Wie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wilde eigenlijk Bakkes kut doen maar er zijn tere zieltjes hier.
No names no worriesquote:
Nou weet je, we hebben er vijf tussen de 10 en de 12.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja en daarom vond ik het plagen juist niet leuk. Doe maar gewoon normaal, ik hoefde er geen bijzondere aandacht voor. Leek het juist abnormaal!
Maar blij dat het bij jullie thuis anders is
Ik ga zo naar bed hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
dat staat er toch ook?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
FOOKKKING BAAASquote:
Nou dat is dan toch goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weet je, we hebben er vijf tussen de 10 en de 12.
De ene van twaalf is al redelijk volgroeid zeg maar en regelmatig ongesteld, en mijn dochter die bijna 12 is begint er nu mee. Dus dan ben ik leiever open over, dat het allemaal nomaal is en er bij hoort, maar af en toe een flinke kwinkslag. Dan hoeft ze geen bebloede onderbroekjes te verstoppen enzo. En bij mijn dochter komen de dingen beter aan als ik ze met humor breng,
Bij ons had iedereen bh'tjes voor de sier. Van die meisjes die helemaal geen bh nog nodig hadden maar er wel een droegen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch goed![]()
![]()
Ik werd altijd chagrijnig als iemand er geintjes over maakte. Ik baalde dat ik ineens een bh aan moest bij gym
Die BH heb ik er al in, en ze weet nu gewoon dat het een heel normaal ding is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch goed![]()
![]()
Ik werd altijd chagrijnig als iemand er geintjes over maakte. Ik baalde dat ik ineens een bh aan moest bij gym
Wij hadden een anti stringclub in groep acht. In het eerste droegen we allemaal een string.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons had iedereen bh'tjes voor de sier. Van die meisjes die helemaal geen bh nog nodig hadden maar er wel een droegen.
daar ken ik nog een mopje overquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij ons had iedereen bh'tjes voor de sier. Van die meisjes die helemaal geen bh nog nodig hadden maar er wel een droegen.
Haha ja die had ik eerst ook en toen vond ik het ook nog leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Burn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ken ik nog een mopje over
Een man had een comlpete doka gekocht. Zegt zijn vrouw: wat moet je nou met een doka, je hebt niet eens een fototoestel. Zegt hij: jij draagt toch ook een BH
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ken ik nog een mopje over
Een man had een comlpete doka gekocht. Zegt zijn vrouw: wat moet je nou met een doka, je hebt niet eens een fototoestel. Zegt hij: jij draagt toch ook een BH
Ik rende nooit bij de gym. Wij stonden alleen maar te kletsen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja die had ik eerst ook en toen vond ik het ook nog leuk.
Maar toen kwam de periode dat jongens het leuk vonden als de meisjes moesten rennen bij gym![]()
Toen ik erachter kwam waarom ze zaten te giechelen ging ik dood
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij hadden een anti stringclub in groep acht. In het eerste droegen we allemaal een string.
quote:
Onze meiden moeten het niet eens proberenquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij hadden een anti stringclub in groep acht. In het eerste droegen we allemaal een string.
Is er meerquote:
jzsquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik rende nooit bij de gym. Wij stonden alleen maar te kletsen.
Moment.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er meer_!
Ja natuurlijk wat een vraag
Je krijgt voor het eerst de fokrar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er meer_!
Ja natuurlijk wat een vraag
Nothing beats pluiskonijn maar ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt voor het eerst de fokrar?
Heb jij naaktpics van pluis?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nothing beats pluiskonijn maar ja.Ik ben er een paar jaar uitgeweest
Nee.quote:
ik wou dat ik het tegen mijn ex vriendin had gezegdquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar als een man dat echt tegen een vrouw zou zeggen is het echt een harde burn.
![]()
Ja, stuur die maar eens.quote:
Ja. Je bakkes houden Zoietsquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:05 schreef -Miauw- het volgende:
Bel, betekent 'jouw' bakkes ook 'kop'?
Die kinderen van Ned Flanders![]()
Of je daar nou echt zo blij van word.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wou dat ik het tegen mijn ex vriendin had gezegd
Die had zoveel liefde voor mij, ze kende zelfs mijn pincode uit haar hoofd
Wat is dat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt voor het eerst de fokrar?
Hehe staan die niet ook gewoon in hoe heet het ....dat Foto-topiquequote:
Nee, niet in KPDquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe staan die niet ook gewoon in hoe heet het ....dat Foto-topique
ik kwam er helaas iets te laat achter en waren mijn meiden ook de dupe....quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of je daar nou echt zo blij van word.
Noh. Heb je nooit zoiets van had ik maar tenminste eén zoonquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kwam er helaas iets te laat achter en waren mijn meiden ook de dupe....
Maar nu heb ik echt een topvrouwEen die echt van mij en mijn kinderen houdt. En da's geheel wederzijd.
Ik praat normaal nooit over mijn stief of pleegkinderen. Ik heb gewoon 7 dochters...
nee hoor, ik word op handen gedragenquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noh. Heb je nooit zoiets van had ik maar tenminste eén zoon?
Ja, dat snap ik. Maar mja, hoe moet je dat uitleggen. Met jongens doe je toch anderen dingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, ik word op handen gedragen
Dankjewel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een prt scrn voor je
Je bent een peopiequote:Op maandag 2 augustus 2010 02:13 schreef Zeroku het volgende:
Kut, alles geupload voor Bella, is het het verkeerde emailadres. Maar weer opnieuw dus.
heel stom, maar ik heb altijd dochters gewildquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar mja, hoe moet je dat uitleggen. Met jongens doe je toch anderen dingen.
Ah staat al een hele mooie in je topicquote:
Ja, goed zo kun je het ook zien inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel stom, maar ik heb altijd dochters gewild
En met mijn oudste deel ik mijn allergrootste passie paarden, en met mijn andere dochter mijn andere grootste passie muziek maken, en met mijn (kutwoord) stiefdochter deel ik beiden.
En de rest van de meiden zingt ook graag. Dus wat wil ik nog meer....
quote:
de bossen in deed ik laatst met een van mijn pleegdochters, terwijl mijn eigen dochter daar aan het paardrijden was. We hebben echt een geweldige middag gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, goed zo kun je het ook zien inderdaad. Ik bedoelde meer van voetballen, de bossen in etc. Maargoed, het kan goed zijn dat je dat helemaal niet boeit
.
[..]
, je hebt mail.
Ja. Ik wil de 30.000 nog niet verpesten.quote:
Oohquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:19 schreef Myreala het volgende:
[..]
Ja. Ik wil de 30.000 nog niet verpesten.![]()
Keertje aangemaakt toen ik zelf mijn eigen naam verkeerd schreef.
Ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:18 schreef -Miauw- het volgende:
Hahahahahaha wie kijkt er naar The Simpsons
Dankjewel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:22 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No problemoquote:
Futurama vind ik iets minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ja ik dus ook. Zit hier al een uur doodstilquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:26 schreef Myraela het volgende:
Ik kan geen muziek luisteren nu, want ik moet eigenlijk al 2.5 uur slapen.
Ik probeer zelfs zachtjes te klikken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Zit hier al een uur doodstil.
Net kraakte het bed van ons mam. Ik dacht dat ze wakker was, maar ik zie tot nu toe nog niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer zelfs zachtjes te klikken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het over cultuur en jullie hebben het over de SimpsonsIk wil het ook liever hebben over hoe ik moet huilen als ik alleen als de schoonheid van Vivien Leigh in Gone With The Wind zie of hoe simpel maar diep het gedicht ''vier uur 's morgens'' is van Annie MG Schmidt. Maar he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
GODMILJAARquote:
Werkt al.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil het ook liever hebben over hoe ik moet huilen als ik alleen als de schoonheid van Vivien Leigh in Gone With The Wind zie of hoe simpel maar diep het gedicht ''vier uur 's morgens'' is van Annie MG Schmidt. Maar he.
Ik ookquote:
Ken je Van Canto? Of heb ik dat al gevraagdquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook een sentimentele gek
Maar in al die jaren dat ik de acapella scene volg ( en ik heb echt aale grote bekende groepen gezien) ben ik nog nooit zo van mijn stoel geblazen als vandaag.
Ja zei is fakking tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ookVin dhet wel leuk dat 'Peggy Bundy' de stem doet van die ene
had je nog niet gevraagdquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ken je Van Canto? Of heb ik dat al gevraagd?
Ja drummer inderdaad. Maar The Missionquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had je nog niet gevraagd
Ik ken ze, en is ook zeker te gek, hardrock acapllamaar ze gebruiken wel een drummer of drumcomputer en andere instrumenten, en bij voice male wordt dat ook gewoon met de stem gedaan.
Ze maken wel te gekke muziekquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja drummer inderdaad. Maar The Mission!
Ik vind alles geweldig en dan echt alles.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze maken wel te gekke muziek
Wel grappig, ik ben dol op klassieke muziek en opera, maar goede hardroch vind i echt geweldig.
En alles wat daar tussen zit, Rick Astely exluded
never gonna give you upquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind alles geweldig en dan echt alles.ALLES inclusief Astley
Listen is echt mooi.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:42 schreef Symphonic het volgende:
ow ja en die fucking barbiepop Beyonce
Ik was vroeger ontzettend verliefd op Rickquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel grappig, ik ben dol op klassieke muziek en opera, maar goede hardrock vind ik echt geweldig.
Ron Weasley?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was vroeger ontzettend verliefd op RickIk val op rood haar
quote:
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze meent niet wat ze zingt, en dat is wat voor mij het allerzwaarst telt
een Stock Aitken & Waterman trekpopquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was vroeger ontzettend verliefd op RickIk val op rood haar
Wat maakt het uit!quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Stock Aitken & Waterman trekpop
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel grappig, ik ben dol op klassieke muziek en opera, maar goede hardrock vind ik echt geweldig.
Hoe weet je dat? Omdat ze niet met een mondharmonica op een boomstam in een hippejurk haar liedjes ten hore brengt a la Joan Baez?quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze meent niet wat ze zingt, en dat is wat voor mij het allerzwaarst telt
Uit alles wat ze zingt, en ik heb een paar live concerten van haar gezien blijkt dat ze geen greintje tekstbegrip heeft. Ze zingt alles op techniek, en de choreografie gaat boven alles. En ik ben te veel muziek dier om daar begrip voor te hebben. Hetzelfde met Simone KLeinsma, ze heeft een prachtige stemquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Omdat ze niet met een mondharmonica op een boomstam in een hippejurk haar liedjes ten hore brengt a la Joan Baez?
Dat heb ik met acteurs. Mensen die denken dat iemand acteren en die dan niet zien hoe ongeleuflijk slecht de techniek is. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uit alles wat ze zingt, en ik heb een paar live concerten van haar gezien blijkt dat ze geen greintje tekstbegrip heeft. Ze zingt alles op techniek, en de choreografie gaat boven alles. En ik ben te veel muziek dier om daar begrip voor te hebben. Hetzelfde met Simone KLeinsma, ze heeft een prachtige stemmaar 0 tekstbegrip. Ze zingt, maar ze vertelt het verhaal niet.
voor mij heel veelquote:
Of het komt gewoon niet op jou over. Ik ben geen fan van Beyoncé en ik vind haar muziek ook niet geweldig maar er zijn zat mensen die er wél een verhaal in horen en di ehet wel raakt. Dus tja, kwestie van smaken verschillen als je het mij vraagt...quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uit alles wat ze zingt, en ik heb een paar live concerten van haar gezien blijkt dat ze geen greintje tekstbegrip heeft. Ze zingt alles op techniek, en de choreografie gaat boven alles. En ik ben te veel muziek dier om daar begrip voor te hebben. Hetzelfde met Simone KLeinsma, ze heeft een prachtige stemmaar 0 tekstbegrip. Ze zingt, maar ze vertelt het verhaal niet.
Anders moet je eens gaan rondvragen op skype.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:48 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga slapen![]()
.
Ohja en Bella, morgen staat er een geel envelopje bovenin. Hoop ik.![]()
Naja, ik ga nu slapen en ik weet niet wie ze allemaal heeft dusssssquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Anders moet je eens gaan rondvragen op skype.
Ja, en ik was erg overtuigd van Rick Astley vroeger. En Kylie. En Jason. En...ja inderdaad veel uit de S&A&W-fabriek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij heel veel
Ik waardeer een artiest pas als hij/zij me het verhaal van het liedje overbrengt.
je kunt pas iemand raken als je weet wat je doet. Een heel treffende voorbeeld van Beyonce: Hallo Amsterdam roepen tijdens een "emotioneel" terwijl je in Antwerpen staat...quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of het komt gewoon niet op jou over. Ik ben geen fan van Beyoncé en ik vind haar muziek ook niet geweldig maar er zijn zat mensen die er wél een verhaal in horen en di ehet wel raakt. Dus tja, kwestie van smaken verschillen als je het mij vraagt...
Trustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik ga nu slapen en ik weet niet wie ze allemaal heeft dusssss
Dat is waarschijnlijk meer toe te schrijven aan elke dag in een andere stad zijn, al is het wel dom.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt pas iemand raken als je weet wat je doet. Een heel treffende voorbeeld van Beyonce: Hallo Amsterdam roepen tijdens een "emotioneel" terwijl je in Antwerpen staat...
Tja, heel dom van haar maar ik kan het me ergens wel voorstellen en kom op, we all make mistakes. Met dat soort artiesten wordt alles nog eens uitvergroot.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt pas iemand raken als je weet wat je doet. Een heel treffende voorbeeld van Beyonce: Hallo Amsterdam roepen tijdens een "emotioneel" terwijl je in Antwerpen staat...
Ik vind ze allebei wel oké.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:54 schreef Symphonic het volgende:
Ter illustratie, zoek de 7 verschillen:
Ik vind ze allebei niet leuk. Die stem van Brigitte vind ik vreselijk en Simone ben ik gewoon niet zo gecharmeerd maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:54 schreef Symphonic het volgende:
Ter illustratie, zoek de 7 verschillen:
Dat is niet mijn punt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, heel dom van haar maar ik kan het me ergens wel voorstellen en kom op, we all make mistakes. Met dat soort artiesten wordt alles nog eens uitvergroot.
Mij wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt.
Kijk maar eens goed naar een concert van Beyonce.
Iedere noot, ieder pasje is perfect, but she has never told me anytime what the song is really is about
Van Simone ga ik janken, en niet van ontroering.quote:
Nouja anderen mensen horen het verhaal wel...gelukkig heb jij andere muziek waar je het wél in vindtquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt.
Kijk maar eens goed naar een concert van Beyonce.
Iedere noot, ieder pasje is perfect, but she has never told me anytime what the song is really is about
quote:
Sarahquote:Op maandag 2 augustus 2010 02:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja anderen mensen horen het verhaal wel...gelukkig heb jij andere muziek waar je het wél in vindt![]()
Ik ben fan van Sarah McLachlan en Sia
Snif, ik ben ontroerdquote:
Dit dan, deze tekst is briljant.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snif, ik ben ontroerd. Gelukkig dat het einde zo ontnuchterend is
Ik heb al mijn vriendinnen aangestoken met Sarah. De laatste keer dat ik naar een concert van haar ben geweest (2004) hadden we de hele eerste rij zo'n beetje.quote:
Dat is een goed voorbeeld van tekstbegripquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit dan, deze tekst is briljant.
Zij weet precies wat ze zingt, en dat doet ze verdomd goed ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb al mijn vriendinnen aangestoken met Sarah. De laatste keer dat ik naar een concert van haar ben geweest (2004) hadden we de hele eerste rij zo'n beetje.
Tja Sia is apart, ze heeft een nassale stem en daar moet je tegenkunnen. Maar ik vind haar persoonlijkheid zo geweldigHaar laatste album moet ik nog wel even aan wennen, is erg poppy.
Met deze heb ik het dan weer niet. Misschien komt het omdat ik iemand ken die sprekend op Jenny lijkt. Ik kan het niet meer los zien van elkaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit dan, deze tekst is briljant.
Nouja muziek en film en kunst eigenlijk is bovenal smaak. Ik heb mensen lang proberen uit te leggen over acteertechnieken, maar als je Demi Moore geweldig vindt in een film dan is dat gewoon zo. En als je Meryl Streep verschrikkelijk vind dan ook. Ook al vind ik dat Meryl het acteren beter onder de knie heeft en beter voelt. Zelfde met muziek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een goed voorbeeld van tekstbegrip![]()
Het probleem is dat het een gevoelskwestie is en dat ik het niemand uit kan leggen.
In een huwelijk van 12 jaar niet, bij een 538 ex vriendin niet, en nu een lief die ht exact hetzelfde voelt en beleeft als ik....
weer een goed voorbeeld van tekstbegrip, en dat brengt ze dus duidelijk op je overquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met deze heb ik het dan weer niet. Misschien komt het omdat ik iemand ken die sprekend op Jenny lijkt. Ik kan het niet meer los zien van elkaar![]()
Ik weet nog dat ik als kleine Miauw helemaal depri werd van Rita Hovink. Nog steeds![]()
Ik vooral de tekst. Die is zo krachtig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met deze heb ik het dan weer niet. Misschien komt het omdat ik iemand ken die sprekend op Jenny lijkt. Ik kan het niet meer los zien van elkaar![]()
Ik weet nog dat ik als kleine Miauw helemaal depri werd van Rita Hovink. Nog steeds![]()
Oh dat album ken ik niet. Ik ken ook niet erg veel van Katie trouwens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zij weet precies wat ze zingt, en dat doet ze verdomd goed ook
Overigens moet ik ook erg wennen aan het nieuwe album van Katie Melua...
Dat bedoel ik. Het is gewoon een kwestie van smaakquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja muziek en film en kunst eigenlijk is bovenal smaak. Ik heb mensen lang proberen uit te leggen over acteertechnieken, maar als je Demi Moore geweldig vindt in een film dan is dat gewoon zo. En als je Meryl Streep verschrikkelijk vind dan ook. Ook al vind ik dat Meryl het acteren beter onder de knie heeft en beter voelt. Zelfde met muziek.
Klein Orkest - Over de muurquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:12 schreef -Miauw- het volgende:
En ook 'Papa' van Stef Bos en ohh hoe heet die ene
'omdat ze soms in het westen en soms ook in het oosten willen zijn.'
Over de muurquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:12 schreef -Miauw- het volgende:
En ook 'Papa' van Stef Bos en ohh hoe heet die ene
'omdat ze soms in het westen en soms ook in het oosten willen zijn.'
quote:
Ja, had 'm net gevondenquote:
Ik snap je punt. En nou ben ik niet zo'n filmfreak, maar Meryl geloof ik meer als Demi.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja muziek en film en kunst eigenlijk is bovenal smaak. Ik heb mensen lang proberen uit te leggen over acteertechnieken, maar als je Demi Moore geweldig vindt in een film dan is dat gewoon zo. En als je Meryl Streep verschrikkelijk vind dan ook. Ook al vind ik dat Meryl het acteren beter onder de knie heeft en beter voelt. Zelfde met muziek.
Hebben we meer gedaan dan 2Unlimited?quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:13 schreef Bellatrix het volgende:
Nederland heeft echt goede muziek gemaakt, en nogWe doen onszelf soms tekort.
daar krijg ik nog steeds tranen van in mijn ogenquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja, had 'm net gevondenPrechtig nummer!
En 'Monica' van Circus Custers. De eerste keer dat ik dat nummer hoorde, tijdens het avondeten nog wel, moest ik keihard huilenwe aten bruine bonen
Merylquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik snap je punt. En nou ben ik niet zo'n filmfreak, maar Meryl geloof ik meer als Demi.
Zoooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeel meerquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben we meer gedaan dan 2Unlimited?
Ja, ik vond dat zo hartverscheurend en al helemaal omdat mijn ouders ook gescheiden zijn. Ok, ik hoefde niet te verhuizen en ook de basisschool bleef hetzelfde. Maar toch...die Monica, er was een verwantschapquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar krijg ik nog steeds tranen van in mijn ogen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben we meer gedaan dan 2Unlimited?
Je zag toch wel mijn pi hèquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeel meer
mijn ouders zijn niet gescheiden, maar ik voelde het wel, tot iedere vezel in mijn lijf...quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat zo hartverscheurend en al helemaal omdat mijn ouders ook gescheiden zijn. Ok, ik hoefde niet te verhuizen en ook de basisschool bleef hetzelfde. Maar toch...die Monica, er was een verwantschap
Deze post was zoquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk echt nooit, maar dan ook echt nooit naar PI's
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze post was zodat die PI gewoon uit mijn gezichtsveld werd getrokken.
Neuj ghak dat heb ik ook. Heul veul mensen snappen soms nog niet dat ik fopje maak, vooral de nieuwelingen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
![]()
ik moet aan mijn imago gaan werken
ik quote mezelf, maar serieus, het is me in 41 jaar nog nooit gelukt om dit iemand uit te leggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:18 schreef Symphonic het volgende:
Het grappige is, jullie posten nu allemaal schoolvoorbeelden van tekstbegrip
Stef Bos, Circus Custers, Klein Orkest, Frans & Jenny
Maar ik kan het goftedomme nog steeds niet uitleggen.....
Ik kwam er pas heul laat achter dat Babette zijn dochter is. Zo fokking obvious als je die ogen ziet.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:25 schreef Symphonic het volgende:
Het is a; half vier
Ik ga maar eens slapen
Ik wil niet meer reagerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik quote mezelf, maar serieus, het is me in 41 jaar nog nooit gelukt om dit iemand uit te leggen.
(behalve mijn lief die ik het niet hoef uit te leggen)
Ook de grootste reden dat ik in XFA/IDO wel eens regelrecht tegen iedereen indruis
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:25 schreef Symphonic het volgende:
Het is a; half vier
Ik ga maar eens slapen
mag hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil niet meer reagerenik ben het er gewoon niet helemaal mee eens.
Ik zie nu pas dat je nog maar net lid bent van FOK!quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil niet meer reagerenik ben het er gewoon niet helemaal mee eens.
Hehehe ok, dat wist ik wel. Zijn andere dochter zit ook in de bizzz hè. Ik dacht dat ze Anne heet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kwam er pas heul laat achter dat Babette zijn dochter is. Zo fokking obvious als je die ogen ziet.
absoluutquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Het was een interessant verhaal weer
Ik was ooit, way back when, al lid maar ik was echt alles kwijt. Toen zat Marlalala op Fok! de hele dagquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je nog maar net lid bent van FOK!Hoe ben je hier gekomen?
Don;t worryquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
And don;t blame yourself.
Ik ken misschien 3 mensen die mijn gevoel delen en begrijpen wat ik bedoel
Welterusten
Maar is Mar jou leeftijd dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was ooit, way back when, al lid maar ik was echt alles kwijt. Toen zat Marlalala op Fok! de hele dagen toen las ik mee en uiteindelijk ben ik zelf gaan posten
Nee Mar is 20 geloof ik. Ik ben eigenlijk vriendinnnen met haar zus maar Mar is mijn collega-achtig. Wat een inteelt ook eigenlijkquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:32 schreef Symphonic het volgende:
En de bevrijding: een "vriendin"die bij elk kleinkunst/gevoelig liedje de radio steevast op 538 zette, en nu een waar een blik zonder woorden genoeg is
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:32 schreef Symphonic het volgende:
En de bevrijding: een "vriendin"die bij elk kleinkunst/gevoelig liedje de radio steevast op 538 zette, en nu een waar een blik zonder woorden genoeg is
We dun like ur kind aroun herequote:Op maandag 2 augustus 2010 03:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee Mar is 20 geloof ik. Ik ben eigenlijk vriendinnnen met haar zus maar Mar is mijn collega-achtig. Wat een inteelt ook eigenlijkIk ken haar iig al heel lang
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:33 schreef Tassiepassie het volgende:
hier is het veul drukker dan in bagger, waarom wist ik dit niet eerder
Ik ook wel gek genoeg. Het gaat al een tijdje niet zo goed met haar. Ze is ook een beetje kribbig. Dus de leuke Mar (hoiquote:
ik was in totale onwetendheidquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gezellugste SC van FOK! weettoch
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:33 schreef Tassiepassie het volgende:
hier is het veul drukker dan in bagger, waarom wist ik dit niet eerder
Trustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is zooo gaaf en een bevrijding.
Nu ga ik echt slapen
Bye loves
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We dun like ur kind aroun here![]()
Haha maar wat grappig zeg. En het gaat goed met Mar?
Als je haar spreekt, give her a kiss from me....quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook wel gek genoeg. Het gaat al een tijdje niet zo goed met haar. Ze is ook een beetje kribbig. Dus de leuke Mar (hoials je dit leest) mis ik dus wel
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is zooo gaaf en een bevrijding.
Nu ga ik echt slapen
Bye loves
Fijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Mwah kan beter maar ze komt er wel weer bovenop
Doe ik! Ik zie haar woensdag denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je haar spreekt, give her a kiss from me....
tnxquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe ik! Ik zie haar woensdag denk ik
quote:
wat doen ze nu met mijn jeugdsentimentquote:
Ik word er aggresief van.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha omg dit slaat ook nergens opEn toch moet ik lachen
![]()
Het is als 'potje met vet'
Hahahaha ik kan me er iets bijvoorstellen. Oh ik ben echt een sucker voor dit soort dingenquote:
ik was die net vergeten maar nu blijft t weer hangen net als dat kutkonijn met die strontvlieg op ze neusquote:
Haha sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik was die net vergeten maar nu blijft t weer hangen net als dat kutkonijn met die strontvlieg op ze neus
quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:47 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga snel naar bed voor ik alles wat jij post niet meer uit mijn kop krijg![]()
truste![]()
Die snapte ik ook nooit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha sorry![]()
Weet je wat ik nou nooit begrepen heb? Het meisje met de prei. WTF!? Heb ik iets gemist. Was daar een tekenfilm van ofzo?
Deze vond ik ook erg leuk! De brutaliteit van dat pluizending
quote:
Guten Morgen miteinandquote:
Môgge c_aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
vertelquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:15 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen c_a & crv
Nederlandse spreekwoorden in het Duits uitleggen![]()
"Voor het zingen de kerk uit"?quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:15 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen c_a & crv
bijnaquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Voor het zingen de kerk uit"?
"Zullen we een c_aatje doen"?
"Twee Bennies voor je topic"?
Môgge koenquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:46 schreef Koen66 het volgende:
Goede morgen TALlies
Het regent en ik mot weer werken
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:15 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen c_a & crv
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Voor het zingen de kerk uit"?
"Zullen we een c_aatje doen"?
"Twee Bennies voor je topic"?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:46 schreef Koen66 het volgende:
Goede morgen TALlies
Het regent en ik mot weer werken
Dat is een waarheid als een koe !!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter NU regen dan in je vakantie
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
ochtend
kut vogels die herrie maken in de dakgoot
Hmmm wat kost ie??quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit wat???
Argosy Full HD Multimediaspeler met 1TB interne HDD en HDMI Aansluiting « Terug Merk: Argosy
Type: HV335T Full HD Digital Multimedia player
Internal storage: 1TB interne HDD (al geassembleerd en geformateerd)
Typenummer interne HDD: Hitachi Deskstar 7K1000.C 1TB, SATA II (HDS721010CLA332)
File System: NTFS/ FAT32
Streamt 1080p High-Definition Videos
Video support: MPEG-1(MPG/DAT), DVD Folder(IFO)/DVD ISO, MPEG-2(MPG/VOB/TS/M2TS), MPEG-4(Xvid/AVI/MP4/MOV/M4V), H.264/AVC/AVCHD(AVI/MKV/FLV/MOV/M4V/TS/M2TS), VC-1(AVI/MKV/M2TS)WMV9 (AVI/WMV/MKV), RM/RMVB(720p)
Audio support: MP3, WAV, OGG, WMA, AAC, FLAC, Dolby Digital®, DTS®
File extensions: AVI, MKV, MPG, VOB, IFO, TS, M2TS, MOV, M4V, WMV, FLV, RM, RMVB, ISO
Foto support: JPEG(baseline), BMP, GIF, PNG
DVD folder: DVD Menu/Audio/Subtitle/Angle Selection
Xvid subtitle format: IDX/SUB, SRT, SSA, ASS, SMI
USB 2.0 aansluitingen: USB 2.0 Type A host port x 2, USB 2.0 Type B device port x 1
Ethernet aansluiting: 10/100M RJ45 connector x 1
USB Wireless Dongle support: 802.11g (Realtek RTL8187B only), 802.11n (Realtek RTL8192/RTL8191SU only) Dongle niet meegeleverd
Music Slideshow: Music playback tijdens slideshow
Maximum content resolutie: 1920 x 1080 pixels voor video, 5120 x 3840 pixels (baseline) voor jpg
Video output TV standaard: NTSC / PAL
Video output screen Ratio: 4:3 / 16:9
Video output component: NTSC (480i)/480p, PAL (576i)/576p, 720p (50/60Hz), 1080i (50/60Hz), 1080p (50/60Hz)
Video output HDMI: 480p, 576p, 720p (50/60Hz), 1080i (50/60Hz), 1080p (50/60Hz)
Analoge output: Composiet video and stereo audio out (RCA x 3), Component video jack (Y/Pb/Pr)
(RCA x 3)
Digitale Output: HDMI aansluiting x 1, Optical S/PDIF output (Toslink x1)
Power supply input: AC 100~240V 50/60Hz
Power supply output: DC 12V, 2.5A
Ondersteunde Operating systemen: Windows 7 / Vista / XP / 2000
Nieuwe functies bij deze versie met de laatste firmware: Blu-ray ISO ondersteuning met ondertitels, PSB/SUB-ondersteuning, IMS-functionaliteit (voor het weergeven van o.a. Picasa, Flickr), BitTorrent downloadmogelijkheid, UPnP ondersteuning
Afmetingen: 202(L) x 151(W) x 52(H) mm
Gewicht: 482g (zonder harddisk)
Meegeleverd: HDMI kabel, power adapter, handleiding, afstandsbediening, composiet kabel, Installatie handleiding, CD
wat wil je ermee doen ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit wat???
Argosy Full HD Multimediaspeler met 1TB interne HDD en HDMI Aansluiting « Terug Merk: Argosy
Type: HV335T Full HD Digital Multimedia player
Internal storage: 1TB interne HDD (al geassembleerd en geformateerd)
Typenummer interne HDD: Hitachi Deskstar 7K1000.C 1TB, SATA II (HDS721010CLA332)
File System: NTFS/ FAT32
Streamt 1080p High-Definition Videos
Video support: MPEG-1(MPG/DAT), DVD Folder(IFO)/DVD ISO, MPEG-2(MPG/VOB/TS/M2TS), MPEG-4(Xvid/AVI/MP4/MOV/M4V), H.264/AVC/AVCHD(AVI/MKV/FLV/MOV/M4V/TS/M2TS), VC-1(AVI/MKV/M2TS)WMV9 (AVI/WMV/MKV), RM/RMVB(720p)
Audio support: MP3, WAV, OGG, WMA, AAC, FLAC, Dolby Digital®, DTS®
File extensions: AVI, MKV, MPG, VOB, IFO, TS, M2TS, MOV, M4V, WMV, FLV, RM, RMVB, ISO
Foto support: JPEG(baseline), BMP, GIF, PNG
DVD folder: DVD Menu/Audio/Subtitle/Angle Selection
Xvid subtitle format: IDX/SUB, SRT, SSA, ASS, SMI
USB 2.0 aansluitingen: USB 2.0 Type A host port x 2, USB 2.0 Type B device port x 1
Ethernet aansluiting: 10/100M RJ45 connector x 1
USB Wireless Dongle support: 802.11g (Realtek RTL8187B only), 802.11n (Realtek RTL8192/RTL8191SU only) Dongle niet meegeleverd
Music Slideshow: Music playback tijdens slideshow
Maximum content resolutie: 1920 x 1080 pixels voor video, 5120 x 3840 pixels (baseline) voor jpg
Video output TV standaard: NTSC / PAL
Video output screen Ratio: 4:3 / 16:9
Video output component: NTSC (480i)/480p, PAL (576i)/576p, 720p (50/60Hz), 1080i (50/60Hz), 1080p (50/60Hz)
Video output HDMI: 480p, 576p, 720p (50/60Hz), 1080i (50/60Hz), 1080p (50/60Hz)
Analoge output: Composiet video and stereo audio out (RCA x 3), Component video jack (Y/Pb/Pr)
(RCA x 3)
Digitale Output: HDMI aansluiting x 1, Optical S/PDIF output (Toslink x1)
Power supply input: AC 100~240V 50/60Hz
Power supply output: DC 12V, 2.5A
Ondersteunde Operating systemen: Windows 7 / Vista / XP / 2000
Nieuwe functies bij deze versie met de laatste firmware: Blu-ray ISO ondersteuning met ondertitels, PSB/SUB-ondersteuning, IMS-functionaliteit (voor het weergeven van o.a. Picasa, Flickr), BitTorrent downloadmogelijkheid, UPnP ondersteuning
Afmetingen: 202(L) x 151(W) x 52(H) mm
Gewicht: 482g (zonder harddisk)
Meegeleverd: HDMI kabel, power adapter, handleiding, afstandsbediening, composiet kabel, Installatie handleiding, CD
en door die vogels ben je nu zo vroeg wakker?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
ochtend
kut vogels die herrie maken in de dakgoot
Pannenkoeken bakkenquote:
Dan is die niet zo geschikt denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken![]()
Maar er zit geen wifi op, dus je moet hem wel bedraad aansluiten, maar das vaak ook beter, het gaat anders vaak toch al kan je netwerk in theorie best 1080p streamen in de praktijk wat haperen bij zulke kwaliteit
nou ik download nogal veel series (die niet of heel laat in nl word uitgezonden). Dus ik wil op mijn HD TV kijken ipv op mijn kleine beeldschermpje.quote:
Oh No, jullie gaan toch niet weer de hele dag 100 keer dezelfde artikelen voorlezen en "bekritiseren" hequote:Op maandag 2 augustus 2010 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
¤ 229,95
iBOOD PrijsNu! ¤ 139,95 + (5,95)
dus dit is een goeie???quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken![]()
Maar er zit geen wifi op, dus je moet hem wel bedraad aansluiten, maar das vaak ook beter, het gaat anders vaak toch al kan je netwerk in theorie best 1080p streamen in de praktijk wat haperen bij zulke kwaliteit
neehee! Maar ik kreeg een mailtje, en toevallig ben ik op zoek naar zo'n mediaplayerquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef crv het volgende:
[..]
Oh No, jullie gaan toch niet weer de hele dag 100 keer dezelfde artikelen voorlezen en "bekritiseren" he
ook. Maar ja. Ik ga ontbijten, auto wegbrengen en langs zusquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en door die vogels ben je nu zo vroeg wakker?
goedemorgen trouwens
waarom zou je draadloos het niet trekken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
Als je hem gewoon bedraad op je laptopje aansluit wel ja, via wireless zou ik niet doen. Je hebt maar hele kleine keuze in draadloze netwerkadapters die het accepteer (paar Realtek chipsets), en je hebt dan al snel het gevaar dat je netwerk het niet trekt en het hapert
quote:
Eet zequote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook. Maar ja. Ik ga ontbijten, auto wegbrengen en langs zus
Ja maar dan heb je het dus gewoon over TV kijken, dit gaat om streamen van laptop naar zo'n ding, en mijn ervaring is als je dan Full HD films hebt dat het echt wel gaat haperen. Zeker als je bv. een a/b/g wifi-adapter in je laptop hebt en geen N.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
waarom zou je draadloos het niet trekken?
Mijn franse TV box gaat alles digitaal (ook HD zenders)
Ah OK, maar het blijft toch een digitaal signaal wat door de lucht gaat. zijn die laptop kaarten dan zo traag?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het dus gewoon over TV kijken, dit gaat om streamen van laptop naar zo'n ding, en mijn ervaring is als je dan Full HD films hebt dat het echt wel gaat haperen. Zeker als je bv. een a/b/g wifi-adapter in je laptop hebt en geen N.
ik wil niet wirelessquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
Als je hem gewoon bedraad op je laptopje aansluit wel ja, via wireless zou ik niet doen. Je hebt maar hele kleine keuze in draadloze netwerkadapters die het accepteer (paar Realtek chipsets), en je hebt dan al snel het gevaar dat je netwerk het niet trekt en het hapert
I guess, in de theorie zou je het moeten halen hoor, maar reken op een beetje overhead op ieder apparaat (laptop, router, mediaplayer) en evt. nog wat andere activiteit op je netwerk (iemand die zit te internetten / downloaden) en je hebt zo een hapering te pakken als je ff een flinke full HD film zit te kijken (wat toch al snel >10 gig is). En niks irritanter dan dat audio en video ff niet sync loopt of het beeld bevriestquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:40 schreef crv het volgende:
[..]
Ah OK, maar het blijft toch een digitaal signaal wat door de lucht gaat. zijn die laptop kaarten dan zo traag?
Ik ben ook naar iets dergelijks op zoek, maar bij mij hoeft ie niet eens op het netwerk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het dus gewoon over TV kijken, dit gaat om streamen van laptop naar zo'n ding, en mijn ervaring is als je dan Full HD films hebt dat het echt wel gaat haperen. Zeker als je bv. een a/b/g wifi-adapter in je laptop hebt en geen N.
is inderdaad irriquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I guess, in de theorie zou je het moeten halen hoor, maar reken op een beetje overhead op ieder apparaat (laptop, router, mediaplayer) en evt. nog wat andere activiteit op je netwerk (iemand die zit te internetten / downloaden) en je hebt zo een hapering te pakken als je ff een flinke full HD film zit te kijken (wat toch al snel >10 gig is). En niks irritanter dan dat audio en video ff niet sync loopt of het beeld bevriest
Dus even nog een vraagje....quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een harddisk in zit?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus even nog een vraagje....
Ik download series, zet ze op deze mediaplayer, sluit hem aan op mijn tv, en speel de serie af op tv.
Moet ik het zo zien? Moet die mediaplayer ten alle tijden aangesloten blijven op mijn laptoppie?
waarom je laptop niet via HDMi op je TV ipv een aparte mediaplayer ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik download series, zet ze op deze mediaplayer, sluit hem aan op mijn tv, en speel de serie af op tv.
Moet ik het zo zien? Moet die mediaplayer ten alle tijden aangesloten blijven op mijn laptoppie?
Zo te zien is dit er 1 waar ook een forse harddisk in zit, dus als je hem aan je laptop hebt hangen en de series op deze harddisk ipv 'c' neerzet dan kan daarna je laptop uit/afgesloten wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/Studio+Ultimate+14.htmquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben ook naar iets dergelijks op zoek, maar bij mij hoeft ie niet eens op het netwerk.
Heb voor m'n vakantie een videocamera gekocht die AVCHD Video (.MTS) bestanden aanmaakt en ik weet nog niet goed wat ik daarmee aan moet, kan moeilijk SD kaartjes blijven kopen !
Goedemorgen overigens iedereen
ja er zit een harddisk in 1TBquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een harddisk in zit?
Ik denk dat je beide opties hebt, óf je speelt het via dat ding af vanaf je laptop. Dus dan moet je verbinding houden en een goeie verbinding hebben als het HD bestanden zijn (dus bij voorkeur bedraad). Zit er een harddisk in dan kan je natuurlijk van tevoren een zooi series er naar toe kopieren (kan ook draadloos maar dan gaat 't wss wat langzamer) en dan op een later moment vanaf dat ding bekijken. Dus dan heb je geen verbinding met je laptop nodig
Ooooh, dan kan je gewoon een zooi films / series op dat ding zetten en je laptop idd uit (of iig niet meer verbonden met die mediaplayer)quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja er zit een harddisk in 1TB
ik heb nog een nieuwe harde schijf nodigquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
waarom je laptop niet via HDMi op je TV ipv een aparte mediaplayer ?
super thx!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh, dan kan je gewoon een zooi films / series op dat ding zetten en je laptop idd uit (of iig niet meer verbonden met die mediaplayer)
Zo heb ik het nu idd met desktop. Is ideaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
waarom je laptop niet via HDMi op je TV ipv een aparte mediaplayer ?
okquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog een nieuwe harde schijf nodigDe mijne is oeg aan het gaan. (late vallen
)
En ik heb geen HDMI aansluiting op mijn laptop
gevalletje van de vrachtwagen gevallenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem nog goedkoper gevonden
Wrijf het er nog even inquote:
waarom is er geen koffie dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in![]()
Onze "office assistent" is een lieve meid maar ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dom
gevalletje [ afbeelding ](sorry c_a)
Omdat die trut het gewoon vergeten is te bestellenquote:
ik moest lachen, sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat die trut het gewoon vergeten is te bestellen
waar en hoeveelquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem nog goedkoper gevonden
Ze drinkt zelf zeker theequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
zal best weet het nietquote:
Nou ze is bij de Nespresso geweest en we hebben weer wat. Gauw wat tanken voor het op isquote:
Hmm vraag me af of deze wel incl harddisk is...quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.4launch.nl/sho(...)-hdmi--lan/vergelijk
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Booh lekker nog een warm bakkie koffie met dit frisse weer
Zo te zien niet neequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmm vraag me af of deze wel incl harddisk is...
ik heb ook net een mailtje gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |