Thanks. Even gechecked. 131 euro per nacht. Wel een stuk goedkoper dan century southern tower, maar nog steeds 1300 euro op tien nachten... Wilde eigenlijk niet meer dan 100 euro uitgeven per nacht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef matthijst het volgende:
Yep, sunroute is super...
Gratis lan internet en een am/pm voor de deur zijn ook handig
Waar in Japan ben jij nu woonachtig?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:01 schreef Blaetman het volgende:
Props NegaSado net je filmpjes zitten kijken.
Van mijn liftplannen is nog niks geworden
Ik ben niet in Japan woonachtig atm, ik ga 3 november emigreren naar Kyoto.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:06 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Waar in Japan ben jij nu woonachtig?
*wil ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:58 schreef Blaetman het volgende:
[..]
Ik ben niet in Japan woonachtig atm, ik ga 3 november emigreren naar Kyoto.
Afgelopen vrijdag geweest! FANTASTISCH!!!! Geweldig hoe het de inrichting van het kasteel en de kunst van Murakami elkaar versterken! Dikke aanrader!quote:Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef matthijst het volgende:
Geinig, Takashi Murakami tentoonstelling op Versailles:
http://en.chateauversaill(...)2-decembre-2010-1-en
[ afbeelding ]
En Akihabara filmpje van Murakami met Kirsten Dunst:
http://sugoitv.sugoi.com.pe/akihabara-majokko-princess.html
lol ik ben volgend weekend in parijs, en ik heb al een te lange lijst met dingen om te doen..quote:Op zondag 26 september 2010 23:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag geweest! FANTASTISCH!!!! Geweldig hoe het de inrichting van het kasteel en de kunst van Murakami elkaar versterken! Dikke aanrader!
Zet deze maar bovenaan. Echt uniek. En het Chateau de Versailles is sowiezo een bezoek waard.quote:Op zondag 26 september 2010 23:47 schreef okiokinl het volgende:
[..]
lol ik ben volgend weekend in parijs, en ik heb al een te lange lijst met dingen om te doen..
We waren laat, de winkel ging net dicht toen we klaar waren. Maar ik heb nog een catalogus weten te bemachtigen (8 euro).quote:Op maandag 27 september 2010 00:02 schreef matthijst het volgende:
Hadden ze eigenlijk al een catalogus van de tentoonstelling?
En was er Murakamizooi te koop?
Al meedere keren genoemd in dit topic: sunroute plaza shinjukuquote:Op maandag 27 september 2010 07:11 schreef rondarts het volgende:
In Januari ga ik voor een weekje naar Tokyo. Kijk er super naar uit, maar heb alleen geen idee wat een fijn hotel is in/rond het centrum van de stad. Weet iemand misschien een hotel dat geschikt zou zijn (ben student, dus het budget speelt een belangrijke rol)?. Als iemand mij zou kunnen helpen, heel erg graag!
Ik zou Osaka overslaan en meteen doogaan naar Kyoto. Osaka is een leuke stad hoor, maar als je maar 4 dagen hebt is Kyoto bijzonderder. Bagage op het station van Kyoto achterlaten en Kiyomizudera bezoeken, daarna Gion verkennen en eindigen in Pontocho. De volgende dag een fiets huren en de stad doorcrossen. In elk geval Nijo Castle en Kinkakuji niet overslaan. Maar probeer niet teveel tempels te bezoeken. De tempelmoeiheid slaat snel toe!quote:Op maandag 27 september 2010 09:00 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ben waarschijnlijk van zaterdag 18 december tot donderdag 23 december in Japan, ik zat eraan te denken om het volgende te doen:
zat 18 aankomst in Osaka, daar even rondkijken
zon 19 naar Kyoto, daar even rondkijken
ma 20 naar Tokyo, daar even rondkijken
di 21 dagtrip vanuit Tokyo naar Mt Fuji
wo 22 dagje Tokyo
do 23 ontbijten in Tokyo, en dan smiddags het vliegtuig in
Zouden jullie het ook zo invullen als je eigenlijk maar 4 volle dagen Japan hebt?
Nee. Mt. Fuji is echt niet spannend om een lange dagtrip naar te maken. Osaka is wel leuk, maar meerdere dagen, de stad zelf is beton, maar er zijn genoeg tripjes daarvan uit te maken. Dus ik zou Kyoto en Tokyo, of alleen Tokyo wat aandacht geven. Wel erg kort, maar daar zul je vast een reden voor hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 09:00 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ben waarschijnlijk van zaterdag 18 december tot donderdag 23 december in Japan, ik zat eraan te denken om het volgende te doen:
wo 22 dagje Tokyo
Zouden jullie het ook zo invullen als je eigenlijk maar 4 volle dagen Japan hebt?
Ik zou alleen Tokio doen, en zelfs dan ik het nog wat krap allemaal.quote:Op maandag 27 september 2010 09:00 schreef MoneyTalks het volgende:
wo 22 dagje Tokyo
Zo te horen ben je opzoek naar een hostel o.i.d.quote:Op maandag 27 september 2010 07:11 schreef rondarts het volgende:
In Januari ga ik voor een weekje naar Tokyo. Kijk er super naar uit, maar heb alleen geen idee wat een fijn hotel is in/rond het centrum van de stad. Weet iemand misschien een hotel dat geschikt zou zijn (ben student, dus het budget speelt een belangrijke rol)?. Als iemand mij zou kunnen helpen, heel erg graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |