Wat bij de marine ook meetelt is het samen op een onderzeeër zitten. Je weet niet wat sommige idiote mannen misschien doen als er een vrouw is. Daarom wordt daar ook van af gezien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ken genoeg watjes die dat nog niet misschien aan zouden kunnen en ik ken ook een paar vrouwen/dames/meiden whatever die het wel zouden kunnen.
[..]
Mja, oké dat is ook niet goed. Maar niet aangenomen kunnen worden of een lager salaris hebben is wel iets anders imo.
Het zou overtuigender zijn als ik je niet zou kennenquote:
Klopt. Maar zulke dingen gebeuren ook wel bij mannen onder elkaar hoor. Maargoed, de kans met een vrouw erbij is inderdaad groterquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat bij de marine ook meetelt is het samen op een onderzeeër zitten. Je weet niet wat sommige idiote mannen misschien doen als er een vrouw is. Daarom wordt daar ook van af gezien.
Ja daar kan ik me iets bijvoorstellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat bij de marine ook meetelt is het samen op een onderzeeër zitten. Je weet niet wat sommige idiote mannen misschien doen als er een vrouw is. Daarom wordt daar ook van af gezien.
Als je al geen eigen naam kunt bedenken ben ik benieuwd hoe dat bij de liedjes gaatquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zou overtuigender zijn als ik je niet zou kennen
Ik ben een heer! Ik sla vrouwen alleen met de rug van de hand!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zou overtuigender zijn als ik je niet zou kennen
Ja schatquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een heer! Ik sla vrouwen alleen met de rug van de hand!
Dan ben je een wijfquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een heer! Ik sla vrouwen alleen met de rug van de hand!
Tiestooo, weet jij misschien ietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je al geen eigen naam kunt bedenken ben ik benieuwd hoe dat bij de liedjes gaat
quote:
Vooruit dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
i doe dit topic zo zijdelings even volgen
Ik zei niet dat het met blote hand was hè?quote:
uhuh, misschien maar gekleurde stickertjes op de toetsen van z'n keyboard doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je al geen eigen naam kunt bedenken ben ik benieuwd hoe dat bij de liedjes gaat
Want je geeft D_K met de zweep nu?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
i doe dit topic zo zijdelings even volgen
Dit is uhm... A ja A DIT IS A!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, misschien maar gekleurde stickertjes op de toetsen van z'n keyboard doen
Over de top yeahhhhhhquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik maar musicalzangeres moet worden, dat is een stuk makkelijker dan Popzangeres..
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik heb de ketting iets ingekort.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik heb de ketting iets ingekort.
hij staat al een paar keer hier op fok... t filmpjequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Over de top yeahhhhhh![]()
Kunnenb we je stem ergens beluisteren?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en A is euhh, euhhh, GEEL
*ping*
woei!
show mequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij staat al een paar keer hier op fok... t filmpje
Ja.quote:
no plz goquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och die ''poema'' kan je gewoon met blote handjes pakken heur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
bliksem jullie gaan hard![]()
Ik ga eerst even de foto's doen hoor
Goede ouwe manquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd zo depri van deze scene.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Das best logischquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen een zwangersschapstest nemen en ik ben gewoon nerveus voor der.
hopen op slagen of zakken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriendin gaat morgen een zwangersschapstest nemen en ik ben gewoon nerveus voor der.
Mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das best logisch
Die is net zo oud als jij?
Ja...quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das best logisch
Die is net zo oud als jij?
ZAKKEN ALSJEBLIEFT!quote:
Die arme oude manquote:
Ja nou, je weet het nietquote:
Jaquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
Zitten jullie allemaal Shawshank te kijken ofzo?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
Stephen Kingquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
That's a........YESH.quote:
Had ze maar moeten pijpen en slikken!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
Nee, die heb ik al twee of drie keer gezien, genoeg is genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:19 schreef Zeroku het volgende:
Het mag, maar ik weet zelf ook dat er fouten inzitten , en wat grotere, en kleinere schoonheidsfoutjes..quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
Patrique, geluisterd!![]()
Mag ik ongevraagd commentaar geven?
Zit ik ook te kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk weer naar het anorexia docu (reeks, voor Benny).
oh kut, vergeten!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk weer naar de anorexia docu (reeks, voor Benny).
De dementie docu is er nog niet.quote:
Ik heb alleen boek gelezen, wat gebeurt dan in de film?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stephen King![]()
ik lag dubbel tijdens het einde van The Mist
Haha ja geweldig, het beeld had eigenlijk stil moeten staan en met grote letters FAAL ernaastquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stephen King![]()
ik lag dubbel tijdens het einde van The Mist
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Haha ja geweldig, het beeld had eigenlijk stil moeten staan en met grote letters FAAL ernaast
Ik zou zelf ook geen abortus willen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zou het zelf willen houden. Maar dear god.Dat zou ze echt nog niet kunnen.
Ik vond het wel heel leukquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het mag, maar ik weet zelf ook dat er fouten inzitten , en wat grotere, en kleinere schoonheidsfoutjes..
Whehequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Pheno het volgende:
Dat beetje sla al te veel
In Florida kreeg ik bij de Nexxt dat x10 , ik zag mijn vrouw niet meer door die berg op mijn bord
je wilt ze feeden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd agressief van anorexiapatienten.
tegenstrijdigheden...hmmquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die opmerking van vorige week...
'ik ben liever dun, dan gelukkig'
ABORTUS?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook geen abortus willen hoor(tenzij ik verkracht zou zijn ofzo)
Ik zou het wel doen, maar wel kut vinden. Ach ik denk dat niemand precies weet wat ze doen totdat het ze overkomt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die opmerking van vorige week...
'ik ben liever dun, dan gelukkig'
Ik begrijp het gewoon niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilt ze feeden?
Deze jongen heeft het ook erg.
Heb zangles al een jaar lang verslonst(lees, niet geweest), en tijdje niet gezongen, nou kon het gelijk merkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel leukmaar inderdaad wat je zegt, hier en daar wat bijschaven
![]()
Wel cool dat je het hier zo deponeert
pas op als je een keer keihard op de grond stampt vallen ze omquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd agressief van anorexiapatienten.
onder spoiler want spoilerquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb alleen boek gelezen, wat gebeurt dan in de film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik wel, een beetje. Kijk eens naar de programma's op tv of de foto's in bladen. Alles en iedereen moet in het perfecte wereldje passen. Als je daar gevoelig voor bent...quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
pas op als je een keer keihard op de grond stampt vallen ze om
quote:
mwah, ik wil echt heeeeel graag kinderenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, maar wel kut vinden. Ach ik denk dat niemand precies weet wat ze doen totdat het ze overkomt.
Ja dat is ook wel zo. Maar hoe komen ze aan het idee dat jongens dat mooi vinden? Bijna alle mannen die ik ken vinden curves mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, een beetje. Kijk eens naar de programma's op tv. Alles en iedereen moet in het perfecte wereldje passen. Als je daar gevoelig voor bent...
Zoiets is ook niet te begrijpen, tenzij je het zelf hebt.quote:
Dat is het stuk wat ik niet begrijp. Het moet niet rammelen in bedquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar hoe komen ze aan het idee dat jongens dat mooi vinden? Bijna alle mannen die ik ken vinden curves mooi.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onder spoiler want spoilerWat een kut eind. Het boek eind is wel beter dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat zeggen we jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar hoe komen ze aan het idee dat jongens dat mooi vinden? Bijna alle mannen die ik ken vinden curves mooi.
Zolang het met een soort pil zou zijn, zou ik er nog mee kunnen leven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij de meeste patienten niet zo werkt, het zal misschien de oppervlakkige gedachte zijn maar eronder zit vaak een heel ander gevoel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, een beetje. Kijk eens naar de programma's op tv of de foto's in bladen. Alles en iedereen moet in het perfecte wereldje passen. Als je daar gevoelig voor bent...
ik hou van dat einde, mijn twisted humor ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut eind. Het boek eind is wel beter dan.
Dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoiets is ook niet te begrijpen, tenzij je het zelf hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
onder spoiler want spoilerDat was echt slecht jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Alles helpt mee. Sonja Bakker en al die dieetgoeroes maken prima gebruik van dat gegeven. En sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen, dan draait het door. Onzekerheid, geen zelfvertrouwen, het helpt allemaal mee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij de meeste patienten niet zo werkt, het zal misschien de oppervlakkige gedachte zijn maar eronder zit vaak een heel ander gevoel.
Ik noem abortus ook niet echt iets om grappig over te doen, als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
Nog niemand die falcon punch plaatjes heeft gepost
Hoezo dan? Het resultaat is hetzelfdequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang het met een soort pil zou zijn, zou ik er nog mee kunnen leven.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
Als je er serieus over praat niet, maar ik kon altijd wel lachen om die plaatjes hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik noem abortus ook niet echt iets om grappig over te doen, als ik eerlijk moet zijn.
Eens... ik denk dat ze elkaar vooral 'fucken' en 'gewoon' een bepaald beeld voor ogen hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het stuk wat ik niet begrijp. Het moet niet rammelen in bed
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt
[ afbeelding ]
whehehehe
[..]
[ afbeelding ]
whehehehe
Maar het gaat eigenlijk niet on het dun zijn, het gaat om het gevoel controle te hebben over iets, als je het gevoel hebt dat je de grip over andere dingen niet hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles helpt mee. Sonja Bakker en al die dieetgoeroes maken prima gebruik van dat gegeven. En sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen, dan draait het door. Onzekerheid, geen zelfvertrouwen, het helpt allemaal mee.
Dat schijnt in het begin te kunnen ja, maar dan nogquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang het met een soort pil zou zijn, zou ik er nog mee kunnen leven.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehehehe
Dat werkt ook wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de lastig te bereiken hoekjes!
Omdat het voor mij dan nog niet leeft. En dat gaat me niet om feiten, voordat mensen met leuke feitjes komen. Maar voor mijn gevoel leeft het dan nog niet. Ik denk dat een kind onder de verkeerde omstandigheden geboren laten worden vaak nog fouter is dan het "doden".quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het resultaat is hetzelfde
Ook een ingrediënt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar het gaat eigenlijk niet on het dun zijn, het gaat om het gevoel controle te hebben over iets, als je het gevoel hebt dat je de grip over andere dingen niet hebt.
Vooral dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het voor mij dan nog niet leeft. En dat gaat me niet om feiten, voordat mensen met leuke feitjes komen. Maar voor mijn gevoel leeft het dan nog niet. Ik denk dat een kind onder de verkeerde omstandigheden geboren laten worden vaak nog fouter is dan het "doden".
Stofzuiger, wtf?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Abortus wordt toch goed gedaan tegenwoordig, met een soort stofzuiger. Gelukkig niet meer de good old fashioned klerenhanger of trap.
Oh, dat ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het voor mij dan nog niet leeft. En dat gaat me niet om feiten, voordat mensen met leuke feitjes komen. Maar voor mijn gevoel leeft het dan nog niet. Ik denk dat een kind onder de verkeerde omstandigheden geboren laten worden vaak nog fouter is dan het "doden".
Dysonquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
SATANSGEBROED!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Abortus wordt toch goed gedaan tegenwoordig, met een soort stofzuiger. Gelukkig niet meer de good old fashioned klerenhanger of trap.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ *plop*quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
curettage iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, zo'n ding wat de tandarts in je mond peurt
(die klust bij in de weekends)
Eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker, wat kutsap tussen mijn kiezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk er maar aan waar dat ding geweest is als je er de volgende keer bent
of een baby in je bekquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker, wat kutsap tussen mijn kiezen.
*oeps, hij stond op blazen ipv zuigen...*quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bennyquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Can. 1398 - Wie vruchtafdrijving bewerkt met daadwerkelijk gevolg, loopt een excommunicatie van rechtswege op. Codex Iuris Canonici - 1983
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*oeps, hij stond op blazen ipv zuigen...*
Daar hoef ik niet voor naar de tandartsquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tandarts niets voor je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wil... ik ben aan het kijken voor een vervolgopleiding..
Zoveel lijkt me leuk
Like?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wil... ik ben aan het kijken voor een vervolgopleiding..
Zoveel lijkt me leuk
quote:
Dat wilde ik postenquote:
Nee maar MIquote:
quote:
quote:
quote:
Dacht het niet..quote:
Mental Imagequote:
mental imagequote:
Die controles zijn echt zo'n geldklopperijquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:41 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik moet nog steeds bellen voor mijn jaarlijkse controle. Ik zal d'r vragen of ze de dag er voor nog een bijbaantje had. Of gewoon zelfreiniging bij zichzelf heeft toegepast.
Jij houdt niet van prostate milking?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beter een boor in je kies, dan een hand in je prostaat!
Ik ben verzekerd, dus dan kan ik er maar beter gebruik van maken, niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die controles zijn echt zo'n geldklopperij. Heel ons gezin heeft bijna nooit gaatjes en altijd moet hij ff tandsteen verwijderen, ff alles schoonmaken etc.
Ja, opflikkeren. Dat is echt zo fucking ranzigquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij houdt niet van prostate milking?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij (weet ik niet zeker) wordt dat bij ons niet in zijn totaliteit gedekt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben verzekerd, dus dan kan ik er maar beter gebruik van maken, niet?
auw...quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien wel als het gedaan wordt door een lieve zuster met fijne handjes i.p.v. een arts met de handen van een dokwerker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel eens uitgeprobeerd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, opflikkeren. Dat is echt zo fucking ranzig
ik moest serieus een beetje huilen hier Myrquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk naar een soort opa die achter de cam zit te praten ofzo. Zag een linkje in RLS. Best lachen.
http://www.ustream.tv/channel/opaatje ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk naar een soort opa die achter de cam zit te praten ofzo. Zag een linkje in RLS. Best lachen.
Wie weet is die tandarts een jongedame van 23quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien wel als het gedaan wordt door een lieve zuster met fijne handjes i.p.v. een arts met de handen van een dokwerker.
niet klagen, jij was degene die met die metalen handschoen kwam aanzettenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien wel als het gedaan wordt door een lieve zuster met fijne handjes i.p.v. een arts met de handen van een dokwerker.
Ik lachen en nog meer lachenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moest serieus een beetje huilen hier Myr
Neequote:
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/opaatje ?
Hoe weet je dan dat het niks is?quote:
Misschien had ie die eerst uit moeten doen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet klagen, jij was degene die met die metalen handschoen kwam aanzetten
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
Prostate milking? Oh my, de dingen die ik leer op FOK!![]()
Ik ga nog maar even saai aan mijn cv werken. Misschien tot straks![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien had ie die eerst uit moeten doen!
Ik kwam het een keer tegen in SEXquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
HIHIHIHIquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
"Die pagina op FOK! is dadelijk drie keer langer."
Verklaart misschien wel waarom de poortjes altijd piepen bij Schiphol als ik er langs ga.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]Hij bleef vastzitten na het prostate milking en daarom heb jij hem nu?
don't we all...quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam het een keer tegen in SEX
Tuulkquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam het een keer tegen in SEX
Je gaat prostate milking op je cv zetten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou gewoon nog een keer iemand het laten doen, misschien dat diegene hem tegenkomtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verklaart misschien wel waarom de poortjes altijd piepen bij Schiphol als ik er langs ga.
ja, dan kan die handen schuddenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een keer iemand het laten doen, misschien dat diegene hem tegenkomt
Ik was xmysticaaaaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
"Hoe is't met de banlijst, ik zal het ff controleren."_!
Wat heb je gedaan?quote:
Je zal het maar echt doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat prostate milking op je cv zetten?
Ooit geprobeerd, maar die persoon was ineens verdwenen. Net een bermuda driehoek, die ster van me!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog een keer iemand het laten doen, misschien dat diegene hem tegenkomt
Kom jij ook op de meet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, maar die persoon was ineens verdwenen. Net een bermuda driehoek, die ster van me!
Ik twijfel nog steeds. Een Ierse pub zonder drank schiet niet zo op volgens mijquote:
Wat heeft dat met mijn ster te maken?quote:
Bellaquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Zeroku het volgende:
"WIE IS BELLATRIX, OOK EENTJE VAN FOK? OPROTTEN."![]()
interieurverzorgster!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toneelacademie
Kunst Theater en Media
Media en Entertainment Management
of
of
of
..
of
..
Tuurlijk welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Een Ierse pub zonder drank schiet niet zo op volgens mij
Nou, stel je voor dat de hele TAL SC verdwijnt!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn ster te maken?
Ze wil je melken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn ster te maken?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:
Alleen ik net. Ik las het toevallig, nooit iets vanaf geweten daarvoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Wie van Fok zitten er dan op, jij Myr?
Van wie heb jij een ban op de chat dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
De chat doet het alleen niet meer, zou de ban op beide accounts tellen?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
De chat doet het alleen niet meer, zou de ban op beide accounts tellen?
Opaatje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van wie heb jij een ban op de chat dan?
Kan ze beter aan mijn uier trekken!quote:
Met 40- viewers, nou ja, het is maar wat je gep0wned noemtquote:
Zal wel op IP zijn.quote:
ZOmergasten kijken.quote:
Ah, had ze dat al geprobeerd, daar heb ik over heen gelezenquote:
Wat iiiiis daaaattt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/opaatje
quote:
Dat zeg je minimaal twee keer per topic.quote:
Daaromquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg je minimaal twee keer per topic.
Dat zei ik ook al. Geweldig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft die knakkert een stream waarop hij vragen beantwoordt vanuit zijn huiskamer? En wat is dat voor een bazenaquarium?
Hij verveelt zich, denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
Waarom heeft die knakkert een stream waarop hij vragen beantwoordt vanuit zijn huiskamer? En wat is dat voor een bazenaquarium?
Nee, ik ga me niet weer aanmelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |