had toen ik zwanger was ;) heb me pas echt ingelezen over bv geven na de bevalling.)
pi_84791252
Claudia, een meid, wat leuk! Gefeliciteerd!
K-Loontje... *O* voor een knipperend korreltje!
Saffier....jammer dat je niet thuis mag bevallen, maar alles wat het beste is voor je kleintje natuurlijk.
Cantare meldplicht... :D
En Flugel.....ik leef echt met je mee...denk maar zo, over een week van nu is Willem er écht!!!!

Ik heb een baaldag achter de rug, misselijk wakker geworden en overgegeven, onterechte parkeerboete gekregen, gezeur met een vriendin en gewoon algehele moeheid en het besef dat ik waarschijnlijk toch eerder met verlof zal gaan...
Maar als ik dan net op de bank lig en voor het eerst m'n buik een kwartier lang zie bewegen door ukkie, verdwijnt die hele dag even allemaal in het niets....just me and my baby! O+
Back in business.
pi_84796263
He balen Shirley, hopelijk gaat het morgen beter!

Ooh Cantare en Tico hebben al meldplicht! Mijlpaal! *O*

Ik had vandaag ook een mijlpaal :') In een winkel zei de verkoopster terwijl ze naar mijn buik keek: Zo jij hoeft zeker niet lang meer he?? En toen ik zei dat ik nog een week of 7 moest keek ze zo :o en zei ze dat ik dacht dat ik nog maar maximaal een week zou moeten.
Zoooo dik is mijn buik ook weer niet hoor 8)7
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84798843
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:03 schreef mijsje het volgende:
dat vroeg ik met trouwens af (ik weet niet of dit het goeie topic is daarvoor hoor, maar het gaat hier toevallig net even over...) als je borstvoeding geeft, en je geeft een of twee keer een fles tussendoor, wil het kindje daarna nog wel terug aan de borst? puur omdat ik het gewoon echt niet weet en ik er gewoon ontzettend nieuwsgierig naar ben hoor...
liever pas als de borstvoeding goed op gang is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:12:37 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84799054
Fijn dat het zo goed gaat pessie! En veel plezier in het andere topic, hou m'n plekje maar vast
warm ;)

gelukkig dat M. er om kon lachen tico, ik hoop niet dat het je te veel geld gekost heeft :P

Baaldagen zijn klote Shirley, morgen na een goeie nacht slaap gaat het vast alweer beter :Y

whehe tessie, sommige mensen kunnen de dikte van de buik ook absoluut niet goed inschatten, ik word al vanaf 6 maanden gevraagd dat het 'zeker niet zo lang meer' zal duren, terwijl ik dat allemaal best mee vind vallen als ik de foto's terugkijk.

Geen gerommel meer gehad vandaag. Ik ga er inmiddels helemaal vanuit dat ik hulp nodig ga hebben. Martijn en ik hebben besloten dat we gaan proberen om dat nog voor het weekend te krijgen omdat maandag echt te ver weg klinkt en als het toch niet 'spontaan' kan die paar dagen eerder ook niet veel meer uit zullen maken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 04:23:21 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84801451
Ik hoop dat ze je snel op weg willen helpen Flugel. Kan me voorstellen dat je liever actie ziet voor het weekend dan dat ze je nog over het weekend heen willen laten gaan :*

Canntare en Tico mijlpaalmeldpicht *O*

Shirley vandaag gaat het beter :Y

Oja en goedenmorgen 8-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84801892
Flugel wat saffier zegt :*

Saffier :*
pi_84802452
moh 8-)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:58:19 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84802673
Netjes voor 9 uur Tico, zo hoort het :P

meldt!

Alles rustig....
pi_84802840
Flugel :* Ook ik hoop mee op actie voor het weekend.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:35:22 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84803301
Môgguh dames c_/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84803358
Wat ik me zo afvraag he, aan de hand van Flugels situatie, heb je in situaties als dit dan niet zelf wat te zeggen? Stel dat jij echt voor het weekend geholpen wil worden, kunnen ze het dan blijven weigeren? Ook als je bv heel bang bent dat het misgaat, omdat je zo lang over tijd gaat?
Mijn vriend dacht namelijk van, jaa hallo het is mijn kind en ik bepaal het wel. Maar zo makkelijk gaat het natuurlijk niet.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:48:20 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84803579
Ik denk dat als ik heel erg bang en bezorgd zou overkomen ze wellicht wel wat eerder zouden helpen, zo ook als ik erg hysterisch zou gaan doen... Maar zoals ik al eerder aangaf vind ik gewoon dat de argumenten die ze hebben hout snijden. Ik wil zelf nog altijd liever een spontane bevalling dan ingrijpen. De reden dat we morgen willen proberen om de boel te bespoedigen is omdat we niet meer de illusie hebben dat Willem er vanzelf uitkomt en als ze dan toch gaan inleiden, dan liever een paar dagen eerder...

Aan de andere kant kan ik het ook zomaar mis hebben en zullen ze hoe dan ook niet eerder helpen dan zij noodzakelijk achten, zolang moeder en kind het goed blijven doen zien ze geen reden tot eerder ingrijpen....
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:51:25 #92
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84803627
Ligt denk ik aan het beleid van het zh Noa... En een brutaal mens bezit de halve wereld, zoiets... Ik durf er dus geen zinnig woord over te zeggen :D Maar ik neem aan dat als je echt erg bezorgd bent ze er alles aan doen om die zorgen weg te nemen. Dat proberen ze bij mij wel in elk geval.

Vandaag 36+3 *O*
Ylana
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:52:32 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84803660
Ah daar is Flugel :*
Ylana
pi_84803882
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Noa24 het volgende:
Wat ik me zo afvraag he, aan de hand van Flugels situatie, heb je in situaties als dit dan niet zelf wat te zeggen? Stel dat jij echt voor het weekend geholpen wil worden, kunnen ze het dan blijven weigeren? Ook als je bv heel bang bent dat het misgaat, omdat je zo lang over tijd gaat?
Mijn vriend dacht namelijk van, jaa hallo het is mijn kind en ik bepaal het wel. Maar zo makkelijk gaat het natuurlijk niet.
Ik denk het wel hoor dat het mogelijk is. Zeker met over de 42 weken lopen.
Daar zullen ze denk ik niet zo moeilijk over doen.. Maar echt heel vroeg inleiden doen ze natuurlijk niet zomaar. :) Strippen doen ze bij de meeste ook pas na de 41 weken.

Is hier nog iemand anders die navelstrengbloed gaat doneren?
pi_84804057
flugel in ieder geval succes morgen! :*
pi_84804081
*meld*

Verder niks te melden hier, ik ga zo naar de vk voor controle.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:16:01 #97
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_84804170
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:38 schreef Noa24 het volgende:
Wat dat betreft heb je weinig in te brengen heb ik het idee. Wat Flugel al zegt: zolang moeder en kind het goed maken ondernemen ze niets. En elke bevalling die ze inleiden geeft meer risico op medisch ingrijpen dan een bevalling die uit zichzelf begint.
Bij mij begonnen ze ook pas met inleiden/inleidbaar maken toen ik 42 weken en 1 dag rondliep. Ik voelde me nog prima en de baby maakte het toen ook nog goed (voldoende vruchtwater, net een klein beetje kalkafzetting in de placenta).
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:26:37 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84804427
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:03 schreef Pvoesss het volgende:
Is hier nog iemand anders die navelstrengbloed gaat doneren?
Ik weet nog niet wat we met de navelstreng gaan doen, ik heb mijn vader wel aangeboden er gebruik van te maken als hij in een project kan komen wat daarmee test, Sr. heeft diabetes type I.
Als er met de stamcellen iets gedaan kan worden waar hij wat aan heeft dan ben ik er ook al gelukkig mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84804650
Ik wil het dus wel doneren maar ik weet niet hoe dat zit bij keizersnede.
Als het dan alles vertraagd of lastiger is dan doe ik het dus niet.
De kans op keizersnede is er nog steeds en dan heb ik liever niet nog meer poespas zeg maar .
pi_84804809
Ze doen het ook niet in elk ziekenhuis, toch? Ik zou gewoon informeren bij het ziekenhuis waar je wilt gaan bevallen. Waarom heb je eigenlijk kans op een keizersnede (behalve dat iedereen dat natuurlijk heeft)? Ligt je placenta niet goed? Je hebt het vast wel verteld, maar ja, alles onthouden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')